Lai palielinātu prāmju un kruīza kuģu ienākšanas skaitu Rīgas ostā, Rīgas brīvostas pārvalde turpina iesāktos kuģu ceļa padziļināšanās darbus - pie pasažieru termināla plānots padziļināt kuģu ceļu līdz desmit metriem.

Vienlaikus ostā uzsver, ka tālākā ostas infrastruktūras attīstībā daudz kas atkarīgs no Rīgas un Pierīgas mobilitātes plāna, kurš noteiks transporta kustību, tāpēc patlaban esot grūti patlaban komentēt, kā realizēsies plānotie infrastruktūras projekti.
Ļoti svarīgi esot zināt, kur un kāds būs Ziemeļu šķērsojums, turklāt lielas korekcijas varot ieviest ostas Krievu salas projekta realizācija. Situāciju arī ietekmējot fakts, ka pasažieru osta neatrodas ostas teritorijā.

Kā ziņots, kompānijas allink viceprezidents Andress Hunts norādījis, ka Rīga var kļūt par prāmju biznesa centru, taču tam ir nepieciešams nepārtraukts darbs, veicot uzlabojumus un investīcijas gan šķietami nelielos, gan ievērojamos pasākumos.
Viņš uzsver, ka jāattīsta ir pati osta, jo Rīgā Tallink ir tikai trīs kuģu piestātnes, savukārt Tallinā - 15.

«Jāpārdomā arī cenu politika un jāuzlabo infrastruktūra. Piemēram, Tallinā mums ir autobusu līnija, kas apkalpo lidostu, ostu un dzelzceļa staciju. Arī Rīgā tas būtu jāievieš, lai cilvēkiem šeit patiktu un viņi varētu baudīt labas kvalitātes pakalpojumus,» norāda Tallink pārstāvis.

Darāmais esot jāpaveic pilsētai kopā ar uzņēmumiem, ieskaitot Tallink, jo, «ja uz Rīgu nogādājam 100 000 zviedru, varam pateikt, ko viņi vēlas Rīgā saņemt, kādas ir viņu vajadzības un vēlmes».

Ja būšot investīcijas infrastruktūrā un «strādāsim kopā, kā arī būsim informēti par pilsētas plāniem un to, kādu labumu tie dos mums, ieguvumu no modernas ostas un infrastruktūras gūs visi iesaistītie», pārliecināts ir Hunts.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra