Jaunākais izdevums

Itāļu autoražotājs Maserati uz Frankfurtes autoizstādi šogad vedīs jauno Maserati Gran Cabrio, kuru klās mīkstais audekla jumts.

Četrvietīgais luksuskabriolets tirdzniecībā nonākšot nākamā gada pavasarī, tā dizainu darinājusi vēl viena itāļu slavenība Pininfarina. Sportiskajam kabrioletam par spēka apgregātu kalpos 440 ZS jaudīgais V8 benzīnmotors. Starp citu, 4.88 metrus garais klasiskās piedziņas kabriolets ir Maserati vēsturē pirmais bezjumta auto, kurā ir vairāk par divām sēdvietām. Neoficiālie avoti vēsta, ka Maserati Gran Cabrio cena būs, sākot no 130 tūkst. eiro.

picturegallery.f8e42fcf-608f-4367-b177-e37684bc551a

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar FCA (Fiat Chrysler Automobiles) 5 miljardu eiro investīciju programmu Itālijas tirgū, Maserati izziņo inovāciju plānus automašīnu ražošanai, elektrifikācijai un autonomo braukšanas tehnoloģiju izveidei. Tāpat Maserati ziņo par jaunu un elektrificētu produktu ieviešanu Modenā, Cassino un Turīnā.

Visi Maserati jaunie modeļi tiks izgatavoti Itālijā, izmantojot hibrīdās un akumulatoru elektriskās piedziņas sistēmas, kas spēj nodrošināt gan jauninājumus, gan augstu veiktspēju, kas ir zīmola pamatā. Visi elektriskie Maserati modeļi apvienos Maserati braukšanas dinamiku kopā ar nākamās paaudzes elektrisko akumulatoru tehnoloģiju.

Svarīgs solis Maserati inovācijai ir autonomās braukšanas līmenis. Visi jaunie Maserati, ieskaitot atjauninātos esošos modeļus, piedāvās autonomās braukšanas iespējas, sākot ar Maserati pastiprināto 2. līmeņa šosejas palīgsistēmu, kas virzās pretī 3. līmenim, piedāvājot gandrīz pilnīgu autonomiju, manevrēšanu no vienas uz otru joslu, vai arī, ja vadītājs nevar pārņemt kontroli pār transportlīdzekli, ātruma samazināšanu un transportlīdzekļa apturēšanu ceļa malā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā gada laikā pasauli ir ieraudzījuši daudzi konceptuāli Maserati modeļi, kā arī trīs jauni sērijas modeļi: jaunās paaudzes Quattroporte, pilnīgi jaunais Ghibli sedans un pirmais ražotāja SUV Levante.

«Maserati devīze ir radīt greznas automašīnas, kas izceļas ar lielu produktivitāti, jaudu, īpašu skaņas sistēmu un itāļu stila dizainu, ko atpazīst visā pasaulē. Jaunās automašīnas, ar kurām tika iepazīstināts pēdējā gada laikā, atbilst šīm īpašībām, taču ražotājs plāno vēl vienu soli uz priekšu – pilnīgu atjaunošanos, kuru sāks ar Alfieri kupeju, kuras koncepcija jau tika prezentēta izstādēs,» apgalvo «Maserati» preču zīmes vadītāja Evelina Avina.

Maserati darbības rādītāji no 2018. līdz 2022. gadam paredz Via Ciro Menotti ražotnes Modenā atjaunošanu un sagatavošanu jauniem modeļiem. Pirmā ražošanas līnijas rekonstrukcija paredzēta šī gada rudenī, bet jau 2020. gada pirmajā pusē tajā tiks sakomplektēta pilnīgi jauna sporta automašīna – Maserati Alfieri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Motivācija, kāpēc cilvēki izvēlas pirkt lietotas mašīnas, kas ir vecāks par 20 gadiem, var būt visdažādākā. Ir auto entuziasti, cilvēki, kas ilgus gadus ir jūsmojuši par kādu konkrētu auto modeli, bet rocība neļāva to iegādāties, līdz tas nebija sasniedzis zināmu vecumu, un līdz ar to arī cenu. Citiem savukārt, dažādu apstākļu dēļ, ir radusies vajadzība iegādāties jebkādu ejošu pārvietošanās līdzekli. Lietotu automašīnu tirgus Latvijā ir ļoti aktīvs, un arī pieprasījums pēc automašīnām, kas ir vecākas par 20 gadiem, ir gana liels. Tāpēc mēģināsim noskaidrot, kas jāņem vērā iegādājoties šādu auto? Kā arī, vai lietotu auto tirdzniecības piedāvājums Rīgā spēj apmierināt pieprasījumu?

Lietotu auto kategorijas

Lietotas automašīnas ļoti nosacīti varētu iedalīt trijās kategorijās:

  • Mazlietotas automašīnas. Auto, kas vizuāli, funkcionāli un organiski iekļaujas modernās ikdienas realitātē.
  • Retro auto. Mašīnas, kuras kolekcionāri un progresīvā jaunatne izmanto brīvdienu izbraucieniem un seno spēkratu saietiem.
  • Un pārējās lietotās automašīnas. Spēkrati, kuri vēl gluži nav sasnieguši retro auto statusu, bet dēvēt tos par modernām automašīnām arī nebūtu adekvāti.

Kam jāpievērš uzmanība?

Nodokļi

Pirmkārt, lietotas automašīnas netiek apliktas ar kādu īpašu ekspluatācijas nodokli, kas būtu atkarīgs no mašīnas vecuma. Automašīnām, kuru pirmā reģistrācija ir veikta pirms 2004. gada, ceļu nodoklis ir atkarīgs tikai no transportlīdzekļa pilnas masas. Respektīvi, automašīnas vecums pats par sevi neietekmē ceļa nodokļa apmēru. Tāpēc galvenā lieta, kas jāņem vērā iegādājoties 20+ gadus vecu auto, ir tās tehniskais un vizuālais stāvoklis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas finanšu un ekonomikas nedienas skārušas pat bagātākos itāļus, par ko liecina tas, ka šajā valstī sarukuši luksusa Ferrari un Maserati automašīnu pārdošanas apjomi, ziņo BBC.

Pagājušajā gadā Ferrari pārdošanas apjomi vietējā tirgū samazinājušies par vairāk nekā 56%, bet Maserati pārdošanas apjomi sarukuši par 72%.

Pagājušajā gadā Ferrari iegādājušies vien 248 itāļi, bet Maserati - 115.

Itālija patlaban atrodas recesijā, un valdība turpina īstenot taupības pasākumus, lai mazinātu deficītu. Faktā, ka samazinās Ferrari un Maserati pārdošanas apjomi, auto eksperti vaino nodokļu politiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kupeju klasi var saukt arī par sporta automašīnām. Tās ir ar divām durvīm, elegantas, daudzas no tām - ātras. Mazlietoti auto tirgū pieejamas dažādu marku šāda virsbūves tipa automašīnas, taču kuru no tām labāk iegādāties? Piedāvājums šo auto mīļiem atrodams arī BRC Autocentrā.

Kas ir kupeju klase un kā izvēlēties sev piemērotāko šāda tipa auto?

Par klasiskāko kupeju klases automašīnu var saukt ‘’Porsche 911’’. Šāda tipa auto ražo uzņēmumi, kuriem ir iespēja piedāvāt jaudīgas sporta mašīnas. Pati svarīgākā šī virsbūves auto tipa atšķirība no citiem ir divju durvju, nevis četru esamība. Kupejas jumts no aizmugures ir pietūkušas formas, bet auto ķermenis ir nospiests uz zemes, lai varētu ļaut sevi dēvēt par ‘’sporta auto’’. Nedaudz citādāks kupejas klases auto ir kabriolets, kuram stingra jumta vietā ir salokāms jumts, kuru iespējams pacelt pēc vajadzības. Tāds kabriolets, kurš paredzēts tikai diviem cilvēkiem - vadītājam un pasažierim, tiek saukts arī par ‘’roadster’’.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Rīgā pulcēsies ekskluzīvi sporta auto

, 04.08.2009

Supercar pasākumam savu dalību ir apstiprinājuši 12 superauto (piemēram,

Ferrari, Lamborghini, Maserati sporta automašīnas) īpašnieki gan no Latvijas, gan no

Krievijas Federācijas. (Foto:Gallery Park Hotel)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīca Gallery Park Hotel, uzsākot jaunu ikgadēju tradīciju, organizē ekskluzīvu un unikālu Supercar sporta automobiļu pulcēšanos Rīgā laika posmā no 2009. gada 7.līdz 9. augustam.

Supercar pasākumam savu dalību ir apstiprinājuši 12 superauto (piemēram, Ferrari, Lamborghini, Maserati sporta automašīnas) īpašnieki gan no Latvijas, gan no Krievijas Federācijas.

Supercars sacīkšu dalībniekus gaida aizraujoša sacensību programma ar izbraucienu pa Biķernieku sacīkšu trasi, kā arī sagatavota pārbrauciena leģenda ar kontrolpunktiem un atpūtas pauzēm Latvijas skaistākajās un varenākajās pilīs, kā arī fotografēšanās pie Melngalvju nama un Rīgas domes.

Pasākuma laikā oficiāli tiks veikta Supercars Club atklāšana, kā arī tiks veikta pirmo kluba biedru svinīga reģistrācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā atvērts oficiālais automašīnu "Maserati" pilna servisa centrs SIA "Luxury motors Latvia", informē uzņēmumā.

"Maserati" centrs atrodas Krasta ielā, Rīgā.

Zīmola auto īpašniekiem centrā ir pieejami visi servisa pakalpojumi, piemēram, diagnostika, virsbūves remonts, ritošās daļas remonts un citi.

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka līdz šim tuvākās pārstāvniecības atradās Tallinā un Viļņā, tāpēc centra atvēršana Latvijā ir svarīgs solis "Maserati" zīmola attīstībai Baltijas valstīs.

"Priecājamies, ka itāļu unikālais auto zīmols ieradies arī Latvijā. Maserati Latvijas tirgū redz potenciālu attīstībai, jo arī šeit iedzīvotāji novērtē kvalitāti, dizainu un komfortu,” teic pārdošanas vadītājs Uvis Braunfelds.

"Luxury motors Latvia" reģistrēta šogad 7.janvārī, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmuma īpašnieks ir Lietuvā reģistrētā "Inter Krasta Luxury".

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ar vaboli arī var gonkot

Monta Glumane, 26.06.2020

Dalies ar šo rakstu

Foto: Ritvars Skuja/Dienas Bizness

Arhitektu biroja "Outofbox" arhitekts Pēteris Bajārs īstenojis savu bērnības sapni - iegādājies senu BMW, atjauno vēl divas vabolītes un cer iegādāties vēl kādu sapņu auto.

"Otrdienas, ceturtdienas un sestdienas ir manas dienas, kad es te plosos," saka P. Bajārs, kurš vairākās garāžās Rīgā izvietojis savus antīkos auto. Viņa īpašumā ir 1971. gada BMW, 1956. gada "Volkswagen Beetle" kabriolets un vēl viena 1967. gada "Volkswagen Beetle", bet tad, kad nav auksti, tad galvenais pārvietošanās līdzeklis ir motocikls, ar kuru šogad bija plānots paceļot gar Adrijas jūru. Tomēr tie nav vienīgie automobiļi, kuru saimnieks bijis P. Bajārs.

Viņa īpašumā pirms vairākiem gadiem bijis arī 1958. gada "Volkswagen" T1 un 80. gadu "Volvo". Pārsvarā automašīnas līdz Latvijai atceļo no Kalifornijas - gan busiņš, gan kabriolets, gan BMW. "Man kaut kā Kalifornija ir ļoti iepatikusies, jo mašīnas no turienes ir mazāk rūsējušas," stāsta arhitekts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms debijas 2013. gada Šanhajas autoizstādē prezentēts Maserati Ghibli, kas tiek uzskatīts par BMW 5. sērijas un Jaguar XF jaunāko konkurentu.

Ghibli ir četru durvju sedans, kas cieši saistīts ar jauno Quattroporte luksusa auto. Sagaidāms, ka tā cena sāksies no apmēram 42 tūkstošiem latu.

Pilnīga auto tehniskā informācija vēl nav publiskota, taču zināms, ka Ghibli būs pieejams arī ar 3 litru V6 dīzeļmotoru. Tā būs pirmā ar dīzeļmotoru aprīkotā automašīna Maserati vēsturē.

Kā norāda Maserati, Ghibli būs «sportiskāks raksturs» nekā Quattroporte. Jaunajam modelim būšot nozīmīga loma ražotāja plānā palielināt pārdošanas apjomus līdz 50 tūkstošiem automašīnu gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieprasījuma trūkuma dēļ itāļu sporta autoražotājs Ferrari ir spiests samazināt darbinieku skaitu. Kopumā no 3000 strādājošiem ir plānots atlaist 120 administrācijas darbiniekus, kā arī 150 rūpnīcas darbiniekus, vēsta Automotive news.

Lielāko pliķi Ferrari ikdienas darba grafikā radījis radniecīgais Maserati, kuram no Maranello uz Modenu tiek piegādāti Ferrari dzinēji. Ja 2008. gadā Maserati modeļu vajadzībām tika izgatavoti gandrīz 9000 dzinēji, tad 2009. gadā tie bija tikai 4500. Pats galvenais, ka arī 2010. gadā plānotais dzinēju apjoms no Maserati puses būšot vēl mazāks.

Arī pašam Ferrari lietas nesokas kā gribētos. Peļņa pirmajā ceturksnī ir samazinājusies par 28 %. Arī pieprasījums pēc jaunā Ferrari modeļa 458 Italia esot daudzkārt mazāks nekā iepriekš plānots. Atgādināsim, ka limitētā sērijā ražotā Ferrari 458 Italia cena ir aptuveni 197 tūkst. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Uz pusi audzis Maserati pārdevēja Modena Motors apgrozījums

NOZARE.LV, 27.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Maserati tirgotāja SIA Modena Motors apgrozījums pērn audzis uz pusi, liecina SIA Firmas.lv informācija.

Modena Motors apgrozījums audzis no 547 457 latiem 2010.gadā līdz 1,2 miljoniem latiem pērn.

Savukārt uzņēmuma zaudējumi samazinājušies par 18% - no 69 564 latiem 2010.gadā līdz 58 655 latiem pērn.

Kompānijas vadības ziņojumā norādīts, ka 2011.gadā Modena Motors īpaši izvērtēja izmaksas un darbojās ekonomiski. Neskatoties uz zaudējumiem 2011.gadā, uzņēmums ir pārliecināts, ka turpmāk tas spēs kārtot visas savas saistības.

Tāpat uzņēmuma vadība uzsver, ka Maserati pārdošana ir ilgtermiņa projekts, tāpēc taustāms rezultāts, iespējams, būs 2012.gadā vai vēlāk.

Jau ziņots, ka šā gada janvārī tika veiktas izmaiņas Maserati automašīnu tirgotāja SIA Modena Motors valdē, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA Lursoft informācija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto stāsts

Uzzini, kuri ir 2014.gada labākie auto What Car? skatījumā

Lelde Petrāne, 09.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Londonā notikušajā 37.gadskārtējā What Car? balvu pasniegšanas ceremonijā par 2014.gada labāko auto atzīts jaunākās paaudzes Nissan Qashqai. Pērn šis tituls tika Audi A3 Sportback, bet vēl gadu iepriekš - Volkswagen Up.

Šī ir pirmā reize, kad par uzvarētāju tiek atzīts Nissan zīmola pārstāvis. Lielbritānijā ražotais, jaunākās paaudzes Qashqai ieguva arī labākā mazā apvidus auto titulu.

Žurnāla What Car? galvenais redaktors Čass Halets atzinis, ka «jaunais Qashqai ienes izcilību un eleganci segmentā, kurā netrūkst kārdinošu piedāvājumu. Qashqai piedāvā zemas lietošanas izmaksas apvienojumā ar augstas klases komfortu, trokšņu izolāciju, ietilpību un drošību».

BMW ieguva divas godalgas – 435i tika iecelts labākās kupejas godā, bet jaunais BMW i3 tika atzīts par labāko videi draudzīgo auto. Arī Audi svinēja dubultuzvaru – A3 sedans ieguva balvu kā labākais biznesa auto, bet A3 kabriolets – kā gada labākais kabriolets.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Motormuzejā būs apskatāmi divi ekskluzīvi spēkrati – TATRA 87 un STEYR 220

Dienas Bizness, 21.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar citiem jaunumiem pēc rekonstrukcijas atvērtajā CSDD Rīgas Motormuzejā (RMM) pirmo reizi būs skatāmi divi izcili spēkrati – čehu lepnums TATRA 87 un austriešu-vācu kopdarbs, sporta kabriolets STEYR 220 Gläser Sport Cabrio.

Tumši zilais aerodinamiskās formas TATRA 87 ir viens no kolekcionāru un pasaules motormuzeju iekārojamākajiem automobiļiem. Tā dizains ir 20.gadsimta 30.gadu sensācija autobūves attīstībā. Pateicoties tā aerodinamiskajiem rādītājiem, auto uzrādījis tam laikam nebijušu jaudas, ātruma un degvielas proporciju. Vēlāk Volkswagen, izstrādājot VW Beetle, daudz ko pārņēma no TATRA 87. TATRA pat vērsās pret Volkswagen tiesā, un pēc kara Volkswagen esot samaksājis kompensāciju 3 milj. vācu marku apmērā.

«1949.gada automobiļa TATRA 87 vairākus gadus ilgusī restaurācija tika pabeigta pavisam nesen. Tā norisinājās tepat Latvijā – Rīgas Motormuzeja restaurācijas darbnīcās. Pēc sarežģītā restaurācijas darba automobilis atguvis tā oriģinālo izskatu. Restaurācijas process ir ne tikai rūpīga spēkrata atjaunošana, bet arī pamatīgi zinātnisks izpētes darbs,» stāsta RMM Restaurācijas nodaļas vadītājs Gunārs Dortāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnā kāds vīrietis publiski iznīcinājis savu 423 tūkstošus ASV dolāru vērto Maserati Quattroporte, lai protestētu pret sliktu dīlera darbu, vēsta businessinsider.com.

Auto īpašnieks nolīdzis vairākus vīriešus, kuri automašīnu publiski sadauzījuši ar āmuriem. Īpašnieks, cik noprotams, bijis dusmīgs uz dīleri, kas remonta laikā automašīnā ievietojis vecu detaļu un par darbu «noplēsis» pārāk lielu samaksu.

Iznīcināšanas akts plānots tā, lai tam būtu maksimāls efekts. Tas sakritis ar Quindao starptautiskās autoizstādes sākumu, turklāt Maserati savu galu piedzīvojis pie pašas izstāžu zāles.

Šis gan Ķīnā vairs nav nekas pārsteidzošs. Tā, piemēram, db.lv 2011. gada martā vēstīja par Ķīnas miljonāru, kurš līdzīgā veidā izgāza savas dusmas uz Lamborghini Gallardo. Arī viņš nolīga vairākus strādniekus, kuri pūļa priekšā ar veseriem iznīcināja grezno automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmajos četros mēnešos Igaunijā ievērojami pieaudzis luksusa klases automašīnu reģistrāciju skaits, vēsta BBN.

Reģistrēto automašīnu sarakstā ierindojas arī sešas Bentley markas automašīnas, divi Lamborghini, divi Maserati, viens Ferrari, 22 Porche un trīs Jaguar.

Pieaugošais luksusa automašīnu reģistrāciju skaits norāda, ka igauņu uzņēmēji ir aizmirsuši neseno krīzi ekonomikā, raksta BBN.

Kopumā reģistrs liecina par 13 Rolls-Royce, 44 Bentley, 40 Maserati, 28 Ferrari, divu Excaliburs, 17 Aston Martin, vienas Marco, divu Maybach, astoņu Lamborghini un vienas Koenigsegg markas automašīnas reģistrāciju Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Chrysler Jeep varētu kļūt par platformu Maserati un Alfa Romeo

Lelde Petrāne, 09.11.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Chrysler Group LLC pārveidotais Jeep Grand Cherokee ir tik veiksmīgs, ka Fiat SpA varētu izmantot šī SUV platformu Alfa Romeo un Maserati modeļiem.

Šādu informāciju Bloomberg sniedzis Chrysler un Fiat vadītājs Serdžio Markione.

Chrysler - ASV autoražotājs, ko kontrolē Fiat, ar atjaunināto Grand Cherokee iepazīstināja šā gada sākumā.

Itālijā bāzētajam Fiat pieder Fiat, Alfa Romeo, Ferrari un Maserati zīmoli, kā arī 20% daļa Chrysler, ko tas ieguva pagājušajā gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pats mazākais britu Jaguar modelis XE apliecina drivers car jeb braucēja auto talantu un jau pirmajā iznācienā tiecas aizsniegties līdz šī žanra labākajiem paraugiem

Rietumeiropā vidējās klases premium sedani bauda lielu pircēju uzmanību. Nav noslēpums, ka šeit jau vairākus gadu desmitus toni nosaka vācu trijotne Audi, Mercedes un BMW. Atkarībā no modeļa un tā iznākšanas brīža ikviens no nosauktajiem zīmola produktiem ir izbaudījis lielāku vai mazāku pircēju uzmanību. Piemēram, šobrīd slavas saulītē ir iecelts jaunais Mercedes C klases sedans, kurš no vācu trijotnes ir jaunākais izstrādājums, turklāt pēc vairākiem parametriem tas ir uzstādījis jaunus standartus šajā klasē. Britu Jaguar līdz šim ar skaudību ir noraudzījies uz vāciešu dominanci un pārdošanas panākumiem, bet tagad vēlas mainīt ierasto lietu kārtību, arī Jaguar XE vēlas no šī tirgus pīrāga kaut ko nokost sev. Lai to panāktu, Jaguar inženieri ir vaiga sviedros pastrādājuši, lai iemācītu mazajam kaķim labi un azartiski braukt, neaizmirstot par komfortu. Kas attiecas uz pašmāju tirgu, vidējās klases sedani, maigi sakot, nav pieprasīta prece. Līdz ar to nākas secināt, ka arī Jaguar XE ceļš līdz vietējo pircēju sirdīm nebūs rozēm kaisīts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotāja 2.50 metrus garais četrvietīgais elektroauto BB1 savā salonā spēs ietūcīt četrus pasažierus. Amizanti tas izskatīsies, taču pilnīgi iespējams, ka tāda varētu būt pasaules metropoļu nākotne pēc 10 gadiem.

Interesanti, ka mikroskopiskajā BB1, kura salonā kā siļķes mucā draudzīgi būs saspiesti četri pasažieri auto virsbūve slēps 160 litru lielu bagāžas nodalījumu.

To varot palielināt līdz 855 litriem ar nosacījumu, ja pārējie pasažieri tiks atstāti mājās. Kā jau ikvienam elektroauto, arī BB1 lielākais klupšanas akmens būs salīdzinoši niecīgais attālums, ko auto spēs veikt bez uzlādes. Ar Litija jonu baterijām apkarinātais BB1 spēs nobraukt tikai 120 kilometrus.

picturegallery.c5915b45-e686-4945-a434-7b2fa479c9f1

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauni motori, lielāka kravas kaste un gardāks aprīkojums ir lietas, kas padara jauno Mitsubishi L200 pievilcīgu tiem, kam saimniecībā akūti nepieciešams kārtīgs darba auto

Mitsubishi jau vairāku gadu garumā ir apliecinājis sevi kā šīs klases automobiļu lietpratējs. Izņēmums nav arī jaunākās paaudzes četrvietīgais L200 Double Cab modelis, kas, izanalizējot iepriekšējā modelī pamanītās kļūdas, tās ir novērsis.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Svarīgākā ziņa, neapšaubāmi, ir jaunākās paaudzes 2,4 litru common rail četrcilindru dīzelis ar divām dažādām jaudām, proti 154 ZS un 181 ZS. L200 pazinējiem, kas nereti šķendējās par iepriekšējā modeļa motora zobsiksnu neplānotajām un pēkšņajām maiņām, var paziņot, ka Mitsubishi inženieri zobsiksnas vietā jaunajam motoram ir nolēmuši dot priekšroku ķēdes piedziņai. L200 rāmja konstrukcija ir par 7% izturīgāka pret vērpi, bet virsbūvē izmantojamie augstas izturības vieglie metāli ļaus samazināt lieko svaru. Uzlabojumi ir veikti arī auto priekšējā piekarē, savukārt aizmugurējā resoru piekarē lokšņu atsperu ir kļuvis vairāk, kas veicinās lielāku komfortu uz nelīdzeniem segumiem. Tam visam klāt L200 radītāji piesola veselu lērumu jaunu un modernu elektronisko palīgu armiju, tostarp start/stop sistēmu, joslu maiņas brīdinājuma sistēmu un pat atpakaļskata kameru kravas kastes vākā. Pats galvenais, ka jaunais L200 salons ir kļuvis nesalīdzināmi omulīgāks un glītāks par veco L200. No salona ir aizmēzta garlaicīgā un lietošanā nepraktiskā pelēkā plastmasa, tās vietā vadības panelī ir izmantoti kvalitatīvāki tumšas krāsas plastmasas materiāli, kas atsvaidzināti ar gaišāku toņu plastmasas un hroma elementiem. Atkarībā no pircēja kabatas dziļuma L200 salonu var izdaiļot ar elektriski regulējamiem ādas beņķiem, divzonu klimatkontroli un 7 collu multimediju sistēmu. Nežēlojot naudu, L200 aprīkojuma listē varēs iekļaut bezatslēgas durvju atvēršanas un motora iedarbināšanas sistēmu, LED dienas gaitas diodes un biksenona priekšējos lukturus. Toties pat lētākā L200 pircēji tiks iepriecināti ne tikai ar jauniem un ērtiem priekšējiem krēsliem, bet, salīdzinājumā ar citiem pick-up saimes līdziniekiem, L200 virsbūves konstrukcijas pārbīdes ir sekmējušas to, ka otrās rindas krēsli arī būs negaidīti komfortabli. Tiem atzveltnes leņķis ir tik liels, lai tajos varētu ērti atlaisties, nevis, kā iepriekš, kā alvas zaldātiņiem visu brauciena laiku sēdēt ar taisnu muguru. Vienīgi jāpatur prātā, ka četrvietīgā L200 Double Cab cena kopā ar visiem uzlabojumiem arī ir gājusi uz augšu. Lētākajā izpildījumā ar 154 ZS motoru L200 cena sāksies no 25 990 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault Fuego šogad atzīmē 30 gadu pastāvēšanas jubileju. Fuego, kas ir Megane Coupe priekšgājējs, savu debiju piedzīvoja 1980.gada martā Ženēvas auto izstādes laikā.

Renault Fuego vēsture aizsākās 1976.gada sākumā, kad jaunais Renault direktors Bernards Vernjers – Paliezs (Bernard Vernier-Paliez) uzsāka darbu pie programmas, kas paredzēja atjaunot visu Renault modeļu līniju. Viena no prioritātēm bija turpināt darbu pie vidēja izmēra automašīnām, kas līdzinātos jau vecajam Renault 12 modelim. Ieviešot pārmaiņas, tika radīts kupejas modelis -Renault 15/17 pēctecis.

Modeļa virsbūve – futūriskais dizains ar apaļotiem galiem – tika prezentēta 1976.gada nogalē slēgtā Renault valdes sanāksmē. Bernards Vernjers-Paliezs (Bernard Vernier-Paliez) bija ļoti entuziastisks – jaunās dizaina līnijas bija kā 80-to gadu stila prognoze. Runājot par tehnoloģiju, jaunā modeļa virsbūve bija gandrīz identiska modelim Renault 18. Visnozīmīgākās atšķirības vērojamas tieši modeļa aizmugurējās daļas dizainā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Lexus IS 250C kabriolets ar cieto nolokāmo jumtu ir izstrādāts apvienojot sportisku eleganci, maksimālu braukšanas baudu un atzīstamu dinamiku.

Jaunais IS 250C ir trešais modelis Lexus IS klāstā pēc 5.0 litru V8 augstās veiktspējas modeļa IS F.

IS 250C tiek darbināts ar 208 ZS 2.5 litru benzīna V6 dzinēju ar sešpakāpju

automātisko transmisiju. Neskatoties uz kabrioletam raksturīgiem ierobežojumiem, IS 250C saglabā efektīvo aerodinamisko dizainu, kas piemīt tā sedana analogam. No jauna pārstrādājot bagāžas nodalījumu, vējstikla apmali, durvju sliekšņus, atpakaļskata spoguļus un priekšējo buferi, vēja pretestības koeficents ir 0.29 punkti,kas ir ievērojams rezultāts.

Virsbūves konstrukcija un šasija ir izstrādātas tā, lai atbalstītu pāreju uz kabrioletu. Speciāli IS 250C

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta auto lielmeistara Porsche 911 turbo kupeja un kabriolets tiks iejūgti ar jaunu 500 ZS jaudīgo turbomotoru. Vācijā jaunie Porsche turbomodeļi tirdzniecībā nonāks 21. novembrī.

Šī gada Frankfurtes autoizstādē, kas notiks septembrī, Porsche izripinās gan 911 turbo kupeju, gan kabrioletu. Lielākais jaunums, protams, ir sešu cilindru 3.8 litru boksertipa turbomotors ar tiešo iesmidzināšanas sistēmu un turbīnas ar maināmu lāpstiņu ģeometriju.

Otrs lielais notikums ir jaunā dzinēja sapārošana ar moderno septiņpakāpju pārnesumkārbu Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK). Zinot ciešās radnieciskās saites ar Volkswagen ir skaidrs, ka šīs pārnesumkārbas ideju donors ir labi zināmā DSG transmisija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot Porsche 911. modeļa sērijas klāstu slavenais vācu sporta auto meistars uz Ženēvas autoizstādi vedīs jauno 911. turbo S modeli, kuram nākotnē būs jāieņem vieta starp citām slavenībām, proti, Porsche 911 turbo un Porsche GT2.

Zem 911 Turbo S virsbūves čaulas pukstēs 3.8 litru sešu cilindru opozītmotors ar divām turbīnām un maināmu lāpstiņu ģeometriju, attīstīstot 530 ZS lielu jaudu. Tas nozīmē, ka salīdzinājumā ar 911. turbo versiju šis eksemplārs leposies ar papildus 30 zirgspēkiem. Turpretim griezes momenta atšķirība būs vēl iespaidīgāka, proti, 911 Turbo S opozītmotora griezes moments aizstiepsies līdz 700 Nm, kas ir par 50 Nm vairāk nekā 911. Turbo. Atbilstoši tehniskajiem dotumiem 911 Turbo S paātrinājums līdz 100 km/h aizņems 3.3 sekundes, savukārt līdz 200 km/h robežai Štutgartes sportists nonāks jau pēc 10.8 sekundēm. Sporta auto maksimālais ātrums būs 315 km/h bet vidējais degvielas patēriņš 11.4 l/100 km. Oficiālā informācija liecina, ka 911 turbo S kupeja un kabriolets tirdzniecībā nonāks jau maijā. Paredzams, ka kupejas cena būs 173 241 eiro, bet kabrioleta – 184 646 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc interneta portāla Autoscout24 lasītāju aptaujas, kurā piedalījās vairāk nekā 250 tūkst. lietotāju par iecienītāko Eiropas auto vairums respondentu ir nosaukuši vācu vidējās klases modeli Opel Insignia.

Tas nozīmē, ka Opel Insignia trofeju krātuvē tas jau būs 26. nozīmīgais apbalvojums. Par automašīnas popularitāti visvairāk liecina sensacionālie pārdošanas apjomi.

Kopumā 2009. gadā ir pārdoti vairāk nekā 150 tūkst. Insignia modeļu, kas ir ievērojami vairāk nekā Opel iepriekš bija cerējis.

Citās nozīmīgākajās nominācijās, piemēram, par labāko kompaktklases modeli visvairāk balsu interneta balsojumā saņēma jaunais Alfa Romeo Mito. Bavārijas autoražotāja BMW pūrā ir divas balvas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas auto restaurētājs uzņemts vienā no vecākajiem Vācijas klasisko mersedesu klubiem

Žanete Hāka, 25.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas auto restaurēšanas darbnīca Riga Master Workshop (RMW) ir uzņemta Mercedes Classic Vācijas klasisko mersedesu klubā Mercedes-Benz InteressenGemeinschaft (MBIG) kā restaurācijas uzņēmums, informēja RMW īpašnieks Māris Bebris.

MBIG, kas dibināts 1979.gadā, ir viens no vecākajiem klasisko mersedesu klubiem. Tas apvieno aptuveni 2200 biedru no Vācijas un ārvalstīm - Šveices, Francijas, Spānijas un Zviedrijas. RMW ir vienīgais kluba biedrs no Centrālās un Austrumeiropas reģiona.

M. Bebris informēja, ka nesen notikušajā pasaulē lielākajā klasisko spēkratu izstādē Vācijas pilsētā Esenē kluba pārstāvji augstu novērtējuši RMW meistaru restaurēto kabrioletu Mercedes-Benz 300 SE. Tas, pēc viņu stāstītā, pēdējos trijos gados esot pasaulē vienīgais pilnībā restaurētais šā modeļa spēkrats.

Divdurvju piecvietīgais sudraba krāsas kabriolets Mercedes-Benz 300 SE bija viena no trim restaurētajām automašīnām, kuru RMW demonstrēja izstādē Esenē.

Komentāri

Pievienot komentāru