Transports un loģistika

Populārākais jaunais auto Baltijā šogad ir Peugeot

Signe Knipše [email protected], 30.07.2002

Jaunākais izdevums

Iecīnītākās jaunās automašīnas Baltijas valstīs pirmajā pusgadā bija Peugeot, Toyota un Volkswagen, liecina 2002. gada pirmās puses pārdošanas dati. Sešos mēnešo Latvijā, Lietuvā un Igaunijā kopumā pārdeva 2089 jaunas Peugeot automašīnas. Otrajā vietā ar 1400 automašīnām ierindojās Toyota, raksta avīze Aripaev. Lietuva jūnijā uzstādīja rekordu jaunu auto pārdošanā Baltijās valstīs. Pēkšņā uzplaukuma iemesls bija gaidāmais jaunais likums, kas stājās spēkā ar pirmo jūliju, saskaņā ar kuru Lietuvas firmas, kas iegādājas jaunu auto, vairs nav atbrīvotas no PVN maksāšanas, raksta Aripaev.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielo parādu dēļ franču ražotāja Peugeot rūpnīca apturējusi jauno auto un rezerves daļu piegādi Igaunijas un Latvijas Peugeot pārstāvim Kommest auto.

To, kas notiek ar Peugeot pārstāvi Latvijā, centāmies noskaidrot pie Lauva auto vadības, taču nesekmīgi. Toties par reālo situāciju zināja pastāstīt nu jau bijušie Lauva auto darbinieki, kuri apstiprināja, ka neskaidrā uzņēmuma nākotnes vīzija, saistību nepildīšana pret klientiem ir mudinājušas meklēt darbu citos autotirdzniecības uzņēmumos. Pēc viņu teiktā, pēdējo mēnešu laikā ir aizkavējušies Peugeot auto piegādes termiņi. Rūpnīcas lēmums par rezerves daļu piegādi pagaidām nav ietekmējis servisa darbu, taču ilgtermiņā tas varētu radīt neatgriezeniskas sekas gan Lauva auto, gan arī reģionālajiem Peugeot partneriem. Tādu Peugeot zīmolam Latvijā ir daudz - Cēsīs, Talsos, Jelgavā, Bauskā, Liepājā, Valmierā un Jēkabpilī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs Peugeot ir apstiprinājis iepriekš neoficiālo informāciju, ka 2010. gada beigās tirgū parādīsies sērijveida elektromodelis iOn. Interesanti, ka pirmais Peugeot sērijveida elektroauto tika radīts pirms 70 gadiem.

Jaunais Peugeot iOn ir veidots sadarbībā ar Mitsubishi. Tas nozīmē, ka Mitsubishi elektroautomobilim i -MiEV būs franču dvīņubrālis. Atgādināsim, ka Mitsubishi i-MiEV ir pirmais sērijveida ražošanā nonākušais elektromobilis pasaulē, kura tirdzniecība tika uzsākta 2009. gada jūlijā Japānā. Plānots, ka 2010. gada beigās vienlaikus ar Peugeot iOn tas nonāks arī Eiropas tirgū. Pagaidām par Peugeot iOn elektroauto cenām džentelmeniski tiek noklusēts.

iOn galvenā pārvietošanās vide ir pilsētas ielas. 100 % elektriskajam modelim iOn ir četras durvis, četri sēdekļi, automobilis ir 3,48 m garš un tā apgriešanās rādiuss ir 4,50 m. iOn maksimālā jauda ir 64 ZS, griezes moments 180 Nm un maksimālais ātrums - 130 km/h. Ar litija jonu akumulatoriem bez uzlādēšanas ir iespējams nobraukt līdz 130 km, un akumulatora pilnai uzlādei pie parastās 220 voltu kontaktligzdas nepieciešamas sešas stundas. Ātrās uzlādes sistēma akumulatorus par 80 % ļauj uzlādēt tikai pusstundā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitalizācija auto izvēlē, elektroauto pārdošanas pieaugums, lietotu auto reputācijas maiņa, jaunas prasības autoservisiem un klientu paradumu transformācija – tā ir autopārdošanas industrija šodien, kur Moller Auto dīleri, tirgojot gan jaunas, gan lietotas automašīnas, navigē vienas pieturas dīleru koncepta virzienā.

Par šodienu, rītdienu un izaicinājumiem Dienas Bizness uzdeva jautājumus Moller Auto uzņēmumu grupas izpilddirektorei Baltijā Izīdai Gerkenai.

2023. gads ir aizvadīts. Audi un Volkswagen ir vienas no iecienītākajām automašīnām pircēju izvēlē – kā veicies ar šo marku pārdošanu?

Kopumā gads aizvadīts veiksmīgāk, nekā plānots. Mūsu biznesa rezultāti par 2023. gadu rāda, ka Baltijā kopumā lietotu auto segmentā tika pārdots par 26% vairāk auto nekā 2022. gadā. Savukārt vislielākā izaugsme piedzīvota elektroauto segmentā, kas Baltijā pērn pieauga par 63%, salīdzinot ar 2022. gadu. Tikmēr jaunu auto segmentā pārdošanas rādītāji bija stabili, saglabājoties 2022. gada līmenī, par spīti satricinājumiem ekonomikā, ko nesuši aizvadītie gadi. Pērnā gada sākumā novērojām jaunu auto tirgus atveseļošanos, un to pamatā ietekmēja iedzīvotāju finansiālās konfidences uzlabošanās, kas, jāatzīst, bija netipiski inflācijas rādītājiem, kā arī vajadzība pēc personīgās mobilitātes, kas aizvien ir daudzu cilvēku prioritāšu augšgalā. Ietekmi jūtam arī šogad. Proti, inflācijas drudzis ir pārvarēts, un cilvēki nākotni sāk vērtēt, balstoties uz prognozējamākiem apstākļiem, kas arī dod iespēju skaidrāk paredzēt personīgās investīciju iespējas. Aizvadītajā gadā būtiski auga pieprasījums pēc lietotiem auto ar nepieredzētu uzrāvienu oktobrī, kad apgrozījums lietoto auto segmentā auga par 87%, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2022. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Londonā notikušajā 33. gadskārtējā What Car? Gada auto 2010 balvu pasniegšanas ceremonijā, ko nereti sauc par auto industrijas Oskariem, par uzvarētāju kronēts Peugeot 3008.

Peugeot 3008 ir krosovers, kas apvieno apvidus auto augsto sēdpozīciju ar hečbeka izmēru un minivena praktiskumu. Peugeot 3008 tika atzīts par labāko arī jaunizveidotajā krosoveru kategorijā, kamēr Peugeot 5008 tika atzīts par labāko minivenu.

Peugeot pārstāvis Džons Gudmans atzina, ka What Car? apbalvojums ir fantastisks Peugeot sasniegums, it īpaši ņemot vērā, ka Peugeot šogad atzīmē 200 gadu jubileju. Gan 3008, gan 5008 paplašina Peugeot modeļu gammu un pateicoties What Car? apbalvojumiem, panākumi būs vēl iespaidīgāki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs Peugeot paziņojis, ka, sākot ar 2010.gada janvāri, visām tā vieglajām komercautomašīnām piemērota 5 gadu garantija.

«Šajā grūtajā laikā klientiem nepieciešams labs un uzticams serviss un drošas un ekonomiskas automašīnas. Peugeot piecu gadu darbības garantija nozīmē vēl zemākas izmaksas vieglā komerctransporta īpašniekam un - tā kā garantija seko automašīnai - vērtības palielināšanos lietoto automašīnu tirgū. Darbības garantija piemērojama visām Peugeot jaunajām vieglajām komercautomašīnām, kas iegādātas pie Peugeot izplatītājiem Latvijā, sākot ar 2010.gada janvāri, » sacīja Rasmus Tali, KW Bruun Baltic pārdošanas un mārketinga vadītājs.

«Darbības garantija ir vēl viens Peugeot solis Latvijā, darbojoties ar saukli “Profesionāļi profesionāļiem», lai mūsu vieglā komerctransporta klientiem padarītu vienkāršāku, lētāku un ērtāku automašīnas uzturēšanu,» piebilda Tali. Darbības garantija attiecas uz dzinēju, transmisiju utt. un palīdzības dienesta bezmaksas pakalpojumiem 5 gadus vai līdz 200 000 kilometru nobraukumam. Darbības garantija ietver arī autopalīdzības dienesta pakalpojumus, kas ārkārtas gadījumos vieglās komercautomašīnas īpašniekam sniedz tūlītēju un bezmaksas palīdzību, ieskaitot automašīnas vilkšanu. Sīkāka informācija pieejama pie Peugeot izplatītājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto, kas izcels uzņēmuma vadītāja mūsdienīgo dzīves uztveri

Aldis Zelmenis, 05.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Peugeot 508 kupeja-sedans ir glīts, bet Peugeot 508 SW jeb kupeja-universālis ir vēl skaistāks auto

Abi modeļi ar kupejām raksturīgo zemo jumta līniju un bezrāmja durvju konstrukciju ir skaistuļi gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Ārējais dizains ar tīrām un asām līnijām un modernu gaismas tehniku ļauj šīm personībām koķetēt ar premium klases automobiļu pircējiem. Turklāt no parasta vidējās klases auto segmenta ielēkšanu premium dārziņā vēl uzstājīgāk akcentēs Peugeot i-Cockpit® futūriskais salons ar digitālajiem ekrāniem un virkni dārgām komforta ekstrām, protams, arī motorizācijas programma paredzēs tikai augstas veiktspējas žiperīgus motorus.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Paraugoties uz Peugeot 508 SW šarmanto eksterjera un interjera dizainu, to nekādi nevar iedomāties kā parastu dienesta auto. Vismaz tā klasiskajā izpratnē, ar kompānijas identitātes uzlīmēm uz automašīnas sāniem. To gan ne! Pat šo rindu autoram vietējā Peugeot importētāja izsniegtais Peugeot 508 SW testa automobilis ar nelielām uzlīmēm uz sāniem sabojā tik cildeno Peugeot 508 SW izskatu. Auto ir to vērts, lai tā virsbūvi neapgānītu ar lieku informāciju. Vidējā un augstākā vadības līmeņa personālam, tam gan Peugeot 508 SW ir lieliski piemērots. Pamanāma un īpaša personība, kas izcels direktora un tā vadītās kompānijas mūsdienīgo dzīves uztveri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Frankfurtes autoizstādē franču autoražotājs Peugeot paredzējis parādīt divus hibrīdtehnoloģijas konceptmodeļus 3008 Hybrid4 un RCZ HYbrid4.

Inovatīvās dīzeļa – hibrīdtehnoloģijas Hybrid4 pamatā ir PSA Grupas inženieru izstrādātās un sinerģētās sistēmas, proti, slavenie HDI dīzeļmotori, robotizētā sešpakāpju pārnesumkārba EGS6, Start/stop automātika u.c.

Franču ražotājs sola, ka 3008 Hybrid4 koncepts pavisam drīz kļušot par sērijveida modeli, lai 2011. gadā nonāktu Peugeot tirgotāju salonos. Turpretim par RCZ HYbrid4 koncepta tālāko soļus sērijmodeļa virzienā pagaidām Peugeot vēl neatklāj. Bez tam, sekojot vispārējai autoindustrijas modes tendencei Peugeot ir apņēmies līdz 2010. gada beigām radīt sērijveida elektroauto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KW Bruun Baltic - Peugeot oficiālais importētājs Igaunijā un Latvijā - noslēdzis izplatīšanas līgumu ar SIA Auto Halle, kas sākot ar 5. maiju kļuvis par jauno oficiālo Peugeot pārstāvi Rīgā.

Atgādināsim, ka šī gada februārī darbu pārtrauca ilgadējais Peugeot zīmola pārstāvis Lauva auto un tā vietā stājās Skandināvijā pazīstamais uzņēmums KW Bruun Baltic. Parakstot līgumu Auto halle ir kļuvis par vienīgo Peugeot pārstāvi, jo darbu kā Peugeot zīmola aizstāvis Rīgā ir beidzis arī uzņēmums Auto forte.

"Esmu gandarīts, ka Peugeot marku Rīgā pārstāvēs spēcīgs uzņēmums ar ilgu pieredzi," uzsvēra Rasmus Tali, KW Bruun Baltic pārdošanas vadītājs. Tali piebilda, ka tuvākajā laikā noskaidrosies arī citi Peugeot pilnvarotie izplatītāji un apkalpošanas punkti Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Peugeot 208 sāk elektroēru

Aldis Zelmenis, 18.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo reizi Peugeot sērijmodeļu aptverē parādās 100% elektrisks auto. Kopā ar parasto Peugeot 208 startēs arī e-Peugeot 208

Jaunā Peugeot 208 benzīna, kā arī dīzeļversija nonāks tirdzniecībā jau šā gada nogalē, turpretim elektriskais vāģis sola tiem pievienoties tikai 2020. gadā. Pēc optimistiskajām prognozēm, tas būtu gatavs piezemēties pašmāju Peugeot tirgotāju autosalonos jau 2020. gada janvārī, bet iespējams, ka tikai martā. Viss atkarīgs no tā, cik gludi aizritēs noslēdzošie darbi pie auto izstrādes.

Peugeot amatpersonas neslēpa, ka Portugālē notiekošajos testa braucienos e- Peugeot 208 vēl bija t.s. preproduction jeb pirmsražošanas stadijā. Attiecīgi ar auto varējām pavizināties tikai pārdesmit kilometru. Pēc sajūtām – viss lieliski. 50 kWh ietilpības bateriju bloks, kas integrēts automašīnas grīdā, dod labu artavu, lai mazais lauvēns pat ar klāt nākušiem liekiem 340 kilogramiem spētu ņipri paātrināties. Izņemot liekos kilogramus, citu graujošu atšķirību ar parasto versiju nav. Ir tikpat liels bagāžnieks, arī tikpat maz vietas aizmugurē, galu galā pat uzlādes vieta ir turpat, kur degvielas uzpildes kakls, proti, labās puses sānos. Pavaicājot Peugeot runasvīriem, kāpēc uzlādes vieta ir šeit, nevis automašīnas degungalā vai priekšējo spārnu galos, sekoja īsa un izsmeļoša atbilde: «Tā vienkārši ir lētāk, jo virsbūves paneļi ir identiski gan parastajiem, gan elektriskajam Peugeot 208, turklāt tā būs ierastāk un saprotamāk arī automašīnas lietotājiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KW Bruun Baltic, kas kopš februāra ir Peugeot importētājs Latvijā, noslēdzis apkopes līgumu ar Reifeks SIA, tādējādi ļaujot Peugeot nonākt arī līdz Ziemeļ- un Austrumlatvijas reģionu iedzīvotājiem.

KW Bruun Baltic pārdošanas un marketinga vadītājs Rasmus Tali apgalvo, ka jaunās apkopes pārstāvniecības atvēršana ir daļa no uzņēmuma stratēģiskā darbības plāna - attīstīt pārdošanas un apkopes tīklu visā Latvijā. "Savām pārstāvniecībām esam izvirzījuši augstas kvalitātes prasības un normas, lai Peugeot īpašniekiem piedāvātu vislabāko iespējamo apkalpošanu. Līdz ar jaunās apkopes pārstāvniecības atvēršanu Peugeot ir pārstāvēts piecās Latvijas pilsētās, un mēs priecājamies, ka visiem pašreizējiem un nākamajiem klientiem tādējādi arī Cēsu apvidū atkal ir nodrošināts kvalitatīvi Peugeot remonta pakalpojumi," sacīja Tali.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vupertāles vides institūts ir izveidojis videi draudzīgo automobiļu sarakstu, kur pirmajās vietās savās automobiļu klasēs pagaidām dominē Honda un Toyota hibrīdi.

Institūta izveidotajā sarakstā kopumā iekļauti 100 dažādu marku modeļi, kuri ir nopērkami Vācijas tirgū. Kā jau to varēja paredzēt, uzvaras laurus savās automobiļu klasēs plūca Honda Insihgt, Toyota Prius un Lexus RX 450 h. Interesanti, ka limuzīnklasē japāņu tehnoloģijas ir cietušas sakāvi, proti, Lexus LS 600 h ir ierindots tikai trešajā pozīcijā, kapitulējot gan Mercedes S 400 Hybrid, gan BMW 730 d priekšā. Pats galvenais šī pētījuma secinājums, ka neatkarīgi no automašīnas klases, videi draudzīgo modeļu skaits ar katru gadu palielināšoties. Par to liecina autoražotāju milzīgā aktivitāte, kuri pēdējo gadu laikā ceļ galdā arvien jaunas tehnoloģijas, neaprobežojoties tikai ar benzīna un elektromotora hibrīdiem, bet turpinot, piemēram, attīstīt arī iekšdedzes dzinēju izmantošanas iespējas, īpaši tas attiecas uz vācu autoražotājiem. Jebkurā gadījumā, vides aizsardzība ilgtermiņā Eiropā solīšot jaunus modeļus arī nākotnē, kas turpmākajos gados būtu arī finansiāli pieejamāki plašai pircēju auditorijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs Peugeot Ķīnas galvaspilsētā nule kā demonstrējis jauno vidējās klases modeli - Peugeot 408.

408. modeļa prezentācija Ķinā nav nejaušība, jo neraugoties uz to, ka Peugeot Ķīnas tirgū strādā tikai 5 gadus, Ķīnā 2009. gadā tika pārdoti vairāk nekā 410 000 šīs markas automobiļu. Tādējādi pārdošana salīdzinājumā ar 2008. gadu pieauga par 44%. Jaunajam Peugeot 408 būtu jānodrošina 30% Peugeot pārdošanas pieaugums 2010. gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, tādējādi par divām reizēm palielinot visa Ķīnas tirgus prognozēto pieaugumu. Šis pusaugstās konstrukcijas sedans ir izstrādāts, sadarbojoties Peugeot Ķīnas un Eiropas dizaina komandām, un paredzēts trim mērķiem: pārstāvēt Peugeot zīmola mūsdienīgumu, nodrošināt maksimālu drošību un ietilpību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Peugeot 508 vairs nav sedans, bet gan efektīga izskata kupeja-sedans ar bezrāmja durvju koncepciju

Pēc būtības nav svarīgi, kā sauc virsbūvi, ja modelis ir kļuvis glītāks un iekārojamāks nekā iepriekš. Pēc apkārtmēriem Peugeot 508 ir kļuvis kompaktāks, vienlaikus platāks un zemāks. Ārējais dizains ar asākām līnijām un modernu gaismas tehniku piešķir vairāk dinamikas, bet automobiļa interjers atdots Peugeot i-Cockpit® pakļautībā. Proti, vadības paneļa galvenās sastāvdaļas ir no Peugeot 3008 vai 5008 pazīstamā kompaktā stūre, kā arī digitālie ekrāni gan pilota acu priekšā, gan viduskonsoles centrālajā daļā. Jāteic, ka mazās stūrītes vietā tik cēlam vāģim, kāds ir Peugeot 508, prasītos kaut kas pamatīgāks.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Peugeot 508 ir noteikti domāts tiem, kuri meklē no vācu vai japāņu ražojumiem atšķirīgāku un avangardiskāku modeli. No otras puses, daudziem noteikti patiks, ka franču modelis ir gana racionāls, ar labu materiālu izvēli un rūpīgu montāžas kvalitāti. Visticamāk, ka rudenī un jo īpaši ziemā uzzināsim, cik veiksmīgi Peugeot ir ticis galā, ieviešot bezrāmja durvju konstrukciju. Kā zināms, sals, sniegs vai lietus ir lielākais pārbaudījums automašīnas durvju blīvējumiem, kas rūpējas par vajadzīgo hermētiskumu un skaņas izolāciju. Pagaidām, kas attiecas uz akustisko komfortu siltā vasarā, viss ir līmenī. Sēžot pie stūres vai aizmugurē, sajūtas ir atbilstošas tam, kā auto izskatās no ārpuses. Jāatzīst, ka salonā vietas nebūs izšķērdīgi daudz, jo kupejas zemā jumta līnija neļaus pārāk izvērsties, īpaši augumā gariem pasažieriem un tiem, kas sēdēs aizmugurē. Vietas būs, bet tikai tik daudz, lai sēdētu rāmi un bez liekām kustībām. Pie patīkamiem jaunumiem ir jāmin priekšējie sēdekļi, kas būs draudzīgi pasažieru mugurām, ko apliecinās AGR (Aktion für Gesunder Rücken) kvalitātes zīme. Pārbaudījām: patiešām lieliski krēsli!!! Priekšējos sēdekļus varēs ne tikai elektroniski noregulēt, bet arī izbaudīt astoņpunktu masāžu. Šie un daudzi citi prieki, ieskaitot Focal akustisko audiosistēmu vai multimediju centru ar 10 collu ekrānu, attieksies uz lepnākajiem GT aprīkojuma līmeņa modeļiem, bet par tādām greznībām kā Peugeot 508 ar sarkanu ādas salonu Nappa Amloz pat GT modifikācijas pasūtītājiem nāksies piemaksāt vēl 1779 eiro. Šis ādas salons ar īpašo rakstu patiks daudziem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada aprīlī Latvijas tirgū parādīsies Peugeot 206 Plus modelis. Kā jau norāda pats nosaukums auto būvēts uz bijušās slavenības Peugeot 206 bāzes.

Jaunais Peugeot 206 Plus būšot modernāks par priekšteci, saviem uzticamajiem pielūdzējiem piedāvājot labu kompromisu starp cenu un kvalitāti.

Ražotāji par Peugeot 206 Plus galveno mērķauditoriju uzskata jaunus un dvēselē jaunus cilvēkus, turklāt būtiska grupa ir sievietes, kas bija dedzīgas iepriekšējā Peugeot 206 cienītājas. Tāpat 206 Plus ir lieliski piemērots tiem, kas dod priekšroku daudzpusīgam automobilim un vēlās optimizēt transportlīdzeklim un tā uzturēšanai nepieciešamos izdevumus.

Peugeot 206 Plus piemīt gandrīz visas 206 īpašības, tikai modernizētā variantā: detaļas labāk savstarpēji saplūst un virsbūvei ir jūtamākas plūdlīnijas formas. Tāpat kā iepriekšējam modelim, arī 206 Plus salons ir izbūvēts “apkārt pasažieriem”. Peugeot 206 Plus instrumentu panelis izstrādāts, uzsverot jauneklīgo un mūsdienīgo atmosfēru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pat lielākajiem Peugeot nīdējiem būs jāatzīst, ka jaunais Peugeot 3008 no ārpuses un vēl jo vairāk no iekšpuses ir iznācis satriecoši elegants un pievilcīgs braucamais

Šis ir tas gadījums, kad auto vispirms apbur ar saviem vizuālajiem dotumiem, otrajā plānā atvirzot dažus tehniskos grēciņus. Pirmie Peugeot tirgotāju novērojumi liecina, ka vizuālais efekts ir nostrādājis par 200%, jo interesenti ap jauno Peugeot 3008 snaikstās negaidīti aktīvi. Vairums ir zināmi no Peugeot oficiālo dīleru datu bāzēm, taču liela daļa ir tādu, kas Peugeot tirgoņu redzeslokā nekad nav manīti. Arī Peugeot 3008 salons potenciālo pircēju sirdis iekaros ar savu mājīgumu un daudzpusību.

Runājot par 3008. modeļa cenu, tā nav maza. Bāzes modelis ar mikroskopiskāko 1,2 litru turbomotoru maksās, sākot no 19 913 eiro. Turpmākā iepazīšanās ar tehniskā un komforta aprīkojuma labumiem garantēs, ka Peugeot 3008 rokās tik viegli nedosies, jo diezgan naski var uzsist sev 30 tūkst. eiro vai pat augstāku cenu. Vietējie Peugeot tirgotāji apstiprina, ka starta stadijā sulīgi nopakotie Peugeot 3008, kuru cenas grozās ap 35 līdz 40 tūkst. eiro, šobrīd diezgan labprātīgi tiek pirkti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paredzams, ka šī gada Frankfurtes izstādē ieraudzīsim Peugeot jauno sērijveida kupeju, kura būvēta uz Peugeot 308 RC Z konceptmodeļa bāzes.

Ikvienais kupejas pamatā ir spilgts un neatkārtojams dizains, un šajā ziņā francūži savu darbiņu ir paveikuši godam. Pagaidām pieejamā informācija liecina, ka jaunais modelis varētu saņemt 1,6 THP turbomotoru, kurš izstrādāts kopīgi ar BMW inženieriem. Atgādināsim, ka šis pats dzinējs tikai ar 178 ZS lielu jaudu tiek izmantots Peugeot 207 RC modelī. Priekš Peugeot 308 RC Z dzinējs tika pārstrādāts un tā jauda aizstiepsies līdz 218 ZS. Visticamāk, ka Frankfurtes autoizstādē uzzināsim arī jaunās kupejas sērijveida modeļa nosaukumu. Peugeot sola, ka jaunā divdurvju kupeja tirdzniecībā parādīsies 2010. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar auto dīleru tīkla “Moller Auto” jaunā “Audi” centra atklāšanu šī gada sākumā Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē, uzņēmuma līdzšinējais dīleru salons Rīgā, Sergeja Eizenšteina ielā, pārtapis par Latvijā jauna koncepta lietotu auto centru “Moller Auto Outlet”.

Tas ir pirmais mazlietotu auto centrs Latvijā, kurā daļa lietotu auto apskatāmi salona iekštelpās, nodrošinot tādu pašu klientu pieredzi kā iegādājoties jaunu auto. Papildus tam, Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā, norāda, ka, mūsdienās pieaugot ilgtspējīgu izvēļu nozīmei un lietotu auto kvalitātei, arī to iegādes process ir transformējies.

“Moller Auto Outlet” kopējā telpu platība, kurā pieejams mazlietotu auto piedāvājums, ir 750 m2, savukārt āra zonas platība, kas arī tiek izmantota automašīnu izvietošanai tirdzniecībai - aptuveni 1300 m2. “Moller Auto Outlet” kopumā apskatei ir pieejami aptuveni 60 dažādu zīmolu auto, tostarp “Volkswagen”, “Audi”, “Škoda”, “Nissan”, “Subaru”, “Toyota”, “Volvo”, “Hyundai”, “Renault”, “Peugeot”, “BMW”, “Seat Ateca”, “Citroen” un “Cupra” zīmolu spēkrati.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Forum Auto bez KIA un Peugeot pārdos arī Cadillac

Nozare.lv, 13.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ auto tirgotājs SIA Forum Auto Rīgā atklāja jaunu autocentru, kur bez Kia un Peugeot markas automašīnām tiek tirgotas arī Cadillac zīmola automašīnas, informē Forum Auto.

Līdz 2013.gada augustam "Forum Auto" ilgus gadus darbojās ar nosaukumu "Kia Automobiles", kas tirgoja tikai "Kia" markas automašīnas, taču pēc nosaukuma maiņas, sākot ar šo gadu, tirgotājs pārdos arī "Peugeot" un "Cadillac" markas automašīnas.

Paplašinot darbību, "Forum Auto" šonedēļ Rīgā atklāja jaunu autocentru Kārļa Ulmaņa gatvē 101. Auto salona kopējā platība ir 3500 kvadrātmetri, no kuriem aptuveni 1500 kvadrātmetri ir servisa zona, 1200 kvadrātmetri atvēlēti jauno automašīnu tirdzniecībai, bet 200 kvadrātmetri - lietoto automašīnu tirdzniecībai. Autocentrā tiek nodarbināti 30 cilvēki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gadā "Amserv Grupa" Baltijā kopumā pārdevusi 4928 jaunas un 1900 lietotas automašīnas. Savukārt Latvijā jauno auto segmentā "Amserv" pārdeva 1365 "Toyota" zīmola automašīnas, 489 "Peugeot", 266 "Opel" markas automašīnas un 82 jaunus "Lexus" modeļus.

Mazlietoto auto tirgū "Amserv" Latvijā pārdeva 693 automašīnas.

Kā liecina CSDD statistikas dati, 2019. gadā jaunu auto tirgus Latvijā pieauga par 9%, kas ir lielākais kāpums pēdējo trīs gadu laikā. Kopumā mūsu valstī 2019. gadā piereģistrēti 20 939 jauni un 52 411 lietoti auto.

"Amserv Grupai" Latvijā saskaņā ar tās sniegto informāciju ir vairāk nekā 10% liela jauno auto tirgus daļa.

"Amserv Krasta" informē, ka Latvijā pieaug pircēju interese par elektromobiļiem. "Peugeot" abi jaunākie modeļi ir pieejami ar trīs dzinēju izvēles iespēju – visiem jaunākajiem vides standartiem atbilstošu BlueHDi dīzeļdzinēju, PureTech turbo benzīna dzinēju un elektromotoru. Jaunais "Peugeot 208" pēc pasūtījuma pieejams kā elektromobilis "e-208". Tam ir 100 kilovatu (136 Zs) kompakts elektromotors. Tā izvēlnē ir trīs braukšanas režīmi: Eco nobrauktā attāluma optimizēšanai, Normal ikdienas izmantošanai un Sport, ar kuru sasniegt maksimālo jaudu un ātrumu līdz 100 kilometriem stundā 8,1 sekundē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar augusta vidu, Peugeot markas automašīnu pārdošanu un apkopi Rīgā veiks jaunizveidotais uzņēmums Auto Forte Latvia, kura akcionāri ir sakārtojuši attiecības ar Peugeot rūpnīcu, atjaunojot automašīnu un rezerves daļu piegādi, kas ļauj klientiem sniegt pilnu servisu. Tomēr arī Peugeot automašīnu tirdzniecība vienā salonā ir tikai īslaicīgs risinājums šā brīža ekonomiskajos apstākļos, kad jaunu pārdoto automašīnu skaits Latvijā samazinās.

„Šā brīža ekonomiskās situācijas un darba optimizācijas rezultātā esam atstājuši telpas Krasta ielā, kuras iepriekš tika īrētas. Taču, domājot par uzņēmuma tālāko attīstību un klienta servisa uzlabošanu, tiek nopietni strādāts, lai jau 2009. gada beigās atklātu jaunu Peugeot autosalonu K.Ulmaņa gatvē, kur mūsu akcionāri jau ir iegādājušies nepieciešamo zemes gabalu,” skaidro Auto Forte Latvia valdes loceklis Andis Araks.

Pēc akcionāru iniciatīvas turpmāk Peugeot automašīnas tiks tirgotas un to apkope veikta tikai autosalonā G.Astras ielā 3. Tādējādi visiem Peugeot klientiem, kas iepriekš apmeklēja salonu Krasta ielā, turpmāk jādodas uz G.Astras ielu, kur strādā arī visi pārdevēji un servisa darbinieki no Krasta ielas salona.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Swedbank līzings un What car.lv kopīgi veidotā aptauja liecina, ka Latvijā izteikti dominē mazlietotu un lietotu auto tirgus. Aptuveni 80% potenciālo auto pircēju iegādātos šādus auto. PĒTĪJUMS: 80 % gadījumos interese ir par mazlietotu auto iegādi

Aptaujājot 1443 respondentus, iegūtie rezultāti uzrāda, ka interese par auto iegādi tirgū joprojām ir. Izteikta tendence pircēju motivācijā un kritērijos - absolūts racionālu motīvu pārsvars pretstatā līdzšinējiem gadiem. Līdz ar to šīm jaunām pieprasījuma tendencēm pakāpeniski nepieciešams pielāgoties arī auto tirgum.

Kas Jūs šobrīd mudinātu iegādāties auto?

SAGATAVE PĒTĪJUMS: 80 % gadījumos interese ir par mazlietotu auto iegādi SAGATAVE PĒTĪJUMS: 80 % gadījumos interese ir par mazlietotu auto iegādi

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas kompānija PSA (Citroen, Peugeot) noslēgusi vienošanos par sadarbību elektrotransportlīdzekļu attīstīšanā ar Mitsubishi Motors Corporation, saskaņā ar kuru auto ražotāji apvienos spēkus, lai īpaši Eiropas tirgum izstrādātu automobili, kas darbojas ar elektrību. Peugeot elektromobilim būtu jānonāk Eiropas tirgū jau nākošā gada beigās.

PSA Group informē, ka pilsētas automobiļa, kas darbosies ar elektrības spēku, izstrāde atrodas noslēguma fāzē. Peugeot pilsētas elektroauto un Mitsubishi miniauto i MiEV Eiropas versiju plānots ievest tirgū vienlaicīgi - 2010. gada beigās vai 2011. gada sākumā.

Peugeot Igaunijas mārketinga un tirdzniecības vadītājs Rasmuss Tali sacīja, ka elektrotransportlīdzeklis, kas tirgū gaidāms nākamā gada beigās, nostiprinās Peugeot līdera pozīciju videi draudzīgo automobiļu segmentā. „Peugeot ilgus gadus ir ieguldījis vides aizsardzībā, izstrādājot aizvien tīrākus motorus, kas, no vienas puses, samazina degvielas patēriņu, no otras – samazina CO2 izmešus. Peugeot mērķis ir līdz 2015. gadam kļūt par videi visdraudzīgāko automobiļu ražotāju pasaulē un jaunais elektroauto, kas ir paredzēts tieši braucieniem pa pilsētu, ir būtisks solis šajā virzienā,” uzsver R. Tali.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas vidējais auto pircējs pērk mazlietotu vācu auto 6000 eiro vērtībā

Db.lv, 18.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rudens ierasti ir periods, kad iedzīvotāji aktīvi iegādājas automašīnas. Neskatoties uz to, ka pēdējo trīs gadu laikā cilvēki arvien biežāk izvēlas pirkt jaunu auto no salona (jauno auto iegādes ikgadējais pieaugums ir 30%–40%), tomēr aizvien lielākā daļa iegādājas sev mazlietotu auto, informē AS Swedbank.

Protams, iegādājoties mazlietotu auto, jāatceras par īstermiņa un ilgtermiņa izdevīgumu. Pirkuma brīdī mazlietota un, it īpaši, ilgāku laiku lietota auto iegāde ir ekonomiski daudz izdevīgāka par jauna auto iegādi. Taču ilgtermiņā lietota automašīna, visdrīzāk, prasīs (vismaz proporcionāli!) lielākus ieguldījumus nekā jauns auto. Piemēram, viens no būtiskiem rādītājiem ir auto degvielas patēriņš – jauniem automobiļiem tas nereti var būt samazināts un daudz ekonomiskāks nekā vecākiem auto. Lai gan situācija nav viennozīmīga, jo vērā jāņem gan automašīnas motora tilpums, gan degvielas tips (benzīns, dīzeļdegviela, gāze), kā arī braukšanas intensitāte – tas, vai auto tiek izmantots bieži vai reti, pilsētā vai uz lielceļiem. Kopumā, izvēloties auto, ieteicams emocionālajiem apsvērumiem summēt klāt arī racionālos, no kuriem pats svarīgākais ir – auto ikmēneša uzturēšanas izmaksas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Uzņēmēji automašīnas izvēlas racionāli

Lelde Petrāne, 30.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmēji, izvēloties uzņēmuma transportu, dod priekšroku ekonomiskiem komercauto, liecina Sixt Leasing veiktie TCO jeb auto dzīves cikla izmaksu aprēķini par 2012. gada aprīlī visvairāk pārdotajiem auto.

Statistikas dati liecina, ka aprīlī visvairāk pārdotie komercklases auto ir Peugeot Bipper (42) un VW Caddy (15). Salīdzinot Peugeot Bipper un VW Caddy auto dzīves cikla izmaksas, secināts, ka 58 LVL (bez PVN) lielo starpību par labu Peugeot Bipper lielākoties veido ikmēneša līzinga maksājums un degvielas izmaksas, kas VW Caddy ir augstākas.

2012. gada aprīlī visvairāk pārdotās automašīnas vieglā komerctransporta klasē ir Peugeot Bipper (42) un VW Caddy (15); ekonomiskajā klasē – Ford Fiesta (9) un Opel Corsa (11); kompaktklasē – VW Golf (37) un Škoda Octavia (25); vidējā klasē VW Passat (22) un Toyota Avensis (25); apvidus klasē – Škoda Yeti (62) un Dacia Duster (28).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču ražotājs Peugeot nolēmis Frankfurtes autoizstādē parādīt jauno minivenu Peugeot 5008, ko jau gada nogalē varēs iegādāties arī Latvijā.

5008 ir Peugeot jaunais kompaktais universālis, kas apvieno ārēju dinamiskumu un eleganci ar plašu salonu. 5008, kas var būt ar 5 vai 7 vietām papildinās Peugeot modeļu piedāvājumu ģimenes automobiļu tirgū.

5008 nosaukumā esošais cipars 5 norāda uz Peugeot iepriekšējiem ģimenes automobiļiem (504 un 505), tajā pašā laikā nosaukuma vidū esošās divas nulles apzīmē transportlīdzekļus ar augstu virsbūves konstrukciju un paaugstinātu sēdekļu stāvokli. Cipars 8 precizē automobiļu paaudzi, kurā ietilpst 5008.

5,77 m² lielā stikla virsma (t.sk. 1,69 m² stikla jumts) padara salonu ļoti gaišu un nodrošina lielisku redzamību. Telpas ir daudz gan sānos, gan virs galvas, gan pie kājām, gan priekšējos, gan aizmugures sēdekļos. Otrās rindas sēdekļu atzveltņu slīpumu var regulēt, sēdekļus var arī bīdīt uz priekšu-atpakaļ 130 mm diapazonā, kas ļauj palielināt bagāžas nodalījuma tilpumu vai piedāvāt vairāk telpas trešajā rindā sēdošajiem.

Komentāri

Pievienot komentāru