Dienas Bizness

  • 11 svētdiena,
    decembris

    Voldemārs, Valdemārs, Valdis

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8394

    USD: 1.0559

Ražošana

Prāmju satiksmei draud dramatisks izmaksu kāpums

Ziemeļeiropas jūras kravu pārvadājumu (ro – ro) sektors sācis smagu cīņu pret jaunu un nevienlīdzīgu degvielas standartu ieviešanu, kas dramatiski sadārdzinātu izmaksas.

Starptautiskās Jūras organizācijas (The International Maritime Organisation (IMO)) regula paredz, ka no 2015. gada kuģiem, kas iebrauc emisijas kontroles zonā, nāksies lietot degvielu ar sēra saturu līdz 0,1%. Tas nozīmē, ka Baltijas un Ziemeļu jūrā būs jālieto tīrāka, taču daudz dārgāka kuģu degviela. Citos reģionos degvielas standarts paredz līdz 2025. gadam saglabāt tiesības lietot degvielu ar sēra saturu līdz 3,5%.

Prāmju kompānijas TT Line vadītājs Hanss Koncens aprēķinājis, ka jauno degvielas standartu ieviešana izmaksās ap 40 tūkstošiem eiro vairāk par vienu braucienu no Vācijas uz Skandināviju.

 

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!
Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

 

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Lietuvas autopārvadātāji Rietumeiropā veido atpūtas centrus saviem šoferiem

Lietuvas lielākās starptautisko autokravu pārvadājumu kompānijas sākušas Rietumeiropā veidot atpūtas centrus saviem šoferiem, ņemot vērā vietu trūkumu publiskajos stāvlaukumos un stingrākās prasības, kas izvirzītas attiecībā uz...

Reklāma