Šobrīd VAS Starptautiskā lidosta Rīga kopīgi ar LR Satiksmes ministriju precizē lidostas attīstības projektu, lai sāktu darbu pie šī projekta īstenošanas.
«TAV Havalimanlari Holding (TAV) ir mūsu stratēģiskais partneris starptautiskās lidostas Rīga attīstības plānu īstenošanai. Protams, ka situācija pasaules aviācijas nozarē liek mums ieviest nelielas korekcijas kopējā plānā, taču TAV Havalimanlari Holding pieredze šobrīd ir labākais risinājums mūsu mērķu sasniegšanai,» saka lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Krišjānis Peters.
«Šobrīd mēs izskatām iespēju, kā vislabāk šajā projektā iesaistīt nacionālo lidsabiedrību airBaltic, kas dotu vislielāko sinerģijas efektu, ievērojot valsts un Latvijas sabiedrības intereses,» piebilst K.Peters.
Db jau vēstīja, ka jaunajā Rīgas lidostas terminālī privātie partneri TAV un Skonto būve sola investēt 300 miljonus eiro (211 milj. Ls). Vēl 200 miljonus eiro (140 milj. Ls) varētu piesaistīt no citiem investoriem, kas lidostas teritorijā būvēs viesnīcas, birojus, kā arī izstāžu un atpūtas kompleksus. Valstij projektā nauda un garantijas nebūs jāsniedz. Būvniecība varētu sākties jau nākamgad, un terminālis tiks pabeigts 2012. gadā. Sākotnējā vienošanās paredzēja, ka lidosta tiktu nodota koncesijā uz 99 gadiem. Lidosta kopā ar TAV un Skonto būvi veidotu kopuzņēmumu, kam piederēs jaunais Rīgas lidostas terminālis. Savukārt no kopuzņēmuma 10% piederētu VAS Starptautiskā lidosta Rīga, bet 90% — TAV kopā ar Skonto būvi. Tāpat Db jau ziņoja, ka arvien ticamāka kļūst airBaltic piesaiste modernizācijas projektam.