Dienas Bizness

  • 24 piektdiena,
    februāris

    Diāna, Dina, Dins

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8463

    USD: 1.0573

Ražošana

Premjers: vienkārši izslēgt dialogu ar Latvijas auto tāpēc, ka tur kāds strādā vai nestrādā, nav pamatoti

«Šajā gadījumā, protams, tā situācija ir duāla – no vienas puses Latvijas auto ir viens no būtiskākajiem nozares spēlētājiem, un vienkārši Satiksmes ministrijā pateikt, ka tiek izslēgts jebkāds dialogs ar Latvijas auto tikai tāpēc, ka tur kāds strādā vai nestrādā, tas acīmredzot arī nav pamatoti.»

Tā, komentējot iebildumus izpelnījušos Ministru kabineta noteikumus, kas bez konkursa rīkošanas paredzēja deleģēt kravas auto rindu administrēšanu uz Latvijas sauszemes robežas organizācijai Latvijas auto, kuras ģenerālsekretārs ir Vienotības līderes Solvitas Āboltiņas dzīvesbiedrs Jānis Āboltiņš, komentē premjers un partijas Vienotība pārstāvis Valdis Dombrovskis.

«Mums vakar valdības komitejā bija ļoti garas diskusijas, bet jāatzīst šis jautājums lielā mērā nav saskaņots ar daudzām ministrijām, kas ir tieši iesaistītas robežas administrācijā – gan Iekšlietu ministrija, gan Finanšu ministrija, bija arī atsevišķi aspekti no Tieslietu ministrijas puses… Tā kā šis jautājums ir novirzīts papildus saskaņošanai ar attiecīgajām ministrijām un arī ar nozares pārstāvjiem,» LNT raidījumā 900 sekundes sacīja Dombrovskis, piebilstot, ka šajā gadījumā primāri būtu jāvērtē tas, ko vēlās paši pārvadātāji un vai pakalpojums, kas viņiem tiek piedāvāts, ir tas, ko paši pārvadātāji vēlās, un par pieņemamu cenu. «Manuprāt, tie ir tie būtiskākie jautājumi,» tā premjers.

Dombrovskis skaidroja, ka valdības nostājā šajā jautājumā nedominē lielas peļņas gūšana, bet gan pakalpojuma piedāvāšana autopārvadātājiem par iespējami zemāku un pieņemamāku cenu. «Uzstādījums nav, lai konkrētais rindas administrators gūtu peļņu. Pašreiz mēs zinām, ka šo rindu administrē (tiesa, ne elektroniski) robežsardze un nekādu peļņu no tā negūst. Tieši otrādi – laiku pa laikam prasa papildus līdzekļus no mūsu budžeta,» sacīja premjers.

Portāls Pietiek.com iepriekš vēstīja, ka attiecīgie SM izstrādātie MK noteikumi, kas rada likumisko rāmi jaunam pierobežas biznesam un to bez konkursa deleģē Vienotības līderes vīra vadītajam Latvijas auto, tiekot virzīti lielā steigā un, cenšoties nodrošināt iespējami īsāku laiku, kurā tie līdz apstiprināšanai būs pieejami publiskai diskusijai. Valdības 4. septembra sēdes dienaskārtībā, kas jau publicēta, šie noteikumi nav iekļauti, tos kā Ministru kabineta lietu dienaskārtībā bijis plānots iekļaut pēdējā brīdī, par ko SM, kas atrodas Vienotības politiskā pārraudzībā, un premjera birojs vienojušies tikai piektdienas pievakarē pāris stundu pirms darba laika beigām.

Saistītie raksti

Komentāri

Reklāma