Latvijas valsts dzelzceļa apsaimniekotājam Latvijas dzelzceļš (LDz) nepieciešami papildus līdzekļi dzelzceļa infrastruktūras apsaimniekošanai, bet dzelzceļa infrastruktūras maksu sadārdzinājums graus uzņēmuma konkurētspēju pārvadājumu tirgū. Līdz ar LDz sadalīšanu trijos meitas uzņēmumos, kas gan aktīvu darbību sāks tikai vasarā, pirmās viedokļu nesaskaņas manāmas arī starp LDz topošajām «meitām» — infrastruktūras apsaimniekotāju LDz infrastruktūra un kravu pārvadātāju LDz cargo. LDz infrastruktūra vēlas infrastruktūras maksu kāpumu, bet LDz cargo tas ir nepieņemams. Db jau vēstīja, ka jaunā dzelzceļa infrastruktūras maksas aprēķinu metodika pēc LDz infrastruktūras sniegtajiem datiem paredz vismaz 20 līdz 25% sadārdzinājumu par dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu, kas nozīmē, ka dzelzceļa kravu un pasažieru pārvadātājiem vismaz par 15 līdz 20% būs jāpaceļ savu pakalpojumu tarifi.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra