Dienas Bizness

  • 1 trešdiena,
    marts

    Ivars, Ilgvars

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8555

    USD: 1.0533

Ražošana

Regulators un pārvadātājs saprotas par dzelzceļa tarifiem

A/s Pasažieru vilciens (PV) neiebilst pret regulatora apstiprināto dzelzceļa pasažieru pārvadājumu braukšanas maksas aprēķināšanas pagaidu metodiku. «Regulatora (Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija) izstrādātā metodika atbilst pašreizējai bēdīgajai situācijai, kad pasažieru pārvadājumi pa dzelzceļu ir nerentabli. Regulators šo metodiku izstrādāja, konsultējoties ar mums, savukārt mēs to jau ņēmām par pamatu, izstrādājot jauno pārvadājumu tarifu projektu,» teica a/s Pasažieru vilciens direktores vietnieks Guntis Innuss. G. Innuss pastāstīja, ka jauni dzelzceļa pasažieru pārvadājumu tarifi, ja tos apstiprinās Regulators, spēkā varētu stāties šā gada augustā — septembrī. «Pašlaik notiek tarifu saskaņošana pašā Latvijas dzelzceļā,» viņš skaidroja. Db jau rakstīja (23.05.2002.), ka rudenī plānots ieviest vienotu dzelzceļa pasažieru biļeti, pašreizējo atšķirīgo elektrovilcienu un dīzeļvilcienubiļešu vietā, kā arī samazināt maksu par braukšanu aptuveni 30 km robežās no Rīgas, jo pašreiz PV šajos maršrutos sīvi konkurē ar autopārvadātājiem, kuru biļetes ir lētākas. Plānots, ka, piemēram, uz Jelgavu ar elektrovilcienu — pašreizējo 64 santīmu vietā — un dīzeli — 72 santīmu vietā — varēs aizbraukt par 55 santīmiem. «Diemžēl virzienā uz Vecāķiem un Jūrmalu jaunie tarifi stāsies spēkā vēlāk, kad tiks izremontēts ritošais sastāvs,» piebilda G. Innuss.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Pērn zemākais pārvadāto kravu apjoms kopš 2010. gada

2016. gadā, salīdzinot ar 2015. gadu, ar sauszemes un cauruļvadu transportu pārvadāto kravu apjoms ir samazinājies par 8,1 miljonu tonnu jeb 6,6 %. Būtiskākais pārvadāto kravu kritums par 7,8 miljoniem tonnu jeb 14,1 % bija dzelzceļa...

Reklāma