Renault Commitment2009 plāna ietvaros Renault ir noteicis sev ambiciozu siltumnīcas efekta gāzu samazināšanas plānu, Db.lv informēja sabiedrisko attiecību aģentūra BPS.
Tā pamatā ir trīs mērķi: būt pasaules labāko automašīnu izgatavotāju trijniekā pēc CO2 emisiju apjoma, piedāvāt automobiļus, kas darbināmi ar biodegvielu, un izstrādāt alternatīvo tehnoloģiju klāstu.
Pirmo reizi pie savas apņemšanās Renault sāka strādāt 2007. gada sākumā, kad tirgū tika ieviesti modeļi, kas bija darbināmi ar E85 etanolu un B30 biodīzeli, kā arī ieviests 100ZS TCE benzīna dzinējs. Drīz vien 2007.gada pavasarī uzmanība tika pievērsta Renault eco² ieviešanai, kas ir simbols Renault automobiļu ekoloģiskajām un ekonomiskajām priekšrocībām.
2006.gada sākumā Renault Commitment 2009 plāna ietvaros Renault apņēmās krasi samazināt CO2 emisiju apjomu saviem jaunajiem modeļiem, lai palīdzētu cīnīties pret siltumnīcas efektu. Līdz ar to tika noteikti trīs lieli mērķi.
Būt vienam no trim pasaules labākajiem auto izgatavotājiem pēc CO2 emisiju apjoma. Līdz 2008.gadam Eiropā Renault tiecas pārdot vienu miljonu automobiļu, kas emitētu mazāk par 140g CO2 uz vienu kilometru, savukārt trešdaļa no šiem automobiļiem emitētu mazāk par 120g/km.
Piedāvāt automobiļus, kas darbināmi ar biodegvielu. Līdz 2009.gadam 50% no benzīna dzinējiem, kas tiek pārdoti Eiropā, būs darbināmi ar dažādiem benzīna un etanola maisījumiem. Līdz šim pašam gadam visi dīzeļa dzinēji varēs izmantot degvielas maisījumus ar 30% biodīzeļa piejaukumu.
Sagatavot pilnu alternatīvo tehnoloģiju klāstu. Apvienības ietvaros Renault gatavo pilnu alternatīvo tehnoloģiju klāstu, piemēram, hibrīdautomobiļus, elektriskos automobiļus un kurināmā elementus.