2007.gadā visā pasaulē pārdotas 2 487 453 Renault automašīnas - tas ir par 2,2% vairāk nekā 2006.gadā. Renault pieder 3,6% pasaules automašīnu tirgus, uzskata kompānija.

„2007.gada pārdošanas rezultāti ir tādi, kādus mēs paredzējām – gada pirmajā pusē tie samazinājās, bet pieauga gada otrajā pusē, pateicoties tādiem jaunievedumiem kā jaunais Renault Twingo un jaunā Laguna,” norāda Patriks Bleins (Patrick Blain), pārdošanas un mārketinga nodaļas viceprezidents.

2007.gadā Eiropas tirgū (neieskaitot Franciju) kopā pārdotas 1 624 266 Renault zīmola automašīnas (vieglie pasažieru auto un komercauto), un tas ir par 4,1% mazāk kā 2006.gadā.

Francija tirgū Renault 2007.gadā esot saglabājis līderpozīcijas – kopā pārdotas 594 069 Renault zīmola automašīnas (vieglie pasažieru auto un komercauto), un Renault piederot 23,5% no Francijas tirgus. Sevišķi strauji pieauguši Dacia pārdošanas apjomi – par 74,1%, un tas ierindojot Dacia 13.vietā starp vieglajām pasažieru automašīnām Francijā.

Sevišķi strauji Renault pārdošanas apjomi palielinājušies Krievijas tirgū – par 39,6%, savukārt Ukrainā – par 33,5%. Strauja izaugsme vērojama arī Rumānijā, kurā kopumā pārdotas 134 449 automašīnas, no kurām lielākā daļa – Logan. Savas pozīcijas Renault nostiprinājis arī Alžīrijā un Marokā, kur pārdošanas apjomi palielinājušies attiecīgi par 27,5% un 12,8%. Savukārt Turcijā pārdošanas apjomi samazinājušies par 4,8%.

Amerikas tirgū Renault grupas pārdošanas apjomi palielinājušies par 33,4% - kopā pārdotas 247 403 automašīnas, lielākoties zem Renault zīmola. Ievērojams pārdošanas apjoma piegums bija Argentīnā (par 39%), Brazīlijā (42,9%) un Venecuēlā (133%).

 

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra