Nākamā gada sājumā no Berlīnes un Sanktpēterburgu sāks kursēt pasažieru vilciens Talgo, kura maršrutā iekļauta arī Rīga. Par vienu no vērienīgākajiem pēdējā laika tūrisma projektiem uzsaktītā projekta autori ir Krievijas dzelzceļa uzņēmums Rossijskije žeļeznije dorogi (RŽD) un Vācijas dzelzcela uzņēmums Deutsche Dahn (DB), kuri iecerējuši izveidot arī kopuzņēmumu kravu pārvadājumu jomā. Kopuzņēmuma izveides mērķis ir kravu pārvadājumu tirgus apgūšana maršrutā Austrumāzija — Ķīna — Krievija — Rietumeiropa. Brauciens ar pasažieru vilcienu Talgo maršrutā Berlīne — Kaļiņingrada — Viļņa — Rīga — Tallina — Sanktpēterburga ilgs tikai 30 stundu, jo vilciena tehniskais aprīkojums ļauj automātiski pārslēgties uz vajadzīgo sliežu platumu, kas austrumu un centrālajā Eiropā atšķirīgs, bet vilciena maksimālais ātrums 200 km/h. 26 vagonu garajā sastāvā būs restorānvagons, bārs un kinozāle, bet kupejās būs gan vanasistaba, gan labierīcības. Talgo tiek uzskatīts par četrzvaigžnu viesnīcu uz riteņiem.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra