Rīgas – Sēnīte ceļa rekonstrukcijas projekta konkursā palikuši četri pretendenti.
Izvēlēti četri kandidāti, kuri tiks uzaicināti iesniegt piedāvājumus pirmā valsts un privātās partnerības autoceļu projekta Rīgas apvedceļš – Sēnīte rekonstrukcijai, Db pavēstīja Satiksmes ministrijas Sabiedrisko attiecību speciāliste Ieva Valpētere.
Līdz ar to ir noslēgusies konkursa par autoceļa E77/A2 posma Rīgas apvedceļš – Sēnīte rekonstrukciju pirmā kārta un turpmākai dalībai iepirkumā atlasīti četri kandidāti: piegādātāju apvienība SA Mota-Engil SGPS, SA Mota-Engil Engenharia E Connstruçâo, a/s Aureus kapitāls; piegādātāju apvienība a/s Kauno Tiltai, SAS Kelprojektas, a/s Panevežio keliai, a/s Tiltra Przedsiebiorstwo Drogowo – Mostowe Bialystok, a/s Przedsiebiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostow sp z.o.o., apvienība HAB A2, kuras sastāvā ietilpst Hochtief PPP Solutions GmbH, a/s A.C.B., un CBF Binders, kā arī piegādātāju apvienība Expressway 77 , kas sastāv no Strabag SE, Strabag AG, SIA Šlokenbeka, John Laing Investments Limited, Lemminkäinen infra OY, SIA Lemminkäinen LATVIJA.
Otrajā kārtā iekļuvušie kandidāti iesniegs tehniskos un finanšu piedāvājumus, kam sekos vērtēšana, lēmuma pieņemšana, slēgta konkursa rezultātu paziņošana un iepirkuma līguma slēgšana. Līguma noslēgšana ar uzvarētāju plānota 2009. gada pirmajā pusē.
Konkursa mērķis ir realizēt ātrgaitas autoceļa būvniecības un uzturēšanas projektu valsts galvenā autoceļa E77/A2 Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene) posmā Rīgas apvedceļš – Sēnīte, pielietojot valsts un privātās partnerības modeli. Tas viena līguma ietvaros nodrošinās autoceļa projektēšanu, būvniecību, finansēšanu un uzturēšanu.
Db jau ziņoja (14.08.), ka visa projekta izmaksas lēstas ap 245 miljoniem latu.