Rīdzinieka kartes Rīgas satiksme sāka izsniegt 2013.gada nogalē, paredzot Rīgas iedzīvotājiem dažādas priekšrocības. Tā kā Rīdzinieku kartes un to sniegtās priekšrocības ir tiesīgi izmanot tikai Rīgā deklarētie iedzīvotāji vai tie iedzīvotāji, kuriem Rīgā ir īpašums, Rīgas satiksme regulāri veic datu pārbaudi un gadījumos, ja tiek konstatēta nesakritība, klientam tiek liegta iespēja izmantot Rīdzinieka karti. Līdz šim līdzīga prakse tika izmantota arī, lai kontrolētu braukšanas maksas atvieglojumu lietotāju loku, jo nereti iedzīvotāji neinformē par to, ka vairs neatbilst atlaides saņemšanas kritērijiem, informē Rīgas satiksmes pārstāvis Viktors Zaķis.

Augustā veikta datu pārbaude un secināts, ka atsevišķi Rīdzinieka kartes turētāji vairs nav deklarēti Rīgā (nav īpašuma Rīgā), līdz ar to nav tiesīgi izmantot Rīdzinieka karti un tās sniegtās priekšrocības. Attiecīgi - šo Rīdzinieku karšu darbība tika apturēta.

Ja klientam karte ir bloķēta, lai risinātu šo jautājumu - klients var vērsties kādā no Klientu apkalpošanas centriem (līdzi personu apliecinošs dokuments un Rīdzinieka karte). Ja klients atbildīs Rīdzinieka kartes turētāja prasībām - karte tiks atjaunota. Ja klients vairs nav Rīdzinieks (tajā skaitā viņam Rīgā nav īpašums) - klientam Rīdzinieka karte nepienākas - viņš var lietot cita veida e talonus.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra