Norēķināšanās par braucienu Liepājas tramvajā ar SMS kļūst arvien populārāka. Mēneša laikā, kopš pakalpojums tiek piedāvāts, šādā veidā Liepājā nopirktas jau 3 027 biļetes. Kā uzzināja Db.lv, tad šim pakalpojumam jau ir apmēram 70 pastāvīgo klientu, kas biļetes ar sms iegādājas katru dienu, taču šis skaits īpaši nepalielinās un svārstās starp 70 un 80 klientiem dienā.
Pakalpojuma tehnisko pusi nodrošina CityCredit, kas ir elektroniska norēķinu sistēma, kas sniedz iespēju jebkuram mobilā tālruņa lietotājam veikt maksājumus ar sms vai internetā. Uzņēmuma pārstāvis Db.lv pastāstīja, ka uzņēmumam nesagādājot problēmas ieviest šādu sistēmu arī Rīgā, taču pašlaik šāda pakalpojuma izmantošanā Rīgas Satiksme neesot ieinteresēta
Lai Liepājā iegādātos tramvaja biļeti, atliek tikai nosūtīt noteikta satura īsziņu. Tūlīt tiek saņemta atbildes īsziņa ar virtuālās biļetes numuru un derīguma termiņu. Biļešu kontrole sms biļetes pārbauda ar citu mobilo telefonu, kas, izmantojot GPRS, savienots ar CityCredit.
Pakalpojuma sniedzējs Liepājas Tramvajs uzskata, ka šādas norēķinu sistēmas ieviešana Liepājā ir veiksmīga. "Pakalpojums darbojas kopš 12. septembra, un līdz šim nav bijusi neviena tehniska problēma, nav saņemta neviena sūdzība ne no pasažieriem, ne no biļešu kontrolieriem," informēja Liepājas Tramvaja vadītājs Aigars Puks.