RVR maina vadību un koriģē stratēģiju, fokusējas uz specializētu vilcienu ražošanu, kā arī ES un NVS pasažieru vilcienu modernizāciju un kapitālo remontu
. RVR nav atteikusies no jaunu vilcienu ražošanas un noteikti to darīs, taču šā brīža situācija prasa spēju zibenīgi pārorientēties un izmantot iespējas, kuras ir šodien tirgū.


Uzņēmuma akcionāri ir līdzšinējie (Valērijis Igaunis, Ēriks Igaunis, Aivars Ločmelis un Lazars Raizbergs),  bet valdē Valērija Igauņa un Lazara Raizberga vietā strādās Gatis Kamarūts (valdes priekšsēdētājs, agrāk a/s VRC Zasulauks valdes priekšsēdētājs, ieņēmis amatus Venden Grupas uzņēmumos), kā arī valdes locekļi Irina Rudzāte (agrāk ir strādājusi a/s Severstaļlat, bijusi direktore SIA EiroSteel un strādājusi a/s Rīgas kuģu būvētava) un Vācijas pilsonis Mihaels Krege (Michael Krege). Padomē strādās līdzšinējais tās priekšsēdētājs Ēriks Igaunis un klātpienācēji no agrākās valdes Lazars Raizbergs un Valērijs Igaunis. 


«RVR kā pasažieru vilcienu ražotājs joprojām turpinās piedalīties konkursos un sarunās par savulaik RVR ražoto vilcienu kapitālā remonta un modernizācijas veikšanu, taču līdztekus tam mēģinās darboties arī identiskā jomā rietumu virzienā,» skaidro G. Kamarūts. Viņš norāda, ka Eiropā lielie pasažieru pārvadātāji visai bieži maina pasažieru vilcienus, taču vecie netiek sagriezti lūžņos un tos iegādājas citu valstu pasažieru pārvadātāji, kuri bieži vēlas, lai tie tiktu saremontēti un pat modernizēti. «Bieži vien šo veco ES nolietoto pasažieru vilcienu pircēji ir ārpus ES un viņiem arī nav kompetences šo vilcienu modernizācijā un kapitālajā remontā, turklāt šajā jomā ļoti sekmīgi strādā (sniedz šādus pakalpojumus) kompānijas Austrumeiropā – Rumānijā, Polijā un RVR nebūt nav sliktāks par to,» uzsver G. Kamarūts. Vilciena sliežu platumam (Eiropā lielākoties 1435 mm, bijušajā PSRS – 1520 mm) saistībā ar kapitālo remontu un modernizāciju nav izšķirošas nozīmes. 


Jaunais uzņēmuma vadītājs arī norāda, ka RVR fokuss joprojām  ir un arī būs RVR ražoto vilcienu, kuri strādā NVS valstīs, modernizācija un kapitālais remonts.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra