Transports un loģistika

Sāk piedāvāt Renault Līzingu

, 13.03.2007

Jaunākais izdevums

RCI (Renault Credit International) Banque, sākot ar šī gada martu, arī Latvijas patērētājiem dod iespēju iegādāties gandrīz visu modeļu Renault un Dacia automobiļus, izmantojot Renault Līzingu, Db.lv informēja uzņēmuma pārstāve.

Renault Līzings ir finanšu līzings eiro, pieejams līdz 5 gadu periodam, tā fiksētā likme – 3,99% gadā. Galvenais ieguvums potenciālajam pircējam, izmantojot Renault līzingu, ir tieši šī fiksētā procentu likme, norāda uzņēmums.

Šobrīd Eiropā vairāk kā 45% no visu Renault automašīnu iegādes tiek finansēta ar Renault Līzinga palīdzību. RCI (Renault Credit International) Banque ir specializētā Renault – Nissan alianses banka, tās pirmā filiāle dibināta 1924. gadā Francijā.

Šobrīd banka pārstāvēta vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Latvijā Renault Līzinga pakalpojumi tiek sniegti sadarbībā ar SIA Hansa Līzings.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault Fuego šogad atzīmē 30 gadu pastāvēšanas jubileju. Fuego, kas ir Megane Coupe priekšgājējs, savu debiju piedzīvoja 1980.gada martā Ženēvas auto izstādes laikā.

Renault Fuego vēsture aizsākās 1976.gada sākumā, kad jaunais Renault direktors Bernards Vernjers – Paliezs (Bernard Vernier-Paliez) uzsāka darbu pie programmas, kas paredzēja atjaunot visu Renault modeļu līniju. Viena no prioritātēm bija turpināt darbu pie vidēja izmēra automašīnām, kas līdzinātos jau vecajam Renault 12 modelim. Ieviešot pārmaiņas, tika radīts kupejas modelis -Renault 15/17 pēctecis.

Modeļa virsbūve – futūriskais dizains ar apaļotiem galiem – tika prezentēta 1976.gada nogalē slēgtā Renault valdes sanāksmē. Bernards Vernjers-Paliezs (Bernard Vernier-Paliez) bija ļoti entuziastisks – jaunās dizaina līnijas bija kā 80-to gadu stila prognoze. Runājot par tehnoloģiju, jaunā modeļa virsbūve bija gandrīz identiska modelim Renault 18. Visnozīmīgākās atšķirības vērojamas tieši modeļa aizmugurējās daļas dizainā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Renault Clio: mazs, bet ar plašu dvēseli

Aldis Zelmenis, speciāli DB, 26.02.2020

"Renault Clio", ņemot vērā pārdošanas apjomus, Eiropā jūtami apsteidz "VW Polo", "Ford Fiesta", "Opel Corsa" u.c. šīs klases smagsvarus un ir pārdošanas līderis starp mazās klases modeļiem. Pārējās fotogrāfijas skatāmas tālāk galerijā!

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču "Renault" prot ražot mazus auto, kas ir pieprasīti visā Eiropā. "Renault Clio" ir viens no tiem. Feins auto, bet kāpēc mazi auto pie mums nav cieņā?

Jāsāk ar to, ka mazauto mūsdienās ir diezgan nosacīts apzīmējums, jo jaunākās paaudzes "Clio" ir gana liels, lai to izmantotu kā budžeta klases ģimenes auto.

Pēc būtības šodien jaunākā "Renault Clio" apkārtmēri atbilst vecāka gadagājuma "Renault Megane". Tas nekas, ka aizmugurē pieaugušiem pasažieriem vietas joprojām nav daudz, toties nodokļu apjoms, apdrošināšanas klase un vēl citi bonusi Rietumeiropietim palīdz ietaupīt, saglabājot spēju būt mobilam un pārvietoties pilsētā un ārpus tās.

Starp citu, ceļojot Itālijā, Francijā vai Spānijā, bieži vien uz koplietošanas ceļiem ir redzami "Renault Clio" izmēram līdzīgi auto, kuros pasažieri draudzīgi aizņēmuši krēslus gan priekšā, gan aizmugurē, turklāt līdz "lūpai" piestūķējuši bagāžas nodalījumu. Visi smaidīgi un nesūkstās par vietu trūkumu. Mēs Latvijā esam izlepušāki, jo kā gan izskaidrot, ka līdzīgi kā Ziemeļamerikā lielākoties pārvietojamies vienatnē vai divatā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modernizētā Renault Megane modeļu paaudze tehniski nav mainījusies, toties turpmāk vismaz automašīnas purngals būs citāds

Pamanāmāka tā kļūs kaut vai tāpēc, ka komplektā ar jaunu priekšējo buferi, gaisa plūsmas atverēm un jaunu motora pārsegu šīs kompozīcijas viducī lepni sēdēs milzīgs Renault logotips. Tik milzīgs, ka to pilnīgi droši varētu uzsēdināt uz Renault kravas auto radiatora režģa, un arī tur tas neizskatīsies sīks. Turklāt Renault Megane hečbeka, kupejas un universāļa versiju purngalā elips- veida priekšējie lukturi tiks papildināti ar jauniem LED dienas gaitas lukturiem.

Tehnika

Motori jau izsenis ir Renault jājamzirdziņš. Neba velti Renault iegulda milzīgus līdzekļus to izstrādē. Autosports ir viena no svarīgākajām izpētes laboratorijām, kur Renault inženieri eksperimentē un pēta dažādās tehnoloģijas. Piegādājot motorus dažādiem sacīkšu seriāliem, tostarp prestižajiem Formula 1 sacīkšu auto, agri vai vēlu tur gūtās zināšanas tiek pārliktas uz ikdienišķākiem un saimniecībā noderīgākiem izstrādājumiem. Attiecībā uz modernizēto Megane 115 ZS un 130 ZS jaudīgie benzīna turbomotori vai arī ekonomiskie 90, 110 un 130 ZS dīzeļmotori ir galvenie franču kompaktklases modeļa balsti. Taču Megane modeļu klāstā bez uzlādētās un sacīkšu trasei pietuvinātās RS versijas ir vēl kāds modelis, kas nemaksās astronomiski dārgi, toties sniegs lielisku jaudas un baudas sinerģiju. Renault Megane GT 220, kam zem motora pārsega pulsē 220 ZS jaudīgs divu litru turbomotors, ir lieliska spēļmantiņa, piemēram, topošajiem ģimenes tēviem, kuri vēl negrib pilnībā atvadīties no sajūtām, ko sniedz jaudīgs auto. Tieši ar šādu Renault Megane, turklāt iesaiņotu universāļa čaulā, izdevās iepazīties šo rindu autoram. Azartisks un dinamisks auto. Neapšaubāmi motors veido pusi no šā auto vērtības. Miermīlīgi dusmīgais motora dziedājums, automobilim paātrinoties, ir sīrups dvēselei tiem, kuriem patīk dinamiskais paātrinājums, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ar kādu skaņas pavadījumu tas tiek izdarīts. Sešpakāpju manuālā transmisija ir kā radīta tam, lai šis piedzīvojums kļūtu vēl krāšņāks. Paturot prātā, ka degvielas patēriņš nebūs lielāks par 7,5–8 litriem, bet aizmugurē atradīsies 524 litru liela bagāžas telpa, ko var palielināt līdz 1600 litriem, šī Megane Grandtour versija atelpas brīžos var kalpot kā praktisks ģimenes auto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Renault Zoe: komforts no otrreizējiem materiāliem

Aldis Zelmenis, speciāli Db, 03.07.2020

Bezvadu lādētājs, USB pieslēgligzda, mūsdienīga multimediju sistēma EASY LINK ar lielo 9,3 collu ekrānu un 10 collu centrālo displeju ir "Renault Zoe" rīcībā.

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Populārākais un viens no izskatīgākajiem elektroauto Eiropā, proti, otrās paaudzes "Renault Zoe" demonstrē lielisku tehnoloģisko pildījumu, turpretim čaulas akustiskais komforts un salona tapsējums ir pelnījis kritiku.

Auto ārējās formas un arī salona arhitektūra izraisa cieņu. Viss ergonomiski un ērti. Miera stāvoklī "Renault Zoe" ir īsts pilsētnieka sapņu auto, kuru Latvijas apstākļos var mierīgi izmantot arī tālākiem galamērķiem. Satikšanās brīdī, iesēžoties auto salonā, rodas pat mājīguma sajūta. Vadības panelis, klimata regulēšanas pogu bloks no "Dacia Duster", pat mēteļdrēbes paneļu apdare izskatās modīgi un laikmetīgi.

Arī priekšējie krēsli vizuāli liek domāt, ka tajos būs tikpat ērti arī sēdēt. Proporcionāls un izskatīgs ir arī eksterjera dizains. Nomināli otrajā sēdekļu rindā var ietūcīties divi pusaudži, turklāt aizmugurē vēl palikusi pāri vieta nelielam bagāžniekam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Renault pārdošanas apjomi turpina palielināties

, 28.04.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Statistikas dati liecina, ka 2008.gada pirmajā ceturksnī Renault grupas pārdošanas apjomi (pasažieru automašīnas un vieglie komercauto), salīdzinot ar 2007.gada pirmo ceturksni, palielinājušies par 6,5% - kopā pārdoti 638 554 auto.

Renault zīmola pārdošanas apjomi pieauguši par 4,7%, Dacia par 37%, savukārt Renault Samsung Motors pārdošanas apjomi samazinājušies par 9%.

„Renault grupas pārdošanas apjomi, kā jau tas iepriekš tika paredzēts, ir palielinājušies, un tas lielākoties ir pateicoties jaunajiem modeļiem – jaunajam Renault Kangoo, kas ir gan pasažieru, gan komercauto, Clio Grand Tour un Grand Modus. Ņemot vērā, ka 2008.gadā plānots laist apgrozībā vēl piecus jaunus modeļus, paredzam, ka palielināsies arī kopējie pārdošanas apjomi,” atzīst Patriks Bleins, Renault Pārdošanas un mārketinga daļas viceprezidents.

Eiropas tirgū Renault pārdošanas rezultāti bijuši stabili – pārdotas 418 322 vienības, un tas ir par 0,2% mazāk kā pērn šajā laika periodā. Jāatzīmē, ka Renault pieder 8,9% Eiropas tirgus. Visstraujāk Renault pārdošanas apjomi palielinājušies Austrijā (+20,1%), Vācijā (+19,5%), Šveicē (+13,8%) un Nīderlandē (+9,9%). Kā norāda kompānijas pārstāvji, pārdošanas apjomu pieaugums jau bija iepriekš paredzams, pateicoties ievērojamajam jauno modeļu klāstam. Sevišķus panākumus piedzīvojis jaunais Renault Twingo (pārdošanas apjoms jau sasniedz 36 190 vienības) un jaunā Renault Laguna (30 500).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā uzskata franču autoražotāja Renault ekoprogrammas eksperti. Lai to pierādītu 10. un 11.oktobrī, skvērā pie Kongresu nama tiks rīkotas Renault Eco² dienas, kuru laikā ikvienam interesantam būs iespēja iepazīties ar ekonomiskām un ekoloģiskām braukšanas metodēm.

Renault Eco² pasākuma ietvaros no pulksten 10.00 līdz 18.00 sestdien un no 10.00 – 16.00 svētdien, 10. un 11.oktobrī, Renault teltī būs iespēja piedalīties mikro semināros par ekonomiskas un ekoloģiskas braukšanas principiem, veikt eko braukšanas apmācības uz unikāla Eco simulatora, piedalīties praktiskās braukšanas apmācībās Rīgas ielās ar Renault automašīnām Renault eco2 instruktoru uzraudzībā. Bērniem plānotas Renault zaļās atjautības spēles visas diena garumā.

„Šī patiešām ir ļoti apsveicama iniciatīva, turklāt – īstajā laikā, kad ikvienam vairāk jādomā par ekonomiskumu – ar eko braukšanu vien gadā var ietaupīt 200 – 300 latus. Pozitīvi, ka Renault Eco2 programma sevī ietver vērtīgus padomus gan jaunajiem autobraucējiem, gan tiem, kam jau ir vairāk kā desmit gadu pieredze. Jāsaka, ka arī Renault modeļi ir ļoti interesanti tieši no degvielas taupīšanas viedokļa,” norāda Renault Eco2 instruktors Atis Jansons.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Renault Scenic būs pieejams gan ar pieciem, gan ar septiņiem sēdekļiem. Renault neslēpj, ka vēlas atgūt to popularitāti, ko savulaik izkaroja pirmās paudzes Scenic.

Uz Ženēvas autoskatuves Renault ir izripinājis četrus Megane saimes jaunpienācējus C segmentā, kas veido Renault pamatpiedāvājumu Eiropas tirgū: Grand Scenic, Scenic, Megane Estate un Megane Renault Sport.

Lielāko apmeklētāju un ekspertu uzmanību izpelnījās jaunais Renault Grand Scenic, kurš Rietumeiropā parādīsies aprīlī, pēc tam sekos jaunā Renault Scenic un jaunās Renault Megane Estate iznāciens jūnijā, bet kā beidzamā rudenī pie patērētājiem nonāks jaunā Megane Renault Sport. Nepilna gada laikā Renault atjaunos visu segmenta piedāvājumu, kļūstot par autoražotāju, kura piedāvājumā ir visvairāk jauno modeļu, kā arī visplašākais (ne vairāk un ne mazāk kā 6 modeļi) MPV klāsts Eiropā : Renault Modus, Grand Modus, Renault Scenic, Grand Scenic, Renault Espace un Grand Espace.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Saistībā ar spiegošanas skandālu darbu zaudējis Renault izpilddirektors

Lelde Petrāne, 12.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault izpilddirektors Patriks Pelata (Patrick Pelata) pirmdien atkāpies no amata, uzņemoties atbildību par mulsinošo fiasko, kas sākās kā izmeklēšana par iespējamu rūpniecisko spiegošanu un beidzās ar krāpšanas lietu, vēsta CNBC.

Francijas Renault janvārī atlaida trīs vadītājus, sakot, ka tā elektrotransportlīdzekļu projekts kļuvis par spiegu upuri, bet vēlāk atzina, ka ir apmuļķots - šie cilvēki nav izdarījuši neko nepareizu un spiegošana nav notikusi.

Renault, kura 15% pieder Francijai, pieņēmis izpilddirektora atkāpšanos ārkārtas valdes sēdē pirmdien.

Morgan Stanley analītiķis Stjuarts Pīrsons (Stuart Pearson) sacījis, ka Pelatas aiziešana ir zaudējums Renault, lai gan investorus tas nevarētu pārsteigt, un fakts, ka Karloss Gosns (Carlos Ghosn) saglabā vadītāja amatu ierobežo ietekmi uz akcijām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Renault martā pārdevis 236 848 automašīnas

, 03.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gada martā Renault, kurš pārstāv trīs zīmolus - Renault, Dacia un Renault Samsung Motors, visā pasaulē pārdevis 236 848 automašīnas, informē Renault pārstāvniecība Baltijā.

Salīdzinot ar 2006. gada martu, Renault pārstāvēto automašīnu pārdošanas apjomi ir samazinājušies par 5,6%. Renault zīmola pārdošanas apjomi visā pasaulē samazinājušies par 7,2%, Dacia pieauguši par 13%, savukārt Renault Samsung Motors samazinājušies par 4,5%.

Eiropas tirgū marta mēnesī pārdotas 167 901 automašīna, kas ir par 9,6% mazāk kā pērn. Renault pārstāvji atzīst, ka šobrīd pārdošanas apjomiem ir tendence samazināties, taču plānots, ka jaunais Renault Twingo, kas pārdošanā parādīsies šā gada jūnijā, ievērojami palielinās pārdošanas apjomus.

Renault pārdošanas apjomi ārpus Eiropas marta mēnesī pieauga par 6%. Krievijas tirgū Renault pārdošanas apjomi, pateicoties Logan, pieauguši par 11,5%, līdzīga ir arī situācija Alžīrijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gadā visā pasaulē pārdotas 2 487 453 Renault automašīnas - tas ir par 2,2% vairāk nekā 2006.gadā. Renault pieder 3,6% pasaules automašīnu tirgus, uzskata kompānija.

„2007.gada pārdošanas rezultāti ir tādi, kādus mēs paredzējām – gada pirmajā pusē tie samazinājās, bet pieauga gada otrajā pusē, pateicoties tādiem jaunievedumiem kā jaunais Renault Twingo un jaunā Laguna,” norāda Patriks Bleins (Patrick Blain), pārdošanas un mārketinga nodaļas viceprezidents.

2007.gadā Eiropas tirgū (neieskaitot Franciju) kopā pārdotas 1 624 266 Renault zīmola automašīnas (vieglie pasažieru auto un komercauto), un tas ir par 4,1% mazāk kā 2006.gadā.

Francija tirgū Renault 2007.gadā esot saglabājis līderpozīcijas – kopā pārdotas 594 069 Renault zīmola automašīnas (vieglie pasažieru auto un komercauto), un Renault piederot 23,5% no Francijas tirgus. Sevišķi strauji pieauguši Dacia pārdošanas apjomi – par 74,1%, un tas ierindojot Dacia 13.vietā starp vieglajām pasažieru automašīnām Francijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Renault jauns zīmols - Renault ECO

, 30.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault izstrādājis jaunu zīmolu - Renault ECO, kurš apliecina, ka attiecīgais auto ir gan draudzīgs videi, gan ekonomisks, ziņo Renault pārstāvniecība Baltijā.

Izstrādājot Renault Commitment 2009, kā vienu no pamatprincipiem kompānija izvirzīja rūpes par apkārtējo vidi, ražojot videi draudzīgākus auto. Renault apgalvo, ka Renault ECO sērijas nosaukums garantē, ka jaunās automašīnas nekaitēs apkārtējai videi nevienā no to dzīves fāzēm - ne ražošanas, ne ekspluatācijas, ne nolietoto auto likvidēšanas ciklā.

Renault ECO atbilst trīs galvenajiem vides aizsardzības standartiem un prasībām: tie ir ražoti ISO-14001 sertificētā rūpnīcā, to ogļskābās gāzes izplūdes daudzums nepārsniedz 140g/km (tie darbināmi ar biodegvielu) un 95% no auto plastmasas detaļām ir otrreiz pārstrādājamas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zinot, cik spēcīgs Renault ir komerctransporta segmentā, jaunā pikapa Renault Alaskan parādīšanās bija loģiska un pat ļoti gaidīta

Renault Alaskan ir patiešām vērtīgs papildinājums Renault jau tā plašajā komerctransporta piedāvājumā. Daudzām kompānijām, kuras ikdienā izmanto Renault Trafic, Renault Kangoo vai Master, ja būs vajadzība arī pēc kārtīga bezceļa auto ar kravas kasti, turpmāk tas vairs nebūs jāmeklē pie citiem ražotājiem. Viss vajadzīgais vieglais komerctransports būs nopērkams pie Renault tirgotājiem. Ir jau nedaudz skumji, ka Alaskan ir parādījies pēc Nissan Navara, attiecīgi par spīti tam, ka Spānijā ražotais Renault Alaskan ir teju identiska Nissan Navara kopija, cīņa par klientu labvēlību nav un arī nebūs viegla. Kā zināms, pikapu pircēji ir klasisku vērtību cienītāji un katru jaunpienācēju uzlūko ar aizdomām un rafinētu izpēti, protams, ja vispār rodas interese par iepriekš nedzirdētu produktu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Fiat Chrysler atsauc piedāvājumu apvienoties ar Renault

LETA--AFP/AP/DPA, 06.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas un ASV autobūvnieks «Fiat Chrysler Automobiles» (FCA) ceturtdien atsauca piedāvājumu apvienoties ar Francijas autoražotāju «Renault», norādot, ka šāds lēmums pieņemts, jo gaidāms, ka nebūs iespējams panākt vienošanos ar Francijas valdību.

«Pašlaik Francijā nav politisko apstākļu, lai īstenotu šādu vienošanos,» teikts FCA paziņojumā.

«Renault» iepriekš pavēstīja, ka tā uzraudzības padome nav spējusi pieņemt lēmumu apvienošanās jautājumā sēdē trešdienas vakarā, jo valdības pārstāvis lūdzis atlikt galīgā lēmuma pieņemšanu līdz vēlākam laikam. Francijas valsts ar 15% akciju ir lielākais «Renault» īpašnieks.

Francijas finanšu ministrs Bruno Lemērs pagājušajā nedēļā sacīja, ka abu uzņēmumu apvienošanās būtu «reāla iespēja Francijas autobūves industrijai».

Tomēr Francijas valdība izvirzīja vairākus nosacījumus, tostarp, ka apvienošanās rezultātā nedrīkst tikt slēgtas rūpnīcas, ka apvienotā uzņēmuma galvenajai mītnei jābūt Francijā, ka jāturpina pastāvēt «Renault» un Japānas autobūvētāja «Nissan» aliansei, kā arī pieprasīja sniegt garantijas, ka tiks veiktas investīcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Renault-Nissan Alianse investē 80 miljonus eiro Dienvidāfrikas rūpnīcas projektā

, 21.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault-Nissan Alianse investējusi 80 miljonus eiro Rosslyn rūpnīcas (Dienvidāfrika) attīstībā, lai turpmāk tur varētu ražot Nissan pikapu NP200 un Renault Sandero.

Nissan pikapa NP200 ražošana Rosslyn rūpnīcā jau ir uzsākta, savukārt Renault Sandero ražošanu plānots uzsākt 2009.gadā. Jāatzīmē, ka Renault Sandero būs pirmais Renault grupas auto, kas tiks ražots Dienvidāfrikā. Rosslyn rūpnīcas paplašināšana Dienvidāfrikas iedzīvotājiem 2008.gadā radīs 300 jaunas darbavietas.

Šis projekts paredz ne tikai rūpnīcas paplašināšanu, bet arī minēto modeļu (Nissan pikaps NP200 un Renault Sandero) pielāgošanu Dienvidāfrikas tirgum (stūres mehānisms labajā pusē) un izplatītāju tīkla izveidi. Šobrīd rūpnīcas kapacitāte ir 40 000 vienības gadā, savukārt 2009.gadā, pateicoties investīcijām, to plānots palielināt līdz 68 000 vienībām gadā. Saražotā produkcija būs paredzēta realizācijai vietējā tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Renault-Nissan Aliance ieguldīs 160 milj. ASV dolāru Dienvidkorejā

Gunta Kursiša, 27.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault-Nissan Alliance plāno investēt 160 miljonus dolāru Dienvidkorejā, cerot palielināt ražošanas kapacitāti par 80 tūkst. Nissan Rouge vienībām, kas ir viens no «Renault Samsung Motors atdzimšanas plāna» punktiem.

Investīcijas ir daļa no kompānijas starptautiskās stratēģijas ieviešanas plāna, kas paredz arī Renault Samsung Motors ražošanas palielināšanu Busanas rūpnīcā. Kompānija cer rūpnīcā sasniegt konkurētspējīgas izmaksas un pēc tam uzsākt jaunu modeļu ražošanu Dienvidkorejas un eksporta tirgiem, informē kompānijas pārstāvji, uzsverot, ka Dienvidkoreja ir «Renault paplašināšanās atslēga».

Paredzams, ka krosovera Nissan Rouge ražošana Busanā, Korejā, tiks uzsākta 2014. gadā. Šogad rūpnīcā plānots saražot 180 tūkst. dažādu modeļu automašīnas pārdošanai Dienvidkorejā, kā arī eksportam uz 60 citām valstīm. Busanas ražošanas kapacitāte patlaban ir 300 tūkst. automašīnu gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Norisināsies pirmā virtuālā tiešsaistes auto izstāde Latvijā

Lelde Petrāne, 16.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 17. aprīlī norisināsies pirmā tiešsaistes auto izstāde Latvijā.

"Spītējot vīrusam, esam nākuši klajā ar inovāciju un piedāvājam visiem "Auto 2020" interesentiem aplūkot jaunākos automobiļus virtuālā izstādē, jo nevaram laist garām pavasari bez ikgadējās jaunāko auto modeļu prezentācijas," stāsta "Norde" izpilddirektors Didzis Bremze.

Ņemot vērā situāciju pasaulē un Latvijā, kas saistīta ar koronavīrusa COVID-19 pandēmiju, starptautiskās auto industrijas izstādes "Auto 2020" norise tiek pārcelta uz 25. – 29. septembri. Tomēr "Norde" nolēmusi virtuālās izstādes laikā prezentēt gan jaunākos "Nissan", "Renault" un "Dacia" modeļus, gan demonstrēt jau zināmus šo auto marku transportlīdzekļus un visas virtuālās izstādes laikā nodrošināt dzīvu saziņu un tiešsaistes konsultācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault Commitment2009 plāna ietvaros Renault ir noteicis sev ambiciozu siltumnīcas efekta gāzu samazināšanas plānu, Db.lv informēja sabiedrisko attiecību aģentūra BPS.

Tā pamatā ir trīs mērķi: būt pasaules labāko automašīnu izgatavotāju trijniekā pēc CO2 emisiju apjoma, piedāvāt automobiļus, kas darbināmi ar biodegvielu, un izstrādāt alternatīvo tehnoloģiju klāstu.

Pirmo reizi pie savas apņemšanās Renault sāka strādāt 2007. gada sākumā, kad tirgū tika ieviesti modeļi, kas bija darbināmi ar E85 etanolu un B30 biodīzeli, kā arī ieviests 100ZS TCE benzīna dzinējs. Drīz vien 2007.gada pavasarī uzmanība tika pievērsta Renault eco² ieviešanai, kas ir simbols Renault automobiļu ekoloģiskajām un ekonomiskajām priekšrocībām.

2006.gada sākumā Renault Commitment 2009 plāna ietvaros Renault apņēmās krasi samazināt CO2 emisiju apjomu saviem jaunajiem modeļiem, lai palīdzētu cīnīties pret siltumnīcas efektu. Līdz ar to tika noteikti trīs lieli mērķi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Feins, bet nepamanīts produkts

Aldis Zelmenis, 20.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visos griezumos Renault Kadjar ir viens no kompakto krosoveru segmenta labākajiem paraugiem. Tikai bēda ir tā, ka Latvijā tas ir pilnībā izkritis no pircēju redzesloka

Iespējams, daudzi pat nezina, ka Renault Kadjar ir populārā Nissan Qashqai asinsradinieks, kas pasniegts līdzīgā tehniskā izpildījumā, toties ar acīmredzami krāšņāku bižutēriju ārpusē un kvalitatīvāku apdari iekšpusē. Savulaik Kadjar kā viens no pēdējiem pievienojās kompakto krosoveru ballītei jeb laikā, kad Nissan Qashqai un tam līdzīgie straujos tempos jau bija uzaudzējuši iespaidīgu pircēju auditoriju. Var teikt, ka Kadjar paspēja ielēkt vilcienā, taču tikai pēdējā vagonā. Tas ir vēl viens apliecinājums tam, cik svarīgs autoindustrijā ir taimings – laiks, kad tirgū tiek palaists jauns modelis. Kadjar iznāciens nenoliedzami bija novēlots, tāpēc nedrīkst pārmest, ka liela daļa klientu Latvijā pat nepamanīja šāda modeļa esamību. Žēl, jo Renault Kadjar patiešām ir konkurētspējīgs un visos griezumos labs pirkums tiem, kam interesē moderns pilsētas krosovers, kas pieejams gan ar priekšpiedziņu, gan ar pilnpiedziņu. Arī svaigākajam Kadjar ir veikti vairāki noderīgi uzlabojumi, tostarp motortelpā tam ir nonākuši jaunie 1,3 litru tilpuma benzīna turbomotori ar 140 un 160 ZS lielu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Grand Scenic ir kļuvis par divpadsmito Renault modeli, kas neatkarīgajos EuroNCAP drošības testos ieguvis augstāko novērtējumu – piecas zvaigznes.

Renault drošību ir izvirzījis par vienu no prioritātēm, un šobrīd Renault ir vienīgais autoražotājs, kurš neatkarīgajos EuroNCAP drošības testos maksimālo vērtējumu ir ieguvis 12 modeļiem. Jaunā Renault Grand Scenic virsbūve veidota tā, lai tā absorbētu enerģiju, samazinot virsbūves deformēšanās pakāpi un pasargājot pasažieru dzīvības. Tas apvienojumā ar trešās paaudzes Renault ierobežojuma un aizsardzības sistēmu (SRP3) garantē ļoti augstu drošības līmeni.

Trešās paaudzes Renault ierobežojuma un aizsardzības sistēma (SRP3) sevī ietver dubultos priekšējo drošības jostu aizsargmehānismus (neļauj ķermenim strauji kustēties uz priekšu), sēdvietu svara kontrolētājus (samazina drošības jostu radīto spiedienu uz ķermeni), kā arī jaunākās paaudzes drošības spilvenus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Renault savā mājas lapā ievieš 3D

, 07.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault pilnveidojis mājas lapu www.renault.fr – tagad tajā visi Renault modeļi apskatāmi 3D dimensijā.

Šo projektu Renault nodēvējis par Renault Universe, un tas izveidots arī atsevišķs interneta portāls www.univers.renault.fr.

Statistikas dati liecina, ka aptuveni 80% potenciālo klientu pirms došanās pie dīlera veic izpēti internetā. Iespēja turpmāk visus Renault modeļus aplūkot telpiskajā 3D dimensijā sniegs klientiem pilnvērtīgāku priekšstatu par iekārojamo auto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Citadele Index: gandrīz katrs piektais uzņēmums plāno uzņemties līzinga saistības

Ieva Mārtiņa, 28.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Teju 20% uzņēmumu šogad plāno līzingā iegādāties tehniku, iekārtas vai transportlīdzekļus, liecina bankas Citadele sadarbībā ar tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS veiktais Citadele Index pētījums.

Izmantojot līzingu, uzņēmēji izvēlas tehniku ilgtermiņa lietošanai, lai nodrošinātu ražošanas jaudu un konkurētspējas pieaugumu, novērojusi SIA Citadele līzings un faktorings. Pētījums liecina, ka 65,2% uzņēmumu izmantotu finanšu līzingu, bet 24,1% - operatīvo līzingu. Pārsvarā finanšu līzingā tiek iegādātas ražošanas iekārtas, kā arī lauksaimniecības un meža tehnika.

Visbiežāk izmantot līzingu plāno lielie uzņēmumi – 41% uzņēmumu ar apgrozījumu virs viena miljona latu, kā arī 35% to uzņēmumu, kas nodarbina virs 250 cilvēkiem. Vispiesardzīgāk uz līzinga pakalpojuma izmantošanu raugās mikrouzņēmumi, kuros strādā līdz deviņiem darbiniekiem, kā arī uzņēmumi ar mazāko apgrozījumu - līdz 25 tūkstošiem latu, attiecīgi – 14% un 7%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ING Renault F1 komanda atbrīvojusi no pienākumiem komandas braucēju Nelsonu Pikē (Nelson Piquet). Nelsona aiziešanas no komandas pamatā ir mutiska vienošanās par to, ka abām pusēm tas būtu labākais iznākums.

Nelsona Pikē vietu ieņems jaunais francūzis Romāns Grosžans (Romain Grosjean), kas kļūs par otro ING Renault F1 komandas braucēju. Pirmās sacīkstes Romāns Grosžans kopā ar Fernando Alonso aizvadīs jau šajā nedēļas nogalē Valensijā, kur notiks Eiropas Grand Prix posms.

Šajā sezonā Romāns Grosžans ir bijis komandas trešais braucējs, un piedalījies visos līdz šim notikušajos posmos. 23 gadus vecos braucēju Renault atbalstījis jau kopš 18 gadu vecuma, kad Romāns iesaistījās Renault Braucēju Attīstības programmā. 2006.gadā Romāns Grosžans izcīnīja Franču Formulas Renault titulu, 2007.gadā viņš kļuva par Formula 3 Euro Series čempionu, savukārt 2008.gadā uzvarēja GP2 Asia čempionātā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas autoražotājs "Renault" pārdevis savus Krievijas aktīvus Krievijas valdībai, pirmdien paziņojušas abas puses.

"Renault" piederēja 68% Krievijas autobūves uzņēmuma "AvtoVAZ" akciju, taču uz Francijas uzņēmumu tika izdarīts aizvien lielāks spiediens aiziet no Krievijas pēc tās īstenotā uzbrukuma Ukrainai.

"Parakstīta vienošanās nodot "Renault Group" Krievijas aktīvus Krievijas Federācijai," norāda Krievijas Rūpniecības un tirdzniecības ministrija.

Vienošanās paredz, ka "Renault" saglabās iespēju uz sešiem gadiem atpirkt "AvtoVAZ" akcijas. Tāpat šī vienošanās ietver arī "Renault" ražotni Maskavā.

Šī darījuma finanšu informācija netiek atklāta, taču Krievijas rūpniecības un tirdzniecības ministrs Deniss Manturovs aprīlī sacīja, ka "Renault" plāno savus Krievijas aktīvus pārdot par vienu simbolisku rubli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) lēmums ieviest divu veidu tehniskos noteikumus 2010. gada sezonai ir novedusi pie tā, ka Renault Grupa nopietni apsver iespēju nepiedalīties pasaules čempionātam.

F-1 komandu asociācija (FOTA) nav apmierināta, ka FIA ignorējusi tās sagatavotos ieteikumus, tostarp izmaksu samazināšanas plānu laika posmam no 2009. līdz 2012. gadam un nav konsultējusies komandām.

FOTA mērķis bija vismaz tikpat, ja ne vēl vairāk, samazināt izmaksas, taču Renault uzskata, ka noteikumi bija jāievieš citā ceļā, tā, lai ar to būtu apmierinātas visas puses.

Renault uzskata, ka sportā svarīgākais ir konsultēties visām pusēm (FIA, FOM un FOTA), lai sasniegtu līdzsvaru starp izmaksām un ienākumiem. Renault arī uzskata, ka visām komandām F1 sacīkstēs ir jābūt pakļautām vieniem noteikumiem.

ING Renault F1 komandas prezidents Bernards Rejs (Bernard Rey) komentē:

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Renault atlaidīs 7500 darbinieku

Gunta Kursiša, 16.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas automašīnu ražotājs Renault paziņojis, ka līdz 2016. gadam samazinās darbavietu skaitu par 7,5 tūkstošiem, informē thelocal.fr.

Tostarp 5,7 tūkstoši darbinieku pametīs darbu kompānijā ātrākās pensionēšanās programmas ietvaros, norādīja Renault runasvīrs. Ātrāks pensionēšanās vecums jau kādu laiku ir Renault vadības un arodbiedrību diskusiju objekts.

Automašīnu ražotājs pauž, ka darbavietu samazināšana nav saistīta ar taupības pasākumiem, un lielā mērā tā būs atkarīga no sarunu ar arodbiedrībām iznākuma.

Renault nevēlētos slēgt nevienu no tā ražotnēm, norādījuši kompānijas pārstāvji.

Renault Francijā pašlaik strādā vairāk nekā 44,6 tūkstoši darbinieku, un darbinieku skaita samazinājums par 7,5 tūkstošiem būtu līdzvērtīgs 17% no kopējā darbinieku skaita.

Komentāri

Pievienot komentāru