Jaunākais izdevums

Šonedēļ tirdzniecībā Latvijā oficiāli nonāk jaunākās paudzes Mercedes E klases limuzīns. Pircējiem tiek solīti gan klasiskās piedziņas, gan pilnpiedziņas 4 Matic modeļi.

Mercedes jaunais meistarstiķis, šķiet, ir šī pavasara karstākais un apspriestākais notikums Eiropā. Vienā nometnē ir tie, kuri apbrīno jauno auto, bet otrajā, lielākoties revolucionārā dizaina dēļ, ir tādi, kas velta asas kritikas šaltis.

1995. gadā E-klase bija pirmais Mercedes modelis ar dubultajām priekšējām lampām joprojām tiek uztverts kā galvenais simbols, kas raksturo E-klases individualitāti. Taču jaunajā dizainā vēl aizvien tiek izmantotas plūstošas līnijas un stilistisks noformējums, kas pielāgojas kopējam pašpārliecinātajam un vīrišķīgajam salona izskatam. Dizaineri no jauna ir pārveidojuši automobiļa četras „acis” kā taisnstūrus ar tiešu norādi uz interesantajām ģeometriskajām formām, kuru pirmsākumi meklējami kubismā.

Plašas izvēles iespējas

Jaunais sedans ne tikai sniedz Mercedes klientiem iespēju izvēlēties no 10 dažādu dzinēju un trīs balstiekārtu variantiem, bet arī piedāvā divas dizaina un aprīkojuma līnijas, 12 riteņu kombinācijas, divpadsmit ārējā krāsojuma veidus un sešus dažādus sēdekļu polsterējuma variantus piecu krāsu kombinācijās. Mercedes E klases bāzes modeļu cenas būs sākot no 41 390 līdz 68 970 eiro. Ielūkojoties papildaprīkojuma tabulā skaitļu latiņa noteikti tiks pacelta daudz augstāk. Protams, cenas un prestiža ziņā dārgākais eksemplārs būs pilnpiedziņas E 500 4 Matic.

Standarta aprīkojumā ietilpst arī 16 collu viegla sakausējuma riteņu diski ar deviņu spieķu dizainu, eikalipta vai alumīnija apdari, kā arī četru spieķu multifunkcionāla stūre ar nappa ādas apdari ar hroma ielaidumiem. Standarta aprīkojumā iekļauta arī Audio 20 CD informācijas un izklaides sistēma, ar kompaktdisku atskaņotāju, astoņiem skaļruņiem un Bluetooth interfeisu mobilajam telefonam. Autovadītājs vai priekšā sēdošais pasažieris ar vadāmierīci vidus konsolē var regulēt sitēmas uzstādījumus, kas atspoguļojas krāsu displeju priekšējā paneļa centrā.

E-klases individualizācijas programma pieejama divām dizaina un aprīkojuma līnijām. ELEGANCE līnija attaisno savu nosaukumu ar neapšaubāmi elegantu un klasisku izskatu. Tas daļēji panākts ar papildu elementiem, piemēram, hromēto radiatora resti ar četrām sudraba krāsas līstēm, 16 collu vieglmetāla diskiem ar desmit dubultspieķu dizainu, riekstkoka apdari un stilīgu iekšējo apgaismojumu ar stikla šķiedru optiku.

Pretstatā tam AVANTGARDE līnija parāda E-klasi neapšaubāmi mūsdienīgā un inovatīvā veidā. Tas ir panākts ar papildu standarta elementiem, kā piemēram, biksenona lukturiem ar Inteliģento Gaismas Sistēmu un LED dienas gaitas lukturiem, LED aizmugures lukturiem, 17 collu vieglmetāla diskiem, par 15mm pazeminātu balstiekārtas iestatījumu, vispārējo apgaismojumu un mēraparātu paneli sportiskā izpildījumā. Šis modeļa variants atšķiras arī ar tā savdabīgo bufera dizainu un hromēto radiatora režģi ar trijām spīdīgi melnām līstēm.

Papildus ekstras izvēlīgajiem

Papildu dizaina un aprīkojuma līnijām, AMG sporta pakotne un Exclusive pakotne piedāvā vairāk iespēju aprīkot jauno E-klasi pēc savas gaumes.

AMG sporta pakotnē ietilpst AMG dizaina buferi un sānu sliekšņi, sporta sēdekļi ar palielinātu sānu atbalstu, kontrastējošas krāsas dekoratīvās nošuves, trīsspieķu sporta stūres rats ar ātrumpārslēgšanas svirām, melnas krāsas griestu tapsējums, sportiskāka balstiekārta, perforētas disku bremzes ar Mercedes-Benz logo un 18 collu vieglmetāla AMG dizaina diski.

Exclusive pakotnē ietilpst koka/ādas stūres rats, griestu tapsējums ar Alcantara, augstas kvalitātes Nappa ādas sēdekļu, roku balsta un durvju paneļu apdare, un velūra grīdas paklājiņi.

Vairāk nekā 20 tehniskie uzlabojumi

Jaunajai E–klasei ir ne tikai augsts drošības un komforta līmenis, bet tā ir arī draudzīga apkārtējai videi un ekonomiska: četru un sešu cilindru dzinēji ar tiešās iesmidzināšanas sistēmām patērē līdz pat 23% mazāk degvielas nekā agrāk. Jauno četru cilindru dīzeļa dzinēju kombinētais patēriņš ir tikai 5,3 litri uz 100 kilometriem un izmešu daudzums ir tikai 139 grami CO2 uz kilometru. Visi jaunās E-klases dzinēji atbilst EURO 5 emisijas standartam, savukārt E 350 BlueTEC dzinēja emisija ir zemāka nekā to nosaka 2014. gadā plānotās EURO 6 emisijas normas.

Mercedes E-klase ir aprīkota ar ekonomisko un videi draudzīgo BlueEFFICIENCY paketi, kas nodrošina degvielas ietaupījumu līdz pat 0.25 litriem uz 100 kilometriem. Kā būtiskas BlueEFFICIENCY priekšrocības jāmin jauna tipa automobiļa riepas, kas nodrošina līdz pat 17% zemāku rites pretestību; ģeneratora, degvielas sūkņa, gaisa kondicioniera un stūres pastiprinātāja kontroli, kas taupa patērēto enerģiju, kā arī ECO Start/Stop funkciju, kas brīdī, kad automobiļa ātrumkārba tiek pārslēgta neitrālajā pārnesumā, automātiski izslēdz dzinēju.

Jauni CDI četrcilindru dzinēji ar degvielas patēriņu 5,3 l/100 km

Mercedes E klases jaunākās paaudzes common-rail tiešās iesmidzināšanas dzinējiem, ir jaudīga pjezoelektriskā iesmidzināšana, uzlabota izplūdes gāzu recirkulācija un inovatīvs divpakāpju turbokompresors, kas nodrošina ātrāku reaģēšanu un labākus veiktspējas rādītājus. Izsakot to skaitļos, E 250 CDI ar 150 kW/204 ZS un 500 Nm attīsta par 25% augstāku griezes momentu nekā iepriekšējais V6 dīzeļdzinējs, turklāt izmanto par apmēram 23% mazāk degvielas – tikai 5,3 litrus uz 100 kilometriem. Savukārt izmešu daudzums ir 139 grami CO2 uz vienu kilometru.

Jaudīgākais modelis jaunajā E-klases dīzeļdzinēju rindā ir sešcilindru E 350 CDI ar 170 kW/231 ZS jaudu, kas patērē par 0,5 litriem uz 100 kilometriem mazāk degvielas nekā iepriekšējais E 320 CDI. No 2009. gada rudens V6 dīzeļdzinējs būs pieejams arī kā BlueTEC modelis ar pasaulē labāko izmešu kontroles tehnoloģiju, kas atbilst 2014. gadā plānotajām EU6 normām.

Benzīna dzinējiem 20% degvielas ietaupījums

Jaunie E 200 CGI un E 250 CGI ir aprīkoti ar jaunizveidotu četrcilindru tiešās iesmidzināšanas dzinēju ar 1,8 litru tilpumu, turbokompresoru un pielāgojamas darbības ieplūdes un izplūdes sadales vārpstām. E 200 CGI standartmodelis (135 kW/184 ZS), kas aprīkots ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu un ECO Start/Stop funkciju patērē tikai 6,8 litrus benzīna uz 100 kilometriem.

E 250 CGI (150 kW/204 ZS) dzinējam, kuram standartaprīkojumā ir piecu ātrumu automātiskā pārnesumkārba, maksimālais griezes moments ir 310 Nm, kas ir par 26% vairāk, salīdzinot ar iepriekšējo V6 dzinēju. Savukārt degvielas patēriņš ir samazināts par vairāk nekā 20%. Tagad tas patērē līdz 7,4 litriem degvielas uz 100 kilometriem.

Modernas drošības sistēmas

Papildaprīkojumā piedāvātā gaismu adaptīvās vadības sistēma (Adaptive Main Beam Assist) izmanto videokameru uz vējstikla, kura atpazīst pretimbraucošā transporta plūsmu, kā arī transportlīdzekļus, kuri virzās uz priekšu, un noregulē priekšējos lukturus tā, lai to izstarotā gaisma nesasniegtu citus transportlīdzekļus. Kā papildus aprīkojums jaunajai E-klasei ir pieejama arī nakts redzamības sistēma (Night View Assist). Mercedes ir uzlabojis šo sistēmu ar īpašu gājēju atpazīšanas funkciju: tiklīdz nakts redzamības sistēma konstatē, ka automobiļa priekšā atrodas gājēji, tas tiek izgaismots borta displejā, lai pastiprinātu brīdinājuma efektu.

Aktīvie daudzprofilu sēdekļi ar masāžas funkciju

Papildaprīkojuma listē varēs ieraudzīt daudzprofilu sēdekļus ar ērtiem galvas balstiem un divpakāpju masāžas funkciju atzveltnē. Atkarībā no pagrieziena leņķa, paātrinājuma un automašīnas ātruma, ātrdarbīgie pjezoelektriskie vārsti mainīs spiedienu atzveltnē esošajās gaisa kamerās, līdz ar ko mainās to tilpums, nodrošinot vadītājam un pasažierim priekšējā sēdeklī lielisku sānu atbalstu. Pēc izvēles E-klasei iespējams pasūtīt aizmugurē divus atsevišķus sēdekļus. Šī aizmugures sēdekļu komforta pakotne ietver sēdekļu apsildi, ādas polsterējumu, vidus konsoli, ērtus galvas balstus, aptumšojošus aizkarus aizmugurējās durvīs, elektriski darbināmu aptumšojošu aizkaru aizmugurējam logam, ērti lietojamus saules aizsargus un ērtākas iespējas piekļūšanai bagāžas nodalījumam.

picturegallery.e8d6440a-ff3e-4cf5-a5fc-cf5f7424460c

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes-Benz zīmols ir populārs visās tirgus nišās - universāļa, sedana, apvidus auto, un arī komercpasažieru pārvadājumos. Tomēr - kā labāk atrast pareizo šīs markas auto? Lietotu auto tirgotājs BRC Autocentrs sniedz ieskatu šajā jautājumā.

Mercedes-Benz automobiļus ražo kopš 1890. gada un uzņēmuma galvenā mītne atrodas Vācijas pilsētā Štutgartē. Kā vieni no pirmajiem šī auto ražotāji ieviesuši dažādas drošības un tehnoloģijas idejas, kuras šobrīd bieži sastopamos modernajos auto modeļos. Šobrīd Mercedes-Benz piedāvā pilnu auto klāstu - no maziem pilsētas auto līdz smagajiem auto, pie tam, zīmols ir pārstāvēts arī motosportā, kā, piemēram, F1, kur rūpnīcas komanda ir pēdējos gados viena no vadošajām.

Arī Latvijā Mercedes-Benz ir visnotaļ populārs auto gan jaunu šī zīmola iegādē no salona, gan lietotu auto tirdzniecībā sludinājumos, auto plačos un sertificētos lietotu auto tirgotājus. Arī BRC Autocentrā Mercedes-Benz automobiļi pieejami plašā klāstā, bet kā atrast sev piemērotāko no dažādajām klasēm?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 1947. gada, kad tirgū tika izlaists modelis Mercedes-Benz 170v, kas ir tiešais E-klases priekštecis, pasaulē ir saražoti jau vairāk nekā 10 miljoni šīs sērijas automobiļu. Šogad Mercedes-Benz E-klase piedzīvo jau savu devītās paaudzes modeli. 1995. gadā E-klase bija pirmais Mercedes-Benz modelis ar divām priekšējām lampām, kas guva lielu atzinību un joprojām tiek uztverts kā galvenais simbols, kas raksturo E-klases individualitāti.

Jaunās E-klases dizainā vēl aizvien tiek izmantotas plūstošas līnijas un stilistisks noformējums, kas pielāgojas kopējam pašpārliecinātajam un vīrišķīgajam automobiļa izskatam. Dizaineri, iedvesmojoties no kubisma, automobiļa četras „acis” ir pārveidojuši, piešķirot tām interesantas taisnstūrveida formas. Savukārt radiatora režģis ar hromēto trīsdimensiju ietvaru, dinamisko V-veida formu un stāvāku novietojumu īpaši akcentē automobiļa biznesa klases statusu.

Mercedes-Benz dizaineri lielu uzmanību ir pievērsuši jaunās E-klases interjeram, nodrošinot, ka katra detaļa šķiet pievilcīga gan vizuāli, gan funkcionāli ar savu formu, krāsu un materiālu. Rezultātā panākts harmonisks veselums – salons, kurā automobiļa vadītājs un pasažieri jūtas droši un komfortabli.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mazākais Mercedes limuzīns izvirza jaunus standartus pats sev un sīkstākajiem konkurentiem

Aldis Zelmenis, 04.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekad iepriekš C klases sedans nav bijis tik izteikti tuvu Mercedes dārgākajiem limuzīniem. Tas attiecas ne tikai uz dižciltīgu un glaunu dizainu, kas apzināti veidots pēc S klases sedana šablona, bet arī uz tehnisko un komforta pildījumu, kurā daudzas lietas paņemtas no tās pašas S klases.

Mercedes ir paveikuši teicamu darbu. Spriediet paši – Audi sava jaunā A4 sedana iznākšanas datumu pārlika uz vēlāku laiku tieši tad, kad dienasgaismu ieradzīja jaunais C klases sedans.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Mercedes iekštelpu ir godam uzposis, ietērpjot to jaunās drānās, kas pēc taustes un acs testa izskatīsies daudz aristokrātiskāk un cēlāk nekā gaidīts. Godīgi atzīšos, ka uz jaunā modeļa fona iepriekšējais C klases interjers izskatās pēc neglītā pīlēna. Materiālu izvēle un pedantiska uzmanība pat pret niecīgāko sīkumie ir tas, kas sildīs Mercedes īpašnieku sirdis. Pat ar klavierlaku pārklātie dabiskā koka imitācijas paneļi, kas citu ražotāju modeļos kaitina un izraisa nepatiku, C klasē ir nostrādāti līdz pilnībai un ergonomiski izceļ interjera augsto statusu. Multimediju centrs ar planšetdatoram līdzīgo ekrānu ir piestiprināts pie viduskonsoles augšējās daļas, bet vadības groži ir uzticēti grozāmai vadības ripai un speciālam touch pad jeb skārienjutīgam paliktnim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk mazākā limuzīna gods Mercedes modeļu hiearhijā tiks atvēlēts Mercedes CLA sedanam, kurš izaudzis no A klases hečbeka. Svarīgi piebilst, ka tas vairs nebūs klasiskās, bet gan priekšpiedziņas limuzīns

Ar katru nākamo jauno modeli Mercedes modeļu klāsts kļūst jauneklīgāks un dzīvespriecīgāks. Ņemot piemēru no A klases hečbeka, kas no bagātu pensionāru un jauno māmiņu sapņu auto ir transformējies par azartisku un stilīgu braucamrīku, arī jaunais sedans CLA tieksies iepatikties jauniem un enerģiskiem cilvēkiem.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Jaunu kompaktklases premium hečbeku pirkšana pie mums nav cieņā. Cita lieta, ja auto ir apbružājies uz pašmāju vai Rietumeiropas ceļiem un pēc trijiem vai pieciem gadiem nonācis otrreizējā tirgū. Sākotnēji šaušalīgā cena ir sarukusi līdz saprotamiem cipariem, un tad auto kļūst vilinošs pirkums plašākai pircēju auditorijai. Ar premium kompaktklases sedaniem pagaidām ir citādi. Vispirms – to nav daudz, jo nesen dibinātajā klubiņā bez Mercedes CLA var pieskaitīt vienīgi Audi jaunizcepto A3 Limousine. Tie tāpat kā hečbeki ir tikpat sasodīti dārgi, taču sedana virsbūves koncepcija emocionāli ļauj sajusties kā maza limuzīna īpašniekam, turklāt aukstajos ziemas mēnešos tā ir arī praktiska. Nenoliedzami, ka ļoti svarīgs ir laiks, kad auto ir parādījies tirgū. Piemēram, lai kā to negribētu atzīt Audi marketologi, simpātiskā Audi A3 sedana iznāciens savos ierakumos ir pārvilcis daļu Audi A4 tīkotāju, jo šābrīža A4 modelis jau ir paspējis novecot un vairs nav svaigākais un atraktīvākais piedāvājums savā klasē, savukārt līdz jaunākās paaudzes Audi A4 sedana debijai vēl ir jāpaciešas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mercedes CLA: Jā, cena nav maza

Aldis Zelmenis, 19.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Mercedes CLA četrdurvju kupeja izskatās ievērojami šarmantāk, tostarp arī gaita ir kļuvusi izkoptāka un komfortablāka nekā iepriekšējās paaudzes modelim

Tehniski CLA ir izaudzis no Mercedes A klases hečbeka, taču kupejai ir vairākas būtiskas atšķirības, tostarp nedaudz lielāks attālums starp asīm, citādi amortizatori un atsperes, visbeidzot pati kupejas virsbūve iespaidos automašīnas gaitu. Tas viss rezultējas ar to, ka arī savā uzvedībā CLA būs pavisam citāds auto. Tam ir izteikts mini limuzīna raksturs, vairāk grācijas un vairāk pašpārliecinātības, lai to sauktu par samazināto Mercedes CLS. Tajā pašā laikā kopīgs ar A klases hečbeku ir tas, ka arī CLA būs azartisks un stilīgs braucamrīks, kas centīsies iepatikties jauniem un moderni domājošiem cilvēkiem.

Kāpēc jāpērk?

Pagaidām salīdzinoši necila izmēra premium automobiļu pirkšana pie mums nav cieņā. Atšķirībā no Rietumeiropas pie mums joprojām modīgi ir pirkt lielu un salīdzinoši liesāk aprīkotu, nevis kompaktu un grezni aprīkotu Mercedes. Tiesa, ledus ir sakustējies arī šajā virzienā, jo tajā brīdī, kad, piemēram, aizejošam Mercedes CLA modelim tika piesolītas brangākas atlaides, gribētāju netrūka. Vēl vairāk piekritēju šāda izmēra Mercedes kļūst, kad auto nonāk mazlietota auto statusā. Interesenti Mercedes CLA izmēra jaunam modelim ir, taču tos lielākoties atbaida cena. Jā, cena nav maza. Piemēram, jaunākajam CLA tā ir, sākot no 29 960 eiro, bet, pat diži nepiepūloties, to var ātri saskrūvēt līdz 40 vai pat 50 tūkst. eiro. Tie ir iespaidīgi cipari, kurus ieraugot praktiskais latvietis vienmēr pretnostatīs frāzi: «Bet par to naudu tad jau labāk nopirkt to, to un to.» Nepagāžams fakts. Šajā cenu diapazonā ir patiešām galvu reibinoša izvēle, taču ir situācijas, kad nav nemaz vajadzīgs liels, bet tieši kompakts un manevrētspējīgs auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šķiet, ka vēl pavisam nesen vēstījām par Mercedes E klases jaunā biznesa sedana ienākšanu Latvijā, bet nu jau ir laiks pieteikt, iespējams, skaistākā radinieka Mercedes E klases kupejas debiju pašmāju tirgū.

Jaunā divdurvju modeļa dizaina līnija akcentē tradicionālās stila iezīmes, kas padara Mercedes kupeju par īpašu. Piemēram, sānu logi bez B statnēm ar pilnībā nolaižamiem stikliem un raksturīgais sporta dekoratīvais radiatora režģis ar lielo zvaigzni vidū. Protams, ka jaunajā kupejā ir saskatāma cieša līdzība ar E-klases sedanu. To var atpazīt „četru acu sejā“ ar rombveida lukturiem, kuru profils ir kļuvis vēl sportiskāks un asāks, kas savukārt piedod automobilim dinamiskāku un agresīvāku izskatu.

Mercedes E class kupeja piedāvā veselu virkni inovāciju, kādas tikai var vēlēties sportiski orientētajā luksusa kupejā. Tās ietver situācijai atbilstošu amortizatoru vadību, noguruma atpazīšanu, pasažieru drošības sistēmu un aktīvo motora pārsegu. Kupeja ir aprīkota ar dinamiskas braukšanas aprīkojumu, kas ļauj ar pogas vadību noregulēt balstiekārtu dažādos režīmos. Adaptīvā tālo gaismu vadība, ceļa zīmju atpazīšana un automātiskā avārijas bremžu sistēma ir aprīkojums, pateicoties kuram E-klases kupeja nosaka jaunus drošības standartus šajā automobiļu segmentā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Mercedes A klases hečbeks ir dzīvespriecīgākais šā brīža vācu ražotāja modelis ar supermodernu pildījumu, ko vajadzības gadījumā var nopakot tikpat grezni kā Mercedes S klases limuzīnu

Savulaik par pensionāru un mājsaimnieču sapņu auto dēvētā A klase ar t.s. sendvičtipa jeb paaugstināto virsbūvi kopš iepriekšējās paaudzes kardināli mainīja savus dzīves uzskatus. Izmetot mēslainē 1997. gadā sūri grūti būvētā auto koncepciju un uzrakstot pilnīgi jaunu scenāriju, Mercedes A klase kļuva vismaz par 20 gadiem jaunāka, transformējoties par vienu no jauneklīgākajiem un stilīgākajiem premium klases hečbekiem. Tas nostrādāja par 200%! Mercedes A klase iemantoja milzu popularitāti, turklāt pircēju auditorija zibenīgi kļuva gados jaunāka. Ar svaigāko modeli Mercedes turpina iesākto, jo šis auto būs vēl jauneklīgāks un azartiskāks par iepriekšējo, turklāt apveltīts ar visa veida digitāliem gadžetiem jeb un komforta risinājumiem, tostarp tādiem, kas ir sastopami Mercedes S klases limuzīnā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieņemot, ka tirgū nezinātu par Mercedes A klases piecdurvju hečbeka eksistenci, tad jauno Mercedes GLA pircējiem varētu droši piedāvāt kā kompaktklases hečbeku, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Jaunais GLA ar nedaudz palielinātu klīrensu, lielākiem riteņiem mūsu izpratnē ir pat vilinošāks modelis nekā A klase. Godīgi sakot, GLA ikdienišķākajā mundierī un ar piedziņu tikai priekšējiem riteņiem nemaz tik džipisks neizskatīsies. Tomēr Mercedes teju neizsmeļamās personalizācijas iespējas, tostarp iespēja GLA aplaimot ar 4Matic pilnpiedziņu un off road pakotni, atļauj GLA saukties par mazāko Mercedes krosoveru.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Dārga un moderna rotaļlieta, kas ir ļoti līdzīga A klases hečbekam, taču pilnīgi citāds izstrādājums. Vispirms jau izmēru ziņā GLA būs paaudzies. Salīdzinājumā ar A klasi tas garumā būs pastiepts par 125 mm, platumā klāt nākuši 24 mm, bet augstumā tas izaudzis par 60 mm. Līdz ar to salonā būs nedaudz vairāk vietas, tostarp aizmugurē sēdošajiem. Tajā pašā laikā kupejas zemā jumta līnija nebūs draudzīga augumā gariem pasažieriem. Ja priekšējos krēslos vajadzīgo sēdpozīciju nebūs grūti atrast, tad aizmugurē būs ievērojami šaurāk un neērtāk, taču par mata tiesu labāk nekā A klases salonā. Diezgan paredzami, ka Mercedes mazākais krosovers nebūs lēta mantiņa. Mazākais skaitlis, kas attiecas uz vienas ass piedziņas GLA, būs 29 540 eiro, turpretim, apjozies ar 4Matic pilnpiedziņu, Mercedes GLA pieprasīs jau vismaz 36 460 eiro. Pat nemēģinot tiekties pēc prestižākās un glaunākās versijas GLA 45 AMG ar 360 ZS spēkstaciju pakrūtē, kas maksās 55 420 eiro, arī miermīlīgāku GLA modifikāciju papildināšana ar dažādiem komforta labumiem drīz vien auto cenu var zibenīgi palielināt līdz 40 tūkst. eiro un vairāk. Atliek piebilst, ka motorizācijas programma GLA ir tikpat plaša un daudzveidīga kā A klases hečbekam. Visi motori jau standartā ir apgādāti ar start/stop sistēmu un tiek komplektēti ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, ko izlases kārtībā var aizstāt ar septiņu pakāpju 7GDCT robotizēto mehāniku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes E klases modeļa saime no šodienas ir papildināta ar jaunākās paaudzes universāli jeb Mercedes E klases T modeli.

Tirdzniecības starta Mercedes E klasei tika dots šodien, savukārt Mercedes tirgotāju salonos, tostarp arī Latvijā, jaunais auto nonākšot 21. novembrī. Pats par sevi saprotams, ka izstrādājot jauno universāli par pamatu tika ņemts Mercedes E klases sedana un kupejas jaunā dizaina valoda, kā arī visi tehnoloģiskie brīnumi un komforta ekstras, ar ko var lepoties šie auto.

Universālam noderīgais papildu ekipējums, kas būšot sastopams jau bāzes modelī ir Easy-Pack pakete, kurā ietilpst elektriski paceļams un nolaižams bagāžnieka vāks, kā arī viegli nolokāmā aizmugurējā sēdekļa atzveltne. Starp citu, Mercedes E klases T modeļa astes gala ietilpība nolokot otro sēdekļu rindu tiks palielināta līdz 1950 litriem, kas nav maz.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Arī Mercedes GLE ir gatavs kompromisam

Aldis Zelmenis, 04.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes GLE ir kļuvis vēl lielāks un daudzpusīgāks, tiesa, tā motoru ēdienkarte turpmāk sāksies ar četrcilindru dīzeli

Arī Mercedes GLE nav pagājusi secen downsizing ēra. Nav šaubu, ka četrcilindru dīzelis ir augstas veiktspējas tehnika. Uz papīra tas daudz neatpaliek no iepriekš izmantotā sešcilindru dīzeļa. Bāzes modeļa GLE 300 d 4 Matic 245 zirgspēki ir gana daudz tik lielam auto, kāds ir jaunais GLE, tomēr tie nav seši stobri, un tas ir jūtams. Iespējams, ka, nezinot. kā brauca un ar kādu patīkamu skaņu to darīja sešcilindru dīzelis, šādi aizspriedumi vairs nemocīs. Tomēr Mercedes klients ir konservatīvs un tajā pašā laikā ar asu prātu un labu atmiņu apveltīts indivīds, attiecīgi neliels rūgtumiņš par četrcilindru sniegumu būs. Četrcilindru motors ir ievērojami skaļāks, to gan salonā nevarēs dzirdēt, jo Mercedes GLE virsbūve ir perfekti nopakota un akustiskais komforts salonā ir teicams. Toties paātrinājuma brīžos četrcilindru dīzeļa sniegums nebūs tik spilgts un nešūsies kopā ar Mercedes lozungu The best or nothing.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Uzsāk jaunās Mercedes-Benz R-klases tirdzniecību Latvijā

Aldis Zelmenis, 12.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Domenikss uzsācis atjaunotās Mercedes-Benz R-klases tirdzniecību. Modelis ir atsvaidzinājis ārējo izskatu un ticis pie ekonomiskākiem dīzeļdzinējiem.

Pasaules pirmizrādi jaunā Mercedes-Benz R-klase piedzīvoja Ņujorkas Starptautiskajā auto izstādē šī gada martā. Jaunajam Mercedes-Benz R-klases modelim pilnībā pārveidots automobiļa priekšējās daļas dizains, piešķirot tam jaunu izskatu. R-klases interjerā joprojām dominē daudzpusība.

Jaunās paaudzes Mercedes-Benz R-klase tagad pieejama arī ar BlueEFFICIENCY dīzeļdegvielas dzinējiem. Pateicoties AdBlue© izplūdes gāzu pēcapstrādei, R-klases 350 BLUETEC 4MATIC dzinējs patērē vidēji 8,4 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem, kas ir par 0,3 litriem mazāk nekā iepriekš. Tādejādi jau šobrīd jaunais R-klases modelis atbilst EU6 normu standartiem, kurus plānots pieņemt tikai 2014. gadā. Visi Mercedes-Benz R-klases modeļi ir aprīkoti ar jaunākās paaudzes 7G-TRONIC automātisko pārnesumkārbu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Mercedes-Benz Sprinter ir uzlabojis komfortu un drošības sistēmas, kā arī ieguvis ekonomiskākākus Euro 5 dzinējus un jauna sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu - ECO Gear.

Galvenie uzlabojumi vērsti uz pilnīgi jaunu četru cilindru dīzeļa dzinēju un inženiertehniski uzlabotu V6 dzinēju izstrādi. Četru cilindru dīzeļa dzinējs konstruēts pilnīgi no jauna, tā darba tilpums ir 2.15 litri. Dzinējam panākts lielāks griezes moments un jauda. Sadales vārpstu darbina kombinēts zobratu un īsas ķēdes pārvads. Tāpat kā iepriekš tiek izmantota common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma. Iesmidzināšanas spiediens ir palielināts līdz 1.800 bāriem.

Visiem jaunajiem dzinējiem standarta aprīkojumā ietilpst arī sīko daļiņu filtrs. Jauno dzinēju sērija ar Euro 5 izmešu normu sākotnēji ir ieviesta visiem Sprinter modeļiem, kuru pilnā masa ir, sākot ar 3.5 tonnām. Pasažieru versijām Euro 5 atgāzu normu plānots ieviest 2010. gadā. Lai samazinātu izmaksas un CO2 emisiju, tiek piedāvāts Sprinter ar efektivitātes paketi BlueEFFICIENCY. Tajā papildus jaunajai ECO Gear pārnesumkārbai un Euro 5 dīzeļmotoram ietilpst arī ECO start-stop funkcija, kā rezultātā, braucot pa pilsētu, degvielas patēriņš tiek samazinās līdz 8%. Līdzšinējā pērnesumkārba NSG visos Sprinter variantos turpmāk tiks aizstāta ar Mercedes izstrādāto jauno ECO Gear sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Tai ir paaugstināta pārslēgšanas kvalitāte, turklāt jaunā pārnesumkārba nodrošina zemāku degvielas patēriņu un augstāku braukšanas komfortu. Salīdzinājumā ar iepriekšējiem modeļiem, vidējais degvielas patēriņš atkarībā no jaudas varianta ir par 0.5 līdz 1.0 litriem uz 100 km zemāks. Modelim ar V6 CDI dzinēju degvielas patēriņu iespējams samazināt līdz pat 1.5 litriem uz 100 km. Jaunās paaudzes Mercedes Sprinter cena Latvijā ir, sākot no 26 015 eiro

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būt soli priekšā konkurentiem allaž ir bijis Mercedes-Benz zīmola virsuzdevums. Jaunākās paaudzes četrdurvju luksuskupeja Mercedes CLS tāda ir

Ar gudrām tehnoloģijām šodien vairs nevienu nepārsteigsi. Tās jau ir pārņēmušas salīdzinoši lētus automobiļus. Cita lieta – cik pārdomāti šie viedie instrumenti tiek integrēti automašīnas saturā. Nedrīkst arī aizmirst par kvalitatīvu sastāvdaļu izmantošanu, un šajā ziņā Mercedes kompromisus nepieļauj.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Valdzinošs un īpaši augstas raudzes auto, kas spējis meistarīgi «saprecināt» augstas izšķirtspējas ekrānus, modernos aktīvās un pasīvās drošības gadžetus ar dārgiem materiāliem iztapsētu salonu. Nešaubīgi – jaunākās paaudzes CLS kupeja ir kļuvusi vēl vīrišķīgāka nekā iepriekšējais modelis. Tas izpaužas gan automašīnas stājā, gan jaunajā dizainā, ko izcels agresīvāks automašīnas purngals, jaunie lukturi un, protams, arī gaitas īpašības. Viss, ko redzat un pēcāk arī izjutīsiet, esot kopā ar jauno CLS, palīdzēs izprast, kāpēc Mercedes salīdzinājumā ar tautiešiem BMW vai Audi šodien ir kripatiņu veiksmīgāks premium klases autoražotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes GLE Coupe ir tieša atbilde bravūrīgajam un populārajam tautietim BMW X6

Visticamāk, Mercedes mārketologi ilgu laiku ar skaudību noraudzījās, kā BMW eksperiments 2008. gadā – radīt un laist tirgū tam laikam spocīga koncepta SUV un kupejas krustojumu – izrādījās ļoti veiksmīgs un galvenais – ļoti ienesīgs projekts. Lai kādas sazvērestības teorijas izdomātu par šī auto lempīgumu un nepraktiskumu, patiesība ir tāda, ka bagātie ļaudis Ziemeļamerikā, Ķīnā, Krievijā un Latvijā arvien biežāk dod priekšroku X6 nevis klasiskajam premium krosoveram X5. Kaut arī kaislīgākie BMW fani burkšķ par Mercedes plaģiātismu, ielecot dārziņā, kur X6 līdz šim saimniekoja cēlā vientulībā, Mercedes par to diži neuztraucas, jo GLE Coupe ir lielisks produkts, turklāt tas perfekti aizkrāso balto plankumu jau tā garajā un plašajā modeļu klāstā. Pirmās atsauksmes liecina, ka GLE Coupe ir velnišķīgi pieprasīts visā pasaulē, tostarp arī Latvijā. Nav izslēgts, ka tas drīzumā kļūs populārāks par jauno Mercedes GLE, ko agrāk pazinām kā Mercedes M-klasi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Biroju telpu piedāvājums sarūk, bet nākotnē gaidāms papildinājums

Žanete Hāka, 20.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan biroju telpu piedāvājums turpina sarukt, ekonomiskā aktivitāte un Latvijas attīstības perspektīvas eirozonas ietveros tuvākajos gados nekustamo īpašumu attīstītājiem nedos pamatojumu jaunu biroju ēku būvniecībai, uzskata Arco Real Estate komercnodaļas vadītājs Guntis Kanenbergs.

Kā liecina kompānijas biroju telpu nomas tirgus pārskats par 3. cetruksni, šobrīd biroju telpu nomas tirgum Rīgā tiek piedāvātas A un B klases nomas platības vairāk nekā 500 tūkstošu m² apmērā 65 biroju centros. A klases ēkās atrodas ap 20% iznomājamu un brīvu biroja platību. Tā kā vairums no A klases ēkām tiek izmantotas komercbanku vajadzībām, iespējas nomāt šīs klases biroja telpas ir limitētas, tādēļ nomniekiem kā alternatīva tiek piedāvātas B klases biroju telpas ar augstu tehnisko nodrošinājumu. Pretstatā A klases biroju telpām šādam piedāvājumam ir mazāk veiksmīgs ēku novietojums.

G. Kanenbergs norāda, ka Rīgā vairāki A klases biroju kvartāli ir tapšanas stadijā, tādēļ sagaidāms tieši šīs klases komerctelpu piedāvājuma pieaugums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maija sākumā Eiropas tirgū debitēs Mercedes četrvietīgā kupeja Mercedes E Class Coupe, kuru pirms tam varēsim ieraudzīt arī uz Ženēvas autoizstādes dēļiem.

Uz Mercedes E klases limuzīna bāzes būvētās divdurvju kupejas priekšgalā varēs ieraudzīt jauno 204 ZS jaudīgo E 250 CDI četrcilindru dīzeļmotoru, kā arī 204 ZS un 292 ZS jaudīgos benzīnmotorus. Visbeidzot, Mercedes E Class Coupe topa versijai ir izraudzīts 388 ZS jaudīgais V8 benzīnmotors.

Atbilstoši šādas klases limuzīnam salonā saimniekos augstvērtīgi apdares materiāli. Arī citādi Mercedes E Class Coupe būs nobruņots līdz zobiem ar jaunākajām komforta, kā arī aktīvās un pasīvās drošības ekstrām, ko izmanto E klases limuzīns. Mercedes E Class Coupe divdurvju kupejā aizmugurējā sēdekļu rindā ir nodrošināti limuzīnklases cienīgi krēsli diviem pasažieriem. Paredzams, ka Mercedes E Class Coupe četrvietīgās kupejas cena varētu būt, sākot ar 44 684 tūkstošiem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc interneta portāla Autoscout24 lasītāju aptaujas, kurā piedalījās vairāk nekā 250 tūkst. lietotāju par iecienītāko Eiropas auto vairums respondentu ir nosaukuši vācu vidējās klases modeli Opel Insignia.

Tas nozīmē, ka Opel Insignia trofeju krātuvē tas jau būs 26. nozīmīgais apbalvojums. Par automašīnas popularitāti visvairāk liecina sensacionālie pārdošanas apjomi.

Kopumā 2009. gadā ir pārdoti vairāk nekā 150 tūkst. Insignia modeļu, kas ir ievērojami vairāk nekā Opel iepriekš bija cerējis.

Citās nozīmīgākajās nominācijās, piemēram, par labāko kompaktklases modeli visvairāk balsu interneta balsojumā saņēma jaunais Alfa Romeo Mito. Bavārijas autoražotāja BMW pūrā ir divas balvas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome ir apstiprinājusi darījumu, kura ietvaros Veho iegādājas SIA Domenikss – Mercedes-Benz ģenerālpārstāvi Latvijā.

Darījums ietver Mercedes-Benz pasažieru un komercauto importu, mazumtirdzniecību un apkopi. Kompānija Domenikss piederēja tās dibinātājai un prezidentei Benitai Danilenko.

Veho ir automobiļu izplatītājs Somijā, Zviedrijā, Igaunijā un Lietuvā. Uzņēmums piedāvā Daimler Grupas ražotās vieglās automašīnas un komerctransportu, kā arī plašu pakalpojumu klāstu, tostarp mobilitātes pakalpojumus.

2020. gadā Veho apgrozījums bija 1,1 mljrd. eiro, bet tā darbinieku skaits bija 2200.

Uzņēmums tika dibināts kā Mercedes-Benz galvenais izplatītājs Somijā 1939. gadā un kopš tā laika ir ģimenes īpašumā. Līdz ar šo iegādi tiks ievērojami nostiprinātas Veho pozīcijas Baltijas reģionā. Ņemot vērā nozares attīstību Latvijā un Mercedes zīmola augsto statusu un popularitāti, Veho jau ilgstoši uzskata Domenikss par spēcīgu spēlētāju tirgū ar labi pārvaldītu, uz klientu un zīmolu orientētu organizāciju. Darījums ir kā papildinājums Silberauto biznesa iegādei Igaunijā un Lietuvā, ko Veho veica 2019. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ernsts Lībs atstādināts no Mercedes-Benz ASV vadītāja amata

Gunta Kursiša, 18.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ernsts Lībs (Ernst Lieb) pametis Mercedes-Benz ASV vadītāja amatu, un patlaban kompānija nav paziņojusi, kas būs viņa pēctecis, vēsta autonews.com.

E. Lībs vadīja Mercedes-Benz ASV kopš 2006. gada. Medijs vēsta, ka E. Lībs nepameta Mercedes-Benz ASV vadītāja amatu pēc paša vēlēšanās, tomēr Mercedes-Benz šo informāciju vēl nav oficiāli apstiprinājis.

Tāpat vēl nav ziņu, vai E. Lībs turpinās darboties uzņēmumā vai arī to pametīs.

Mercedes-Benz ASV (MBUSA) tika dibināts 1965. gadā, bet pirms tam Mercedes-Benz automobiļus ASV tirgoja kompānija Mercedes-Benz Sales, Studebaker-Packard Corporation meitasuzņēmums.

Patlaban MBUSA ir 348 dīleru uzņēmumi, vairāk nekā 1500 darbinieki, kā arī vairāk nekā 21 tūkstotis darbinieku dīleru uzņēmumos, liecina inormācija Mercedes-Benz oficiālajā mājas lapā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daimler AG zīmols Mercedes-Benz veiksmīgi aizvadījis 2010. gadu. Audzējot tirdzniecības apjomus par 15% Mercedes kārtējo reizi ir guvis virsroku pār Volkswagen AG piederošo Audi.

Kopumā 2010. gadā Mercedes pārdevis 1,17 milj. auto. Salīdzinājumam var minēt, ka 2009. gadā Mercedes pasaulē pārdeva 1.01 milj. auto. Pie Mercedes startēģiski svarīgākajiem noieta tirgiem pērn bija Ķīna un ASV. Daimler vadība pauž pārliecību, ka 2011. gads būšot vēl veiksmīgāks, šī plāna īstenošanai īpaši noderīgs varētu kļūt uzlabotais C klases modelis, četrdurvju kupeja CLS un jaunais rodsters SLK.

Zīmīgi, ka Volkswagen AG zīmola Audi ambiciozais plāns paredzēja jau šogad apsteigt Mercedes, bet līdz 2015. gadam kļūt par premium klases līderi pasaulē. Diemžēl ar 1.09 milj. pārdotiem auto Audi joprojām ir spiets samierināties tikai ar trešo pozīciju,zaudējot gan Mercedes, gan BMW.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Četrus gadus pēc Mercedes S-klases pārdošanas uzsākšanas, Mercedes ir pilnveidojis šo luksus klases modeli, papildinot to ar nozīmīgiem jauninājumiem.

Kopš S-klases modeļa iznākšanas 2005. gadā rudenī, kopumā ir pārdoti vairāk nekā 270 000 automobiļu, kas padara S-klasi par pieprasītāko luksus klases automobili pasaulē.

Starp tehnoloģiju sasniegumiem jāuzsver pasaulē pirmais sērijveida hibrīda dzinējs ar litija –jonu bateriju, kas padara Mercedes top modeli S400 HYBRID par ekonomiskāko automobili benzīna dzinēja luksus auto segmentā. Tā degvielas patēriņš 7,9 litri uz 100 km un CO2 izmeši ir tikai 186 g/km. Turklāt dzinēju klāstā ietilpst astoņi benzīna un dīzeļa motori, kas patērē līdz 7% mazāk degvielas, nekā līdz šim. S350 BlueEFFICIENCY ar vidējo patēriņu 7,6 litru dīzeļdegvielas pieskaitāms pie visekonomiskākajiem modeļiem luksus auto segmentā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mercedes-Benz iepazīstina ar «tehnoloģiski modernāko» S klases automašīnu

Jānis Rancāns, 21.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobūves kompānija Mercedes-Benz nākusi klajā ar jauno S modeli. Automašīnu Mercedes sauc par tehnoloģiski modernāko, kas pārvietojas pa pasaules ceļiem, bet tās cena sāksies no 79,8 tūkstošiem eiro.

Jaunais S klases Mercedes-Benz pilnībā aprīkots ar LED apgaismojumu, tādējādi kļuvis par pirmo automašīnu, kurai nav nevienas tradicionālās spuldzes, uzsver kompānija.

Ārējās apgaismes ierīcēm Mercedes-Benz inženieri pievērsuši lielu uzmanību – piemēram, bremžu gaismu intensitāte samazinās naktī vai arī stāvot pie luksoforiem. Kopumā automašīna aprīkota ar 500 LED gaismekļiem.

Jaunais Mercedes-Benz S aprīkots ar datorizētām sistēmām - Adaptive Highbeam Assist Plus un Night View Assist Plus – kuras uzlabo redzamību. Automašīnai uzstādītas jauna tipa kameras un vairāku pakāpju sensori, kas nodrošina iespējamo apdraudējumu laicīgāku pamanīšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pāreja no Mercedes GLK uz Mercedes GLC nosaukumu trīsstaru markas jaunajam krosoveram piešķir vairāk grācijas un iznesības, bet tiešajiem konkurentiem – galvassāpes, iegūstot ļoti sīkstu sāncensi

Dārga un moderna rotaļlieta, kas pēc satura un salona iekārtojuma ir ļoti līdzīga C klases sedanam, taču vienlaikus pilnīgi citāds izstrādājums. Vispirms GLC ir pavisam citas klases modelis, ar palielinātu klīrensu un papildus klāt pieliktiem 30 centimetriem garumā, lai sarūpētu pietiekoši ērtas vietas četriem pasažieriem salonā un atstātu vietu 550 litru lielam bagāžniekam. Pēc savas būtības GLC ir tieši tas auto, kas varētu lieliski piestāvēt modernām biznesa pasaules haizivīm vai veiksmīgiem finansistiem un juristiem, nešķirojot tos pēc dzimuma. Auto, kas valdzinās ar savu eleganto dizainu un sportisko pilota kokpitu. Mercedes GLC zibenīgi spēs pielāgoties lielpilsētu burzmai, veikli lavierējot un sasniedzot mērķi bez liekiem kreņķiem, bez piepūles vienmēr atrodot vietu, kur noparkoties, arī uz lielceļa tas jutīsies stabili un pārliecinoši. Priekšējie sēdekļi ir vēl viens Mercedes trumpis, ar ko iekārdināt potenciālos pircējus, bet izšķērdīgās personalizēšanas iespējas samulsinās pat izvēlīgākos un piekasīgos feinšmekerus. Kā jau to varēja nojaust, šis Mercedes maksās brangu žūksni. Tomēr cena – 44 990 eiro par bāzes modeli GLC 220 d 4 Matic – pat uz tiešo konkurentu fona kož acīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Kravas automobiļu vadītājiem mācīs braukt ekonomiski

Aldis Zelmenis, 05.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ, sākot no otrdienas, 6. jūlija līdz pat sestdienai, 10. jūlijam, Mercedes-Benz Driver Training Show ietvaros Rīgā SIA Domenikss organizēs speciālus testa braucienus kravas automobiļu vadītājiem.

To laikā, apgūstot gan teoriju, gan praktiskās iemaņas, vairāk nekā 50 automobiļu vadītāji tiks iepazīstināti ar jaunākajām Mercedes-Benz kravas automobiļu tehnoloģijām un iespējām, kā arī ekonomiskas, videi draudzīgas un drošas braukšanas paņēmieniem intensīvas satiksmes apstākļos. Mercedes-Benz kravas automobiļu eko braukšanas apmācību vadīs pieredzes bagāti profesionāļi no Daimler AG Global Training departamenta Štutgartē sadarbībā ar Domenikss apmācību nodaļas speciālistiem.

«Pēdējo gadu laikā, strauji pieaugot kravas automobiļu skaitam, ne tikai Latvijā, bet arī visā Eiropā ievērojami pieaugusi satiksmes intensitāte. Tai pat laikā ir mazinājusies kravas automobiļu vadītāju profesionālā kompetence, jo tirgū ienāk daudz jaunu vai darbam ar smagsvara kravas automobiļiem nepieredzējušu vadītāju. Abi šie faktori veicina šāda veida apmācību nepieciešamību, apgūstot un iepazīstot jaunākās tendences pareizā automobiļu vadīšanā, kas ir svarīgas un absolūti nepieciešamas ikvienam automobiļa vadītājam,» norāda Aivis Zapereckis, SIA Domenikss Kravas automobiļu tirdzniecības un mārketinga vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu autogigants Mercedes pārņems vairākuma akciju Formula 1 sacīkšu komandā Brawn GP, tāpēc nākamgad Brawn GP komandas nosaukums tiks mainīts pret Mercedes GP, vēsta Daimler vadītājs Dīters Zetče (Dieter Zetsche).

Kopā ar saviem investoriem Daimler AG pārņems 75,1 procentu Brawn GP akcijas. Komandas vadītāja amatā palikšot Ross Brauns (Ross Brawn). Jaatgādina, ka 2009. gadā Brawn GP, kurai dzinējus piegādāja Mercedes, spīdošā debija vainagojās ar tās pilota Džensona Batona pirmo čempiontitulu un Brawn GP uzvaru Konstruktoru kausā.

Mercedes apsolījis turpināt ilgtermiņa sadarbību ar McLaren komandu, apgādājot to ar Mercedes dzinējiem, vismaz līdz 2015. gadam. Pagaidām Mercedes vēl nekomentē jaunās Formula 1 komandas Mercedes GP pilotu sarakstu. Aizkulisēs tiek minēts, ka par Džensona Batona komandas biedru varētu kļūt viņa tautietis Luiss Hamiltons, kurš 2009.gadā pārstāvēja McLaren komandas krāsas vai arī somu pilots Kimi Raikonens, kurš iepriekšējo sezonu startēja Ferrari komandā.

Komentāri

Pievienot komentāru