Citas ziņas

Sākas pieteikšanās personalizētajam e-talonam

, 01.10.2008

Jaunākais izdevums

Trešdien, 1. oktobrī sākas pieteikšanās personalizētajam e-talonam.

No ceturtdienas, 2. oktobra pasažieru ērtībām speciāli aprīkotos autobusos sāks darboties četri mobilie klientu centri, kuros būs iespējams saņemt informāciju par e-talonu, kā arī bez maksas nofotografēties personalizētajai kartei.

Personalizētais e-talons jeb viedkarte ar fotogrāfiju, kas reģistrēta uz viena konkrēta lietotāja vārda, būs galvenais norēķinu veids par braukšanu sabiedriskajā transportā tiem pasažieriem, kas par braucienu saņem atlaides. Turklāt tas būs ērtākais maksāšanas līdzeklis ikvienam pasažieriem, kas ikdienā izmanto Rīgas sabiedrisko transportu un šobrīd lieto mēnešbiļetes.

Lai pieteiktos personalizētajam e-talonam, jāaizpilda un jāparaksta Rīgas satiksmes izstrādātā anketa. Taču, lai atvieglotu pieteikšanos, katrai iedzīvotāju grupai pieteikšanās process tiek organizēts īpaši.

Laikā no 1. līdz 15. oktobrim uzņēmums Rīgas satiksme pa pastu izsūtīs kopumā 146 000 pieteikšanās anketas. Tās saņems visi rīdzinieki, kuri savu dzīvesvietu deklarējuši Rīgā un sasnieguši pensijas vecumu vai šobrīd ir tiesīgi izmantot Rīgas domes piešķirtos braukšanas maksas atvieglojumus sabiedriskajā transportā. Tāpat anketas pa pastu saņems vairākas iedzīvotāju grupas, kas ietilpst atlaižu saņēmēju kategorijās – daudzbērnu ģimeņu vecāki, dižģimeņu vecāki, Černobiļas seku likvidētāji, politiski represētās personas un sociālo māju iemītnieki. Gadījumā, ja augstākminēto kategoriju pasažieris nebūs saņēmis anketu līdz 15. oktobrim, Rīgas satiksme lūdz zvanīt pa bezmaksas informatīvo tālruni 80001919.

Lai atlaides varētu izmantot arī pēc 2009. gada 1. marta, pa pastu saņemtā anketa jāaizpilda obligāti. Saņemot anketu, pasažierim būs jāpārbauda anketā iekļautā informācija un ar parakstu jāapstiprina, ka tā ir pareiza, anketai jāpievieno pēdējā gada laikā uzņemta fotogrāfija (3 X 4 cm) ar gaišu fonu un, izmantojot aploksni apmaksātai atbildei, tā līdz 31.oktobrim bez maksas jānosūta Rīgas satiksmei. Nofotografēties bez maksas, kā arī nodot pa pastu saņemto anketu pasažieri varēs jebkurā no Rīgas satiksmes mobilajiem klientu centriem.

Tā kā personalizētais e-talons nodrošina ne vien atlaižu izmantošanu, bet arī virkni citu ērtību, laicīgi pieteikties šā tipa kartei ir aicināts ikviens, kas Rīgas sabiedrisko transportu izmanto regulāri un šobrīd lieto mēnešbiļetes.

Personalizētais e-talons, piemēram, nodrošinās iespēju papildināt kartes kontu ne vien speciālajos biļešu automātos, bet arī internetā, turklāt ļaus bloķēt karti nozaudēšanas gadījumā. Tāpat pasažieri, kas laikus pieteiksies personalizētajam e-talonam, savas kartes saņems pa pastu neilgi pirms elektroniskās norēķinu sistēmas darbības sākuma, lai tās varētu izmantot jau no pirmās sistēmas darbības dienas - 2009. gada 1. marta.

Pasažieri, kas braukšanai sabiedriskajā transportā nesaņem atlaides, taču arī vēlas savlaicīgi pieteikties e-talonam, varēs anketas lejupielādēt internetā (www.rigassatiksme.lv), saņemt Rīgas satiksmes mobilajos klientu apkalpošanas centros vai kādā no Rīgas satiksmes vairāk nekā 30 biļešu tirdzniecības vietām.

Lai atvieglotu pieteikšanos e-talonam, no 2. oktobra darbu sāk četri uzņēmuma Rīgas satiksme klientu apkalpošanas centri. Speciāli aprīkoti autobusi vienu nedēļu līdz 9. oktobrim atradīsies stāvlaukumos pie t/c Origo, Dole, Alfa un autobusu galapunktā Kurzemes prospektā 137 (Imanta) darba dienās no plkst. 10.00 līdz plkst. 18.00.

Mobilajos klientu centros iedzīvotāji varēs saņemt visu nepieciešamo informāciju par elektronisko biļeti un klātienē apskatīties, kā darbosies elektroniskā norēķinu sistēma.

Klientu centros būs iespējams:

- saņemt anketas personalizētā e-talona iegūšanai (izņemot augstāk minētos pasažierus, kuri tās saņēmuši pa pastu);

- saņemt palīdzību anketu aizpildīšanā;

- nodot aizpildītās anketas tiem, kuri tās saņēmuši pa pastu un aizpildījuši mājās

- nodot aizpildītās anketas tiem, kuri tās izdrukājuši no interneta;

- nofotografēties bez maksas;

- aplūkojot jaunās iekārtas – transporta līdzekļa vadītāja pulti un kartes lasītāju.

Papildus mobilajiem klientu centriem nofotografēties un aizpildīt, kā arī nodot anketas klienti varēs arī Rīgas satiksmes biļešu kasē Brīvības ielā 191 darba dienās no 8:00 līdz 16:00.

2009. gada 1. martā Rīgas sabiedriskajā transportā sāks darboties vienotā elektroniskā biļete jeb e-talons. Tas ietaupīs laiku biļešu iegādei, novērsīs papīra biļešu pieejamības problēmas mazumtirdzniecībā, norēķiniem par braucienu sabiedriskajā transportā nebūs nepieciešama skaidra nauda. Līdz ar e-talona ieviešanu Rīgā netiek mainīta tarifu sistēma – saglabājas braukšanas karšu sistēma un viens tarifs, mainās tikai maksāšanas līdzekļi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Studentus aicina pieteikties e-talonam no 24. oktobra

Atis Rozentāls, Db, 23.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 24. oktobra Rīgas arodizglītības, profesionālās izglītības, pamatizglītības, profesionālās vidējās izglītības iestāžu dienas nodaļu audzēkņi un augstāko izglītības iestāžu pilna laika nodaļu studenti varēs pieteikties personalizētajam e-talonam.

Lai pieteiktos, studentiem jāaizpilda un jāparaksta Rīgas satiksmes izstrādātā anketa. Personalizētais e-talons jeb viedkarte ar fotogrāfiju, kas reģistrēta uz viena konkrēta lietotāja vārda, būs obligāta pilnā laika klātienes studējošiem, kuri ir tiesīgi iegādāties mēnešbiļetes braukšanai sabiedriskajā transportā ar Rīgas domes atlaidi 50% apmērā, informēja SIA Rīgas satiksme preses sekretāre Olga Sukoņņikova.

Lai atlaides varētu izmantot jau sākot no 2009. gada 1. marta, pilna laika klātienes izglītojamiem ir jāizdrukā anketa no mājas lapas etalons.rigassatiksme.lv, jāaizpilda tā un ar parakstu jāapliecina personas datu pareizība. Anketai jāpievieno pēdējā gada laikā uzņemta fotogrāfija (3 X 4 cm) uz gaiša fona un jānodod jebkurā no Rīgas satiksmes mobilajiem klientu centriem, obligāti uzrādot studenta apliecību. Uzrādot studenta apliecību, anketu var nodot arī Rīgas satiksmes biļešu kasēs Starptautiskajā autoostā, Brīvības ielā 191 un Kurzemes prospektā 137.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

E - talonam jāpiesakās līdz 10. janvārim

Atis Rozentāls, 67504128, 05.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai saņemtu e - talonu braukšanai Rīgas sabiedriskajā transportā līdz norēķinu sistēmas ieviešanai 1. martā, tai jāpiesakās līdz 10. janvārim.

Līdz 2009. gada beigām e - talonam pieteikušies jau 126 tūkstoši iedzīvotāju. SIA Rīgas Satiksme norāda, ka šis skaitlis pat nedaudz pārsniedz cerēto. Tie, kuri nepaspēs pieteikties līdz 10. janvārim, viedkartes saņems vēlāk, bet marta sākumā viņiem būs jāizmanto īslaicīgās maksāšanas viedbiļetes. Tiem iedzīvotājiem, kas izmanto transportu ar atlaidēm, personalizētās viedkartes ir obligātas, atgādina SIA Rīgas Satiksme preses sekretāre Iluta Bērziņa.

Rīgas skolās pieteikšanās e - talonam ir notikusi ļoti veiksmīgi, aktīvi pieteikušies arī pensionāri, taču studentu pagaidām ir krietni mazāk nekā gaidīts. Tiem iedzīvotājiem, kuri saņems personalizēto e-talonu februārī, līdz 1.martam būs jāapmaksā sabiedriskā transporta pakalpojums kādā no līdzšinējām biļešu pārdošanas vietām vai biļešu automātā. E - talons, kurā būs iemaksāta vēlamajam pakalpojuma apjomam atbilstoša naudas summa, iekāpjot sabiedriskā transporta līdzeklī, būs jāpietuvina kartes lasītājam. Šādi pasažieris būs norēķinājies par sabiedrisko transportu. Pieteikšanās vēl turpinās, taču mobilie pieteikšanās punkti gan vairs nestrādā vēsā laika un mazās iedzīvotāju intereses dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto atlīdzību pieteikšanas ziņā tehnoloģiski attīstītākā ir If Latvia, bet pieejamākā, ātrākā — BTA.

Par to liecina LD/DB veiktā piecu lielāko apdrošināšanas kompāniju izpēte, izvērtējot astoņus kritērijus, tostarp — atlīdzības gadījumu pieteikšanas veidus, darba laikus atlīdzību pieteikšanas struktūrvienībai, klientu apkalpošanas dienestu esamību, atlīdzības lietas izskatīšanas līdzi sekošanas iespējas un lēmuma pieņemšanas termiņi KASKO un OCTA gadījumos.

Vērtēšanas kritērijs (pēc 10 punktu skalas)BTABaltaGjensidige BalticIf LatviaErgo Latvija
1Atlīdzības gadījuma pieteikšanas veids:
www101001010
e-pasts101001010
tālrunis101001010
klātienē, filiāles Latvijā (skaits)/punkti105 / 1045 / 4,235 / 3,33 / 0,219 / 1,8
klātienē, filiāles ārpus Latvijas (skaits)/punkti13 / 1001 / 0,71 / 0,70
sistematizēta klientu pieņemšana ar kārtas nummuru piešķiršanu1010000
svarīguma pakāpe - 25 %1511,0517,7257,95
2Darba laiks specializētajai atlīdzību pieteikšanas, noformēšanas struktūrvienībai/punktid.d. 9.00-17.00 (pirmd.9.00-19.00) / 10d.d. 8.30-18.00 / 8,6d.d. 8.30-17.30 / 8,1d.d. 9.00-18.00 / 8,1d.d. 8.30-17.00 / 7,7
svarīguma pakāpe - 7 %0,70,6020,5670,5670,539
3Atlīdzību lietas izskatīšanas līdzsekošana izmantojot distances saziņas līdzekļus:
e-pasts101001010
internets000100
tālrunis101010

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atklāta pieteikšanās mācībām Eiropas Savienības (ES) fondu pieaugušo izglītības projektā "Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide", kuru īsteno Valsts izglītības attīstības aģentūra (VIAA).

Šajā kārtā strādājošajiem vecumā no 25 gadiem ir iespēja izvēlēties kādu no vairāk nekā 200 izglītības programmām. Pieteikšanās mācībām notiek līdz 15. jūlijam, un šajā kārtā mācību process noritēs tikai attālināti.

Mācības 11 tautsaimniecības nozarēs - elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, pārtikas rūpniecībā, lauksaimniecībā, drukas un mediju tehnoloģijās, transportā un loģistikā, enerģētikā, ķīmiskajā rūpniecībā, būvniecībā, kokrūpniecībā, metālapstrādē, mašīnbūvē un mašīnzinībās, kā arī mākslas nozares dizaina un radošo industriju sektorā - piedāvās 23 izglītības iestādes. Šajā kārtā izglītības programmu piedāvājums tiek paplašināts ar iepriekš nebijušu iespēju izvēlēties kādu no interesējošām izglītības programmām arī studiju moduļa vai studiju kursa apguvei augstskolā vai koledžā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pēc e-talona izveidojusies neliela rinda

Atis Rozentāls, Db, 09.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai pieteiktos e –talona personalizētajām viedkartēm ar atlaidi, SIA Rīgas satiksme klientu centrā Brīvības ielā 191 anketas jānogādā līdz 10. janvārim.

Visi klienti, kas būs iesnieguši pieteikšanās anketas un fotogrāfijas līdz 10. janvārim, saņems personalizētās viedkartes braucieniem sabiedriskajā transportā līdz 1. martam, kad Rīgas sabiedriskajā transportā stāsies spēkā jaunā e-talona sistēma.Ja anketas tiks iesniegtas vēlāk, uzņēmums viedkartes izgatavos, taču pēc 1. marta. Db novēroja, ka 9. janvāra pēcpusdienā klientu centrā bija izveidojusies apmēram 10 cilvēku rinda, lielākoties studenti ar jau aizpildītām anketām un pensionāri. Klientus apkalpoja viena darbiniece, kura vairākiem anketu iesniedzējiem aizrādīja, ka fotogrāfijām ir pārāk tumšs fons, tomēr anketas pieņēma. Jau ziņots, ka 1. martā Rīgas autobusos, trolejbusos un tramvajos stājas spēkā jaunā e – talona sistēma, un visām tām pasažieru grupām, kam pienākas atlaides braucienam transportā, jāpasūta personalizētas viedkartes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Latvijas Pasts ikvienam iedzīvotājam jau vairāk nekā desmit gadu piedāvā iespēju izveidot personalizētu pastmarku, ar kuru pārsteigt savu ģimeni, draugus vai kolēģus

Izveidotās uzņēmuma mājaslapas manapastmarka.lv būtība – katram, kam ir vēlme izgatavot unikālu past- marku ar sev svarīgu un interesantu dizainu, turklāt ar funkcionālu nozīmi un ar iespēju savu pastmarku izmantot pasta sūtījumu pārsūtīšanai, šāda iespēja tiek sniegta. Jāatgādina, ka Latvijas Pasts ir vienīgā institūcija, kam ir tiesības emitēt pastmarkas, un tas tiek darīts, ņemot vērā īpašas Pastmarku emisijas komisijas apstiprinātu pastmarku izdošanas plānu. «Bieži ir gadījumi, ka iedzīvotāji iesniedz Pastmarku emisijas komisijai pieteikumu, lai Latvijas Pasts iekļauj kādu pastmarku izdošanas plānā, taču mēs noteikti nevaram apstiprināt visus pieteikumus. Vidēji gadā emitējam ap 20 oficiālo filatēlijas izdevumu. Taču iespēja izdot savu pastmarku un tieši sev vēlamajā izskatā ir dota katram, un to nodrošinām ar personalizētajām pastmarkām,» skaidro Latvijas Pasta Pasta vērtszīmju un filatēlijas departamenta direktors Edmunds Bebrišs. Jau kopš 2006. gada Latvija ir viena no tām nedaudzajām valstīm, kas ļauj klientiem izgatavot arī personalizētas pastmarkas. Kā norāda E. Bebrišs, šis pakalpojums gadu gaitā ieguvis gan savu pastāvīgo klientu loku, gan arī ik gadu papildinās ar jauniem interesentiem. Vairākums klientu pastmarkas pasūta pat regulāri un atkārtoti, izvēloties gan kādreiz jau izdotus, gan pavisam jaunus past- marku dizainus un savu pasta sūtījumu apmaksai acīmredzot izvēloties tikai sev vien raksturīgās pastmarkas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Varētu mīkstināt kultūras pasākumu apmeklētāju distancēšanās prasības

LETA, 28.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1.augusta kultūras pasākumos varētu mīkstināt distances prasības apmeklētājiem, paredz otrdien Ministru kabinetā iesniegtie Kultūras ministrijas (KM) izstrādātie grozījumi noteikumos "Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai".

KM skaidroja, ka, lai nodrošinātu savlaicīgu izpārdoto pasākumu biļešu maiņu, atsākoties kultūras pasākumu organizatoru, tai skaitā valsts un pašvaldību teātru, Latvijas Nacionālās operas un baleta, kā arī koncertorganizāciju un privāto pasākumu organizatoru rudens sezonai, ir nepieciešams noteikt jaunu regulējumu distancēšanās pasākumiem, saskaņā ar kuru šāda biļešu maiņa var tikt īstenota.

Pēc konsultācijām ar Veselības ministriju KM izstrādājusi grozījumus noteikumos, ar kuriem rosināts neattiecināt prasības par minimālās platības nodrošināšanu - četri kvadrātmetri - vienai personai uz pasākumiem muzejā, bibliotēkā, kultūras centrā, izstāžu zālē, brīvdabas estrādē, teātra ēkā, koncertzālē, kinoteātrī un šo vietu ārtelpā, kuru laikā apmeklētāji atrodas fiksētās, personalizētās sēdvietās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Papildināta - Baltikums Bank par četriem miljoniem eiro restaurē bijušo Krājbankas ēku Vecrīgā

Dienas Bizness, 14.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vēsturiskais piecstāvu nams Jēkaba ielā 2 Vecrīgas centrā piedzīvo apjomīgu rekonstrukciju - pēc darbu pabeigšanas namā saimniekos tā jaunie īpašnieki Baltikums Bank, informē Baltic Communication Partners pārstāve Dace Plato. Nama atjaunošanā ieguldīti vairāk nekā četri miljoni eiro. Iepriekš šajā namā atradās Latvijas Krājbanka.

Patlaban skatam daļēji ir atsegta atjaunotā greznā nama fasāde, bet iekšdarbi vēl rit pilnā sparā. Restaurēti tiek nama logi, atsevišķu ārējo darbu pabeigšanai nepieciešams vasaras siltums. Projekta galvenā arhitekte Marina Mihailova atzīmē, ka ir izdevies ēkas fasādei atdot tās sākotnējo krāsojumu – baložzilpelēko toni, kas labi saskanēs ar līdzās esošo apjomu – atjaunojamo jauno Saeimas ēku un vienlaikus izcels fasādes dekoratīvos elementus.

Iekšdarbi ēkā turpināsies vēl līdz nākamā gada pavasarim. Uz būvdarbu apjomīgumu norāda tas, ka pirmo reizi ēkas pastāvēšanas laikā notiek tās pamatu pastiprināšana, kas ir īpaši svarīgi Vecrīgas vēsturiskajā centrā. Vienlaikus ar būvniecību tiek veikta arī arheoloģiskā uzraudzība, kā rezultātā, iespējams, tiks paplašinātas zināšanas par šīs ēkas vēsturi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pirmo reizi izstrādāts datu algoritms, kas ļauj noteikt konkrēto TV skatītāju interesējošo saturu un precīzi "nomērķēt" reklāmu uz reklāmdevēju interesējošo mērķauditoriju

Kopā ar internetu izaugušās paaudzes jau pieradušas pie personalizētajām reklāmām globālajā tīmeklī. Atliek tikai pameklēt informāciju par vienu vai otru lietu, lai nākamajās nedēļās meklētie produkti un tiem līdzīgie viens pēc otra paši "uzmeklētu" potenciālo pircēju. Televīzija šajā ziņā ilgstoši bijis neapgūts lauciņš, kur visi skatītāji joprojām vēro vienādas reklāmas. Pieaugušajiem rāda bērnu rotaļlietas, pusaudžiem – autiņbiksītes un bērniem –

izdevīgākos piedāvājumus pārtikas veikalā. Taču tas drīzumā varētu mainīties. Tehnoloģiju un izklaides uzņēmums "Tet" sadarbībā ar Latvijas Universitātes pētniekiem izstrādājuši un nupat prezentējuši inovatīvu datu algoritmu, kas ļaus reklāmdevējiem ne vien piemeklēt konkrētas mērķauditorijas uzrunāšanai piemērotāko laiku, TV kanālu un raidījumu, bet arī rādīt to mājās, ko redzēs īstais skatītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Pēc EXPO vēl viens uzņēmējs nonāk tiesā un uzvar

Jānis Goldbergs, 12.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augstākā tiesa 3. decembrī atzina, ka komandītsabiedrība EXPO 2015 ir uzvarējusi Ekonomikas ministriju. Spriedums vairs nav pārsūdzams un pasaka, ka uzņēmums līdzekļus 2015. gada Milānas paviljona iecerei tērējis likumīgi.

Uzņēmums Positivus Event bija EXPO 2015 komandīts, tādēļ arī saruna ar īpašnieku Ģirtu Majoru. Intervijas laikā rodas deja vu sajūta. Dienas Bizness jau publicēja sarunu ar vienu no Aerodium īpašniekiem Ivaru Beitānu, kura stāstā strīda ābols bija Šanhajas EXPO izstādes Latvijas paviljons. Lieta uzvarēta Augstākajā tiesā šā gada oktobrī pret LIAA. I. Beitāna gadījumā strīds bija ar LIAA vadītāju Andri Ozolu, bet Majora gadījumā - ar ekonomikas ministri Danu Reiznieci-Ozolu. Abos gadījumos pēc strīda uzvaras civiltiesiskā kārtībā pret uzņēmējiem sāktas krimināllietas. Ekonomikas ministrija pagaidām lietu nekomentē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 laikā interese par sociālā uzņēmuma statusa iegūšanu mazinās, taču neizsīkst – šobrīd Labklājības ministrijas Sociālo uzņēmumu reģistrā ir 116 aktīvi sociālie uzņēmumi.

Vaicāts, kā vērtējama uzņēmumu interese par sociālā uzņēmuma statusu un grantu Covid-19 periodā, Eiropas Sociālā fonda projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" vadītājs Juris Cebulis norāda, ka laikā no 2020. gada marta līdz augustam sociālā uzņēmuma statusu ieguva 21 sociālais uzņēmums, bet šajā pašā laika periodā pirms gada – 32 sociālie uzņēmumi. "Tātad samazinājums pret to pašu iepriekšējā gada periodu ir 34%. Samazinājums varētu būt Covid-19 dēļ," viņš pieļauj.

Latvijas Sociālās uzņēmējdarbības asociācija direktore Madara Ūlande iepriekš norādījusi, ka, līdzīgi kā citiem, sociālajiem uzņēmējiem šis gads nav bijis viegls un pandēmijas laikā ne vien ir "jānotur" bizness un darba vietas, bet arī jārūpējas par savu sociālo misiju. Taču, par spīti sarežģītajam laikam, interese par sociālo uzņēmējdarbību esot nemainīgi augsta – katru mēnesi sociālā uzņēmuma statusu iegūst vismaz trīs līdz pieci uzņēmumi, un arī citu interesentu par šo uzņēmējdarbības veidu netrūkst.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nemainīga vērtība konferencēs ir to saturs; vērojama pasākumu tematiskā segmentācija.

Uzņēmumu vēlme iesaistīties konferenču organizēšanā pieaug. Gan organizatori, gan sarīkojumu apmeklētāji novērtē iespēju aprunāties ar dažādu nozaru līderiem, konkrētas jomas ekspertiem, dalīties pieredzē un zināšanās. Laikā, kad tehnoloģijas ir mainījušas informācijas uztveršanas paradumus, konferenču rīkotājiem ir jādomā ne tikai, kā piesaistīt, bet arī kā noturēt klausītāju uzmanību. Dažādi tehniskie risinājumi ir kļuvuši pašsaprotami, tie nenosaka toni pasākumos, bet palīdz veidot saturu un kalpo klausītāju ērtībām.

Divi vaļi

Katru pusgadu vai pat biežāk ir kaut kas modīgs, ko izmēģina konferenču rīkotāji, piemēram, jautājumi tiešsaistē, lai iesaistītu auditoriju, čipotas aproces, lai varētu izsekot, pie kuriem stendiem ir lielākais apmeklētāju skaits, vai īpaši konferencēm izstrādātas aplikācijas un daudz kas cits, taču nemainīga vērtība ir tieši konferences saturs, uzskata reputācijas vadības kompānijas Lejiņa & Šleiers vecākais partneris Juris Šleiers, citējot Koko Šaneli, kuras teiktais «mode mainās, bet stils paliek», viņaprāt, pilnībā atbilst konferenču organizēšanas tendencēm. «Pirms kāda laika tehnoloģijas bija pārdošanas rīks un veids, kā atšķirties no konkurentiem, bet šobrīd tās ir pašsaprotamas. Savā ziņā tās var pielīdzināt e-talonam,» vērtē uzņēmuma Win Partners vadītājs Valters Gražulis. «Būtisks ir «wow» (spēcīgs pārsteigums) faktors, ko sniedz saturs, proti, kādus cilvēkus pasākuma apmeklētājs dzirdēs un ko praktisku iegūs no tā apmeklēšanas,» viņš teic. Turklāt pat salīdzinoši pareizās korporatīvās konferences cenšas kļūt par piedzīvojumu, nevis tikai sadarbības partneru un darbinieku pasākumu. «Tās sāk arvien vairāk līdzināties rokkoncertam vai šovam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2012.gada beigās uz dzeltenā e-talona tiks attēlots Katrīnas Vasiļjevas zīmējums.

Par to, ka tieši Katrīnas zīmējums būs izvietots uz e-talona, lēma Rīgas satiksmes interneta mājas lapas apmeklētāji, kuri piedalījās balsošanā par tīkamāko bērna zīmējumu. Katrīnas zīmējums saņēma 993 no 2476 www.rigassatiksme.lv apmeklētāju balsīm.

Tradīciju reizi gadā rīkot pasākumu bērniem, kura ietvaros tiek zīmēti zīmējumi e talonam, Rīgas satiksme iedibināja 2010.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Liepājas pilsētas pašvaldībai ļauj pārtraukt bezkontakta maksājumu karšu sistēmas iepirkumu

Žanete Hāka, 17.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkumu Uzraudzības birojs (IUB) ļāvis atstāt negrozītu Liepājas pilsētas pašvaldības iepirkumu komisijas lēmumu pārtraukt konkursu par tiesībām nodrošināt bezkontakta maksājumu karšu pieņemšanu, liecina informācija IUB mājaslapā.

Db.lv jau rakstīja, ka uzņēmumi SIA Rīgas karte un SIA Telemātikas sistēmas iesniedza sūdzības IUB saistībā ar Liepājas pilsētas pašvaldības pārtraukto sarunu procedūru.

Kā stāsta SIA Rīgas karte pārstāvji, 18.martā Liepājas pilsētas pašvaldība izsludināja sarunu procedūru par tiesībām nodrošināt bezkontakta maksājumu karšu pieņemšanu. 18.jūlijā SIA Rīgas karte iesniegusi IUB sūdzību par sarunu procedūras uzaicinājumā iekļautajām prasībām. 15.augustā, izskatot iesniegto sūdzību, IUB nolēma aizliegt Liepājas pilsētas pašvaldībai slēgt iepirkuma līgumu sarunu procedūrā par tiesībām nodrošināt bezkontakta maksājumu karšu pieņemšanu bez grozījumu veikšanas sarunas procedūras uzaicinājumā un atcelt sarunu procedūras uzaicinājuma 1.pielikumā noteiktās prasības attiecībā uz komercnoslēpuma statusa piemērošanu visai tehniskajai specifikācijai, kā arī specifiskās prasības, kurās ir iekļautas norādes uz AS SEB banka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trīspusējais līgums starp SIA Rīgas karte (RK), SIA Rīgas satiksme (RS) un AS Pasažieru vilciens (PV) no PV puses lauzts šķietami iracionālu, iespējams, politisku iemeslu dēļ un par tā neizpildīšanu RK varētu prasīt vismaz miljona latu kompensāciju, informē RK valdes priekšsēdētājs Ēriks Morizurs.

Morizurs izteica neizpratni par PV rīcību, jo, viņaprāt, paša PV veikts pētījums «apstiprināja, ka pat sliktākajā gadījumā līguma izpilde nenestu zaudējumus». Morizurs gan piebilda, ka tas attiecas uz visu līgumā paredzēto projektu īstenošanu, tostarp PV biļešu tirdzniecību braucieniem pa visu Latviju, izmantojot RK elektroniskās sistēmas, kā arī elektroniskā maka funkcijas pievienošanu e-talonam, lai ar to varētu iepirkties kioskos un veikalos RS transporta pieturu un PV staciju apkaimē.

Morizurs, kurš strādājis Latvijā vairākus gadus, arī teica, ka nevarot iedomāties, kādiem politiskajiem spēkiem ārkārtas Saeimas vēlēšanu priekšvakarā šāds solis varētu nākt par labu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Staigā pa pieturu un meklē vecos talonus. Pēc tam aiznes mājās, logā saules gaismā izbalina un lieto atkal,» šādu ieteikumu reģionālais laikraksts Kursas Laiks noklausījies kādā sabiedriskā transporta pieturā Liepājā.

«Jau vairākus gadus tā vien braucu,» laikrakstam pastāstījusi kāda liepājniece, kura izmanto talonu balināšanas metodi. Kontrolieri ne reizes viņas talonus nav atpazinuši kā vairākkārt lietotus.

Pēc dzirdētā redakcija nolēmusi izmēģināt, kā šāda metode darbojas. Izlietotie taloni tika ar skoču pielipināti redakcijā pie loga. Pēc nedēļas redakcijas kolektīvs secināja, ka viens no taloniem vizuāli līdzinās jaunam talonam. Gaidot eksperimenta rezultātu, laikraksts pamanījis vēl dažos liepājnieku logos rindiņā salīmētus talonus un secinājis, ka tie tiek «žāvēti», lai atgrieztos apritē.

Pašvaldības aģentūras Liepājas sabiedriskais transports (LST) direktors Gints Lūsis laikrakstam apliecinājis, ka par talonu tintes kompostrējuma balināšanas metodi gan viņš, gan kontroles dienestā ir informēti. Taču, viņaprāt, uzņēmums ir pietiekami nodrošinājies pret talonu balinātājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Nerimst strīdi par norēķinu sistēmas ieviešanu Liepājas sabiedriskajā transportā

Žanete Hāka, 13.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumi SIA Rīgas karte un SIA Telemātikas sistēmas iesnieguši sūdzības Iepirkumu uzraudzības birojā saistībā ar Liepājas pilsētas pašvaldības pārtraukto sarunu procedūru par tiesībām nodrošināt bezkontakta maksājumu karšu pieņemšanu.

Kā stāsta SIA Rīgas karte pārstāvji, 18.martā Liepājas pilsētas pašvaldība izsludināja sarunu procedūru par tiesībām nodrošināt bezkontakta maksājumu karšu pieņemšanu.

18.jūlijā SIA Rīgas karte iesniegusi IUB iesniegumu par sarunu procedūras uzaicinājumā iekļautajām prasībām. 15.augustā, izskatot iesniegto sūdzību IUB nolēma aizliegt Liepājas pilsētas pašvaldībai slēgt iepirkuma līgumu sarunu procedūrā par tiesībām nodrošināt bezkontakta maksājumu karšu pieņemšanu bez grozījumu veikšanas sarunas procedūras uzaicinājumā un atcelt sarunu procedūras uzaicinājuma 1.pielikumā noteiktās prasības attiecībā uz komercnoslēpuma statusa piemērošanu visai tehniskajai specifikācijai, kā arī specifiskās prasības, kurās ir iekļautas norādes uz AS SEB banka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Rīgas acs pievilinās pasažierus

Līva Melbārzde, 02.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas acs sola novērst transporta kavējumus un bezbiļetnieku konfliktus. Jau otrā Rīgas domes (RD) komiteja atbalstījusi pašvaldības SIA Rīgas satiksme meitas uzņēmuma Rīgas acs dibināšanas nepieciešamību.

«Integrētās informācijas sistēmas ieviešanas rezultātā samazināsies sabiedriskā transporta kavējumi,» DB uzsvēra RD Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks. Tā kā Rīgas acs uzlabošot drošību sabiedriskajā transportā, V. Baraņņiks paredz pasažieru skaita pieaugumu.

Savukārt Rīgas satiksmes valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens RD komitejas sēdē stāstīja, ka ar Rīgas satiksme topošo meitasuzņēmumu plānots efektīvāk uzskaitīt bezbiļetniekus, kā arī identificēt tos strīdus gadījumos ar kontrolieriem.

DB jau rakstīja, ka savulaik SIA Rīgas satiksme, ieviešot e-talonu, apgalvoja, ka šī sistēma, salīdzinot ar konduktoriem, ļaus ietaupīt 13 gadu laikā aptuveni 50 miljonu latu. Ja tagad tomēr izrādās, ka papildu e-talonam, bezbiļetnieku ķeršanai jāievieš vēl speciālas novērošanas sistēmas projektā Rīgas acs, tad varētu izrādīties, ka e-talona izdevīgums nemaz nav tik liels kā iepriekš solīts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Jaunās mēnešbiļetes lietošanai visiem Jelgavas skolēniem jākļūst par SEB bankas klientiem

LETA, 30.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada 1.septembra Jelgavā tiks ieviesta jauna parauga skolēna apliecība, kas vienlaikus būs maksājumu karte un pildīs autobusa mēnešbiļetes funkcijas. Lai to izmantotu, skolēniem jākļūst par AS SEB banka klientiem, aģentūrai LETA apliecināja SIA Jelgavas Autobusu parks (JAP) valdes loceklis Pēteris Salkazanovs.

Saskaņā ar ieceri, kuru Jelgavas pilsētas dome atbalstījusi 26.aprīļa sēdē, lai jaunā parauga apliecība funkcionētu arī kā maksājumu karte un mēnešbiļete, būs jānoslēdz līgums ar banku, un šī karte būs saistīta ar konkrētu kontu.

JAP veiktajā cenu aptaujā SEB banka bijis vienīgais pretendents, kas bija gatavs ieviest šo sistēmu, norādīja Salkazanovs un pauda cerību, ka jau drīz arī citas bankas ieviesīs šo tehnoloģiju.

Tā ir tā sauktā bezkontakta maksājumu tehnoloģija, kad norēķini ar karti notiek, pieskaroties autobusos uzstādītam sensoram, pat neievadot PIN kodu. Mēs būsim pirmie Baltijas valstīs, kas tādu ieviesīs, un, kā kļuva skaidrs mūsu aptaujā, daudzi vēl nebija gatavi šādu sistēmu ieviest un apkalpot, skaidroja Salkazanovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas, 9.jūlija, visās e talona tirdzniecības vietās pakāpeniski būs iespējams iegādāties e talonu ar jaunu dizainu – uz fotogrāfijas redzama Rīgas Doma baznīca un salūts.

Jaunā dizaina e talonu kopējā tirāža ir četri miljoni.

Dzeltenajam e talonam dizains tiek mainīts divas reizes gadā. Vienreiz uz tā tiek izvietota fotogrāfija ar kādu no Rīgas skatiem – 2010. gadā bija fotogrāfija ar klasisko Rīgas panorāmu, savukārt 2011. gadā bija fotogrāfija ar Melngalvja namu. Otro reizi uz e talona izvieto bērna zīmējumu – 2010. gadā uz e talona izvietoja Vinetas Siliņas zīmēto zemās grīdas tramvaju, bet 2011. gadā Kristofera Krūmiņa zīmēto tramvaju.

Lai arī dzeltenais e talons ieguvis jaunu dizainu, nav mainījušās tā funkcijas – e talonu iespējams papildināt ar biļetēm noteiktam braucienu skaitam, laika biļetēm un grupu biļetēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedriskā transporta uzņēmums Rīgas Satiksme (RS) varētu pārdot reklāmas lauku uz e-taloniem un iegūt papildu ieņēmumus, atklāj SIA Rīgas Karte (RK) valdes priekšsēdētājs Eriks Morizurs, kura uzņēmums RS ieviesis e-talonu sistēmu.

Šajā ziņā RS varētu kļūt par sava veida celmlauzi starp pasaules sabiedriskā transporta organizācijām, jo tikai nedaudzas patlaban uz elektroniskām biļetēm izvieto trešās puses reklāmu, Morizurs sacīja.

Vaicāts, vai RK klients un līdzīpašnieks RS varētu izvietot reklāmu uz e-taloniem, kurus patlaban grezno Rīgas Rātslaukuma attēls, RK vadītājs teica: «Kāpēc ne? Šos e-talonus pārdod 20 000 eksemplāru katru dienu. Bet te arī jāsaka, ka e-talons pieder RS, un tas ir to kompetencē. Redzu, ka tie izvieto reklāmu tramvajos un, manuprāt, dzeltenais e-talons varētu tam arī noderēt.»

Starp RK ārzemju līdzīpašnieka Affiliated Computer Services klientiem arī neesot daudzi, kas liek reklāmas uz savām biļetēm un mēnešbiļetēm. «Daži to dara. Bet šķiet, ka šāda domāšana vēl nav izplatījusies sabiedriskā transporta organizāciju aprindās. Tās uzskata, ka biļete ir transporta pakalpojumu saņemšanai. Varbūt tur var uzlikt pilsētas attēlu, bet tas arī viss,» Morizurs teica.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Studijām pieteicies mazākais studētgribētāju skaits pēdējo trīs gadu laikā

LETA, 19.07.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad pamatstudijām kādā no 12 Latvijas augstskolām kopumā pieteikušies 10 123 reflektanti, kas ir mazākais studētgribētāju skaits pēdējo trīs gadu laikā, liecina informācija vienotajā valsts un pašvaldību portālā "Latvija.lv" uz pirmdienas plkst.17.

Pieteikšanās studijām noslēgusies plkst.16.

Dati "Latvija.lv" liecina, ka 2020./2021.akadēmiskajam gadam bija saņemti 10 296 reflektantu pieteikumi, bet 2021./2022.akadēmiskajam gadam - 10 182 pieteikumi.

Jaunajam akadēmiskajam gadam studijām kādā no 12 Latvijas augstskolām uz plkst.17 apstiprināti 9289 studētgribētāji.

No tiem lielākais studētgribētāju skaits jeb 4362 cilvēki apstiprināti studijām kādā no Latvijas Universitātes (LU) pamatstudiju programmām. Savukārt populārāko Latvijas augstskolu reitinga otrajā pozīcijā ierindojas Rīgas Tehniskā universitāte (RTU), kurā studijām apstiprināti 2455 cilvēki.

Tālāk ar gandrīz trīs reizes mazāku reflektantu skaitu seko Latvijas Lauksaimniecības universitāte, kurā studijām apstiprināts 901 cilvēks. Ceturtajā vietā ir Daugavpils Universitāte, kurā apstiprināti 511 reflektanti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar Latvijā apstiprināto vakcinācijas pret Covid-19 plānu ir izveidota un piektdien, 5.februārī plkst.10 tiek atklāta agrīnā pieteikšanās vakcīnai pret Covid-19 vietnē "www.manavakcina.lv", informē Veselības ministrijā.

Agrīnās pieteikšanās mērķis ir efektīvi plānot vakcinācijas kabinetu noslodzes un jaudas. Iedzīvotāji tiek aicināti nesteigties reģistrēt savus pieteikumus pirmajās vietnes darbības dienās. Pirmie vakcīnas saņems tie iedzīvotāji, kas iekļauti prioritārajās grupās. Visi pārējie viena kalendārā mēneša laikā saņemtie iedzīvotāju pieteikumi tiks apstrādāti vienlīdzīgi, pēc nejaušības principa.

E-veselība, kas neder vakcinēšanas plānam 

Jaunais veselības ministrs Daniels Pavļuts nācis klajā ar priekšlikumu veidot īpašu IT...

Jau tuvākajā laikā tiks atvērta arī vakcinācijas tālruņa līnija ar tālruņa numuru 8989. Iedzīvotāji virs 60 gadu vecuma ir arī viena no pirmajām prioritārajām grupām, kas tiks aicināta vakcinēties - gan tie, kas paši būs pieteikušies, gan arī tie, kurus ģimenes ārsti būs uzrunājuši.

Ņemot vērā, ka šis tālruņa numurs ir nepieciešams, lai nodrošinātu pēc iespējas plašākam personu lokam iespēju agrīni pieteikties vakcinācijai, tam tiks nodrošināts bezmaksas izsaukums, tāpat kā tas ir tālruņa numuram 8303, kas nodrošina vienotu pieteikšanos uz Covid-19 testa veikšanu.

Tāpat plānots, ka elektronisko sakaru komersantam, kas nodrošinās tālruņa 8989 darbību, netiks piemērota valsts nodeva par numerācijas lietošanas tiesībām.

Vakcinācija pret Covid-19 ir brīvprātīga. Vietne palīdzēs iegūt informāciju par iedzīvotāju nodomu vakcinēties, kā arī efektīvi plānot vakcinācijas kabinetu noslodzes.

Vietne "www.manavakcina.lv" ir pirmais no plānotajiem veidiem, kā iedzīvotāji Latvijā varēs pieteikties vakcīnas pret Covid-19 saņemšanai. Šobrīd turpinās darbs pie pārējo reģistrēšanās veidu ieviešanas. Drīzumā vietne "www.manavakcina.lv" būs pieejama arī krievu valodā.

Kopumā Latvijas iedzīvotāji varēs reģistrēties vakcīnas saņemšanai četros veidos - vietnē "www.manavakcina.lv", zvanot pa bezmaksas tālruni (tālruņa līnija sāks darbu februāra laikā), darba devēji varēs iesniegt savu darbinieku sarakstus (primāri iedzīvotāji tiek aicināti pieteikties individuāli, negaidot darba devēja rīcību), kā arī ar ģimenes ārstu palīdzību.

Vakcinācijas kārtība tiks plānota pēc prioritāro grupu principa, kur priekšroka vispirms tiek dota cilvēkiem, kuru dzīvība vai veselība Covid-19 dēļ ir visvairāk apdraudēta. Iedzīvotāju prioritārās grupas ir šādas: veselības aprūpes darbinieki, ilgstošas sociālās aprūpes centru darbinieki un to klienti, personas virs 60 gadu vecuma, personas ar hroniskām slimībām, personas, kuras dzīvo vienā mājsaimniecībā ar bērniem, kam ir noteiktas hroniskas un imūnsupresējošas slimības, personas, kas mājās aprūpē smagi slimas personas, izglītības iestāžu darbinieki, operatīvo dienestu darbinieki, nozaru identificētie kritiskie darbinieki, uzņēmumu darbinieki, kas saskaras ar lielu skaitu cilvēku un kur nevar ievērot divu metru distanci un tad visa sabiedrība. Iedzīvotāji tiek aicināti godprātīgi norādīt piederību kādai no šīm grupām, jo šie dati tiks salīdzināti ar veselības vai citos reģistros esošo informāciju.

Nevienam no pieteikšanās kanāliem nav paredzēta priekšrocība vakcinācijas secības plānošanā.

Visi saņemtie pieteikumi vakcīnai viena kalendārā mēneša laikā tiks apstrādāti vienlīdzīgi, pēc nejaušības principa. Tas nozīmē, ka februārī saņemtie pieteikumi tiks apstrādāti vienlaicīgi un šie iedzīvotāji saņems aicinājumu vakcinēties uz pieteikumā norādīto e-pasta adresi un tālruņa numuru, tiklīdz vakcīnas būs pieejamas un vakcinācijas punkts pieejams.

Lai nodrošinātu maksimāli ātru vakcinācijas procesu, ieplānots darbs pie vienotas vakcinācijas procesa IT sistēmas, kas palīdzēs nodrošināt efektīvu loģistiku brīdī, kad Latvijā ienāks lielākas kravas ar vakcīnām.

Vietnes "www.manavakcina.lv" datu pārzinis un datu apstrādātājs ir Veselības ministrija. Vietni uztur un tā atrodas uz Nacionālā veselības dienesta (NVD) tehniskajiem resursiem. Vietni izstrādāja SIA "ZZ Dats".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nevalstiskā organizācija "Riga TechGirls" kopā ar informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmumu "Accenture" aprīlī atklāj otro pieteikšanās sezonu stipendiju programmai "She Goes Tech", lai 160 sievietēm sniegtu iespēju apgūt nepieciešamās prasmes karjeras uzsākšanai IT nozarē.

Mācības sniegs iespēju sievietēm apgūt pamata iemaņas, kas nepieciešamas turpmākām mācībām IT jomā, lai sāktu karjeru nozarē. Mācības šogad notiks divus mēnešus attālināti, iekļaujot tiešsaistes saziņu ar nozares ekspertiem un lektoriem.

IT mācību laikā 160 "Accenture" nodrošināto stipendiju ieguvējām būs iespēja "Riga Techgirls" piesaistīto pasniedzēju vadībā apgūt tādas programmēšanas valodas kā Java, JavaScript un Scala, kā arī uzzināt vairāk par SAP tehniskā konsultanta amatu, LowCode izstrādes pieeju un mobilajām lietotnēm. Šobrīd uzņēmumiem, ieviešot un piedāvājot pakalpojumus, ir jādomā ne tikai par to, lai saturs būtu pieejams digitālajā vidē, bet arī par to, lai tas būtu ērti pārlūkojams dažādās platformās. LowCode izstrādes pieeja, kas pasaulē paliek aizvien populārāka, sniedz iespēju cilvēkam, kam nav programmēšanas zināšanu, radīt tīmekļa vietnes un mobilās lietotnes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš piektdienas, 5.februāra, kad no plkst.10 darbību uzsāka agrīnās pieteikšanās vakcīnai pret Covid-19 vietne www.manavakcina.lv, savai vakcīnai pieteikušies vairāk nekā 53 000 iedzīvotāju, informē Vakcinācijas birojā.

Veselības ministrija (VM) aicina iedzīvotājus reģistrēties savai vakcīnai, lai vieglāk un ātrāk varētu nodrošināt vakcinācijas procesu brīdī, kad vakcīnas tiks nogādātas uz Latviju.

VM skaidro, ka agrīnā pieteikšanās ir svarīga divu būtisku iemeslu dēļ: pirmkārt, piesakoties iedzīvotājs sniedz nepārprotamu piekrišanu vēlmei vakcinēties, un, otrkārt, tiek nodrošināti vakcinācijas procesam nepieciešamie iedzīvotāju aktuālie kontakti, lai nosūtītu uzaicinājumu ar vietu un laiku savas vakcīnas saņemšanai.

Vietne www.manavakcina.lv ir pirmā no četrām plānotajām pieteikšanās iespējām. Drīzumā darbu uzsāks arī tālruņa līnija pieteikumu reģistrēšanai.

Vakcinācija pret Covid-19 ir brīvprātīga, un kā pirmie vakcīnas saņems iedzīvotāji, kas atrodas prioritārajās grupās, jo viņu dzīvība vai veselība Covid-19 dēļ ir visvairāk apdraudēta.

Komentāri

Pievienot komentāru