Dienas Bizness

  • 28 piektdiena,
    aprīlis

    Gundega, Terēze

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL

Ekonomika

SAS demonstrē rūpes par vidi

SAS saviem klientiem piedāvā iespēju kompensēt gaisa satiksmes radīto oglekļa dioksīda izplūžu nodarīto kaitējumu videi. Piemēram, lidojumā no Skandināvijas uz citām Eiropas pilsētām tiek radīts vidēji 300 kg oglekļa dioksīda izmešu. Pasažieris, samaksājot aptuveni EUR 4.50 (3.15 LVL), var kompensēt izmešu kaitīgo iedarbību.

SAS saviem klientiem tagad piedāvā iespēju kompensēt gaisa satiksmes radīto oglekļa dioksīda izplūžu nodarīto kaitējumu videi. Tas iespējams, pārskaitot naudu ilgtspējīgas attīstības projektiem. Jau pašlaik klienti SAS mājas lapā www.flysas.com var veikt pārskaitījumu, piemēram, atjaunojamās enerģijas izmantošanas veicināšanai, Db.lv informēja kompānija.

Savukārt projekta otrajā posm aviokompānija saviem klientiem piedāvās iespēju kompensāciju par oglekļa dioksīda izmešiem ieguldīt kādā no daudzajām aktivitātēm, kas saskaņā ar Kioto protokolu vērstas uz ekoloģiskā piesārņojuma mazināšanu jaunattīstības valstīs.

Maksājums par kaitīgajām izplūdēm ir atkarīgs no lidojuma galamērķa/sākumpunkta. Tā, piemēram, lidojumā no Skandināvijas uz citām Eiropas pilsētām tiek radīts vidēji 300 kg oglekļa dioksīda izmešu. Pasažieris, samaksājot aptuveni EUR 4.50 (3.15 LVL), kompensētu izmešu kaitīgo iedarbību.

Kompensācijas apjomu katrs pasažieris var aprēķināt SAS Grupas izvēlētā partnera The CarbonNeutral Companymājas lapā.

Brīvprātīgu oglekļa dioksīda emisijas kompensāciju SAS veicina vides aizsardzības stratēģijas ietvaros. Pašreiz SAS strādā arī pie videi draudzīgas tehnoloģijas attīstības, degvielas taupīšanas programmas, kā arī infrastruktūras uzlabošanas, izveidojot, piemēram, kopēju satiksmes kontroles sistēmu Eiropā.

Lai sekmētu šo projektu, SAS Grupa kompensēs oglekļa dioksīda emisiju arī par savu darbinieku veiktajiem biznesa lidojumiem.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

LDz vadītājs: Jāveido visu ceļu, arī dzelzceļa fonds

LDz vadītājs: Jāveido visu ceļu, arī dzelzceļa fonds  8

Viena no iespējām, kā mazināt akcīzes nodokļa celšanas negatīvo ietekmi uz Latvijas konkurētspēju, ir atjaunot ceļu fondu - nevis tikai autoceļu, bet kā ceļu fondu, jo ceļš ir ceļš – vienalga, vai tas ir dzelzceļš, vai autoceļš. Tas būtu...

Reklāma