Pagājušās nedēļas nogalē pēc Saulkrastu pilsētas domes un vietējo uzņēmēju iniciatīvas ievēlēti topošās uzņēmēju konsultatīvās padomes locekļi un apstiprināts nolikums, Db.lv informēja Saulkrastu pilsētas dome.
Padomes izveides un darbības mērķis būs sekmēt uzņēmējdarbības attīstību Saulkrastu pilsētā un aktivizēt dialogu starp pilsētas pašvaldību un uzņēmējiem, tādējādi veicinot viedokļu apmaiņu un uzņēmējdarbībai labvēlīgas vides attīstību pilsētā.
Darbam padomē izvirzīti 9 locekļi, kas pārstāv dažādas uzņēmējdarbības nozares. Mazumtirdzniecības nozari Padomē pārstāvēs Aleksejs Berezins (SIA Krasts A), Rolands Rozentāls (SIA Icis), Daiga Buša ( SIA Ilda), kokapstrādi - Valdis Baltiņš (SIA Saulkrastu meži), medicīnas jomu - Agnese Nolle (SIA Saulkrastu zobārstniecība), viesu māju sfēru - Brigita Krastiņa (SIA Nauja), sabiedrisko ēdināšanu - Sandra Sakse (SIA Pietura), pakalpojumu sniegšanas nozari - Dace Birzule (SIA Daču kompānija) un Narcise Zommere (SIA AN Auto).
Uzņēmēju konsultatīvās padomes pienākums būs analizēt un izstrādāt priekšlikumus uzņēmējdarbības vides attīstības veicināšanai un citu uzņēmējiem aktuālu jautājumu risināšanai. Izstrādātie priekšlikumi tiks iesniegti pilsētas domē, tiem būs rekomendējošs raksturs. Padome regulāri informēs vietējos iedzīvotājus un uzņēmējus par padomes pieņemtajiem lēmumiem un to izpildi. Tiks organizēti uzņēmēju tālākizglītības kursi un semināri, lai sekmētu
Pirmo reizi Saulkrastu uzņēmēji tikās 2006. gada 27. aprīlī, un jau tad izskanēja doma, ka nepieciešms veidot uzņēmēju pārstāvniecību, lai nodrošinātu divpusēju sadarbību starp uzņēmējiem un pašvaldību un ideju apmaiņu par pilsētas attīstības iespējām. Otrajā tikšanās reizē septembrī notika topošās uzņēmēju padomes nolikuma projekta izstrāde, savukārt šī uzņēmēju tikšanās iezīmējama kā konsultatīvās padomes darbības pirmsākums.
Tiks sagatavoti nepieciešamie dokumenti Uzņēmēju konsultatīvās padomes apstiprināšanai februāra domes sēdē. 1.martā Padomes sapulcē ievēlēs uzņēmēju padomes priekšsēdētāju, vietnieku un sekretāru.