Dienas Bizness

  • 28 piektdiena,
    aprīlis

    Gundega, Terēze

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8442

    USD: 1.0881

Ekonomika

Sievietes vairāk nekā vīrieši rūpējas par auto aizsardzību  2

Gandrīz 100% sieviešu ir parūpējušās par sava auto aizsardzību, nodrošinot to vismaz ar vienu pretaizdzīšanas iekārtu. Turpretī vīrieši šajā jautājumā ir vieglprātīgāki, liecina pētījums.

Latvijā sievietes vairāk nekā vīrieši rūpējas par sava auto aizsardzību, tā liecina pašmāju auto aizsardzību sistēmu ražotāja un uzstādītāja SIA Autonams un e-spy veiktais pētījums, kurā piedalījās vairāk nekā 800 respondenti.

Gandrīz 100% sieviešu ir parūpējušās par sava auto aizsardzību, nodrošinot to vismaz ar vienu pretaizdzīšanas iekārtu. Turpretī vīrieši šajā jautājumā ir vieglprātīgāki – katra desmitā vīrieša automašīnai nav uzstādīts neviens aizsardzības mehānisms.

Abi dzimumi kā drošāko automašīnu pretaizdzīšanas veidu atzīst signalizāciju. Tam seko KASKO, imobilaizers un auto marķējums. 91% no vīriešiem, kuri izmanto kādu auto aizsardzības sistēmu, izvēlas signalizāciju, savukārt sievietes – tikai 48%.

Edvīns Panders, „Autonams” Pārdošanas un attīstības direktors, valdes loceklis: „Sievietes ne tikai vairāk rūpējas par sava auto aizsardzību, bet arī biežāk izvēlas kompleksu aizsardzību, kas sastāv vismaz no divām ierīcēm. Gandrīz puse sieviešu savam auto izmanto trīs auto pretnozagšanas sistēmas, savukārt vīrieši tikai katrs ceturtais. Vispopulārākais komplekts ir signalizācija, imobilaizeris un KASKO apdrošināšana.”

Divas aizsardzības iekārtas izmanto aptuveni līdzīgs sieviešu un vīriešu skaits -  aptuveni 38%. Aizsargājot auto ar diviem drošības elementiem, visbiežāk tiek izvēlēta signalizācija un KASKO apdrošināšana vai signalizācija un imobilaizeris.

Visdrošāko aizsardzību – vismaz četrus aizsardzības elementus – signalizāciju, imobilaizeru, marķēšanu, KASKO apdrošināšanu - izmanto tikai neliela daļa abu dzimumu pārstāvju (8% sievietes un 7% vīrieši).

 

Jaunākās ziņas kategorijā

LDz vadītājs: Jāveido visu ceļu, arī dzelzceļa fonds

LDz vadītājs: Jāveido visu ceļu, arī dzelzceļa fonds  15

Viena no iespējām, kā mazināt akcīzes nodokļa celšanas negatīvo ietekmi uz Latvijas konkurētspēju, ir atjaunot ceļu fondu - nevis tikai autoceļu, bet kā ceļu fondu, jo ceļš ir ceļš – vienalga, vai tas ir dzelzceļš, vai autoceļš. Tas būtu...

Reklāma