Dienas Bizness

  • 11 svētdiena,
    decembris

    Voldemārs, Valdemārs, Valdis

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8394

    USD: 1.0559

Ražošana

Skultes ostas rekonstrukcijas būvdarbi joprojām nenotiek

Skultes ostas vērienīgā 4.4 milj. Ls vērtā projekta, kura realizācijai ir atvēlēts ievērojams ES atbalsts, būvdarbu konkursa uzvarētājs — Igaunijas kompānija Merko Ehitus darbus joprojām nav sākusi. «Trīs mēneši kopš trīspusējā līguma parakstīšanas starp Skultes ostas pārvaldi, SIA Skultes kokosta un a/s Merko Ehitus par izstrādātā ostas rekonstrukcijas projekta būvdarbiem ir pagājuši tukšgaitā,» atzīst stividorkompānijas SIA Skultes kokosta valdes loceklis un līdzīpašnieks Mārtiņš Ķeviņš. Arī Skultes ostas pārvaldniekam Igoram Akulovam nebija informācija par būvdarbu kavēšanās iemesliem. M. Ķeviņš norāda, ka kopš minētā līguma parakstīšānas septembrī, šobrīd notiek tikai sarakste, taču līdz reāliem darbiem Merko Ehitus neesot ķēries. «Tā kā vērienīgais Skultes ostas rekonstrukcijas projekts ir pieteiks ES līdzfinansējuma saņemšanai, tad arī tika rīkots konkurss būvniecības kompānijām ar analogu darba pieredzi un par uzvarētāju, kā to prasa ES līdzfinansējuma saņemšana, tika atzīts lētākā — izdevīgākā pieteikuma iesniedzējs Merko Ehitus. Taču tagad tā mēģina atrunāties ar visdažādām tehniskām niansēm (projektā paredzētie materiāli bija zināmi visiem konkursantiem) un vēlas palielināt līgumā atrunāto samaksu,» neizpratnē ir M. Ķeviņš. Pieteiktais projekts ir jārealizē līdz 2006. gada 31. decembrim, pretējā gadījumā ES līdzfinansējums, kuru varētu cerēt pēc projekta īstenošanas saņemt, ies secen, bažījas SIA Skultes kokosta līdzīpašnieks. Viņš norāda, ka uzņēmums šajā projektā iegulda 1 milj. Ls plus vēl paredzēts 230 900 Ls liels ES projekta līdzfinansējums. «Nevaru atļauties zaudēt ES līdzfinansējumu un pārvilkt svītru izstrādātajiem perspektīvās attīstības plāniem tikai tādēļ, ka būvnieks kaut kādu iemeslu dēļ stiepj gumiju un ja nekas cits nelīdzēs, tad galējais solis, protams, ir tiesa par nodarīto zaudējumu piedziņu,» uzsver M. Ķeviņš.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Lietuvas autopārvadātāji Rietumeiropā veido atpūtas centrus saviem šoferiem

Lietuvas lielākās starptautisko autokravu pārvadājumu kompānijas sākušas Rietumeiropā veidot atpūtas centrus saviem šoferiem, ņemot vērā vietu trūkumu publiskajos stāvlaukumos un stingrākās prasības, kas izvirzītas attiecībā uz...

Reklāma