Transports un loģistika

«SkyEurope» tagad var rezervēt arī caur «Amadeus» rezervēšanas sistēmu

Aivars Mackevics [email protected], 11.06.2004

Jaunākais izdevums

Līdz ar Eiropas Savienības paplašināšanos Centrāleiropas vadošā zemo izmaksu lidsabiedrība SkyEurope Airlines, ar nolūku paplašināt savu sasniedzamību un tirdzniecības markas atpazīstamību ārpus saviem līdzšinējiem tirgiem, palielina realizācijas kanālu skaitu un tagad biļešu rezervāciju šai lidsabiedrībai var veikt arī caur Amadeus rezervēšanas sistēmu. Lai paplašinātu komerciālo un mārketinga sasniedzamību ārpus saviem līdzšinējiem tirgiem, SkyEurope ir izvēlējusies pievienoties Amadeus sistēmai, ļaujot 60 000 ceļojumu aģentiem, kas saistīti ar šo globālo rezervēšanas sistēmu, rezervēt vietas SkyEurope lidmašīnās. No bāzēm vietām Polijā un Slovākijā, SkyEurope lido uz 18 galamērķiem Eiropā, ieskaitot Franciju, Spāniju, Vāciju, Itāliju, Šveici, Nīderlandi un Lielbritāniju. SkyEurope izpilddirektors Kristians Mandls atzīmē, ka ceļojumu aģenti var rezervēt sēdvietas caur SkyEurope interneta mājas lapu, tomēr iesaistoties globālajā rezervēšanas sistēmā, var iegūt daudz vairāk rezervāciju, piedāvājot ceļojumu aģentiem vienkāršāku un izmaksu ziņā efektīvāku rezervēšanas procesu, kas ir pilnībā integrēts viņu ikdienas pārdošanas un tarifikācijas sistēmā. SkyEurope pievienojas gandrīz 500 lidsabiedrībām (daudzas no tām ir zemo izmaksu lidsabiedrības), kas pašreiz ir pieejamas caur Amadeus. Pretēji sabiedrībā pastāvošajam uzskatam, ka zemo izmaksu pārvadātāji neizplata savas aviobiļetes caur globālajām rezervēšanas sistēmām, pašreiz 21 no pasaules 62 zemo izmaksu pārvadātājiem par vienu no saviem realizācijas kanāliem ir izvēlējušies Amadeus. „Amadeus pieder spēcīga tirgus daļa daudzās no valstīm, uz kurieni lido SkyEurope,” atzīst Amadeus Mārketinga un pārdošanas daļas direktors Deivids Doktors. Tādā veidā palīdzot lidsabiedrībām iegūt lielāku pasažieru skaitu ar zemām mārketinga izmaksām. Zemo izmaksu lidojumu pārvadātāji arvien vairāk raugās uz Amadeus kā papildus izplatīšanas kanālu, kura vadošās tirgus pozīcijas sniedz tiem lielāku pieeju ceļojumu aģentiem un korporācijām pasaules mērogā. Par SkyEurope un Amadeus:SkyEurope ir Centrālās Eiropas vadošā zemo izmaksu lidsabiedrība ar bāzēm Vīnē, Bratislavā, Varšavā un Kosicē. SkyEurope tika dibināta 2002.gadā un tās maršruti savieno 18 galamērķus 12 valstīs. SkyEurope organizē lidojumus ar 13 lidmašīnām un plānots, ka 2004.gadā tā pārvadās vairāk nekā 1 miljonu pasažieru. Starp SkyEurope akciju īpašniekiem ir Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka un ABN-Amro. Savukārt, Amadeus ir vadošā globālā rezervēšanas sistēma un tehnoloģiju nodrošinātāja, apkalpojot pasaules ceļojumu un tūrisma industriju mārketinga, pārdošanas un izplatīšanas kanālu jomā. Tās daudzpusīgi aptverošie globālās rezervēšanas sistēmas datu apstrādes centri apkalpo 61 000 ceļojumu aģentu un vairāk nekā 11 000 lidsabiedrību pārdošanas biroju, kopā aptuveni 300 000 pārdošanas punktus vairāk nekā 210 pasaules tirgos. Caur globālo rezervēšanas sistēmu Amadeus ceļojumu aģenti un lidsabiedrību biroji var veikt rezervācijas vairāk nekā 95% no pasaules lidsabiedrību sēdvietām. Globālā rezervēšanas sistēma tāpat arī nodrošina pieeju 51 000 viesnīcām, 50 auto nomu uzņēmumiem, arī prāmju, dzelzceļa, kruīzu, tūroperatoru un apdrošināšanas uzņēmumiem. Amadeus galvenā mītne atrodas Spānijas galvaspilsētā Madridē un uzņēmuma akcijas kotējas Madrides, Parīzes un Frankfurtes fondu biržās. Uz 2003.gada 31.decembri uzņēmuma ieņēmumi bija 1 929 miljoni eiro un peļņa sastādīja 158,4 miljonus eiro. Uzņēmums kopā nodarbina 5000 darbiniekus. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

50 lidsabiedrības paraksta līgumu ar «Amadeus»

Aivars Mackevics [email protected], 02.05.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus, kas ir pasaules līderis ceļojumu un tūrisma industrijas tehnoloģiskajos un izplatīšanas risinājumos, 29.aprīlī Spānijas galvaspilsētā Madridē paziņoja, ka 50 vadošās lidsabiedrības Eiropā, Vidējos austrumos un Āfrikā ir vienojušās sniegt Amadeus lietotājiem zemās cenas, pilnus lidojumu grafikus, pēdējās pieejamās sēdvietas un ar tām saistīto informāciju izplatīšanai caur visiem kanāliem pēc Amadeus pilnīgā satura līguma, ko tā izziņojusi 2004.gada novembrī. Ar šo soli Amadeus ceļojumu aģentiem dod pieeju informācijai par lielāko lidsabiedrību interneta cenām. Turklāt, ceļojumu aģenti tagad var veikt rezervācijas 25 zemo izmaksu pārvadātājiem, ieskaitot Air Tran un Independence Air Amerikas Savienotajās Valstīs, Westjet Kanādā un Air Berlin Vācijā. Amadeus pirmo šāda veida līgumu parakstīja ar British Airways, par kuru tika ziņots 2004.gada februārī, un tas joprojām piegādā nozīmīgu zemo izmaksu lidmašīnu biļešu daļu ceļojumu aģentiem Lielbritānijā. Amadeus vice prezidents Deivids Džouns uzskata, ka piegādāt pareizo informāciju saviem tūrisma aģentūru sadarbības partneriem 217 tirgos visā pasaulē ir būtiski svarīgi Amadeus biznesam. Viņš paziņojis, ka Amadeus turpinās investēt līdzekļus, lai nodrošinātu to, ka Amadeus ir visplašākā veida informācija par tūrisma tirgu - gan interneta cenas, gan īpašās viesnīcas, gan pasaules plašākais kruīzu līniju piedāvājums. 2005.gada pirmajā ceturksnī Amadeus turpināja atbalstīt ceļojumu aģentus 66 000 vietās visā pasaulē. Šajā laika periodā Amadeus pievienojušies šādi uzņēmumi: Lidsabiedrības: 50 lidsabiedrības Eiropā, Vidējos Austrumos un Āfrikā (ieskaitot Air France, CSA Czech Airlines, dba, Iberia, Lufthansa un Norwegian Air Shuttle) ir parakstījušas līgumus par interneta cenu izplatīšanu caur Amadeus. Ceļojumu aģenti caur Amadeus varēs veikt arī rezervācijas 25 zemo izmaksu lidsabiedrībām. Kruīzu līnijas:Amadeus sistēmai pievienojās Thomson Cruise Liens un Clipper Cruises (kas specializējas mazo kuģīšu kruīzos). Automašīnu uzņemumi: Martā Amadeus kļuva par vienīgo globālo datorrezervēšanas sistēmu, kas ir parakstījusi līgumu ar holiday autos, kas ir pasaules vadošais atpūtas automašīnu nomas uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» palielina savu akciju daļu interneta ceļojumu portālā «Opodo»

Aivars Mackevics [email protected], 16.03.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globālā ceļojumu rezervēšanas sistēma Amadeus ir palielinājusi savu akciju daļu interneta portālā Opodo. Tagad Amadeus pieder 74,02% no šī interneta ceļojumu portāla, pirms tam bija 55,36%. Amadeus savu daļu Opodo uzņēmumā ir palielinājis ar 64,1 miljonu eiro lielu kapitālu. Vienlaicīgi Amadeus pievienos Opodo arī skandināvu interneta portālu Travellink, kas ir ticis novērtēts ar 16 miljoniem eiro. Daļas palielināšana ir notikusi saistībā ar interneta ceļojumu starpniekfirmas Karavel no Francijas, Quest no Lielbritānijas un Amadeus meitas uzņēmuma Eviaggi.com no Itālijas pārņemšanu. Tikai par Karavel vien Opodo samaksāja 60 miljonus eiro. Vācijas Lufthansa kopā ar lidsabiedrību Air France un Spānijas Iberia pieder vairāk nekā 86 % balsstiesību firmā Amadeus (Air France šobrīd ir 23%, Iberia 18% un Lufthansa 5%). Amadeus kopā ar ASV konkurentu Sabre pieder pie pasaules vadošajiem rezervēšanas uzņēmumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» plāno atpūtas tūrisma tehnoloģiju attīstību

Aivars Mackevics [email protected], 23.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus ir apņēmies drīzumā atklāt plānotās atpūtas tūrisma tehnoloģiju iniciatīvas Lielbritānijas ceļojumu aģentiem un tūroperatoriem. Jaunie tehnoloģiju risinājumi brīvā laika sektoram tiks izpausti nākamo mēnešu laikā, tie būs tikai daži no Amadeus plāniem paplašināties attiecīgajā jomā. Šie notikumi seko iepriekš pasludinātam ikgadējam pieaugumam kruīzu braucienu rezervācijās, izmantojot Amadeus, kas noteikta 75% apmērā. Amadeus vēlas nostiprināt savas pozīcijas Lielbritānijas korporatīvajā sektorā, kur pašreizēja tirgus daļa sastāda 25%. Paredzams, ka Amadeus atklās informāciju arī par darījumiem ar avio kompāniju interneta mājas lapām Ķīnā un interneta atbalsta kompānijām Indijā. Jau iepriekš tika ziņots, ka arī vērienīgā online ceļojumu kompānija Expedia ir sākusi izmantot Amadeus sistēmu sākotnēji četrās Eiropas valstīs, kam 2006.gada trešajā ceturksnī pievienosies arī Āzijas – Klusā okeāna reģiona valstis. Līdz 2009.gadam ir pagarināta arī Amadeus vienošanās ar Sabre/Travelocity piederošo Lastminute.com. Amadeus darbības rezultāti pagājušajam gadam parāda, ka 12% no kopējo rezervāciju skaita tika veikts caur interneta ceļojumu aģentūrām vai citiem avio kompāniju interneta resursiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» un «Net Trans» piedāvā komisijas maksu menedžmenta sistēmu par brīvu

Aivars Mackevics [email protected], 27.10.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc Amadeus aprēķiniem, tūrisma aģentūras zaudē 18% - 20% no komisijas maksām, kas tām pienāktos no pārdotajiem viesnīcu pakalpojumiem Amadeus sistēmā. Net Trans tūrisma aģentūrām piedāvā efektīvu komisijas maksu iekasēšanas sistēmu, kur Net Trans sadarbībā ar Amadeus darbojas kā starpnieks starp aģentūru un viesnīcu, kā rezultātā komisijas maksas no viesnīcām tiek iekasētas laicīgi, un aģentūrai nav nepieciešams atsevišķi pārraudzīt katras viesnīcas komisijas maksas. Net Trans pakalpojums nodrošina vienotu un regulāru komisijas maksu menedžmentu, palielina saņemto komisijas maksu īpatsvaru, vienkāršo un padara lētāku komisijas maksu iekasēšanu. Net Trans abonentiem ar individuālu paroli pieejama interneta lapa, kurā tie var sekot komisijas maksu plūsmai. Net Trans ir vienīgais šāda veida komisijas maksu menedžmenta pakalpojums, kas pārstāv aģentūru intereses - tas balstās uz informāciju, kas saņemta no Amadeus par katru aģentūras veikto rezervāciju, nevis uz viesnīcu iesniegto informāciju, kā to dara citas komisijas maksu menedžmenta kompānijas. Net Trans tiek piedāvāts aģentūrām, neatkarīgi no to lieluma, darbības reģiona un izmantotās valūtas. Amadeus sadarbībā ar Net Trans tūrisma aģentūrām piedāvā, piesakoties uz Net Trans pakalpojumu līdz šī gada 20.decembrim, saņemt to par brīvu līdz 2005.gada 31.martam. Pakalpojums pieejams arī Latvijas tūrisma firmām. Sīkāka informācija: www.amadeus.com; www.ntrans.com

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Amadeus Latvija: Jaunu konkurentu parādīšanās tirgū un cīņa par klientu lojalitāti ir ļoti grūta

Db.lv, 04.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Amadeus Latvija», kas nodrošina tūrisma industriju ar datorizētu aviobiļešu rezervēšanas sistēmu, apgrozījums pagājušajā gadā bija 2,865 miljoni eiro, kas bija par 4,4% vairāk nekā 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem samazinājās par 3,7%, salīdzinot ar gadu iepriekš, un 2017.gadā bija 608 tūkstoši eiro.

«Sabiedrībai ir izdevies realizēt biznesa plānā izvirzītos mērķus attiecībā uz rezervāciju skaitu un noturēt tirgus līdera pozīciju šajā nozarē,» uzņēmums norāda gada pārskatā. 2017.gadā uzņēmums ieviesa jaunus produktus un alternatīvas norēķinu iespējas klientiem. SIA «Amadeus Latvija» pagājušajā gadā arī ieguvis vairākus jaunus klientus, kas izvēlējās uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.

Uzņēmuma darbinieku skaits pērn nemainījās, un tas nodarbināja septiņus cilvēkus.

Savukārt SIA «Amadeus Latvija» kopējie maksājumi valsts kopbudžetā pieauga par 49,4% un pērn veidoja 511 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sāk darboties pirmā interneta tūrisma aģentūra Latvijā

Aivars Mackevics [email protected], 08.09.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar 2005.gada 8. septembri Latvijā sāk darboties pirmā interneta tūrisma aģentūra – Ekolumbs.lv. Atšķirībā no klasiskajām tūrisma aģentūrām, Ekolumbs.lv piedāvās iespēju plānot, rezervēt, pirkt un norēķināties par tūrisma pakalpojumiem internetā, neizejot no mājas, biroja vai interneta kafejnīcas. www.ekolumbs.lv, ir tapusi sadarbojoties tūrisma aģentūrai Kolumbs ar pasaulē lielākajiem interneta tūrisma industrijas pārstāvjiem Amadeus (Aviobiļešu rezervēšanas sistēma), IBS (Viesnīcu rezervēšanas sistēma) un Holiday Autos (Automašīnu rezervēšanas sistēma). Interneta tūrisma aģentūras www.ekolumbs.lv galvenā priekšrocība tūrisma tirgū Latvijā ir piedāvājuma klāsta daudzveidība un zemās administratīvās izmaksas, kas ļauj ceļotājiem pašiem piemeklēt un izvēlēties lētākos un izdevīgākos risinājumus. Latvijā pirmā interneta tūrisma aģentūra ietver piedāvājumus no 500 aviokompānijām, vairāk kā 5000 ceļojuma galamērķus visā pasaulē, 30000 viesnīcu rezervēšanas iespējas „on-line” režīmā, kā arī 180 auto nomas kompānijas ar 4000 auto nomas punktiem visā pasaulē. „Klientam tas pirmkārt nozīmē neatkarīgas izvēles iespējas pasūtīt savu lidojumu un viesnīcu lētāk un ātrāk bez tūrisma aģentūras starpniecības,” stāsta tūrisma aģentūras Kolumbs mārketinga un attīstības daļas vadītājs Artūrs Skroderis. Interneta tūrisma aģentūras izstrādes procesā notika konsultācijas un pieredzes apmaiņa ar lielākajiem interneta tūrisma veidotājiem Eiropā un pasaulē, piemēram: www.atp.nl, www.travelocity.com, www.expedia.com, www.sidestep.com. Interneta lietotāju skaits pasaulē un Latvijā nepārtraukti pieaug. Internets ļauj īsā laikā posmā iegūt informāciju, to salīdzināt un veikt konkrētas rezervēšanas operācijas. Iepērkoties internetā, rezervāciju izmaksas ir mazākas un mājas lapas lietošanu neierobežo ģeogrāfiski šķēršļi. Tagad nepieciešams tikai interneta pieslēgums, lai rezervētu viesnīcas, lidmašīnas biļetes, noīrētu auto savam ceļojumam ārvalstīs. Kā liecina 2004.gada Barclaycard Business Travel pētījuma rezultāti, Lielbritānijā pēdējā gada laikā 77 procenti darījumu lidojumu un 73 procenti viesnīcas biznesa darījumu ceļojumiem tika rezervēti internetā. Savukārt 64 procenti no darījumu ceļotājiem par galveno priekšrocību atzinuši „on-line” rezervēšanas darījumu ērtumu. „Saskaņā ar Eurostat veiktajiem apsekojumiem, Eiropas Savienībā gandrīz katrs otrais pilsonis un apmēram 89 procenti uzņēmumu lieto internetu. Tiešsaiste šobrīd kļuvusi par populārāko darījumu ceļojumu rezervēšanas metodi. Īsā laikā daudzi uzņēmumi spējuši uztvert izdevīgos lidsabiedrību un viesnīcu piedāvājumus internetā, kamēr darījumu ceļojumos apkalpojošo aģentūru loma samazinājusies. Tādejādi, reaģējot uz tendencēm tirgū, tūrisma aģentūra Kolumbs ir izstrādājusi pirmo šāda veida interneta risinājumu, kas pielāgots tieši Latvijas ceļotāju vajadzībām,” skaidro Artūrs Skroderis. Tūrisma aģentūra Kolumbs ir nacionālā kapitāla firma – tās īpašnieki ir Sanita Rugina un Guntis Učelnieks. Aģentūra darbojas kopš 1998. gada un patlaban ir viena no vadošajām tūrisma kompānijām Latvijā. Kolumbs ir arī pasaulē lielākās studentu un jauniešu tūrisma aģentūras STA Travel oficiālais pārstāvis Baltijā ar pirmo ofisu Rīgā. 2004. gada jūnijā tūrisma aģentūra Kolumbs atvēra filiāli Tallinā un 2005.gada maijā – kļuva par pirmo tūrisma aģentūru, kas atvērusi savu filiāli tirdzniecības parkā Alfa. 2001. gadā tūrisma aģentūras Kolumbs apgrozījums bija 1,7 miljoni latu, 2002. gadā – 2,2 miljoni, 2003.gadā – 2,6 miljoni, 2004. gadā – 3,2 miljoni. Avots: tūrisma aģentūra Kolumbs

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» sadarbosies ar «Accesrail»

Aivars Mackevics [email protected], 21.03.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šī gada 4.aprīļa globālajā datorrezervēšanas sistēma Amadeus, sadarbībā ar Accesrail, uzsāk akciju "Sell the Rail". Akcijas mērķis ir celt tūrisma aģentūru darbinieku zināšanu līmeni par Accesrail piedāvātajām ceļošanas iespējām un veicināt dzelzceļa pakalpojumu pārdošanas apjoma palielināšanos Latvijas tūrisma aģentūru vidū. Tūrisma aģentūru darbinieki būs aicināti meklēt atbildes uz Accesrail sagatavotajiem jautājumiem, kā arī veikt dzelzceļa rezervācijas Amadeus sistēmā. Kampaņas noslēgums, rezultātu apkopošana un apbalvošana notiks novembrī. Uzvarētāji saņems 2 pirmās klases 4 dienu Britrail Flexipass (neierobežotai ceļošanai pa Angliju, Skotiju un Velsu). Sīkāka informācija Amadeus birojā vai pa tālr. 7357600. Kas ir Accesrail?AccessRail ir kā virtuālā lidsabiedrība Amadeus sistēmā, caur ko ceļojumu aģenti var rezervēt dzelzceļa ceļojumus tikpat viegli kā gaisa ceļojumus. AccessRail ir dzelzceļa transporta kompāniju alianse, ko izveidojusi ACP Rail International. Tā dod IATA apstiprinātām ceļojumu aģentūrām lietotājiem draudzīgu metodi dzelzceļa biļešu pārdošanā BritRail, Airport Express, Norwegian State Railways un Swedish Railways u.c. Tātad, AccessRail darbojas kā lidsabiedrība ar savu atsevišķu pārvadātāja kodu, izmantojot tādas pašas rezervēšanas procedūras kā lidsabiedrībām. Avots: Amadeus

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» palielina rezervējumu skaitu

Aivars Mackevics [email protected], 23.11.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļojumu rezervēšanas sistēmas piedāvātājs Amadeus šī gada trešajā ceturksnī ir palielinājies kopējo rezervējumu skaitu par 2%, sasniedzot 108,7 miljonus, salīdzinot ar attiecīgu laika periodu pirms gada. Kopumā šī gada pirmajos deviņos mēnešos rezervējumu skaits, izmantojot Amadeus ir palielinājies par 9,2%, salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo laika posmu. Uzņēmuma apgrozījums šajā laikā palielinājās par 5,6%. Turpretī neto peļņa palielinājās par 16,9% attiecībā pret 2003. gada trešo ceturksni, sasniedzot 48,5 miljonus eiro. Kā atzīst Amadeus prezidents José Antonio Tazón, tad visa gada neto peļņa tiek gaidīta 210 miljonu eiro apmērā. Tāpat Amadeus ir iegādājies 35% no viesnīcu tehnisko pakalpojumu piedāvātāja Optims akcijām, kā rezultātā Amadeus tagad pieder 65% šī uzņēmuma akciju. Jāatzīmē, ka Optims ir 12 biroji visā pasaulē, tai skaitā arī Francijā, Vācijā un Spānijā, kopumā ar vairāk par 6 500 klientiem aptuveni 70 valstīs. Galvenā Optims mītne atrodas Singapūrā un ASV. Optims producē IT sistēmas menedžmenta metožu optimizācijai un apgrozījuma uzlabošanai. Tāpat uzņēmums piedāvā saviem tūrisma nozares klientiem trīs sistēmas: īpašuma menedžmenta, ieņēmuma menedžmenta un centrālās rezervēšanas sistēmas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» pievieno vēl 75 viesnīcas

Aivars Mackevics [email protected], 06.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadošais tehnoloģiju un izplatīšanas risinājumu piegādātājs tūrisma un ceļojumu nozarei Amadeus paziņojis par papildus 75 neatkarīgo viesnīcu pievienošanu Centrālās, Austrumu un Dienvideiropas reģionos. Viesnīcas aptver plašu spektru, sākot no ekonomiskās klases līdz pieczvaigžņu luksuss viesnīcām Bulgārijā, Lietuvā, Krievijā, Čehijā, Horvātijā, Armēnijā, Ungārijā, Rumānijā un Bosnijā. No šīm viesnīcām 50 jau ir iespējams rezervēt, izmantojot Amadeus globālo izplatīšanas sistēmu. Sistēma tiek ieviesta caur Amadeus filiāli Otedis. Tagad šīs neatkarīgās viesnīcas var pārdot savus numurus tieši caur Amadeus 75 000 ceļojumu aģentūru punktiem un 11 000 avio biļešu ofisiem visā pasaulē. Amadeus stratēģijā nozīmīga loma ir neatkarīgo viesnīcu apvienošanai kopējā sistēmā, izmantojot vienkāršus, viegli pielietojamus risinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Atlas Tours» piedāvā jaunas on-line rezervēšanas sistēmas iespējas

Aivars Mackevics [email protected], 28.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar 2005. gada 28. jūniju SIA Atlas Tours piedāvā jaunu on-line rezervēšanas sistēmu, kura ļauj internetā izvēlēties un rezervēt ne tikai aviobiļetes, bet arī viesnīcu un automašīnu plānotajam ceļojumam. Tūrisms ir viena no straujāk augošākajām nozarēm. Kā atzīst SIA Atlas Tours vadītāja Jūlija Gladčenko: „Šodien internets ir kļuvis par gandrīz neatņemamu sastāvdaļu daudzu tūristu dzīvē plānojot un rezervējot ceļojumus. Jaunās iespējas on-line rezervēšanas sistēmā ir nozīmīgs solis tās izveidošanā par pakalpojumu, kurš ļautu tūristiem pašiem neatkarīgi organizēt savu ceļojumu sev izdevīgā laikā un vietā.” Prakse pierāda, ka liela daļa tūristu izmanto dažādas on-line rezervēšanas sistēmas savu ceļojumu organizēšanā. Barclaycard Business Travel pētījumā noskaidrots, ka 2004. gadā 53% no apsekotajiem uzņēmumiem organizējuši savus darījumu ceļojumus, izmantojot rezervēšanas iespējas internetā. Arvien vairāk uzņēmumu saviem darbiniekiem plānojot darījumu braucienus prasa, lai tie izmanto tieši interneta rezervēšanas iespējas – ja 2003. gadā šādi noteikumi bija tikai 2% apsekoto uzņēmumu, tad 2004. gadā šādu uzņēmumu skaits sastādīja līdz pat 28% no visiem apsekotajiem uzņēmumiem. Tomēr ceļojuma plānošana internetā var kļūt par laikietilpīgu procesu. Reti, kura no pieejamām rezervēšanas sistēmām ļauj veikt rezervāciju vairākiem tūrisma produktiem vienlaicīgi, tādejādi ir nepieciešams tērēt savu laiku apmeklējot dažādu pakalpojumu sniedzēju mājas lapas, apkopojot iegūto informāciju un to analizējot. Jaunās iespējas tūrisma aģentūras Atlas Tours mājas lapas on-line rezervācijas sistēmā, kuras ieviestas sadarbībā ar partneri Amadeus Latvija, piedāvā tūristiem pieeju vairāk nekā 450 pasaules aviokompānijām, viesnīcu ķēdēm un autonomas kompānijām. No šāda plaša piedāvājuma katrs var atrast sev vislabāko un visizdevīgāko pakalpojumu sniedzēju un galvenais ietaupīt laiku. Tūrisma aģentūra Atlas Tours Latvijā darbojas kopš 1998. gada un piedāvā visa veida tūrisma pakalpojumus, kas saistīti ar viesu uzņemšanu pie mums Latvijā un Baltijas valstīs, kā arī nodrošina visus nepieciešamos pakalpojumus atpūtas un darījumu braucieniem uz ārvalstīm. Atlas Tours vizītkarte vienmēr ir bijusi augstais klientu apkalpošanas serviss, kas arvien tiek pilnveidots, lai sniegtu klientam pēc iespējas ātrāku, ērtāku un kvalitatīvāku apkalpošanu. Par veiksmīgu uzņēmuma izaugsmi liecina arī finasu rādītāji – 2002. gadā bruto apgrozījums bija 1 419031.45 LVL, 2003. g. 152114.30 LVL un 2004. gadā – 1514904.65 LVL. Tīrās peļņas pieaugums 2004. gadā attiecībā pret 2003. gadu ir 3.3 reizes. Avots: Atlas Tours

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Jaunas on-line rezervēšanas iespējas

Vineta Vizule [email protected], 28.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš šodienas tūrisma aģentūra Atlas Tours piedāvā jaunu on-line rezervēšanas sistēmu, kura ļauj internetā izvēlēties un rezervēt ne tikai aviobiļetes, bet arī viesnīcu un automašīnu plānotajam ceļojumam. Atlas Tours mājas lapas on-line rezervācijas sistēmā, kura ieviesta sadarbībā ar partneri «Amadeus Latvija», piedāvā tūristiem pieeju vairāk nekā 450 pasaules aviokompānijām, viesnīcu ķēdēm un autonomas kompānijām. Kā atzīst SIA Atlas Tours vadītāja Jūlija Gladčenko: «Šodien internets ir kļuvis par gandrīz neatņemamu sastāvdaļu daudzu tūristu dzīvē, plānojot un rezervējot ceļojumus. Jaunās iespējas on-line rezervēšanas sistēmā ir nozīmīgs solis tās izveidošanā par pakalpojumu, kurš ļautu tūristiem pašiem neatkarīgi organizēt savu ceļojumu sev izdevīgā laikā un vietā». Prakse pierāda, ka liela daļa tūristu izmanto dažādas on-line rezervēšanas sistēmas savu ceļojumu organizēšanā. Barclaycard Business Travel pētījumā noskaidrots, ka 2004. gadā 53% no apsekotajiem uzņēmumiem organizējuši savus darījumu ceļojumus, izmantojot rezervēšanas iespējas internetā. Arvien vairāk uzņēmumu saviem darbiniekiem plānojot darījumu braucienus prasa, lai tie izmanto tieši interneta rezervēšanas iespējas — ja 2003. gadā šādi noteikumi bija tikai 2% apsekoto uzņēmumu, tad 2004. gadā šādu uzņēmumu skaits sastādīja līdz pat 28% no visiem apsekotajiem uzņēmumiem. Tomēr ceļojuma plānošana internetā var kļūt par laikietilpīgu procesu. Reti, kura no pieejamām rezervēšanas sistēmām ļauj veikt rezervāciju vairākiem tūrisma produktiem vienlaicīgi, tādējādi ir nepieciešams tērēt savu laiku, apmeklējot dažādu pakalpojumu sniedzēju mājas lapas, apkopojot iegūto informāciju un to analizējot. Tūrisma aģentūra Atlas Tours Latvijā darbojas kopš 1998. gada un piedāvā visa veida tūrisma pakalpojumus, kas saistīti ar viesu uzņemšanu pie mums Latvijā un Baltijas valstīs, kā arī nodrošina visus nepieciešamos pakalpojumus atpūtas un darījumu braucieniem uz ārvalstīm. Par veiksmīgu uzņēmuma izaugsmi liecina arī finasu rādītāji — 2004. gadā bruto apgrozījums bija 1.5milj. Ls. Tīrās peļņas pieaugums 2004. gadā attiecībā pret 2003. gadu ir 3.3 reizes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Reval Hotels» atklāj rezervēšanas centrus Rīgā un Viļņā

Aivars Mackevics [email protected], 18.03.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reval Hotels 2003. gadā Baltijas valstis turpinājušas piesaistīt arvien vairāk tūristu. Reval Hotels (RH), vadošais viesnīcu tīkls Baltijas valstīs paziņo par nākamo soli uzņēmuma attīstībā – Rezervēšanas centru atklāšanu Rīgā un Viļņā. Jaunie Rezervēšanas centri ļaus rezervēt viesnīcas numuru jebkurā no septiņām RH viesnīcām ar vienu tālruņa zvanu uz vietējo tālruņa numuru (777 2345 Rīgā vai +370 527 26200 Viļņā). RH Rezervēšanas centrs ir unikāls koncepts Baltijas viesnīcu tirgū. Pirmais šāds centrs tika izveidots Tallinā 2001. gadā. Ieguvēji no RH Rezervēšanas centra ieviešanas galvenokārt būs indivīdi un firmas, kas ceļo vai plāno braucienus uz Tallinu, Viļņu un kam nepieciešami izmitināšanas pakalpojumi Rīgā. Rezervēšanas centra pamatā ir profesionālu RH darbinieku komanda, kurus atbalsta modernas tehnoloģijas un IT risinājumi. Rezervēšanas centra darbs tiks nodrošināts, izmantojot personīgu komunikāciju ar klientu pa tālruni, faksu vai e-pastu. "RH konstanti analizē klientu vēlmes un veic investīcijas jaunu pakalpojumu attīstībā un ieviešanā Baltijas tūrisma tirgū. Kā liecina nesenais pētījums potenciālo klientu vidū, bieži cilvēkus apgrūtina tieši sarežģīts un laikietilpīgs ceļojumu plānošanas process vai valodas barjeras," sacīja Juris Zudovs, Reval Hotels pārdošanas un mārketinga direktors Latvijā. Juris Zudovs uzsvēra, ka RH Rezervēšanas centra ieviešana Rīgā ne vien palīdzēs izskaust ar ceļošanu saistītus mītus, bet arī atvieglos naktsmītņu rezervēšanu ceļotājiem un cilvēkiem Latvijā, kuri nodarbojas ar ceļojumu plānošanu. Aizvadītais gads kopumā bijis veiksmīgs gan RH, gan Baltijas tūrisma nozarei. Pēc Eurostat datiem Latviju apmeklējušo ceļotāju skaits bijis rekordliels pēdējo 10 gadu laikā. Salīdzinot ar 2002. gadu, ārvalstu tūristu skaits, kas šķērsojuši Latvijas robežu, pērn pieaudzis par 8,7%. Saskaņā ar RH rīcībā esošo informāciju pieprasījums pēc naktsmītnēm Baltijas valstu galvaspilsētās pieaudzis Latvijā – par 18%, Igaunijā par 13% un Lietuvā par 21%. 2003.gadā tūrisma nozarē Baltijas valstīs bija vērojamas sekojošas tendences: Pieaugoša interese par Baltijas valstīm kā tūrisma, darījumu un atpūtas braucienu galamērķi; Pieaudzis pieprasījums pēc naktsmītnēm Baltijas valstu galvaspilsētās; Palielinās ceļotāju skaits, kas ceļo Baltijas valstu robežās. RH prognozē, ka šīs tendences saglabāsies arī 2004. gadā. Līdz ar Baltijas valstu pievienošanos Eiropas Savienībai, paredzams, ka nākamos gadus Baltijas valstis turpinās apmeklēt arvien lielāks skaits tūristu no Somijas, Skandināvijas un citām Eiropas valstīm. Reval Hotels (www.revalhotels.com) ir viens no lielākajiem viesnīcu tīkliem Baltijas valstīs, kas pašlaik pārvalda četras viesnīcas Tallinā (Reval Hotel Olümpia, Reval Hotel Central, Reval Hotel Park & Casino un Reval Express Hotel), divas viesnīcas Rīgā (Reval Hotel Latvija un Park Hotel Rīdzene) un vienu Viļņā (Reval Hotel Lietuva). Reval Hotels nākotnē plāno atvērt viesnīcas Krievijā un Ukrainā. Avots: Reval Hotels

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deklarācija par Krišjāņa Kariņa (JV) topošā Ministru kabineta iecerēto darbību, par ko vienojušās koalīcijas partijas.

Saeima šodien lems, vai apstiprināt jauno valdību, kuru veidotu partiju apvienība "Jaunā Vienotība", partiju apvienība "Apvienotais saraksts" un Nacionālā apvienība.

Ievads

Krišjāņa Kariņa valdības mērķis: Latvijas ekonomikas transformācija labākai dzīvei Latvijā

Kopš Latvijas valsts neatkarības atgūšanas valsts un tās iedzīvotāji ir piedzīvojuši milzu pārmaiņas - pāreju no komandekonomikas uz tirgus ekonomiku, valsts un pašvaldību īpašuma privatizāciju, demokrātisko institūciju izveidošanu un nostiprināšanos, naudas un zemes reformas īstenošanu, pievienošanos Eiropas Savienībai (ES) un NATO militārajai aliansei.Šajā ceļā ir pārvarēti dažādi izaicinājumi, šobrīd sastopamies ar Krievijas agresīvo karadarbību Ukrainā, kura grauj likuma varā balstīto starptautisko kārtību un ir lielākais drošības apdraudējums Eiropai, radot milzīgas cilvēku ciešanas. Karadarbība ir izraisīju

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pieaug caur «Amadeus» veikto viesnīcu rezervāciju skaits

Aivars Mackevics [email protected], 01.12.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globālā rezervēšanas sistēma Amadeus paziņojusi, ka, salīdzinot ar 2003.gada septembri, caur Amadeus sistēmu veikto viesnīcu rezervāciju skaits šī gada septembrī palielinājies par 13%. Tiek uzskatīts, ka šo pieaugumu veicinājusi veiksmīgā pielāgošanās jaunajai Amadeus izstrādātajai dinamiskās pieejas („Dynamic Access”) sistēmai, kuru izmanto jau 82 viesnīcu kompānijas, ar sistēmu nodrošinot aptuveni 23 000 savu īpašumu. Iepriekšminētais viesnīcu kompāniju skaits nodrošina 70% no visām Amadeus veiktajām viesnīcu rezervācijām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amadeus paaugstina apgrozījumu

Aivars Mackevics [email protected], 26.04.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļojumu tehnoloģiju uzņēmums Amadeus nostiprina savu vietu tirgū. 2005.gadā uzņēmuma kopējais apgrozījums audzis par 17,6%, sasniedzot 2,4 miljardus eiro. Kopējo rezervēšanu skaits pieaudzis par 4,2%, sasniedzot 473,3 miljonus. Online rezervācijas no visiem piegādātājiem augusi par 34,1% un sastāda 12% no kopējām rezervācijām. Kopskaitā Amadeus ieņem 29,2% tirgus daļas. Avio rezervēšanas ziņā caur ceļojumu aģentūrām Amadeus joprojām ir tirgus līderis. Pērnā gada stūrakmens ir zemo cenu (Low Fare Content) integrēšana lidsabiedrībām. Šis risinājums ceļojumu aģentūrām piedāvā 57 lidsabiedrību zemākos tarifus. Bez tam Amadeus pavairojis viesnīcu skaitu. Kopskaitā tiek piedāvāti 61000 īpašumi, par 4000 vairāk kā iepriekšējā pārskata periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

EK izmeklē, vai aviobiļešu rezervēšanas sistēmas Amadeus un Sabre pārkāpj konkurences noteikumus

LETA, 23.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija (EK) piektdien paziņoja, ka sākusi izmeklēšanu, lai noskaidrotu, vai vienošanās starp lidojumu rezervēšanas platformu uzņēmumiem «Amadeus» un «Sabre», no vienas puses, un aviokompānijām un ceļojumu aģentūrām, no otras puses, pārkāpj Eiropas Savienības (ES) konkurences noteikumus, liekot aviokompāniju pasažieriem maksāt augstākas cenas par biļetēm.

«Amadeus» un «Sabre» ir pasaulē vadošie datorizēto rezervācijas sistēmu piegādātāji. Šīs sistēmas apkopo datus par lidojumu grafikiem, sēdvietu pieejamību un biļešu cenām, ļaujot ceļojumu aģentiem un mājaslapām veikt biļešu rezervāciju.

EK izmeklēšanas nolūks ir noskaidrot, vai konkrēti nosacījumi «Amadeus» un «Sabres» līgumos ar aviokompānijām un ceļojumu aģentūrām ierobežo to iespējas izmantot alternatīvus piegādātājus, tādējādi apgrūtinot šo alternatīvo piegādātāju ienākšanu tirgū un palielinot biļešu izplatīšanas izmaksas aviokompānijām, kā rezultātā patērētājiem ir jāmaksā vairāk par aviobiļetēm, teikts EK paziņojumā.

Spānijas «Amadeus» un ASV bāzētais «Sabre» globālajai ceļojumu nozarei nodrošina rezervēšanai nepieciešamo programmatūru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Skyeurope Airlines» atver savu otro bāzes vietu Polijā

Aivars Mackevics [email protected], 13.08.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skyeurope Airlines atver otro pieturvietu Polijā Slovākijas lidsabiedrība Skyeurope Airlines septembra beigās, Krakovā atvērs savu otro bāzi Polijā. Sākotnēji no turienes būs satiksme ar Amsterdamu, Londonu, Milānu, Parīzi un Romu. „Mūsu klātbūtne Varšavā un Krakovā ir tikai sākums tālākam paplašinājumam Polijā”, tā ir izteicies Skyeurope vadītājs Alain Skowronek. Biļešu cenas vienā virzienā būs sākot no 25 eiro. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Eiropas aģenti var rezervēt «Oceania Cruises» caur «Amadeus»

Aivars Mackevics [email protected], 05.06.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kruīzu uzņēmuma Oceania Cruises pakalpojumi tagad pieejami arī Eiropas ceļojumu aģentiem, kas izmanto Amadeus kruīzu rezervēšanas sistēmu Amadeus Cruise. Luksus kruīzu līnija savu pakalpojumu rezervēšanā ietver: kruīzu rezervēšanu, ekskursiju ostās rezervēšanu, kā arī iespēju rezervēt apmešanos galamērķī pirms un pēc kruīza. Amadeus Cruise piedāvā vairāk nekā 40000 terminālus 80 pasaules valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lastminute.com un Amadeus turpina sadarbību

Aivars Mackevics [email protected], 17.11.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus (pasaules līdere ceļošanas un tūrisma industrijas tehnoloģiju un izplatīšanas jautājumos) un Lastminute.com (ceļojuma birojs internetā) ir pagarinājuši savu ilggadējo tehnoloģiju līgumu. Saskaņā ar to GDS piedāvātājs Amadeus arī turpmāk interneta ceļojumu portāla rīcībā nodod Content un rezervācijas tehnoloģiju. Uzņēmumu šā gada laikā pārņēma Amadeus konkurents Sabre, kas ir amerikāņu tūrisma koncerns internetā. Jau tagad Sabre, pēc šī paziņojuma par jauno vienošanos, paziņoja, ka Lastminute.com līdz 2009.gadam gandrīz visu savu biznesu pārkārtos uz Sabre. Jau tagad Lastminute viesnīcu pasūtījumi un Skandināvijas biznesa daļa noritot caur Sabre. Turklāt Sabre norādīja, ka sarunas par līguma pagarināšanu starp Amadeus un Lastminute.com tika sāktas vienu mēnesi pirms pārņemšanas no Sabre puses.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

«Amadeus» tiek uzņemts «Dow Jones Sustainability» biedru skaitā

Aivars Mackevics [email protected], 29.09.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā datorrezervēšanas sistēma Amadeus uzsākusi sadarbību ar pirmo globāla mēroga dažādu tirgus nozaru indeksu veidotājkompāniju Dow Jones Sustainability, un ir iekļauta gan Dow Jones Sustainability World Index (DJSI World), gan Dow Jones Sustainability STOXX (DJSI STOXX) biedru skaitā. Amadeus patreiz ir vienīgā globālā ceļojumu datorrezervēšanas sistēmu pārstāvošā kompānija starp pārējiem Dow Jones Sustainability biedriem. Amadeus viceprezidents Džozē Antonio Tacons (Jose Antonio Tazon) uzsvēris, ka piedalīšanās indeksu noteikšanā veicinās kompānijas darbības lielāku atpazīstamību. Gan menedžmenta pārstāvji, gan pārējie darbinieki ir lepni, ka Amadeus patreiz ir pirmā un vienīgā tūrisma nozares ar informācijas tehnoloģijām saistītā kompānija, kas uzņemta starp Dow Jones Sustainability biedriem. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» atbalsta Spānijas tūrisma aģentūras paplašināšanos

Aivars Mackevics [email protected], 21.06.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus un Spānijas ceturtā lielākā tūrisma aģentūra Terminal A informē par sadarbību. Amadeus atbalstīs aģentūras starptautiskos paplašināšanās plānus. Abas puses cer uz veiksmīgu sadarbību starptautiskajā tūrisma tirgū. No šī gada sākuma Terminal A veikto rezervāciju skaits ir divkāršojies, toties aģentūras tirgus ir palielinājies tikai par 8 %. Amadeus un Terminal A uzsāka sadarbību 2005. gada jūlijā. Amadeus ir noslēdzis līdzīgus līgumus ar Spānijas vadošajām tūrisma aģentūrām un gan drīz visām Eiropas nozīmīgākajām online tūrisma aģentūrām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«easyJet» kopā ar jauno viesnīcu partneri «Hotelopia» atklāj «easyJetHotels»

Aivars Mackevics [email protected], 15.12.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

easyJet, Eiropas vadošā zemo cenu aviokompānija kopā ar Hotelopia ir izveidojusi viesnīcu rezervēšanas pakalpojumu internetā - easyJetHotels, specializējoties uz izdevīgiem viesnīcu piedāvājumiem. easyJetHotels apvieno Hotelopia zemo izmaksu darbības modeli ar easyJet 24 miljonu pasažieru skaitu, lai piedāvātu klientam vienkāršu, ātru un ērtu izvēli, meklējot internetā labāko cenu piedāvājumu viesnīcai/apmešanās vietai. easyJetHotels piedāvā viesnīcu pakalpojumus easyJet tīklā 183 maršrutos, kas ved caur 57 lielākajām Eiropas lidostām, sākot no Hotelopia plašā spektra zemo cenu līdz pat pieczvaigžņu viesnīcām. No easyJetHotels piedāvātajām 10 000 viesnīcām ir iespēja rezervēt sev piemērotāko jebkurā no easyJet maršrutu galamērķiem. easyJetHotels sniegs arvien plašāku informāciju par viesnīcām, piedāvās galamērķu ceļvežus, kā arī konkrētus apskates objektus. easyJetHotels vienmēr norāda gala cenu uzreiz, kur jau ir iekļautas visas saistīto pakalpojumu izmaksas un nodokļi. easyJetHotels klientiem garantē labāko cenu, piedāvājot atlaides rezervācijai visu veidu viesnīcās. easyJetHotels pamatiezīme ir uzticama klientu apkalpošana. Pieejams ir arī klientu apkalpošanas diennakts informācijas tālrunis. Informācijas centra darbinieki runā vairākās valodās, nodrošinot pakalpojumu angļu, franču, vācu, spāniešu, itāliešu, holandiešu, dāņu un grieķu valodās. Pakāpeniski pakalpojums tiks nodrošināts arī citās valodās. Eiropā ir 56 Hotelopia biroji ar pieeju rezervēšanas sistēmai un nodrošinātu klientu servisu. easyJetHotels interneta mājas lapā informācija ir pieejama angļu, franču, vācu, spāniešu, itāliešu, holandiešu un dāņu valodās. Pakāpeniski tiks ieviestas arī citas valodas. Interneta mājas lapā klientiem piedāvā apskatīt cenas un veikt norēķinus ar Lielbritānijas sterliņu mārciņām, Eiro, Dānijas kronām, Čehijas kronām, Šveices frankiem, Slovēnijas tolāriem, Ungārijas forintiem, Igaunijas kronām un Polijas zlotiem. easyJet izpilddirektors, Rejs Vebsters (Ray Webster): "easyJet ir prieks paziņot par jauno sadarbību ar Hotelopia un easyJetHotels izveidošanu. Šis kopīgi izstrādātais viesnīcu rezervēšanas portāls komplimentē easyJet.com kā komplekss ceļojumu veikals, piedāvājot patērētājiem vienkāršu, ātru un ērtu interneta mājas lapu ar plašām viesnīcu izvēles iespējām, ar garantētām labākajām cenām internetā. Nākamo četru mēnešu laikā produkts attīstīsies, piedāvājot virkni speciālistu pakalpojumu.” “Šī jaunā sadarbība atspoguļo easyJet uzticību interneta inovācijām, nodrošinot patērētājus ar plašākām izvēles iespējām un uzlabotu funkcionalitāti. Hotelopia pārdošanas & mārketinga direktors, Sotiris Damianos komentē: "easyJet lēmums atvērt easyJetHotels ar Hotelopia kā partneri no jauna apstiprina Hotelopia kā viesnīcu rezervēšanas pakalpojuma sniedzēju internetā, kas piedāvā klientiem tūkstošiem viesnīcas par viszemākajām cenām. Paplašinot Hotelopia pakalpojumus papildus 24 miljoniem easyJet klientu, Hotelopia būs iespējas turpmāk paplašināt zemo cenu portfeli viesnīcām visā Eiropā." easyJetHotels atklāts 14.decembrī un pieejams www.easyJetHotels.co.uk easyJetHotels ir Hotelopia jaunā viesnīcu produkta un pakalpojumu preču zīme. Par easyJet: www.easyJet.comeasyJet, Eiropas vadošā zemo cenu aviokompānija šobrīd piedāvā 183 maršrutus uz 57 lielākajām Eiropas lidostām. Ar 94 lidmašīnu lielu floti, easyJet pārvadā vairāk kā 24 miljonus pasažieru gadā un turpina paplašināties, piedāvājot par zemām cenām nokļūt populārākajos Eiropas galamērķos. easyJet nodrošina ērtus lidojumus gan biznesa, gan atpūtas ceļotājiem par pārsteidzoši zemām cenām. Par Hotelopia: www.hotelopia.co.ukHotelopia ideja ir vienkārša un ēr

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deklarācija par Ministru kabineta iecerēto darbību - Nacionālajai izaugsmei un vienotībai

Mēs esam vienojušies strādāt Latvijas nacionālajai vienotībai un izaugsmei. Veidot Latviju, kuras sabiedrība ir izglītota, vesela, pārtikusi un droša par nākotni. Nostiprināt Latviju kā nacionālu, eiropeisku un demokrātisku valsti, kuru raksturo laba pārvaldība, cilvēktiesību un pamatbrīvību ievērošana, tiesiskums un sociālais atbildīgums, kas ietver arī rūpes par cilvēkresursu atjaunošanu un tautas ataudzi.

Mūsu pienākums ir nostiprināt latviešu valodu, latvisko kultūrtelpu un nacionālo identitāti, vienlaikus esot tolerantiem un rūpējoties par visu Latvijā dzīvojošo tautību kultūras pienesumu, jo daudzveidība ir bagātība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Bratislavas lidosta gūst peļņu no zemo izmaksu lidsabiedrības klātbūtnes

Aivars Mackevics [email protected], 24.11.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slovākijas galvaspilsētas Bratislavas lidostā ievērojami palielinājies pasažieru skaits, pateicoties zemo izmaksu lidsabiedrības Skyeurope Airlines klātbūtnei. No šī gada janvāra līdz septembrim pasažieru skaits salīdzinājumā ar 2003. gada attiecīgo laika periodu ir palielinājies par 91%, sasniedzot 70 000. Jāatzīmē, ka netālu no izlidošanas termināla ir izveidota apsargāta automašīnu stāvvieta, ko lidsabiedrības Skyeurope pasažieri var izmantot bez maksas.

Komentāri

Pievienot komentāru