Transports un loģistika

«SN Brussels Airlines» saņem atzinību par augstāko servisa līmeni Eiropā

Aivars Mackevics [email protected], 30.06.2004

Jaunākais izdevums

Lidsabiedrība SN Brussels Airlines ir ieguvusi slavenās britu organizācijas Skytrax, kas pārrauga lidsabiedrību sniegto servisa kvalitāti, ”Airline Excellence Award 2004” balvu. Skytrax ir pamanījusi SN lidsabiedrības augsto servisa līmeni, ko tā sniedz gandrīz 9 000 klientiem vairāk kā 200 lidojumu maršrutos tā darbības laikā. Šis apbalvojums izceļ lidsabiedrības, kas piedāvā augstākā līmeņa servisu visiem saviem pasažieriem. SN tika apbalvots ”European Airline” kategorijā. Šis apbalvojums ir unikāls, jo piešķir izcilas kvalitātes zīmi, kas ir balstīta uz visaptverošu analīzi lidsabiedrības produktiem un servisa standartiem. Vērtējot produkta un servisa līmeni, to skatās no vairāk kā 800 dažādiem aspektiem. Skytrax nav ieinteresēts lidsabiedrību vīzijās, kuras varētu būt izveidotas ar spēcīgām mārketinga kampaņām. Izcilās kvalitātes apbalvojums ir balstīts uz reāliem ikdienas kvalitātes standartiem servisā. Viens no iemesliem, kāpēc apbalvojums tika piešķirts tieši SN Brussels Airlines ir tas, ka tā nolēma paaugstināt klientiem sniegto servisa līmeni brīdī, kad pārējie pārvadātāji to samazināja. 2004.gada "Airline Excellence Award" ieguvēji: - Āzijā: Asiana Airlines - Eiropā: SN Brussels Airlines - Vidējos Austrumos/Āfrikā: Qatar Airways - Dienvidamerikā: TAM Brazilian - Klusā okeāna reģionā: Air Tahiti Nui - Ziemeļamerikā: Jet Blue Airways - Reģionālā lidsabiedrība Eiropā: Portugalia - Reģionālā lidsabiedrība Āzijā: Bangkok Airways - Kvalitātes uzlabojumi: Gulf Air Balstoties uz šo starptautiski atzīto produkta kvalitātes zīmi, SN turpinās piedāvāt saviem klientiem nevainojamas kvalitātes servisu gan pirms, gan pēc, gan lidojuma laikā. Piemēram, ēdienreizes (brokastis, pusdienas, vakariņas), dzērienus, laikrakstus ekonomiskajās un biznesa klasēs kopā ar apkalpojošā personāla laipno apkalpošanu. Lidsabiedrības izpilddirektors Peter Davies ir atzinis, ka šī balva būtu neiespējama, ja viņiem nebūtu 2 000 darbinieku, kas nepārtraukti seko lidsabiedrību klientu vajadzībām. Viņš piebilda, ka lidsabiedrība SN turpināšot sniegt augsta standarta servisu, ka tā neapstāšoties pie sasniegtajiem rezultātiem un domās par jauniem produkta uzlabojumiem. Šis apbalvojums parāda, cik klientiem ir svarīgs serviss un, ka lidojums ir sākums patīkamam ceļojumam. “In-Flight” servisa vice prezidents Luc Casier ir atzīmējis, ka panākumi ar klientiem ir sasniegti patstāvīgi uzlabojot servisa kvalitāti. Viņš arī atklāja, ka klientu vēlmju apmierināšanai, SN ir uzsākusi sadarbību ar Brussels Bistro un ar to ēdieniem jau ir iepazīstinājusi biznesa un ekonomiskās klases klientus. SN Brussels Airlines arī ir uzsākusi pilnīgi atjaunotu biznesa klases servisu saviem ilgtermiņa klientiem. Lidmašīnā pasažieri var baudīt par pilnīgi savādāku, uzlabotu komfortu un jaunu “augstākās klases” līmeņa ēdināšanu. Tāpat arī personālam ir jaunas uniformas, kas atspoguļo aviokompānijas identitāti, tās ir veidotas divos slavenos Beļģijas modes. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Kooperēsies «SN Brussels Airlines» un «Pulkovo Airlines»

Aivars Mackevics [email protected], 06.07.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Beļģijas nacionālā lidsabiedrība SN Brussels Airlines ir parakstījusi vienošanos ar Pulkovo Airlines par to, ka Krievijas lidsabiedrība varēs pārdot biļetes uz visiem lidojumiem, ko apkalpo SN Brussels Airlines maršrutos starp Sanktpēterburgu un Briseli. SN Brussels Airlines maršrutu starp Eiropas galvaspilsētu Briseli un Sanktpēterburgu atklāja šogad aprīļa sākumā. Beļģu lidsabiedrība ir ļoti apmierināta ar šī maršruta rezultātiem - lidojumi ir ļoti populāri to ceļotāju vidū, kas grib atklāt Sanktpēterburgas skaistos kultūras dārgakmeņus, kā, piemēram, Ermitāžu, arī darījumu cilvēki ir atklājuši SN Brussels Airlines pilna servisa augsto kvalitāti. SN Brussels Airlines veiks divus lidojumus nedēļā minētajā maršrutā, savukārt Pulkovo Airlines tagad varēs pārdot biļetes SN Brussels Airlines maršrutos. Jāatzīmē, ka Pulkovo Airlines ir labi zināma Krievijas lidsabiedrība, kas tika dibināta 1932.gadā un kas apkalpo blīvu maršrutu tīklu. Pateicoties jaunajai sadarbībai, abas lidsabiedrības varēs piedāvāt labākus sakarus attiecīgajos tirgos. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Papildināts - Brussels Airlines piedāvās lielākas iespējas atpūtas braucienu interesentiem

NOZARE.LV, 27.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrība Brussels Airlines Rīgas lidostā piedāvās lielākas iespējas atpūtas braucienu interesentiem, jo Briselē būs pieejami jauni savienojumi ar galamērķiem, uz kuriem Latvijas nacionālā lidsabiedrība airBaltic nelido, šodien preses konferencē atzina kompānijas viceprezidents e-komercijas jautājumos Eiropā, Beniluksa valstīs uz Ziemeļamerikā Ksavjē Lagardēns.

Sarunas ar lidsabiedrību Brussels Airlines par ienākšanu Rīgas lidostā bijušas ilgstošās, atzina Satiksmes ministrijas, lidostas un lidsabiedrības pārstāvji. Satiksmes ministrijas Aviācijas departamenta direktors Arnis Muižnieks uzskata, ka, ienākot Rīgā, Brussels Airlines aizpildīs to iztrūkumu, kāds līdz šim bijis Briseles maršrutā. Viņš norādīja, ka tagad, piedāvājot jaunus lidojumus sešreiz nedēļā, tiks uzlabota pakalpojuma kvalitāte šajā maršrutā. Muižnieks uzskata, ka te nevajadzētu runāt par nevajadzīgu konkurenci, bet gan par sadarbību, kas dos pievienoto vērtību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā lidostā Rīga līdz ar ziemas lidojumu saraksta ieviešanu darbu sāks jauna aviokompānija Brussels Airlines. Tiks atklāti arī jauni galamērķi – uz Ķelni un Popradu, kā arī atsākti lidojumi uz Bredfordu (Līdsu) un Briseli (Šarleruā), informē VAS Starptautiskā lidosta «Rīga» Komunikācijas vienības vadītāja Sarmīte Rinmane.

Brussels Airlines lidojumus no Rīgas uz Briseli uzsāks 26.oktobrī. Lufthansa Group lidsabiedrība un Star Alliance dalībniece Brussels Airlines uz starptautisko lidostu Rīga veiks sešus reisus nedēļā, visus – pēcpusdienās.

Sākot ar 30. oktobri, nacionālā aviokompānija airBaltic palielinās lidojumu skaitu Maskavas virzienā – papildus reisiem uz Šeremetjeva un Domodedovas lidostu tiks nodrošināti lidojumi arī uz Vnukova lidostu.

Savukārt no 13.decembra airBaltic nodrošinās lidojumus reizi nedēļā uz Popradu Slovākijā.

Tāpat no 26.oktobra aviokompānija Ryanair atsāks lidojumus uz Bredfordu (Līdsu) un Briseli (Šarleruā), no 28.oktobra uzsāks reisus uz Ķelni Vācijā un no 1.novembra veiks lidojumus uz Glāzgovas starptautisko lidostu (iepriekš lidojumi tika veikti uz Glāzgovas Prestvikas lidostu).

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Noskaidrotas Eiropas punktuālākās lidsabiedrības

Aivars Mackevics [email protected], 18.08.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neviena no Eiropas lidsabiedrībām neuzsāk savus lidojumus ar 100% precizitāti, liecina Association of European Airlines (AEA) veiktais punktualitātes tests, kura gaitā tika aptaujātas 27 Eiropas lidsabiedrības. Šajā testā vislielāko izlidošanas laika precizitāti uzrādīja lidsabiedrība Finnair (90,9%), turpretī islandiešu lidsabiedrība Icelandair (69,9%) ieņēma saraksta noslēdzošo pozīciju. Lidostās pasažierus aicina ierasties pie „izejas“ vēlākais 30. minūtes pirms izlidošanas, lai varētu laicīgi iekāpt lidmašīnā. Ja kāds no pasažieriem neievēro šo laiku, tad vidēji lidsabiedrībai jārēķinās ar pusstundas kavēšanos.Aizkavēšanās līdz 15 minūtēm tiek uzskaitīta kā „on-time“, tas ir, netika pieskaitīta kā kavējums. 1. Finnair (Somija) 90,9/90,4 (1. vieta)* 1. Luxair (Luksemburga) 90,9/netiek veikti 3. SN Brussels Airlines (Beļģija) 89,6/82,8 (3. vieta) 4. Tarom Romanian Airlines (Rumānija) 89,2/netiek veikti 5. SAS Scandinavian Airlines88,7/81,9 (4. vieta) 6. Deutsche Lufthansa AG87,2/80,2 (6. vieta) 7. Cyprus Airways (Kipra) 87,1/netiek veikti 8. Air France (Francija) 86,2/71 (14.vieta) 9. bmi British Midland (Lielbritānija) 86,1/77,4 (10. vieta) 10. CSA Czech Airlines (Čehija) 85,2/85 (2. vieta) 11. Malev Hungarian Airlines (Ungārija) 84,7/69,1 (16. vieta) 12. Adria Airways (Slovēnija) 83,7/netiek veikti 13. Iberia (Spānija) 82,4/73,1 (11. vieta) 14. JAT Airways (Serbija) 81,8/netiek veikti 15. Air Malta (Malta) 81,5/netiek veikti 16. Alitalia (Itālija) 81,4/77,9 (9. vieta) 17. Austrian Airlines (Austrija) 81,3/72,8 (12. vieta) 18. Swiss International Airlines (Šveice) 80,9/79 (8. vieta) 19. TAP Air Portugal (Portugāle) 73,6/72,1 (13. vieta) 20. KLM Royal Dutch Airlines (Nīderlande) 80,4/81,9 (4. vieta) 21. Croatia Airlines (Horvātija) 79,9/netiek veikti 22. LOT Polish Airlines (Polija) 78,8/45,7 (20. vieta). 23. British Airways (Lielbritānija) 77,5/80,1 (7. vieta) 24. Turkish Airlines (Turcija) 76,4/66,1 (17. vieta) 25. Spanair (Spānija) 73,7/59,6 (18. vieta) 26. Olympic Airlines (Grieķija) 71,2/59,2 (19. vieta) 27. Icelandair (Island) 69,9/70,8 (15. vieta) *Vieta. Lidsabiedrība (Valsts) Precizitāres % īso un vidējo lidojumu maršrutos/ Precizitāres % garo lidojumu maršrutos (ieņemtā vieta garo maršrutu precizitātes vērtējumā)

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas čārterreisu aviokompānija Small Planet Airlines meklē pircēju savam finanšu grūtībās nonākušajam meitasuzņēmumam Vācijā, ziņo aģentūra Reuters.

Small Planet Airlines meitasuzņēmums Vācijā, kura nosaukums arī ir Small Planet Airlines, šonedēļ iesniedza Vācijas tiesā maksātnespējas pieteikumu un veiks restrukturizāciju. Aviokompānija turpina darboties un veic ieplānotos reisus.

«Notiek sarunas ar potenciālajiem investoriem, un šajos jaunajos apstākļos tās ir kļuvušas intensīvākas,» Reuters citē tiesas ieceltā Small Planet Airlines Vācijas meitasuzņēmuma administratora Joahima Foigta-Zalusa teikto.

Administrators norādīja, ka līdz šim iespējamos pircējus atbaidījuši aviokompānijas lielie parādi. To summu lidsabiedrība neatklāj.

«Tagad jautājums ir par to, vai mēs spējam samazināt šīs saistības maksātnespējas procesa gaitā, lai jaunais investors atkal var pacelties gaisā ar Small Planet,» aģentūrai Reuters teicis Foigts-Zaluss.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Lidsabiedrība Brussels Airlines iekļauj Rīgu savā Eiropas maršrutu tīklā

Lelde Petrāne, 20.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad oktobra beigās lidsabiedrība Brussels Airlines uzsāks lidojumus no Rīgas uz Briseli. Lidsabiedrība savienos Latvijas galvaspilsētu ar ES galvaspilsētu, nodrošinot sešu reisus nedēļā, liecina medijiem sniegtā informācija.

Lufthansa Group lidsabiedrība un Star Alliance dalībniece Brussels Airlines uz starptautisko lidostu Rīga veiks sešus reisus nedēļā, visus – pēcpusdienās. Šis jaunais pakalpojums būšot liels atbalsts gaidāmajai Latvijas ES prezidentūrai. Lidojumu grafiks nodrošinās arī savienojumu iespējas ar citiem Brussels Airlines galamērķiem: Romu, Barselonu, Birmingemu, Lionu, Mančestru un Hamburgu.

Lidojumi tiks veikti, sadarbojoties ar līgumpartneri airBaltic. Sākumā lidojumi maršrutā tiks veikti ar gaisa kuģi AVRO RJ 100. Šo gaisa kuģa tipu 2015.gada gaitā nomainīs ietilpīgākais Airbus 319.

Lidsabiedrības Brussels Airlines prezidents Bernards Gustins (Bernard Gustin) norāda, ka «Latvija ir otrā Baltijas valsts, uz kuru mēs veicam lidojumus no Briseles lidostas, kā arī no Eiropas Savienības galvaspilsētas, jo pirms dažiem gadiem mēs sākām lidot uz Lietuvu».

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lufthansa iegādāsies atlikušos 55% Brussels Airlines akciju

LETA, 15.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas lidsabiedrība Lufthansa ceturtdien paziņoja, ka iegādāsies atlikušos 55% Beļģijas aviokompānijas Brussels Airlines akciju, kas tai vēl nepieder, un apvienos to ar lidsabiedrību Eurowings.

Lufthansa norāda, ka tās direktoru padome 2,6 miljardu eiro vērto darījumu apstiprināja trešdien.

Atlikušā akciju daļa tiks iegādāta no SN Airholding.

Lufthansa vēsta, ka Brussels Airlines tiks pilnībā apvienota ar zemo cenu lidsabiedrību Eurowings no 2018.gada.

Lufthansa 2009.gadā iegādājās 45% Brussels Airlines akciju un saglabāja tiesības iegādāties arī atlikušo akciju daļu.

Brussels Airlines pērn pirmo reizi vairākos gados atgriezās pie peļņas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas čārterreisu aviokompānija «Small Planet Airlines», kas jau restrukturizē savus uzņēmumus Vācijā un Polijā, veiks arī Lietuvas uzņēmuma restrukturizāciju, un tāpēc vērsusies tiesā.

«Small Planet Airlines» norāda, ka Lietuvas uzņēmuma darbības turpināšanai nav nepieciešams investors, tomēr ir sākusi to meklēt.

Kompānija arī uzsver, ka restrukturizācija Lietuvā atšķirsies no restrukturizācijas Vācijā un Polijā.

«Abās šajās valstīs kompānijas nespēja kontrolēt paplašināšanos un izmaksu pieaugumu, un tāpēc mēs tur šoruden sākām restrukturizāciju. Vācijas un Polijas kompāniju reorganizācijas dēļ »Small Planet Airlines« Lietuvā nesaņems ieņēmumus par pakalpojumiem no šiem uzņēmumiem, tāpēc tā centīsies samazināt infrastruktūru un arī aizsargāt savu darbību no ārējo pakalpojumu sniedzēju prasībām,» teikts «Small Planet Airlines» paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā lidosta Rīga 2014.gadā apkalpojusi 4,8 miljonus pasažieru, kas ir par 0,4% ceļotāju vairāk nekā iepriekš. Savukārt šogad lidostā darbu uzsāks vairākas jaunas aviosabiedrības, kā arī jau esošās paplašinās galamērķu skaitu, informē Rīgas lidostas Komunikācijas vienības vadītāja Sarmīte Rinmane.

Šogad lidostā plānota vairāku jaunu aviosabiedrību ienākšana (Turkmenistan Airlines, Ukraine International Airlines, Swiss International Airlines) un jaunu reisu atklāšana. Savukārt aviosabiedrība Wizz Air šogad pavasarī plāno paplašināties Rīgā, izvietojot otru gaisa kuģi un atklājot trīs jaunus galamērķus.

«Esam lielākais gaisa transporta mezgls Baltijā – caur Rīgu tiek pārvadāti 46% šī reģiona aviopasažieru. Arī šogad turpināsim strādāt pie plaša galamērķu skaita nodrošināšanas un jaunu aviopārvadātāju piesaistes,» norāda starptautiskās lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Andris Liepiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic meita Baltic Airlines cīnīsies ar Krājbanku

Māris Ķirsons, Līva Melbārzde, 06.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Baltic Airlines vērsies Rīgas apgabaltiesā ar prasību pret a/s Latvijas krājbanku, apstrīdot komercķīlas tiesību izlietošanu.

To sarunā ar DB atzina 100% airBaltic meitas kompānijas SIA Baltic Airlines valdes loceklis Alnis Vītols. «Prasības pieteikumu tiesā iesniedzu ar mērķi, aizstāvēt kompānijas Baltic Airlines intereses,» sacīja A. Vītols. Viņš uzsver, ka pārsūdz Latvijas krājbankas realizēto Baltic Airlines nevis airBaltic komercķīlu. «Sīkākas pārsūdzības detaļas es jums pat gribot nevaru atklāt, jo visas līgumsaistības ir konfidenciālas, es nevaru atklāt ne strīda būtību, ne citu ar šo faktu saistīto informāciju,» piebilst A. Vītols, norādot, ka pārstāv tikai un vienīgi Baltic Airlines, nevis kāda konkrēta mātes kompānijas airBaltic akcionāra intereses.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Lidsabiedrības, kas pazaudē vismazāk bagāžas

Aivars Mackevics [email protected], 24.05.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrības pazaudē katra 50. pasažiera koferi. Neatkarīgi no tā vai tas paliek personas izlidošanas vietā vai tiek samainītas un tas aizlido pavisam citā virzienā, tas nav patīkams brīdis nevienam pasažierim. Šāda situācija var rasties, taču tā nevajadzētu būt! Viss atkarīgs kuras lidsabiedrības pakalpojumus Jūs izmantojiet. Eiropas lidsabiedrību savienība (AEA) tika apsekojusi dažādas lidojumu maršrutus. Rezultātā vislabākos rādītājus uzrādīja lidsabiedrība Air Malta, kura pazaudēja 3 koferus uz 1000 pasažieriem. Lidsabiedrību vidēji pazaudētie koferi uz 1000 pasažieriem: 1. Air Malta 2,9 2. Turkish Airlines 4,6 3. Tarom Romanian Airlines 6,6 4. Spanair 7,8 5. Icelandair 8,4 6. SN Brussels Airlines 8,8 7. Malev Hungarian Airlines 8,9 8. Swiss International Airlines 10,4 9. Adria Airways 10,9 10. SAS Scandinavian Airways 11,3 11. Iberia 11,5 12. CSA Czech Airlines 11,9 13. Finnair 11,9 14. Croatia Airlines 12 15. LOT Polish Airlines 12,5 16. Cyprus Airways 13,8 17. Air France 14,9 18. bmi (British Midland) Airways 15,1 19. Luxair 15,8 20. TAP Portugal 16 21. British Airways 18,3 22. Lufthansa 18,6 23. Austrian Airways 18,8 24. KLM Royal Dutch Airlines 22,3

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

SN Brussels Airlines pastāvīgo klientu programma iegūst divas Fredija godalgas

Aivars Mackevics [email protected], 12.05.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrības SN Brussels Airlines pastāvīgo klientu privilēģiju programma ieguva divas godalgas Starptautiskajā Fredija balvu pasniegšanā, kas notika Ņujorkā. Šīs balvas tiek pasniegtas labākajām regulāro ceļotāju lojalitātes programmām visā pasaulē. Fredija balva ieguvusi savu nosaukumu, pateicoties Seram Fredijam Leikeram (Sir Freddie Laker), mārketinga ideju aizsācējam tūrisma industrijā un Laker Airways dibinātājam. Starptautiskajā pasākumā, kurā vairāk kā 300 tūkstoši regulāro lidotāju novērtē viesnīcu, lidsabiedrību un kredītkaršu programmas, SN tika apbalvots par labāko klientu servisu un pievilcīgāko kredītkarti. Apbalvojums par labāko klientu servisu norāda uz SN attieksmi, rūpēm un kvalitāti, apkalpojot savus pastāvīgos pasažierus gan pirms un pēc lidojuma, gan lidojuma laikā. Augstas konkurences apstākļos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā SN Brussels Airlines American Express karte, ko izmanto pastāvīgo klientu programmā, tika atzīta par vispievilcīgāko karti. Šī karte (pieejama tikai Beļģijas iedzīvotājiem), kuru 2004.gada janvārī laida klajā SN un Alpha Card, American Express un Fortis Bank Beļģijas kopuzņēmums, apvieno American Express kartes iezīmes ar privilēģiju programmas priekšrocībām. Tikai divu gadu laikā SN pastāvīgo klientu privilēģiju programma (piedāvājot tās biedriem nopelnīt un izmantot jūdzes vairāk kā 700 maršrutos, izmantojot mobilo telefonu, īrējot automašīnu vai izmantojot viesnīcu) ir kļuvusi par vienu no populārākajām regulāro lidotāju programmām. SN Brussels Airlines viens no veiksmes faktoriem, kas sekmē SN panākumus, ir lojalitātes stratēģija, kurā privilēģiju programmai ir nozīmīga loma. Programmas biedru skaits pieauga par 11% gadā, kas ir aptuveni 120 jauni biedri dienā. Kopējais skaits pašlaik sasniedzis 330 tūkstošus aktīvo biedru, padarot programmu par nozīmīgāko Beļģijas biznesā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«SN Brussels Airlines» noslēdz sadarbības līgumu ar skandināviem

Aivars Mackevics [email protected], 12.01.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Seši skandināvu uzņēmumi ir noslēguši īpašu grupu sadarbības līgumu ar beļģu lidsabiedrību SN Brussels Airlines. Skandināvi vēlas 90% savu lidojumu maršrutu uz Briseli, kā arī savstarpējos lidojumus starp Stokholmu, Gēteborgu un Kopenhāgenu izmantot SN Brussels Airlines pakalpojumus. Ietaupījumi uz elastīgo tarifu biļetēm varētu sasniegt līdz pat 50%. Citas lidsabiedrības izteiktajam Electrolux, AstraZeneca, Ericsson, Sanvik, Scania un Volvo piedāvājumam nav izrādījušas interesi. SN Brussels Airlines tirgus daļas attiecīgajos lidojumu maršrutos ir palielinājušās no 40% uz 95%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Biznesa sektora atdzimšana nodrošinājusi Viļņas lidostas pasažieru pieaugumu par 40%

Gunta Kursiša, 05.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmais rudens mēnesis Viļņas starptautiskajā lidostā noslēdzies ar nepieredzētu pasažieru skaita pieaugumu. Septembrī lielākā Lietuvas lidosta apkalpojusi 179,5 tūkstošus pasažieru, kas ir par 38,4% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, atsaucoties uz Viļņas lidostas pārstāves Sandras Šiaulienes teikto, vēsta baltic-course.com.

Septembrī Viļņas lidostā ir pieaudzis arī veikto lidojumu skaits – tas palielinājies par 19,9%, sasniedzot 2,594 tūkstošus lidojumu.

Pēc vairāk nekā desmit gadu darbības Viļņas lidostā rekordaugstus pasažieru pārvadājumu apjomus pieredzējušas tādas lidsabiedrības kā Austrian Airlines un LOT Polish Airlines. Labi rezultāti bijuši arī Brussels Airlines.

«Nepieredzētu pasažieru plūsmu nodrošinājusi biznesa sektora atdzimšana. Vasaras mēnešos ceļotāji izvēlējās tādus galamērķus kā Roma, Milāna, Barselona un tamlīdzīgus, tomēr septembrī biežāk izvēlētie galamērķi skaidri norāda uz lidošanu uzņēmējdarbības nolūkos – ir pieaudzis to pasažieru skaits, kas dodas uz Briseli, Vīni, Frankfurti, Maskavu, Varšavu, Helsinkiem un citur,» atklāja Tomass Vaišvila, Viļņas lidostas rīkotājdirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Izsniedz licenci jaunai Latvijā reģistrētai aviokompānijai

Db.lv, 30.11.2022

Satiksmes ministrijas Aviācijas departamenta direktors Artūrs Kokars (no labās) un SIA “GetJet Airlines Latvia” valdes loceklis Rolands Ramiņš.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Satiksmes ministrija 30.novembrī izsniedza gaisa pārvadājumu licenci uzņēmumam SIA “GetJet Airlines Latvia”, kas plāno strādāt un attīstīties čarterlidojumu tirgū.

Jaunu uzņēmumu ienākšana Latvijas aviācijas nozarē stiprina nozares konkurētspēju un paver jaunas ceļošanas iespējas Latvijas iedzīvotājiem.

Aviokompānijas mērķis ir uzsākt darbību Latvijas čarterlidojumu tirgū sadarbībā ar Latvijas tūroperatoriem. Izsniegtā gaisa pārvadājumu licence SIA “GetJet Airlines Latvia” ļauj veikt komerclidojumus visā pasaulē. Pašlaik uzņēmuma flotē ir viens Airbus A320 tipa gaisa kuģis. Tomēr, jau nākamajā gadā uzņēmums plāno paplašināt savu floti, jo pieprasījums komerclidojumu segmentā pieaug. Par konkrētiem galamērķiem pašlaik vēl pāragri runāt, līdz ar to precīzāka informācija būs pieejama nākamā gada sākumā, norāda SIA “GetJet Airlines Latvia” valdes loceklis Rolands Ramiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas nacionālā lidsabiedrība AirLituanica 2013. gada pavasarī uzsāks savus pirmos pasažieru pārvadājumus uz Briseli, maršrutā veicot lidojumus deviņas reizes nedēļā, informē Baltic-Course.com.

Aviokompānija plāno veikt četrus lidojumus nedēļā rīta pusē un piecus lidojumus nedēļas dienu vakaros. AirLituanica vadība ir pārliecināta, ka šāds grafiks būs ļoti izdevīgs, kad Lietuva kļūs par Eiropas Savienības (ES) prezidējošo valsti, un «nav vajadzības atdot vienu miljonu eiro Brussels Airlines». Jāatgādina, ka Lietuva būs ES prezidējošā valsts 2013. gada otrajā pusgadā, bet Latvija – 2015. gada pirmajos sešos mēnešos.

Iepriekš sabiedriskajā telpā izskanēja informācija, ka Brussels Airlines, nodrošinot lidojumus starp Viļņu un Briseli, vēlas par to saņemt vienu miljonu eiro gadījumā, ja lidmašīnas vietu piepildījums šajā maršrutā nesasniegs 85% un kompānija negūs peļņu. Ja šāda garantija tiks nodrošināta, Brussels Airways sola veikt lidojumus maršrutā Viļņa-Brisele divas reizes dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā lidostā Rīga līdz ar vasaras lidojumu saraksta ieviešanu (no 29.marta) darbu sāks trīs jaunas aviokompānijas - atgriezīsies SAS, darbu uzsāks Ukraine International Airlines un Swiss International Air Lines, informē VAS Starptautiskā lidosta «Rīga» Komunikācijas vienības vadītāja Sarmīte Rinmane.

Star Alliance dalībniece SAS lidojumus no Stokholmas uz starptautisko lidostu Rīga uzsāks 29.martā, veicot 18 reisus nedēļā.

Ukraine International Airlines pirmais reiss no Kijevas uz Rīgu arī tiks veikts 29.martā, nodrošinot septiņus lidojumus nedēļā.

Savukārt Swiss International Air Lines, arī Star Alliance dalībniece, reisus no Cīrihes uz Rīgu sāks izpildīt 31.martā un abas pilsētas savienos trīs reizes nedēļā.

Lidostā atzēmā, ka nacionālā aviosabiedrība airBaltic vasaras sezonā atklās piecus jaunus galamērķus – uz Alborgu, Dubrovnikiem, Rodas salu, Salonikiem un Pizu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«SN Brussels Airlines» kooperējas ar «American Airlines»

Aivars Mackevics [email protected], 20.04.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV satiksmes ministrijas Anti Trust Immunity ir atļāvusi lidsabiedrību American Airlines un SN Brussels Airlines kooperāciju. Līdz ar to abas lidsabiedrības turpmāk varēs veikt ciešu sadarbību mārketinga, lidojumu plāna un satiksmes jomā. Jau šī gada 17. maijā lidsabiedrība American Airlines uzsāks ikdienas lidojumus starp Briseli un Ņujorku, bet beļģu lidsabiedrība SN Brussels Airlines kļūs par “code-share” vienošanās partneri ikdienas lidojumiem uz Čikāgu. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

ES aizliedz 10 Krievijas aviosabiedrības

, 04.07.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija trešdien pieņēma Eiropas Savienībā aizliegto aviosabiedrību sarakstu, kas atjaunināts ceturto reizi, Db.lv informēja Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā Preses un informācijas nodaļa.

Šajā sarakstā darbības aizliegums attiecas uz visām Indonēzijas aviosabiedrībām un Angolas valsts aviosabiedrību TAAG Angolan airlines, kā arī uz Ukrainas aviosabiedrību Volare Aviation Enterprise. Ir mainīti Pakistānas aviosabiedrībai Pakistan International Airlines agrāk noteiktie ierobežojumi. Turklāt 10 Krievijas aviosabiedrībām, 6 Bulgārijas aviosabiedrībām un 8 Moldovas aviosabiedrībām jāpārtrauc darbība Eiropas Savienībā, pamatojoties uz jaunajiem pasākumiem, ko šīs valstis ir pieņēmušas pēc apspriešanās ar Eiropas Komisiju.

Komisijas priekšsēdētāja vietnieks Žaks Barro (Jacques Barrot), kas atbild par transporta jautājumiem, teica: "Atkārtoti apstiprinājies, ka ES melnais saraksts ir svarīgs instruments ne vien, lai neļautu bīstamām aviosabiedrībām veikt lidojumus uz Eiropu un informētu pasažierus visā pasaulē, bet arī lai pārliecinātos, ka aviosabiedrības un civilās aviācijas iestādes veic atbilstošus pasākumus, lai uzlabotu drošību."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas čārterreisu aviokompāniija «Small Planet Airlines» Lietuvā atlaidīs 44 darbiniekus.

Ziņu aģentūra BNS Lietuvas Nodarbinātības dienestā uzzināja, ka uzņēmums informējis dienestu par plānoto kolektīvo atlaišanu, kas notiks novembrī.

Kā atlaišanas iemeslu aviokompānija minējusi «nevajadzīgas darba funkcijas, ko veic pārmērīgi liels personāls».

«Small Planet Airlines» grupā ir aviokompānijas Lietuvā, Polijā, Vācijā un Kambodžā.

Jau vēstīts, ka «Small Planet Airlines» meitasuzņēmums Vācijā septembrī iesniedza tiesā maksātnespējas pieteikumu, tiek veikta uzņēmuma restrukturizācija un tam tiek meklēts pircējs. Kompānija turpina veikt ieplānotos čārterreisus.

Oktobra sākumā tika paziņots, ka sākta arī «Small Planet Airlines» meitasuzņēmuma Polijā restrukturizācija, kuras gaitā iecerēts samazināt lidmašīnu skaitu un piesaistīt investīcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Atjaunināts aviokompāniju melnais saraksts

, 10.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija pieņēmusi atjaunināto versiju tā dēvētajam aviokompāniju melnajam sarakstam, informēja Eiropas Komisijas pārstāvniecība Latvijā.

Sarakstā iekļauj aviokompānijas, kurām drošuma apsvērumu dēļ aizliegts ielidot Eiropas Savienībā. Komisija šādu aizliegumu noteikusi sešām Kazahstānas aviokompānijām, vienai aviokompānijai, kas sertificēta Taizemē, vēl vienam Ukrainas gaisa pārvadātājam, kā arī visiem Beninā sertificētiem gaisa pārvadātājiem.

Komisijas tīmekļa vietnē jau ir pieejams jaunais saraksts, kas aizstāj 2008. gada novembrī publicēto. Pēc Aviācijas drošības komitejas vienprātīga atzinuma Komisija atjaunināja sarakstu un nolēma to paplašināt, drošuma apsvērumu dēļ nosakot darbības aizliegumu šādiem gaisa pārvadātājiem:

- Air Company Kokshetau, ATMA Airlines, Berkut Air, East Wing, Sayat Air un Starline KZ (Kazahstāna), One Two Go Airlines (Taizeme),

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā bāzētā aviokompānija "SmartLynx Airlines" un Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) šī gada aprīlī noslēguši savstarpēju sadarbības līgumu ar mērķi mazināt aviācijas inženieru trūkumu darba tirgū un nodrošināt augstas kvalitātes izglītības programmu topošajiem aviotehnikas speciālistiem, informē "SmartLynx Airlines".

Pēc teorētisko zināšanu apguves universitātē, "SmartLynx Airlines" nodrošinās iegūto prasmju praktisku apgūšanu uzņēmumā.

"Aviācijas pārvadājumu un transporta ražošanas uzņēmumos notiek strauja paaudžu maiņa un jauno speciālistu ienākšana darba tirgū tikai daļēji kompensē darbinieku vajadzību. Tā rezultātā aviācijas nozare kopumā un izteikti Latvijā piedzīvo kvalificētu inženiertehnisko speciālistu trūkumu. "SmartLynx Airlines" sadarbība ar RTU ir stratēģiski svarīga gan mums kā darba devējam, lai piesaistītu jaunos speciālistus, gan izglītības sistēmai, lai ieinteresētu jauniešus studēt tehniskās zinātnes Latvijā," skaidro "SmartLynx Airlines" vadītājs Žigimants Surints (Žygimantas Surintas).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā reģistrētā lidsabiedrība "SmartLynx Airlines" ("SmartLynx") šogad plāno gaisa floti palielināt līdz 60 lidaparātiem, informē "SmartLynx" pārstāvji.

Šobrīd SmartLynx Airlines operē ar 33 lidmašīnām, aprīlī tiks piegādātas vēl piecas, bet pārējās 22 – pakāpeniski līdz vasaras sezonas beigām.

Uzņēmuma floti veido Airbus A320 (25), A330-300 (6) un A321 (4) modeļu gaisa kuģi. Vēl divas ir Airbus A321F gaisa kravas lidmašīnas, bet jau aprīlī floti papildinās arī pirmā Boeing 737 MAX 8 lidmašīna.

“Prognozējam, ka flotes lieluma ziņā šogad apsteigsim pāris lielos pasaules aviācijas vārdus, taču konkrētāk par to varēsim runāt tad, kad būsim saņēmuši visus lidaparātus. Galvenokārt tieši Covid-19 krīzes sākumā gūtā pieredze palīdzēja mums turpināt attīstīt ilgtspējīgu kompānijas izaugsmi, lai savu 30. dzimšanas dienu sagaidītu ar rekordaugstu lidmašīnu skaitu. Līdz ar flotes paplašināšanos pieaug arī mūsu darbinieku skaits – šobrīd Rīgas birojā esam jau 300, un līdz gada beigām plānojam aizpildīt vēl aptuveni 40 vakances. Ceram sagaidīt nākamo dzimšanas dienu jau kā lielākais Latvijas darba devējs aviācijā,” saka SmartLynx Airlines vadītājs Žigimants Surints (Žygimantas Surintas).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā lidostā Rīga otrdien, 31.martā darbu sāka aviosabiedrība Swiss International Air Lines. Lidojumus no Rīgas uz Cīrihi aviokompānija veiks trīs reizes nedēļā, liecina medijiem sniegtā informācija.

«Līdz ar Swiss International Air Lines darbības uzsākšanu Rīgā ceram piesaistīt pasažierus, kuriem līdz šim Rīga nav bijusi ceļojumu galamērķis,» norādīja starptautiskās lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Andris Liepiņš.

Līdz ar vasaras saraksta spēkā stāšanos 29.martā, starptautiskajā lidostā Rīga atgriezies SAS un darbu uzsākusi arī Ukraine International Airlines.

Kopumā vasaras sezonā no starptautiskās lidostas Rīga iespējams doties uz 87 galamērķiem, ko nodrošina 21 aviopārvadātājs – airBaltic, Aeroflot, Belavia, Brussels Airlines, Ellinair, Finnair, LOT, Lufthansa, Nesma Airlines, Norwegian, Uzbekistan Airways, Ryanair, Transaero, Turkish Airlines, Turkmenistan Airlines, Ukraine International Airlines, Onur Air, SAS, Swiss International Air Lines, Wizz Air, Smartlynx.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā, atšķirīgi no citur pasaulē izplatītās tendences, gan uzņēmumi, gan privātpersonas parasti iegādājas automašīnu ar līzingu bankā, taču pastāv vienkāršāka un ērtāka alternatīva bez pirmās iemaksas – pilna servisa noma. Kas tā ir un kā automašīnas noma var būt labāka par līzingu, to skaidro Rentest SIA, kas vairāk nekā 10 gadus piedāvā transportlīdzekļu pilna servisa nomu, reģionālais vadītājs Ardo Voll un Rentest Grupp (20 darbības gadu) vadītājs Andrus Valma.

Lielākais ieguvums, ko sniedz pilna servisa noma, ir laika un izdevumu ietaupījums, kā arī cenu pieauguma un neparedzētu apstākļu radīto risku vadība. „Uzņēmumi, tādi kā mēs, kuri ir specializējušies pilna servisa nomā, atbrīvo klientu no riska, fiksējot pilna servisa nomas maksājumus visā periodā,” paskaidro Andrus Valma.

Uzņēmuma laika patēriņš, kas saistīts ar vienu transportlīdzekli, ir aptuveni 20–25 darba stundas gadā

Uzņēmums bieži vien iegādājas transportlīdzekļus līzingā un nozīmē darbinieku, kura uzdevums ir sekot autoparka tehniskās apkopes termiņiem, iegādāties riepas, rezervēt riepu nomaiņas, tehniskās apskates un apkopes laikus. Pilna servisa nomas gadījumā visu klienta autoparka uzturēšanas uzraudzību veic pats nomas piedāvātājs, iegādājas riepas, uzglabā tās, vienojas par tehnisko apkopi, tehnisko apskati un rezervē riepu maiņas laikus. Rentest servisa ietvaros var paši nogādāt automašīnu uz riepu nomaiņu vai tehnisko apkopi, uz to laiku nododot klienta rīcībā maiņas automašīnu. Šo pakalpojumu var izvēlēties kā vienreizēju vai arī kā pastāvīgu papildpakalpojumu. Tā klients ietaupa savu vērtīgo laiku un var veltīt lielāku uzmanību savam pamatdarbam.

Komentāri

Pievienot komentāru