Vairāki aptaujātie uzņēmēji neoficiāli atzina, ka soda naudas palielināšana nebūt neizskaudīs pārkrauto kravu pārvadāšānu, bet gan tikai varētu palielināt korupcijas iespējas. Turklāt, pēc vairāku pārvadātāju domām, ne jau pārkrautie kravas auto (kokvedēji, smilšvedēji utt.) bojā ceļus, bet gan tas, kā šie ceļi tiek uzturēti, kāds segums un kā tiek uzklāts, jo kādēļ gan ceļu segums tā kā Latvijā nebojājoties citās attīstītajās valstīs, piemēram, Somijā un Zviedrijā. Turklāt šobrīd sabiedrībai bez jebkādiem pētījumiem — tātad pierādījumiem tiek apgalvots, ka kokvedēji ir ceļu bendes, norāda kokmateriālu p[ārvadātāji. Tāpēc vajadzīgs pētījums kas un kā bendē ceļus. Iekšzemes pārvadājumos koksne un tās izstrādājumi aizņem gandrīz vai pusi no visiem pārvadājumiem, tāpēc šie kokvedēji ir tik pamanīti, jo citu kravu pārvadājumu ir samērā maz. Pārkrauj kravas tāpēc, lai samazinātu transportēšanas izmaksas, kas pēc uzņēmēju teiktā, tikai līdz ar degvielas cenu kāpumu pēc 1. maija tikai pieaugs, bet valsts amatpersonām nebūt nerūp, ka tādējādi tiks paaugstinātas izmaksas un samazināsies konkurētspēja.