Tirdzniecība un pakalpojumi

Spicē atklāj McDonald’s

, 11.05.2009

Jaunākais izdevums

Tirdzniecības centrā Spice šodien atklāj McDonald’s un tā jaunā ātrās ēdināšanas koncepta restorānu McCafe.

Šogad centrāatklāti vairāki jauni veikali — Vive Maria, Charles&Keith, Vision Express un Dzintars, kā arī medicīnas pakalpojumu centrs MedExpress. Drīzumā plānots atklāt zīmola Apart modes preču veikalu, Kolonna skaistumkopšanas servisu, solāriju salonu Sunlaunge, vīnu veikalu Gourmet, apdrošināšanas pakalpojumu punktu E-agents, kā arī šūšanas darbnīcu. Savukārt Mēbeļu un interjera centra Spice veikalu klāsts šī gada pirmajā pusē papildināts ar veikaliem Čiekurs, Baltic Data, Taps Dizaina studija un Accenta. Drīzumā plānots atvērt arī Latvijā lielākā mīksto mēbeļu ražotāja veikalu Elīza-K, virtuvju salonu Farens.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

McDonald’s Latvijā plāno ieviest pašapkalpošanās ēdienu pasūtīšanas un norēķinu kioskus

LETA, 25.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamo trīs gadu laikā McDonald’s ķēdes attīstībā Latvijā investēs aptuveni sešus miljonus eiro, intervijā aģentūrai LETA stāsta McDonald’s attīstības licences īpašnieks Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Grieķijā un Maltā Melo Hili un McDonald’s centrālās divīzijas prezidents Hamzats Hasbulatovs.

Bet Baltijā nākamo trīs gadu laikā plānots investēt kopumā ap 15 miljoniem eiro, norāda McDonald’s pārstāvji.

Kā atzīmē Hili, nākamo trīs gadu laikā Latvijā paredzēts atvērt vēl trīs ēstuves, kā arī sākt Latvijā esošajās ēstuvēs ieviest jaunas tehnoloģijas un klientiem ērtus risinājumus ēdiena pasūtīšanā.

«No nākamā gada Baltijā, sākot ar Latviju, plānota pašapkalpošanās ēdienu pasūtīšanas un norēķinu kiosku ieviešana. Tās ir iekārtas, kas vizuāli atgādina bankomātus. Bet atšķirībā no bankomātiem šīm iekārtām būs divi ekrāni - katrs savā pusē. Kioski atradīsies McDonald's ēstuvju telpās. Klientiem būs iespēja tajos veikt pasūtījumu, nestāvot rindā. Tāpat šajās iekārtās būs iespējams veikt norēķinus par pasūtījumu,» skaidro Hili.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamo trīs gadu laikā ātrās ēdināšanas ķēdes McDonald's attīstībā Latvijā investēs ap pieciem miljoniem eiro, intervijā aģentūrai LETA stāsta daudznozaru uzņēmumu grupas Hili Ventures, kuras meitasuzņēmums Premier Capital Baltijas valstīs, Grieķijā un Maltā pārvalda ātrās ēdināšanas ķēdi McDonald's, vadītājs Melo Hili.

Viņš norāda, ka viena no būtiskākajām lietām šogad bija jaunā McDonald's atvēršana Kārļa Ulmaņa gatvē, Rīgā.

«Tāpat šogad Latvijā turpinām ķēdes sagatavošanu pašapkalpošanās kiosku ieviešanai. Patlaban šādi kioski atrodas divās no McDonald's ķēdes vietām Latvijā,» atzīmē Hili.

Viņš piebilst, ka šobrīd šis kiosku projekts ir testa režīmā. Taču nākamā gada laikā plānots tos ieviest visās McDonald's vietās Latvijā.

Kā ziņots, McDonald's attīstībā Baltijas reģionā šogad plānots ieguldīt aptuveni 4,6 miljonus eiro.

Hili skaidroja, ka Igaunijā šogad nekādas ievērojamas izmaiņas McDonald's ķēdē nav plānotas, bet Lietuvā šogad ir atvērta viena jauna vieta, kā arī plānots atvērt vēl divas. Tikmēr Latvijā šogad ir atvērta viena jauna McDonald's ēstuve, kas darbojas Kārļa Ulmaņa gatvē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta fotogalerija - McDonald's jauna restorāna izveidē Imantā investējis 1,5 miljonus latu

Lelde Petrāne, 03.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Imantā, Kurzemes prospektā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde McDonald's šodien atklāja Latvijā lielāko McDrive restorānu, kurā investēti 1,5 miljoni latu.

Atverot šo restorānu, radītas 40 jaunas darba vietas.

Šis restorāns pēc skaita ir devītais McDonald's restorāns Latvijā, un ar tā atvēršanu uzņēmums turpinot realizēt darbības paplašināšanas plānus Rīgā, Daugavas kreisajā krastā.

Kā norādīja McDonald's rīkotājdirektors Baltijas valstīs Tomašs Navrockis, paredzams, ka «ieguldīto investīciju atdeve būs augsta - Pārdaugava ir perspektīva vieta biznesam, turklāt McDrive ir vienīgais restorāns, kas strādā visu diennakti».

McDonald's pārstāvji stāstīja, ka McDrive restorānu standarts paredz vienu automašīnu apkalpot 60 sekundēs. Šā gada pirmajos desmit mēnešos četrus McDrive restorānus Rīgā apmeklējuši 2,9 miljoni cilvēku un vairāk nekā 520 000 automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas, Latvijas un Lietuvas McDonald’s Attīstības licences turētāja Premier Restaurants Baltics mātes uzņēmumam Premier Capital piesķirta McDonald’s Attīstības licence Rumānijā. Līdz ar tās iegūšanu uzņēmums savam portfelim pievienojis 67 McDonald’s restorānus 21 Rumānijā, informē McDonald’s sabiedrisko attiecību konsultante Baltijas valstīs Linda Anaite.

Maltas uzņēmums Premier Capital ir vadošās restorānu ķēdes McDonald’s Attīstības licences turētājs Maltā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Grieķijā. Līdz ar Rumānijas McDonald’s restorānu pievienošanu Premier Capital portfelim to papildinājuši kopumā 67 McDonald’s restorāni, to skaitā 19 McCafe kafejnīcas ar 4000 darbinieku lielu komandu.

McDonald’s darbu Rumānijā uzsāka 1995.gadā, un pašlaik McDonald’s restorāni Rumānijā apkalpo vairāk nekā 65 miljonus viesu gadā. Ik dienu McDonald’s restorānus un McCafe apmeklē 180 000 viesu. Rumānijas galvaspilsētā Bukarestē vien ir 32 McDonald’s restorāni. 2015. gadā McDonald’s jau otro gadu pēc kārtas tika atzīts par Rumānijas labāko darba devēju starptautiskā cilvēkresursu vadības konsultanta AON Hewitt vērtējumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

McDonald’s rekonstruējis savu centrālo restorānu Vecrīgā, investējot tajā 800 000 eiro

Laura Mazbērziņa, 26.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorānu tīkls «McDonald’s» rekonstruējis savu centrālo un populārāko restorānu Vecrīgā, Z.A. Meierovica bulvārī 18, tajā investējot 800 000 eiro. Pēc rekonstrukcijas «McDonald’s» restorāns Vecrīgā kļuvis par modernāko Baltijas valstīs ar vislielāko nodarbināto cilvēku skaitu, kā arī tas ieguvis jauninājumu - «McCafe».

«2017. gads bijis veiksmīgākais gads Premier Restaurants Baltics un Premier Restaurants Latvia vēsturē. Mums ir stabils plāns turpināt šo veiksmes stāstu, Latvijā līdz 2019. gadam investējot 4 miljonus eiro, koncentrējoties galvenokārt uz trīs jomām - esošo restorānu rekonstrukcijas pabeigšanu, digitālo jauninājumu ieviešanu un restorānu tīkla paplašināšanu Latvijā līdz 13 restorāniem,» norāda Vladimirs Janevskis, «McDonald’s» ģenerāldirektors Baltijas valstīs.

Šogad «McDonald’s» noslēgs savu restorānu rekonstrukcijas programmu, kurā ietverta jauna pašapkalpošanās kiosku platforma, ērtāka ēdienu pasūtīšanas un maksāšanas sistēma.

Pēc rekonstrukcijas «McDonald’s» restorāns Vecrīgā ieguvis jauninājumu – tajā atvērta arī «McCafe», kas ir papildinājums apmeklētāju restorānu pieredzei, piedāvājot lielāku dažādību kafijas un desertu izvēlē. «McDonald’s» turpina strādāt pie «McCafe» zīmola attīstības Latvijā, un apsver iespēju izvietot «McCafe» arī citos Latvijas «McDonald’s» restorānos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

McDonald’s ēdienu piegādā ne tālāk kā 1,5 km no restorāna

Laura Mazbērziņa, 18.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrais ēdinātājs McDonald's ēdiena piegādes nodrošina tikai 1,5 kilometru attālumā no sava restorāna. Ja atrodies tālāk, pēc ēdiena jādodas pašam.

McDonald's šā gada martā Rīgā testa režīmā sāka nodrošināt ēdiena piegādes, un gatavojās McDelivery uzsākšanai šā gada vidū. Kā noskaidroja portāls db.lv, oficiālais McDonald’s piegādes partneris joprojām ir Foodout.

Interesējoties par piegādes iespējām, McDonald's restorānā biznesa portālam db.lv paskaidroja: «Visos Eiropas McDonald's restorānos ir vienādi kvalitātes standarti. Mūsu piegādes visur ir vienādas, kas paredz 1,5 kilometru attālumu. Mēs vēlamies klientiem piegādāt ēdienu atbilstošā temperatūrā. Mums ir izveidoti speciāli iepakojumi, taču tie nav paredzēti gadījumiem, kad piegāde tiktu veikta, piemēram, 10 kilometru attālumā.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Latvijā McDonald’s burgerus ēd jau 25 gadus

Lelde Petrāne, 12.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorānu tīkls «McDonald’s» šogad svin 25 gadu jubileju Latvijā. «McDonald’s» darbību Latvijā uzsāka 1994.gadā, atverot restorānu Vecrīgā, kas bija pirmais visās Baltijas valstīs.

«Šogad aprit 25 gadi kopš «McDonald’s» pirmā restorāna atklāšanas Rīgā, vecpilsētā, un tas joprojām ir vispopulārākais un apmeklētākais «McDonald’s» restorāns Baltijā. 25 gadu laikā «McDonald’s» ir sasniedzis vērienīgu izaugsmi, un šobrīd Latvijā ir jau 13 restorāni, kurus ik gadu apmeklē vairāki miljoni viesu,» stāsta Vladimirs Janevskis (Vladimir Janevski), «McDonald’s» rīkotājdirektors Baltijas valstīs.

«McDonald’s» investīciju apjoms biznesa attīstībā pēdējo piecu gadu laikā bijis 5,6 miljoni eiro, un restorānus 2018.gadā apmeklēja rekordliels skaits viesu - 4,6 miljoni.

«McDonald’s» ir viens no vadošajiem darba devējiem ēdināšanas nozarē, nodrošinot darba vietas 660 cilvēkiem. 2019.gadā «McDonald’s» plāno investēt vairāk nekā 300 000 eiro darbinieku izaugsmē, apmācībās un motivācijas programmās Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Papildināta - Pēc Heinz pārpirkšanas darījuma McDonald's atsakās no tā kečupa

Lelde Petrāne, 28.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrais ēdinātājs McDonald's paziņojis, ka pēc 40 gadus ilgas sadarbības pārtrauks pasniegt Heinz kečupu, ziņo BBC.

(Papildināts ar McDonald's komentāru par Latvijas tirgu.)

Pasaulē lielākā ātrās ēdināšanas ķēde atteiksies no šī kečupa, jo Bernardo Hīss (Bernardo Hees), bijušais konkurenta Burger King vadītājs, stājies pie Heinz vadības stūres.

«Mēs esam nolēmuši laika gaitā pārorientēt savu biznesu uz citiem piegādātājiem,» norādījis McDonald's.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Paplašināsies arī Spice - wellness kompleksā investēs vairāk nekā 7 miljonus eiro

Zane Atlāce - Bistere, 04.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības komplekss Spice plāno investēt vairāk nekā 7 miljonus eiro, radot unikālu veselības, medicīnas un labsajūtas kompleksu, informē uzņēmumā.

Spice Wellness būs piecos stāvos, aizņemot vairāk nekā 5,000m2 izīrējamo platību, kas tiks savienots ar esošo tirdzniecības centra Spice daļu. Rīgas pilsētas būvvalde ir izsniegusi atļauju Spice Wellness pirmās būvniecības stadijai, uz kuras pamata tiks pabeigta projekta izstrāde.

Spice Wellness plānoti tādi koncepti kā Veselības Centrs 4, Dr. Lūkina acu klīnika, E. Gulbja laboratorija, Dr. Ģīļa plastiskās ķirurģijas kabinets, Dr. Apines zobārstniecības klīnika, Orto klīnika un vēl citi medicīnas un skaistumkopšanas pakalpojumi, tostarp ģimenes ārstu prakses un sporta klubs. Ēkas pirmajā stāvā plānots Gastronome delikatešu tirgus un dažāda veida kafejnīcas un restorāni, kas papildinās un padarīs daudzveidīgāku garšu baudījumu klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas ķēde McDonald’s paziņojusi, ka turpmāk uzņēmuma 30 restorāniem Baltijas valstīs burgeru maizītes tiks gatavotas no Latvijas graudu pārstrādes uzņēmuma AS Dobeles dzirnavnieks miltiem.

To paredzot līgums starp Dobeles dzirnavnieku un Polijas uzņēmumu Fresh Start Bakeries Piekarnie Sp. z o.o., kas ir viens no McDonald’s burgeru maizīšu ražotājiem Eiropā. Dobeles dzirnavnieks veic piegādes ceptuvei Polijā, un pirmie no Latvijā ražotiem miltiem pagatavotie burgeri jau esot pieejami McDonald’s restorānos Baltijā.

AS Dobeles dzirnavnieks valdes priekšsēdētājs Kristaps Amsils norādīja, ka saskaņā ar McDonald’s standartiem veikta arī graudu piegādātāju sertifikācija.

McDonald’s restorāniem Baltijas valstīs nepieciešamo nodrošina 50 piegādātāji no visas Eiropas, tajā skaitā 8 uzņēmumi no Baltijas valstīm. No piena pārstrādes uzņēmuma Food Union McDonald’s ik gadu iepērk pienu Lāse 220 000 litru apjomā un bērnu maltītes Happy Meal vajadzībām 26 000 litrus piena Lāsēns. Paplāšu lapas, kurās var atrast informāciju par McDonald’s ēdienu uzturvērtību un sastāvdaļām, izgatavo Preses nams, savukārt salvetes nodrošina salvešu ražotājs Lenek. Lietuvas uzņēmums Salprone piegādā salātus un dārzeņus, Alfas Plus – dažādus cukura produktus un Coca-Cola ražotne – dažādus dzērienus. Igaunijas graudu pārstrādes uzņēmums Tartu Mill piegādā miltus Fresh Start Bakeries Zviedrijā, kas primāri ražo burgeru maizītes McDonald’s restorāniem Skandināvijas valstīm, bet nepieciešamības gadījumā maizītes tiek piegādātas arī restorāniem Baltijā. Uz Zviedriju piegādes arī veic AS Dobeles dzirnavnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

McDelivery uzsākšana Latvijā ir jauna pieredze ne tikai McDonald’s restorānu viesiem, bet arī ēdiena piegādes biznesam kopumā, uzskata Vladimirs Janevskis (Vladimir Janevski), McDonald’s vadītājs Baltijas valstīs.

«Mēs regulāri sekojam līdzi cilvēku ēšanas paradumiem. Pieaugot ikdienas steidzīgajam ritmam, veicot maltītes pasūtīšanu uz mājām vai biroju, cilvēki sagaida ātru piegādes servisu. Ar McDelivery mēs nodrošinām iedzīvotājiem McDonald’s maltīšu klāstu ar piegādi Rīgā,» saka V. Janevskis.

McDelivery Latvijā tika uzsākts 2018. gada pavasarī un šis pakalpojums atsevišķās Latvijas vietās ir pieejams trīs mēnešus. Klienti ar jauno piedāvājumu esot apmierināti. Kopš McDelivery ieviešanas Baltijas valstīs, ir veiktas jau vairāk nekā 16 000 piegādes.

«Šobrīd piegādes iespējamas tikai Rīgā. Nākotnē mēs apsveram iespēju tās paplašināt arī Jelgavā,» stāsta V. Janevskis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 17. martā par tirdzniecības centru "Spice" un "Spice Home" vadītāju un valdes locekli iecelta Iveta Priedīte, pārņemot pienākumus no Marie Vaino.

"Pēdējie gadi ir bijuši izaicinoši daudzām uzņēmējdarbības nozarēm, īpaši mazumtirdzniecībai. Esmu ļoti pateicīgs Marie Vaino, kura kā "Spice" un "Spice Home" akcionāre pieņēma mūsu priekšlikumu un pēdējo pusgadu veiksmīgi vadījusi tirdzniecības centrus. Mūsu personāla atlases process vietējā vadītāja atrašanai ir noslēdzies, un esmu ļoti priecīgs, ka Iveta Priedīte sāks strādāt kā jaunā izpilddirektore," sacīja kompleksa "Spice" valdes priekšsēdētājs Taavi Ojala.

"Abi tirdzniecības centri ir nozīmīgi galamērķi Rīgas iedzīvotājiem, viesiem un tuvējo rajonu iedzīvotājiem. Ivetai Priedītei ir ilga un ļoti profesionāla karjera Latvijas mazumtirdzniecības sektorā, un esmu pārliecināts, ka viņas pieredze uzlabos apmeklētāju iepirkšanās pieredzi tirdzniecības centros "Spice" un "Spice Home"," turpina Taavi Ojala.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Durvis vēris rekonstruētais McDonald’s restorāns Rīgā, Brīvības gatvē 434a.

Restorānā ieguldīti vairāk nekā 365 000 latu. Šis esot pirmais McDonald’s restorāns Baltijā ar jauno Lim Fresh dizainu.

Baiba Zaķe, McDonald’s mārketinga direktore Baltijas valstīs, stāstīja: «Restorāns Juglā ir viens no McDonald’s pirmajiem restorāniem Latvijā – tas savas durvis apmeklētājiem vēra 1996.gadā. Apmeklētāju skaits šo gadu laikā ir tikai audzis un to apmeklē gan Juglas iedzīvotāji, gan tie, kuri dodas ārpus Rīgas vai Rīgas centra virzienā.»

Restorāns veidots saskaņā ar vienu no jaunākajiem McDonald’s dizainiem – Lim Fresh, ko raksturo spilgta krāsu palete un neformālā stilā veidoti lielizmēra grafiski risinājumi. Ar šī dizaina palīdzību McDonald’s saviem restorāna apmeklētājiem radot vidi, kurā valda prieks. Restorāna dizains atspoguļojot McDonald’s tendences visā pasaulē – kļūt arvien ērtākam un iet kopsolī ar apmeklētāju prasībām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ievērojami sarūk McDonald's ķēdes pārvaldītājas peļņa

LETA, 15.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn ievērojami saruka ātrās ēdināšanas ķēdes McDonald's pārvaldītājas SIA Premier Restaurants Latvia peļņa, liecina Firmas.lv informācija.

Uzņēmums pērn nopelnīja 6618 eiro, bet 2013.gadā uzņēmuma peļņa bija 632 730 eiro. Savukārt uzņēmuma apgrozījums pērn bija 29,95 miljoni eiro, kas ir par 1% vairāk nekā 2013.gadā, kad apgrozījums bija 29,63 miljoni eiro.

Vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmuma apgrozījuma pieaugumu pērn sekmēja 2013.gadā Jelgavā atvērtā ēstuve, kā arī tas, ka lielāka daļa ēstuvju pērn sasniedza maksimālos pārdošanas apjomus. Tāpat pagājušajā gadā tika piedāvāti jauni produkti.

Šogad uzņēmums plāno nodrošināt augstu apkalpošanas kvalitāti, popularizēt uzņēmuma vērtības, palielināt iespējas vairāk pielietot tehnoloģijas un turpināt veikt ieguldījumus uzņēmuma attīstībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

McDonald’s Latvijā jauns vadītājs

Elīna Pankovska, 03.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jūnijā darbu McDonald’s pārstāvniecībā Latvijā SIA Premier Restaurants Latvia sācis Tomašs Navrockis, kurš kopš 2009.gada bija McDonald’s pārstāvniecības Igaunijā vadītājs.

Viņš turpmāk būs atbildīgs par uzņēmuma attīstību divās Baltijas valstīs, DB informēja SIA Premier Restaurants Latvia mārketinga vadītājs Krīvs Krauliņš.

T.Navrockim ir desmit gadu pieredze ēdināšanas nozarē gan Latvijā, gan ārvalstīs. Kopš 2001.gada viņš ieņēmis dažādus amatus McDonald’s uzņēmumos Polijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. 2008.gadā kļuvis par McDonald’s restorāna darbības konsultantu Baltijas valstīs.

«Pērn Igaunijā manā vadībā tika atvērti trīs jauni restorāni. Esmu apņēmības pilns to paveikt arī Latvijā, un šī gada otrajā pusē durvis vērs divi McDrive tipa restorāni Rīgā, Pārdaugavā, un mūsu pirmais restorāns ārpus galvaspilsētas, kas atradīsies Daugavpilī,» uzsver T.Navrockis. Kopumā šogad tālākā attīstībā un jaunu restorānu atvēršanā McDonald’s plāno ieguldīt septiņus miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

FOTO: DB.lv ielūkojas McDonald’s jaunā koncepta restorānā

Dienas Bizness, 01.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorānu ķēde McDonald’s tuvāko divu gadu laikā plāno investēt vairāk nekā 11 miljonus eiro restorānu tīkla attīstībā Baltijas valstīs, informē McDonald’s vadītājs Baltijas valstīs Vladimirs Jaņevskis. Latvijā 2016. un 2017.gadā kopumā plānots investēt 3,79 miljonus eiro.

Līdz 2017.gada beigām McDonald’s plāno palielināt restorānu skaitu līdz 40 restorāniem Baltijā. Latvijā plānots atvērt vēl divus jaunus restorānus. Pašlaik Latvijā ir 12 McDonald’s restorāni.

Šogad McDonald’s restorānu tīkla attīstībā Latvijā investējis 1,5 miljonus eiro, ir veiktas izmaiņas trīs restorānos, ieviešot jauna koncepta restorānu modeli un pašapkalpošanās viedkioskus. Līdz 2017.gada beigām tiks pabeigta arī jaunā koncepta un pašapkalpošanās viedkiosku ieviešana visos McDonald's restorānos Baltijā. Šogad restorānos ieviesta arī īpaša brokastu ēdienkarte.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

McDonald’s virtuves darbinieki mēnesī saņem 700 eiro bruto

Laura Mazbērziņa, 27.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas ķēde «McDonald’s» vasaras sezonai izsludinājusi līdz 100 vakancēm dažādās pozīcijās Latvijā, kā arī ir 350 vakantas pozīcijas Baltijā kopumā. «McDonald’s» paziņojis, ka paaugstina vidējo atalgojumu par vidēji 12% restorānu darbiniekiem visās pozīcijās.

Vidējā «McDonald’s» alga ir atkarīga no amata pozīcijas, bet biznesa portāls db.lv uzzināja, ka virtuves darbinieka mēnešalga sasniedz 700 eiro bruto. «McDonald’s» pārstāvji akcentē arī to, ka ir elastīgs darba devējs, jo tur strādā dažāda vecuma grupu cilvēki kā skolēni un studenti, tā cilvēki 50+.

Uzņēmuma pārstāvji informē, ka šogad algu plānots celt atkārtoti.

Kopumā «McDonald’s» Latvijā ir 12 restorāni, ko vidēji gadā apmeklē gandrīz 8 miljoni klientu. «McDonald’s» pārstāvji informē, ka savu darbinieku motivēšanas un attīstības programmās Latvijā uzņēmums iegulda vairāk nekā 140 000 eiro gadā.

2017. gadā apgrozījums Latvijā, salīdzinot ar 2016. gadu, ir audzis par 11%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Attīstot restorānu tīklu un izvēršot darbību Latvijā, restorānu ķēde McDonald’s gatavojas atklāt vēl vienu restorānu galvaspilsētā, radot 50 jaunas darbavietas, informē uzņēmumā.

Jaunais McDonald’s restorāns drīzumā tiks atvērts topošajā tirdzniecības centrā Akropole, Db.lv informē uzņēmuma vadītājs Baltijas valstīs Vladimirs Janevskis, plašāku informāciju solot tuvojoties atklāšanas datumam.

Tuvojoties vasaras sezonai, uzņēmums plāno pieņemt darbā vēl aptuveni 250 darbinieku. Darba vietu piedāvājums ir īpaši pielāgots jauniešiem, lai sniegtu viņiem pirmo darba pieredzi un nodrošinātu platformu karjeras un personības izaugsmei, norāda uzņēmumā.

«McDonald’s» restorānu darbību Latvijā nodrošina gados jaunu darbinieku komanda: 85% no visiem 660 «McDonald’s» uzņēmuma darbiniekiem Latvijā ir jaunāki par 34 gadiem, savukārt, 63% darbinieku – jaunāki par 24 gadiem. Restorānu darbinieku vidējais vecums ir 23 gadi, bet restorānu vadītājiem – 29 gadi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Intervija: Neveselīgās pārtikas nodoklis hamburgerus neizskaudīs

Didzis Meļķis, 03.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Plāno atvērt jaunas McDonald’s ēstuves; arī paredzamais neveselīgās pārtikas nodoklis nav sevišķs bubulis

Tā DB norāda McDonald’s attīstības licences īpašnieks Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Grieķijā un Maltā Melo Hili.

Jūs tiešām esat maltietis, un McDonald’s attīstības licence tiešām pieder jums?

Jā, es esmu maltietis, dzimis Maltā, un manis vadītajam Premier Capital pieder McDonald’s attīstības licence Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Grieķijā un Maltā. Kāpēc jautājat?

Malta tomēr – vai nu maz kas. Un jūsu vārds skan varbūt tā kā igauniski.

Tā var būt, jo es lietoju saīsināto vārdu no sava pilnā vārda – Karmelo. Tas ir itāļu vārds.

Kas maltieti varētu rosināt taisīt biznesu Latvijā?

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

McDonald’s apsver iespēju ieviest apkalpošanu pie galdiņiem

Zane Atlāce-Bistere, 19.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvāko trīs gadu laikā restorānu tīkls McDonald’s (Premier Restaurants Latvia) restorānu tīkla attīstīšanā Latvijā plāno investēt 4 miljonus eiro, informē uzņēmumā.

2016. gadā kopējais tirdzniecības apjoms restorānos Latvijā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu pieaudzis par 3,3% un sasniedzis 19,3 miljonus eiro.

«Pagājušais gads mums bija ļoti veiksmīgs un motivējošs. Savos restorānos esam ieviesuši jaunu konceptu un vairākus digitālus jauninājumus. Atsevišķos restorānos piedāvājam iespēju personalizēt un pielāgot savus burgerus. Tirdzniecības apjoma un jaunu restorānu skaita pieaugums mums ļāvis stiprināt nozares līdera pozīcijas ne tikai Latvijā, bet arī visā Baltijas reģionā,» norāda McDonald’s ģenerāldirektors Baltijas valstīs Vladimirs Jaņevskis.

Investējot 700 000 eiro, McDonald’s pērn Latvijā turpināja jaunās digitālās platformas attīstīšanu un restorānu aprīkošanu ar pašapkalpošanās kioskiem. Lai nodrošinātu vēl vienkāršāku maltīšu pasūtīšanas procesu, McDonald’s apsver ieviest arī dažādus citus digitālos risinājumus pasūtīšanas un maksāšanas procesam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

McDonald’s uzsāk vērienīgu darbinieku atlases kampaņu Latvijā

Lelde Petrāne, 04.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorānu ķēde McDonald’s uzsāk darbinieku atlases kampaņu Latvijā. McDonald’s piedāvā 250 jaunas darba vietas vasaras sezonai un ar kampaņas palīdzību vēlas uzrunāt tieši jauniešus.

Piedāvājot jaunās darba vietas, McDonald’s esot ņēmis vērā daudzu jauniešu vēlmi vai vajadzību pēc darba vasarā, kad viņi ir brīvi no studijām. McDonald’s kampaņa «Kas par putnu tu esi?» aicina pieteikties darbam, pieteikumā norādot sev ērtāko darba laiku, vadoties pēc sava bioloģiskā pulksteņa hronotipa: «cīrulis», ja augstākais darbspēju periods ir rīta pusē, vai «pūce», ja lielākā aktivitātes fāze vērojama vakaros un naktīs.

Tāpat jauniešiem-kandidātiem kā obligāta prasība nav iepriekšējā darba pieredze.

Darbinieku atlases kampaņas «Kas par putnu tu esi?» laikā McDonald’s darbinieki valkās īpašus kreklus ar kampaņas simboliku – cīruli vai pūci. Latvijā McDonald’s strādā 650 dažāda vecuma darbinieki: vidējais darbinieku vecums restorānos ir 23 gadi, restorāna vadītājiem – 28 gadi, savukārt vidējais biroja darbinieku vecums ir 38 gadi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

McDonald’s Rīgā atver 30. restorānu Baltijas valstīs

Sandra Dieziņa, 04.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, Vienības gatvē, McDonald’s atklājis jaunu restorānu, investējot 1,5 miljonus latu un radot 46 darbavietas.

Tas pēc skaita ir jau uzņēmuma trīsdesmitais restorāns Baltijā un vienpadsmitais Latvijā. Jaunais McDonald’s ir arī pirmais restorāns Baltijas valstīs ar Easy dizainu.

McDonald’s rīkotājdirektors Baltijas valstīs Tomašs Navrockis atzīmē, ka jaunā restorāna atvēršana apliecina uzņēmuma veiksmīgo izaugsmi reģionā. «Mēs pozitīvi raugāmies uz Baltijas valstu turpmāko attīstību un turpināsim ieguldīt būtisku investīciju apjomu gan jaunu restorānu atvēršanā, gan jaunāko tehnoloģiju un produktu ieviešanā mūsu apmeklētājiem. Šī gada laikā investēsim 5,4 miljonus latu un plānojam atvērt trīs jaunus restorānus, ieskaitot jauno restorānu Vienības gatvē, kā arī četrus restorānus no esošajiem rekonstruēt,» tā T. Navrockis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

No amata aizgājusi ilggadējā tirdzniecības kompleksa Spice vadītāja Iveta Lāce

Lelde Petrāne, 20.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ilggadējo tirdzniecības kompleksa Spice vadītāju Ivetu Lāci izpilddirektores amatā nomaina Kadrija Pudova. Jaunās vadītājas uzdevums būs turpināt audzēt tirdzniecības kompleksa apgrozījumu un strādāt pie jauniem attīstības projektiem, lai stiprinātu Spices pozīcijas Rīgas tirdzniecības centru vidū.

«Iveta vadījusi tirdzniecības kompleksu Spice kopš tā pirmsākumiem, izveidojusi Spice Home un veikusi vairākas kompleksa paplašināšanas kārtas. Esam ļoti pateicīgi par viņas veikumu Spices attīstīšanā kopš 2002.gada,» komentē tirdzniecības kompleksa Spice Padomes priekšsēdētājs, uzņēmuma vairākuma daļu īpašnieks un Kapitel valdes priekšsēdētājs Tāvi Ojala.

«Mums ir izdevies izveidot no citiem atšķirīgu, unikālu piedāvājumu, piesaistot daudzus zīmolus, kuru nav citos Latvijas tirdzniecības centros. Domāju, Spice ir savā līdz šim augstākajā attīstības punktā, un ir radīti visi priekšnosacījumi veiksmīgai izaugsmei nākotnē. Spicē darbojas stabila augstākā līmeņa vadības komanda, un tādēļ šis ir piemērots brīdis, lai es nodotu Spices vadības stafeti savai pēctecei, dodoties pretī jauniem personiskiem un karjeras izaicinājumiem,» vadības maiņu komentē Iveta Lāce.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

McDonald’s izvēlējies Latviju kā inovatīvu produktu testa valsti

Ilze Žaime, 30.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija izvirzīta kā viena no dažām pasaules valstīm, kur 2020.gada laikā tiks testēti jauni un inovatīvi produkti, pastāstīja «McDonald's» rīkotājdirektors Baltijas valstīs Vladimirs Janevskis.

25 gadu laikā «McDonald's» restorānos Latvijā apkalpots 171 miljons apmeklētāju un pagatavoti vairāk nekā 140 miljoni burgeru, lepojas V. Janevskis.

Viņš atklāj, ka ēdienkartē ir plānotas būtiskas izmaiņas, tomēr detalizētāka informācija par plāniem šobrīd netiek sniegta.

Jautāts par veģetāru produktu piedāvājumu, V. Janevskis norāda, ka drīzumā veģetāru burgeru testēšana tiks uzsākta Kanādā. Atkarībā no rezultātiem un apmeklētāju izrādītās intereses, vēlāk veģetāro produktu sortiments varētu papildināt arī restorānus citviet pasaulē. Vienlaikus V. Janevskis piebilst, ka pagaidām izteikta interese par veģetāriem produktiem Baltijas valstu «McDonald's» restorānos novērota neesot.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Spice būvēs promenādi, Wellness projektu pārplānos

Zane Atlāce-Bistere, 10.11.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra "Spice" prioritāte pašlaik ir interjera atjaunošana, promenādes izveide, kā arī Spice Home pārplānošana, kuras ietvaros tiks pārbūvēts austrumu spārns ar jauniem konceptiem un ieeju.

Savukārt veselības, medicīnas un labsajūtas kompleksa "Spice Wellness" projekta izveide "šobrīd tiek pārplānota atbilstoši tendencēm šodien un rīt", Dienas Biznesam atklāja t/c "Spice" vadītāja Kadrija Pudova.

Paplašināsies arī Spice - wellness kompleksā investēs vairāk nekā 7 miljonus eiro  

Tirdzniecības komplekss Spice plāno investēt vairāk nekā 7 miljonus eiro, radot unikālu...

Viņa atzīst, ka Covid-19 krīze likusi patērētājiem pārvērtēt savu ikdienu un mainīt paradumus. Tomēr, lai arī pandēmijas laikā pieaugusi tendence iepirkties interneta veikalos, tomēr tradicionālo tirdzniecības centru nozīme noteikti nav mazinājusies.

FOTO: Covid-19 otrajā vilnī Rīgu papildina jauns tirdzniecības centrs 

Covid-19 otrajā vilnī tirdzniecības centru segmentu Rīgā papildinājis atšķirīga koncepta iepirkšanās...

"Apskatot, kā Covid-19 laiks ietekmējis dažādu preču segmentu patēriņu, varam secināt, ka audzis mājas, sporta un juvelierizstrādājumu pieprasījums. Tas tieši atspoguļo šī laika patērētāju vēlmes – cilvēki aizvien vairāk uzmanības velta mājokļa iekārtošanai un aktīvam dzīvesveidam. Tā kā ceļošana dažādu ierobežojumu dēļ kļuvusi gandrīz neiespējama, cilvēki meklē citus veidus kā sevi palutināt un iepriecināt, piemēram, iegādājoties juvelierizstrādājumus. Covid-19 laiks tikai pastiprinājis jau iepriekš novērotu iezīmi – izklaide tirdzniecības centros klientiem vairs nav tik aktuāla kā tas bijis agrāk," teic K.Pudova.

Sekojot tendencēm un pielāgojoties situācijai, ir palielināts sporta preču piedāvājums, notiek darbs pie jaunu zīmolu veikalu atvēršanas, kā arī tiek strādāts arī pie jaunu ēdināšanas un gurmē veikalu atvēršanas. "Sekojot līdzi pasaules aktualitātēm un notikumiem, paredzam, ka noteikti “take away” jeb līdzņemšanas ēdiens kļūs arvien populārāks. Šī iemesla dēļ restorāni, izvērtējot atvēršanos tirdzniecības centros, ņems vērā piegādes reģionus, jo daudz virtuves, kas atrodas t/c gatavo ēdienu ne tikai klientiem uz vietas, bet arī piegādēm," komentē K.Pudova.

Viņa pastāstīja, ka pašlaik prioritāte ir tirdzniecības centra interjera atjaunošana, kā arī promenādes izveide (savienojums starp Spice un Spice Home ar kioskiem), kā arī Spice Home pārplānošana. "Arī nomnieku interese nav zudusi, taču zīmoli ļoti kritiski izvērtē, kur saskatāms labs potenciāls veikala atvēršanai un veiksmīgai darbībai. Valstī noteikto ierobežojumu dēļ lēnāks kļuvis veikalu atvēršanas process, kā arī ilgāks laiks nepieciešams mēbeļu un apģērbu piegādei," atklāj K.Pudova.

Tirdzniecības kompleksa "Spice", kurā ietilpst tirdzniecības centri "Spice" un "Spice Home", apgrozījums pērn bija 173 miljoni eiro. Centra īpašnieks ir SIA "Tirdzniecības centrs Pleskodāle", kura 75% kapitāldaļu īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums "Kapitel", bet 25% pieder Igaunijas uzņēmumam "Tristafan".

Komentāri

Pievienot komentāru