Citas ziņas

Staburadzes tortēm realizācijas apjoms pieaug par 300%

, 23.12.2008

Jaunākais izdevums

Staburadzes konditorejai šis ir pats spraigākais darba laiks, jo Ziemassvētku periodā realizācijas apjomi, salīdzinot ar vidējiem ikdienas rādītājiem, trīskāršojas, informē uzņēmums.

"Jau vairākus gadus šī tendence ir saglabājusies nemainīga. Neskatoties uz krīzēm, torte ir svētku neatņemama sastāvdaļa, tāpat kā štovēti kāposti, šampanietis un piparkūkas," stāsta Staburadzes konditorejas mārketinga vadītāja Sanita Erdmane. "Domāju, ka šogad iepirkšanās apjomi varētu būt lielāki par ierastajiem, jo svētki būs gari. Cilvēkiem noteikti būs laika apciemot savus draugus un radus, attiecīgi, būs iespēja svētkus nosvinēt vairākkārt dažādās kompānijās," tā S. Erdmane.

Iecienītāko Staburadzes konditorejas toršu topa virsotnē atrodas: Cielaviņa, Roko, kā arī jaunie produkti Siera kūka un Skudrupūznis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Staburadze" ir vadošais konditorejas zīmols Latvijā, kas 2020. gadā atzīmē 110 gadu jubileju. Zīmola meistari ikdienas izgatavo aptuveni 13 līdz 17 tūkstošus produktu, no kuriem daļa tiek eksportēta uz kādu no astoņām pasaules valstīm.

Kopš zīmola pirmsākumiem un arī šodien viss "Staburadzes" sortiments, kura klāstu veido vairāk nekā 80 tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi saldie un sāļie konditorejas izstrādājumi, tiek radīts ar prasmīgu meistaru rokām. Zīmola nosaukums cēlies no Latvijas leģendas ar dziļām un senām saknēm – Staburadzes. Teiksma par dievību, kas dzīvojusi stāvā klintī Daugavas krastā, izskan mūsu nacionālajā eposā "Lāčplēsis". Arī zīmols "Staburadze" iedzīvina senas Latvijas tradīcijas, stāstu par mīlestību, pieredzi un meistarību.

Saimnieka dēla uzņēmums

Konditorejas zīmola pirmsākumi meklējami 19.gadsimta sākumā, ko iedibināja pazīstamais tautsaimnieks, rūpnieks un sabiedriskais darbinieks Vilhelms Ķuze (1875-1941). Vilhelms Ķuze dzimis 1875. gada 6.septembrī Zaubes pagastā Inģistēnos, četru bērnu ģimenē. Vilhelma tēvs Kārlis Ķuze nodarbojies ar tirdzniecību – pircis un pārdevis, no sākuma gan nopirkto preci pārstrādājot tālāk. Ap 1885. gadu Kārlis Ķuze izbūvēja otru dzīvojamo ēku un saimniecības ēkas, lai iegūtu papildus līdzekļus. Divus gadus šo ēku iznomāja maiznieks Strazdiņš. Pēc tam, kad viņš pārtrauca nomāt ēkas, Kārlis Ķuze algoja maiznieka zeļļus, kuru uzraudzībā strādāja visa ģimene (sadalot laiku ar lauksaimniecību). Ar laiku darbu pilnībā pārņēma Kārlis Ķuze. Lieli palīgi darbā ceptuvē bija arī abi Kārļa dēli – Jānis un Vilhelms, kas bija labi apguvuši maiznieka amatu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Staburadzes konditoreja pieņēmusi lēmumu par reorganizāciju

Žanete Hāka, 27.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieņemts lēmums par SIA Staburadzes Konditoreja reorganizāciju pievienošanas ceļā, liecina Lursoft dati.

Reorganizācijas rezultātā pie Staburadzes Konditorejas pievienos SIA Detente. Tādējādi Staburadzes Konditoreja ir iegūstošā sabiedrība, toties Detente pēc pievienošanas beigs pastāvēt. Kreditori nodrošināmos prasījumus var pieteikt Staburadzes Konditorejas juridiskajā adresē - Artilērijas ielā 55, Rīgā.

Aizvadītajā gadā Staburadzes Konditorejas peļņa bija 571,667 tūkstoši eiro, un tā bija 2,5 reizes lielāka nekā iepriekšējā pārskata periodā, kad tā nopelnīja 229,581 tūkstotis eiro. Lursoft dati rāda, ka uzņēmuma neto apgrozījums pērn pieauga līdz 13,735 miljoniem eiro. Konditorejas rentabilitātes rādītājs pagājušajā gadā sasniedza 15,11 un tā nodokļos nomaksāja 2,212 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Olainfarm realizācija februārī par 3% mazāka nekā pirms gada

Žanete Hāka, 15.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm provizoriskie konsolidētie 2017. gada februāra rezultāti liecina, ka produktu realizācija ir sasniegusi 8 miljonus eiro, kas ir par 3% mazāk nekā šajā periodā pērn.

Lielākais realizācijas pieaugums vērojams Gruzijā, kur tā palielinājusies par 35% un Krievijā, kur tā palielinājusies par 23%, savukārt lielākais realizācijas samazinājums vērojams Ukrainā, kur tā samazinājās par 33% un Lietuvā, kur tā samazinājās par 30%. 2017.gada februārī veiktas būtiskas piegādes arī uz Bulgāriju, Moldovu un Vāciju. Lielākie noieta tirgi bija Krievija, Latvija, Ukraina un Baltkrievija.

AS Olainfarm piederošā aptieku tīkla SIA Latvijas aptieka realizācija 2017. gada februārī veidoja 1,68 miljonus eiro, kas ir par 3% mazāk kā pērn. Šajā laikā darbojās 68 aptiekas. SIA Silvanols apgrozījums 2017. gada februārī bija 0,57 miljoni eiro, kas ir par 21% vairāk nekā šajā periodā pērn. SIA Silvanols 2017. gada februārī realizēja produktus sešās Eiropas valstīs, ar AS Olainfarm palīdzību arī Baltkrievijā. SIA Tonus Elast realizācija šajā laika posmā sasniedza 0.77 miljonus eiro un tā tika veikta 17 valstīs trīs kontinentos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Laima sāk ražot vafeles bez transtaukskābēm, dāņu profesors atklāj jaunus produktus - grēkāžus

Sandra Dieziņa, 05.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ a/s Laima sāks ražot vafeles bez iepriekš plašu rezonansi guvušajām transtaukskābēm.

Pirmās bez transtaukskābēm pie pircējiem nonāks jogurta vafeles, kam būs īpašs marķējums un tām vēlāk sekos arī citas garšas vafeles. Šīs vafeles tiks ražotas «par godu dāņu profesoram», Db.lv sacīja Laimas sabiedrisko attiecību speciāliste Rita Voronkova. Jaunās vafeles jau šomēnes būs pieejamas veikalu plauktos. Uzņēmums kā vadošais saldumu ražotājs iniciē un pats realizēs transtauksskābju satura atspoguļošanu produktu marķējumā, komentē Rita Voronkova. Tas nozīmē, ka turpmāk to produktu marķējumā, kuros tiks izmantotas taukvielas, uzņēmums norādīs transtaukskābju daudzumu saturā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Kopējais zāļu realizācijas apjoms Latvijā pērn – gandrīz 375 miljoni eiro

Žanete Hāka, 19.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopējais zāļu realizācijas apjoms Latvijā kopš 2012. gada ik gadu bijis lielāks par 300 miljoniem eiro, 2016. gadā sasniedzot gandrīz 375 miljonus eiro ar PVN. Par šādu tendenci liecina Zāļu valsts aģentūras (ZVA) sagatavotais ikgadējais pārskats Zāļu patēriņa statistika, kurā ietverti dati par zāļu patēriņu Latvijā no 2012. līdz 2016. gadam.

Recepšu un bezrecepšu zāļu patēriņa attiecība pēc realizācijas apjoma eiro pērn bijusi līdzīga kā iepriekšējos gados – 82% no tirgus veidoja recepšu zāles, savukārt 18% – bezrecepšu zāles.

Saskaņā ar ZVA apkopotajiem datiem 2016. gadā turpināja pieaugt arī Latvijā realizēto nereģistrēto* zāļu patēriņš: salīdzinot ar 2015. gadu, par 27% palielinājies realizēto zāļu iepakojumu skaits un par 34% – realizācijas apjoms eiro.

Lielāko zāļu, tai skaitā nereģistrēto zāļu, realizācijas apjoma daļu lieltirgotavas piegādā aptiekām – 2016. gadā tie bija 64%. Trīs lielākās zāļu lieltirgotavas “Recipe Plus”, “Tamro”, “Magnum Medical” pērn veidoja 75% no visu lieltirgotavu kopējā zāļu realizācijas apjoma aptiekām. Kopš 2012. gada pieaudzis gan Latvijā licencēto, gan Latvijā atzīto EEZ valstīs licencēto lieltirgotavu skaits. 2016. gadā Latvijā darbojās 84 zāļu lieltirgotavas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) no Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskā institūta BIOR ir saņēmis testēšanas pārskatus, kas apliecina, ka visos 10 PVD ņemtajos SIA Forevers ražotās produkcijas un izejvielu paraugos ir konstatēta zirgu gaļa. Paraugi izmeklēti akreditētā Eurofins/GfA laboratorijā Vācijā.

Kā jau informējām iepriekš, veicot pārbaudi gaļas pārstrādes uzņēmumā Forevers, kuram SIA AIBI kautuve piegādājusi zirgu gaļu, pavadzīmēs norādot, ka tā ir liellopu gaļa, PVD paņēma produktu paraugus un nosūtīja laboratoriskai izmeklēšanai, lai noteiktu, vai tie satur zirgu gaļu. SIA Forevers ražoto produktu marķējumā zirgu gaļa kā sastāvdaļa nav minēta.

Zirgu gaļa konstatēta sekojošos SIA Forevers ražotos produktos:

Doktordesa Ekstra (realizācijas datums 27.02.2013.)

Doktordesa (realizācijas datums 18.04.2013.)

Kupāti (realizācijas datums 25.02.2013.)

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Siera kūku realizācija Jāņos trīskāršojas

, 16.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vasaras saulgriežos Staburadzes konditorejas tortes Siera kūka realizācijas apjomi trīskāršojas, salīdzinot ar vidējiem ikdienas rādītājiem.

Siera kūka ir roku darbs tāpat kā visa Staburadzes konditorejas produkcija - Jāņu laikā šīs kūkas tiek izgatavotas vairāk nekā 1.6 tonnas jeb 2500 tortes, kas ir trīs reizes vairāk nekā ikdienā.

«Jau trešo gadu, kopš ražojam Siera kūku šī tendence ir saglabājusies nemainīga. Siera kūka jau kļuvusi par jau tradicionālu Jāņu svētku mielasta sastāvdaļu. Iedzīvotāji to izvēlas kā papildinājumu citiem tradicionāliem produktiem kā siers, alus un speķa pīrādziņi un plātsmaize, uzsver Staburadzes konditorejas mārketinga vadītāja Sanita Erdmane. «Neskatoties uz situāciju valstī, iedzīvotāji joprojām svin svētkus un torte joprojām ir neatņemama svētku sastāvdaļa - iedzīvotāji svētkos ēda tortes, ēd un ēdīs,» tā S. Erdmane.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

LG peļņa pērn – 1.56 miljardi ASV dolāru

Sanita Igaune, Db, 23.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sadzīves elektronisko iekārtu un mobilo tehnoloģiju ražotāja LG Electronics (LG) kopējais tirdzniecības apjoms 2008.gadā pieauga par 20.8%, sasniedzot līdz šim augstākos rādītājus uzņēmuma darbības vēsturē – 36.22 miljardus ASV dolāru, ar darbības peļņu 1.56 miljardu ASV dolāru apmērā.

Savukārt LG kopējais konsolidētais noiets, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir palielinājies par 18.4%, sasniedzot 46.39 miljardus ASV dolāru. Konsolidētā darbības peļņa sasniedza 2.97 miljardus ASV dolāru, kā rezultātā peļņas daļa bija 6.4%, kas ir par 1.1% vairāk nekā gadu iepriekš.

LG Electronics Latvia Ltd. Sabiedrisko attiecību menedžere Baltijas valstīs Zane Pudāne Db informēja, ka LG Mobile Communication Company uzrādīja līdz šim labākos realizācijas rezultātus, proti, 3.3 miljardu ASV dolāru lielus ieņēmumus, kas ir par 34.6% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Mobilo tālruņu realizācijas apjomi nodrošināja 3 miljardu ASV dolāru peļņu, kas ir par 40.3% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kā top? Torte Cielaviņa

Ilze Žaime, 14.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties "Staburadzes" konditorejā un uzzināt, kā tiek gatavota torte "Cielaviņa".

Artilērijas ielā līdz ar "Staburadzi", kas šogad svin savu 110 gadu jubileju, tiek ražoti arī "Selga" cepumi un vafeles, "Laimas" zefīri, marmelādes un "Pedro" gatavās maltītes.

Kopš 2015.gada "Staburadze" ir daļa no "Orkla" grupas un tās meistari ik dienu izgatavo aptuveni 13 līdz 17 tūkstošus produktu. Taču no vairāk nekā 80 produktu klāsta, ko ražo "Staburadzē", populārākais ir tieši torte "Cielaviņa". Ik dienas tā veido 10 līdz 15% no konditorejā saražotās produkcijas apjoma.

Lai gan "Cielaviņas" gatavotāji mainījušies paaudžu paaudzēs, viss tortes gatavošanas process vēl joprojām ir pilnīgi roku darbs. Tās pirmsākumi meklējami laikā, kad "Staburadzes" nosaukums bija "17. jūnijs", stāsta "Orkla Latvija" komunikācijas direktore Lineta Mikša. Laikraksta "Rīgas Balss" 1984. gada 25.maija numurā vēstīts, ka šī jaunā torte, kas receptūras un garšas ziņā bijusi līdzīga tortei "Draudzība", veikalu plauktos parādījusies 1984. gada sākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

300 litri ir bērzu sulas daudzums, kuru privātpersona drīkst tecināt un pārdot citiem, bet Rīgas Centrāltirgū ir redzams, ka noteikumu privātpersonas neievēro, un to īsti nav iespējams kontrolēt

Rīgas Centrāltirgū daļa sulas tirgotāju vairās runāt atklāti par kļavu un bērzu sulas pārdošanu. «Problēmas ir ar sulu biznesu. Nedrīkst tecināt vairāk par 300 litriem. Ja es sākšu te visu stāstīt, tad būs arī sekas. Latvijas likumdošana ir muļķīga,» Dienas Biznesam sacīja viens no sulu tecinātājiem, piebilstot, ka ik dienu uz tirgu neved vairāk par 300 litriem sulas. No tā izriet, ka Ministru kabineta noteiktā maksimālā gada norma reālajā tirgū ir vienas dienas maksimālā norma. Savukārt palikt atvieglotajā 300 litru režīmā privātpersonām ir izdevīgi, ja sulu pārdod tikai tirgū.

Noteikumi «priekš kaķiem»

Vīrs Rīgas Centrāltirgū Dienas Biznesam apgalvoja, ka bērzu sulas tirdzniecības ierobežojums privātpersonām «ir priekš kaķiem», jo šāds noteikums nav kontrolējams vai realizējams dzīvē un ierobežo «tikai galīgus muļķus».

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Olainfarm martā palielinājis realizāciju par 65%

Gunta Kursiša, 16.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/s Olainfarm provizoriskie konsolidētie 2012. gada marta rezultāti liecina, ka produktu realizācija pieaugusi par 65%, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, un veido 4,65 milj. Ls.

Lielākais realizācijas pieaugums novērojams Tadžikistānā - par 342%, Latvijā - par 319%, Gruzijā - par 142%, Krievijā - par 57%, Ukrainā un Moldovā - par 34%. 2012.gada martā veiktas ievērojamas piegādes arī uz Taivānu.

A/s Olainfarm lielākie noieta tirgi 2012. gada martā bija Krievija, Ukraina, Latvija, Baltkrievija, Kazahstāna un Taivāna.

2012. gada trīs mēnešos provizoriskais konsolidētais a/s Olainfarm realizācijas apjoms sasniedzis 12,03 miljonus latu (17,11 miljonus eiro) - tas ir pieaugums par 47%, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2011. gadā. Visstraujākais realizācijas pieaugums šā gada trīs mēnešos vērojams ASV, kur tās apjoms palielinājies 267 reizes, Taivānā - 13 reizes, Latvijā - vairāk kā 4 reizes, Gruzijā - vairāk kā 3 reizes un Ukrainā, kur tās apjoms palielinājies par 81%. A/s Olainfarm lielākie noieta tirgi 2012. gada trīs mēnešos ir Krievija, Ukraina, Latvija, Baltkrievija, Kazahstāna un Lielbritānija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Staburadze investē 30 tūkstošus latu jauna veida tortēs

Nozare.lv, 25.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu ražotājs SIA Staburadze ieviesusi jaunu šokolādes toršu ražošanas tehnoloģiju, kas ļauj pilnveidot izstrādājumu garšu, struktūru, kā arī veidot netipisku formu tortes, informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis.

«Jaunā šokolādes izsmidzināšanas metode ļauj gatavot jauna veida tortes. Latvijā plaša patēriņa segmentā līdzīgu piedāvājumu nav. Tā ļauj radīt produktus ar maigu, samtam līdzīgu faktūru. Pasaulē šāda veida produkti ir populāri desertu piedāvājumā restorānos. Šī metode arī ļauj piedāvāt tortes dažādās neklasiskās formās,» sarunā ar Nozare.lv sacīja R. Gulbis.

Viņš arī norādīja, ka pirmās ar jauno tehnoloģiju radītās tortes tirdzniecībā būs pieejamas šajās dienās Rimi, Maxima, Elvi un citos lielveikalu tīklos, kā arī AS Laima saldumu veikalos.

Tāpat R. Gulbis sacīja, ka turpmāk Staburadzes izstrādājumiem tiks izmantota jauna grafiskā identitāte un iepakojums, kurā ieguldīti 15 tūkstošus latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Staburadzes konditoreja ieguldīs 230 tūkstošus latu iekārtu nomaiņā

Gunta Kursiša, 18.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konditorejas izstrādājumu ražotāja SIA Staburadzes konditoreja, ieguldot vairāk nekā 230 tūkst. Ls, grasās kompleksi nomainīt esošās ražošanas tehnoloģijas pret jaunām, informē uzņēmuma pārstāvji.

Iekārtu maiņa tiks veikta ar klimata pārmaiņu finanšu instrumenta līdzfinansējumu, un projekta ietvaros tiks nomainītas cepamās krāsnis, mazinot CO2 emisiju jeb izmešu samazinājumu par 213 tonnām gadā.

Kopējās projekta izmaksas ir vairāk nekā 230 tūkstoš latu, un tas tiks īstenots, izmantojot Latvijas valsts piedāvātās iespējas, ko sniedz līdzekļi no emisiju kvotu tirdzniecības saskaņā ar Kioto protokolu. Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta līdzfinansējums ir 45% apmērā.

Projektu plānots pabeigt 2013. gada pirmajā pusgadā.

Staburadzes konditoreja tāpat kā a/s Staburadze, a/s Laima un a/s Gutta pārvalda vadības uzņēmums NP Foods. Staburadzes konditoreja tiek ražoti produkti ar pzīmolu Staburadze. Piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, žagariņi, kēksi, pīrāgi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Papildināts - Reorganizē Orkla grupas uzņēmumus Latvijā; zīmolus saglabās

Lelde Petrāne, 13.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Orkla grupā ietilpstošo Latvijas uzņēmumu restrukturizācijas ietvaros augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmums SIA Spilva tiek apvienots ar sulu, nektāru, dzērienu un dzeramā ūdens ražotāju AS Gutta. Līdz ar restrukturizācijas procesa noslēgumu, kas plānots 2016. gada janvārī, apvienotajam uzņēmumam tiks ieviests juridiskais nosaukums – SIA Orkla Foods Latvija.

Arī juridiskās personas SIA NP Foods, AS Laima, AS Staburadze un AS Latfood tiks apvienotas vienā uzņēmumā. Reorganizācijas līgums un attiecīgie paziņojumi ir jau iesniegti kompetentajām reģistrācijas iestādēm. Reorganizāciju plānots pabeigt 2016.gada sākumā. Pēc šī procesa noslēgšanas uzņēmums turpmāk sauksies SIA Orkla Confectionery and Snacks Latvija. Reorganizācija un nosaukuma maiņa nekādā veidā neietekmēšot patērētājus, jo tirgū tāpat kā līdz šim būs pieejami Laimas, Staburadzes un Latfood zīmolu produkti.

Uzņēmumu restrukturizācija un arī juridiskā nosaukuma izvēle norisinās atbilstoši starptautiskās Orkla grupas uzņēmumu struktūrai, kuru veido četri biznesa virzieni, kas specializējas attiecīgo produktu ražošanā:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šokolādes, konditorejas izstrādājumu un sāļo uzkodu ražotājam un vairumtirgotājam SIA «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» pievienots tā māsas uzņēmums SIA «Staburadzes konditoreja», ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Līdz ar SIA «Staburadzes konditoreja» pievienošanu, SIA «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» pamatkapitāls palielināts no līdzšinējiem 40 240 268 eiro uz 42 856 075 eiro. Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas otrdien, 13.novembrī.

SIA «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» vienīgais īpašnieks, kam līdz šim piederēja arī SIA «Staburadzes konditoreja», palicis nemainīgs - tas ir Norvēģijas kompānija «Orkla ASA».

SIA «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» dibināta 2009.gadā un līdz 2015.gada beigām bija pazīstama ar nosaukumu «NP Foods». Uzņēmums nodarbojas ar cukura, šokolādes un citu konditorejas izstrādājumu ražošanu un vairumtirdzniecību, kā arī kartupeļu pārstrādi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atzīmējot Staburadze 105 gadu jubileju, Staburadze ieviesusi jaunu iepakojuma dizainu visām klasiskajām tortēm – Cielaviņa, Kristīne, Roko un citām. Jauno iepakojumu dizaina izstrādē un produktu virzīšanā tirgū investēti 130 000 eiro.

Katrs no Staburadzes toršu iepakojumiem atšķiras ar noteiktu krāsu, kas iezīmē tortes galvenās garšas nianses. Piemēram, Cielaviņai – brūnais tonis, savukārt Kristīnei – dzeltenais. Tortes jaunajā iepakojumā ir pārdošanā jau no oktobra sākuma.

SIA Staburadze konditoreja ir vadošais konditorejas izstrādājumu ražotājs Latvijā, ko 1910. gadā dibināja Vilhelms Ķuze. Uzņēmumā tiek ražoti produkti ar atpazīstamiem un iecienītiem zīmoliem Staburadze, Pedro un Mammas. Piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, žagariņi, kēksi, pīrāgi, sviestmaizes, salāti, picas un gatavās maltītes. Uzņēmums šobrīd eksportē produkciju uz 12 valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmajā pusē premium mājokļu tirgū Latvijā tika slēgti 611 darījumi - par 137 darījumiem vairāk nekā pērnā gada pirmajos sešos mēnešos.

To apliecina premium segmenta nekustamo īpašumu uzņēmuma Latvia Sotheby’s International Realty veiktais pētījums par darījumu aktivitāti 2022. gada pirmajos sešos mēnešos trijos apskatītajos reģionos un trijos premium īpašumu tirgus segmentos: dzīvokļi, privātmājas un apbūves zeme Rīgā, Jūrmalā un Pierīgā.

Kopā ar darījumu skaitu atbilstoši audzis arī to veidotais apgrozījums – šā gada janvāra-jūnija periodā premium mājokļos investēti 154.6 miljoni eiro, bet ekskluzīvākajā tirgus segmentā ar dzīvokļa vērtību virs 1 miljona eiro darījumu skaits joprojām ir relatīvi mazs – notikuši tikai 5 darījumi.

Datu apkopojumā pētīta informācija par premium nekustamā īpašuma darījumiem, t.i. virs 150,000 eiro dzīvokļiem un apbūvējamai zemei un virs 350,000 eiro privātmājām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Olainfarm novembrī realizējis par 71% vairāk nekā pērn

Gunta Kursiša, 15.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada novembra provizoriskie rezultāti liecina, ka a/s Olainfarm produktu realizācija ir pieaugusi par 71%, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn. Lielākais realizāijas apjomu pieaugums bijis Bulgārijā un Gruzijā.

Zāļu ražotāja a/s Olainfarm produktu realizācijas apjomi sasnieguši 3,68 miljonus latu jeb apmēram 5,24 miljonus eiro.

Lielākais realizācijas pieaugums ir bijis Bulgārijā, kur produktu realizācija palielinājusies teju 24 reizes. Ievērojams realizēto produktu apjoma pieaugums ir bijis arī Gruzijā, kur realizēto produktu apjoms palielinājies gandrīz 17 reizes, Kazahstānā pieaugums ir bijis par 194%, Baltkrievijā – par 122%, Ukrainā – par 111%, Azerbaidžānā – par 89%.

Šā gada novembrī a/s Olainfarm lielākie noieta tirgi bijuši Krievija, Ukrain, Baltkrievija, Kazahstāna un Latvija. Aizvadītajā mēnesī veiktas arī ievērojamas piegādes uz ASV.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Olainfarm peļņa pirmajā ceturksnī pieaugusi par 81%, sasniedzot 6,7 miljonus eiro

Dienas Bizness, 01.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm aizvadījusi ienesīgāko pirmo ceturksni tās vēsturē, sasniedzot 6,7 miljonu eiro peļņu un produktu realizāciju 27 miljonu eiro apmērā. Peļņa ir augusi par 81%, realizācija - par 16%, salīdzinot ar šo periodu pērn. AS Olainfarm lielākie noieta tirgi šajā laikā bija Krievija, Latvija, Ukraina, Nīderlande un Baltkrievija, informē AS Olainfarm valdes loceklis Salvis Lapiņš.

«Ievērojamais realizācijas apjomu pieaugums Vidusāzijas valstīs un Krievijā, kā arī pieaugušie realizācijas apjomi Pasaules Veselības organizācijai ir palīdzējuši aizvadīt kārtējo veiksmīgāko ceturksni Olainfarm vēsturē. Tomēr situācijas pasliktināšanās Ukrainas un Krievijas tirgū liek mums kļūt piesardzīgākiem un vēl vairāk koncentrēties uz tālāku noieta tirgu dažādošanu. Apliecinājums soļiem šajā virzienā ir eksporta uzsākšana uz Mongoliju un sekmīgais darbs pie produktu reģistrācijas Turcijā. Drīzumā sagaidām arī straujāku Silvanols apgrozījuma pieaugumu, jo jau vairāk nekā gadu izmantojam mūsu rīcībā esošos loģistikas un mārketinga resursus, lai veicinātu Latvijas zaļās farmācijas produktu noietu Olainfarm tradicionālajos tirgos,» norāda AS Olainfarm valdes priekšsēdētājs Valērijs Maligins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2011. gadā a/s Olainfarm realizācijas apjoms sasniedza 36,27 miljonus latu, kas ir par 45% vairāk, salīdzinot ar 2010. gadu, liecina Olainfarm provizoriskie aprēķini, kas publicēti NASDAQ OMX Riga.

Visstraujākais realizācijas pieaugums pērn bijis Nīderlandē - 18 reizes, Ukrainā - 132%, Lietuvā – par 53%, Lielbritānijā – par 47% un Latvijā, kur realizācijas apjomi pieauguši par 33%.

Pērn a/s Olainfarm lielākie noieta tirgi bija Krievija, Ukraina, Baltkrievija, Latvija, Kazahstāna un Lielbritānija.

Pērnā gada novembrī Olainfarm valde pārskatīja peļņas un realizācijas prognozi 2011. gadam, nosakot, ka realizācijas apjoms gadā plānots 35 miljonu latu apmērā, bet peļņas apjoms – 6,3 miljoni latu. Saskaņā ar provizoriskjiem rezultātiem divpadsmit mēnešu laikā izpildīti 104% no pārskatītās gada realizācijas prognozes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

VID pieķer divus uzņēmumus, kas iejaukušies kases aparātu darbībā ar mērķi slēpt realizācijas ienākumus

Žanete Hāka, 13.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) amatpersonas ir konstatējušas divus gadījumus, kad uzņēmumi ir iejaukušies kases aparātu darbībā ar mērķi slēpt realizācijas ienākumus, lai samazinātu gūto ieņēmumu summu, reģistrēto darījumu skaitu un izvairītos no nodokļu nomaksas, un tādējādi neuzrādītos naudas līdzekļus, iespējams, izmantotu algu izmaksai aploksnēs, informē VID.

VID amatpersonas veica pārbaudi uzņēmuma kafejnīcā-konditorejā, Rīgā, kurā tiek tirgoti arī alkoholiskie dzērieni un tirdzniecībā izmanto EKA Optima CR-500LA.

VID amatpersonas konstatēja, ka ne visi ieņēmumi tiek uzrādīti un uzskaitīti grāmatvedības uzskaitē. Pārbaudot EKA kontrollenti, VID amatpersonas konstatēja, ka vienas dienas pirkumu summa pēc kases čekiem ir 666,26 eiro apmērā, bet izdrukātajā Z finanšu pārskatā, kurā norādīto informāciju izmanto ierakstiem grāmatvedības reģistros, kopējais dienas apgrozījums uzrādīts 446,26 eiro. Dienas uzrādītā ieņēmuma starpība 220 eiro.

Nākamajā dienā reģistrēto pirkumu summa EKA ir 1201,46 eiro, bet dienas Z izdrukas kopsumma ir 601,86 eiro, tātad dienā realizācijas ieņēmumos netiek uzrādīti 599,6 eiro. Citas dienas Z finanšu pārskatā ir atspoguļota operācija ar mīnusa zīmi 149,6 eiro apmērā, bet EKA čeki par pirkuma anulēšanu (atgriešanu) 149,6 eiro apmērā netika konstatēti. Līdzīga situācija ir konstatēta arī citās dienās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Olainfarm» provizoriskie konsolidētie 2019. gada marta rezultāti liecina, ka grupa realizējusi produkciju par 10,8 miljoniem eiro, kas ir par 3% vairāk nekā pērnā gada martā.

Savukārt trīs mēnešu provizoriskie pārdošanas rezultāti uzrāda 14% realizācijas pieaugumu attiecībā pret 2018. gada provizoriskajiem trīs mēnešu rādītājiem, sasniedzot 34,7 miljonus eiro. «Olainfarm» grupas produkcija trīs mēnešu laikā tika pārdota 47 pasaules valstīs.

Kā liecina konsolidētie marta realizācijas dati, trīs lielākie koncerna noieta tirgi ir Latvija, kur, salīdzinājumā ar iepriekšējā gada martu realizācijas apjoms ir pieaudzis par 4%, Krievija, kur šajā pat laika posmā realizācijas apjoms ir samazinājies par 23%, un Baltkrievija ar 26% pieaugumu. Pārdošanas apmēri Krievijā martā samazinājās, jo klienti plānotos medikamentu apmērus pasūtīja gada sākumā. No 10 lielākajiem noieta tirgiem samazinājums vērojams arī Ukrainā (-24%). Visos citos galvenajos noieta tirgos marta laikā ir panākts realizācijas apjomu pieaugums, būtiskas preču piegādes veiktas uz Uzbekistānu, Nīderlandi un Tadžikistānu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm provizoriskie konsolidētie 2017. gada septembra rezultāti liecina, ka produktu realizācija ir sasniegusi 9,63 miljonus eiro, kas ir par 17% vairāk nekā šajā periodā pērn, informē uzņēmums.

Lielākais realizācijas pieaugums vērojams Uzbekistānā, kur tā ir palielinājusies par 388%, Albānijā – par 232%, Vācijā – par 159%, Krievijā – par 69%, un Ukrainā – par 54%. Produktu realizācija visvairāk ir samazinājusies Nīderlandē – par 73%. AS Olainfarm koncerna lielākie noieta tirgi septembrī bija Krievija, Latvija, Ukraina un Baltkrievija.

AS Olainfarm piederošā aptieku tīkla SIA Latvijas aptieka realizācija 2017. gada septembrī veidoja 1,94 miljonus eiro, kas ir par 21% vairāk nekā pērn. Šajā laikā darbojās 69 aptiekas. SIA Silvanols apgrozījums 2017. gada septembrī bija 0,55 miljoni eiro, kas ir par 13% mazāk nekā šajā periodā pērn.

SIA Silvanols 2017. gada septembrī realizēja produkciju četrās Eiropas valstīs, ar AS Olainfarm starpniecību arī Kazahstānā, Lietuvā, Baltkrievijā, Krievijā, Armēnijā, Mongolijā un Azerbaidžānā. Elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāja SIA Tonus Elast realizācija 2017. gada septembrī veidoja 0,74 miljonus eiro, kas ir par 40% vairāk nekā šajā periodā pērn, produkti tika realizēti 16 valstīs trīs kontinentos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Olainfarm šogad plāno konsolidēto apgrozījumu 127 miljonu eiro apmērā

Dienas Bizness, 18.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm akcionāru sapulcē šī gada 1. jūnijā tika apstiprināts uzņēmuma darbības plāns, kas paredz, ka tā nekonsolidētais apgrozījums 2017. gadā sasniegs 96 miljonus eiro, savukārt konsolidētais apgrozījums – 127 miljonus eiro.

Saskaņā ar provizoriskajiem apgrozījuma rādītājiem 2017. gada pirmajos sešos mēnešos ir sasniegti 50% no visa 2017. gadā plānotā nekonsolidētā apgrozījuma un 46% no gadā plānotā konsolidētā apgrozījuma.

Kompānija informē, ka Olainfarm provizoriskie konsolidētie 2017. gada jūnija rezultāti liecina, ka produktu realizācija ir sasniegusi 10,11 miljonus eiro, kas ir par 8% vairāk nekā šajā periodā pērn. Lielākais realizācijas pieaugums vērojams Turkmenistānā, kur tā ir palielinājusies par 1206%, Itālijā – par 296%, Kazahstānā – par 103%, Polijā – par 78%, un Baltkrievijā – par 60%. 2017. gada jūnijā Olainfarm veica būtiskas piegādes uz Uzbekistānu un Nīderlandi. Produktu realizācija visvairāk ir samazinājusies Ukrainā – par 38%. Olainfarmm koncerna lielākie noieta tirgi jūnijā bija Krievija, Latvija, Ukraina un Baltkrievija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm provizoriskie konsolidētie 2017. gada augusta rezultāti liecina, ka produktu realizācija ir sasniegusi 8,04 miljonus eiro, kas ir par 19% vairāk nekā šajā periodā pērn, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Riga.

Lielākais realizācijas pieaugums vērojams Tadžikistānā, kur tā ir palielinājusies par 349%, Vācijā - par 110%, Krievijā - par 93%, un Baltkrievijā - par 63%. Produktu realizācija visvairāk ir samazinājusies Ukrainā - par 49%. 2017. gada augustā AS Olainfarm veica būtiskas piegādes uz Turkmenistānu un Nīderlandi.

AS Olainfarm koncerna lielākie noieta tirgi augustā bija Krievija, Latvija un Baltkrievija. AS Olainfarm piederošā aptieku tīkla SIA Latvijas aptieka realizācija 2017. gada augustā veidoja 1,83 miljonus eiro, kas ir par 24% vairāk nekā pērn. Šajā laikā darbojās 68 aptiekas. Savukārt SIA Silvanols apgrozījums 2017. gada augustā bija 0,38 miljoni eiro, kas ir par 6% vairāk nekā šajā periodā pērn. SIA Silvanols 2017. gada augustā realizēja produkciju septiņās Eiropas valstīs, ar AS Olainfarm starpniecību arī Kazahstānā, Baltkrievijā un Krievijā.

Komentāri

Pievienot komentāru