Citas ziņas

Tirgū ienāk zīmols - DDB Consulting

, 03.10.2008

Jaunākais izdevums

Šī gada 30. septembrī sevi tirgū pieteicis jauns zīmols — DDB Consulting. Tā ir ekspertu vienība, kas apvieno biznesa, komunikācijas un zīmolvedības konsultācijas.

"Mēs uzskatām, ka lieliskas biznesa idejas neizdzīvo bez iedvesmojošiem zīmoliem un iedvesmojoši zīmoli – bez lieliskām biznesa idejām. DDB Consulting piedāvā gan biznesa idejas (jauni produkti, pakalpojumi), gan idejas spēcīgu zīmolu radīšanai, kas šos produktus vai pakalpojumus papildinātu. Mūsu mērķis ir veidot to kā vienotu procesu, nevis tikai pētnieciski konstatēt esošo situāciju vai radīt kārtējo reklāmas ziņu, un mūsu izpratne par komunikāciju un vietējo tirgu ļauj realizēt Latvijas potenciālu — radīt jaunus Eiropas līmeņa zīmolus," skaidro DDB Consulting stratēģiskais direktors Reins Grants.

Komunikācijas aģentūra DDB jau 50. tajos gados aizsāka revolūciju pasaules reklāmā, izvirzīdama priekšplānā radošas idejas un patērētāja izpratni. Kopš 1995. gadā tika nodibināts DDB Latvija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šī gada februāri, par Baltijas gada aģentūru atzītā "DDB Latvija" kļūst par daļu no Ziemeļvalstu aģentūru tīkla "NORD" un turpinās savu darbību ar nosaukumu "NORD DDB RIGA".

Aģentūra tāpat kā līdz šim būs arī daļa no "DDB Worldwide" starptautiskā tīkla, tomēr izteikti ciešu sadarbību turpmāk veidos tieši ar Ziemeļvalstu reģiona DDB aģentūrām.

"Nepilnos 25 darbības gados "DDB Latvija" nostiprinājusi vadošās pozīcijas Baltijā. Tāpēc nu speram lielu soli tālāk, apvienojot spēkus ar Skandināvijas progresīvākajām aģentūrām. Kopīgi radīta tendenču bibliotēka, jauni instrumenti, metodes un reģionāli sadarbības projekti ir tikai daļa no ieguvumiem, ko mums paver šī Ziemeļeiropas aģentūru apvienība. Tā ļaus piedāvāt jaunas iespējas arī visiem mūsu sadarbības partneriem Baltijā, Eiropā un citos eksporta tirgos," skaidro "NORD DDB RIGA" direktors Andris Rubīns.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas «mīlētākie» zīmoli - Google, Inbox un Nokia

LETA, 17.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols Google, šodien tika paziņots mīlētāko zīmolu topa veidotāja, aģentūras DDB Latvija veidotā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā.

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta otrajā vietā ir Inbox, trešajā - Nokia. Topa ceturtajā vietā ir Skype, piektajā vietā ir ierindojies zīmols Draugiem.lv, sestajā - Swedbank, septītajā - Maxima, astotajā - Rimi, devītajā - zīmols Laima. Latvijas desmit mīlētāko zīmolu sarakstu noslēdz zīmols Provansas Francis.

Zīmols Google Latvijas mīlētāko zīmolu top10 pirmajā vietā ir ierindojies jau ceturto gadu.

Vēl bez Latvijas top10 šodien tika nosaukti arī par labākajiem atzītie zīmoli sešās kategorijās - unikālākais zīmols, kvalitatīvākais zīmols, izdevīgākais zīmols, augošākais zīmols, zīmols ar potenciālu, ietekmīgākais zīmols.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar Latvijas Mīlētāko zīmolu topu mīlētākais zīmols Latvijā ir Google.

Otrajā vietā ierindojies zīmols Nokia, bet trešajā - Inbox. Tāpat pirmajā mīlētāko zīmolu topa desmitniekā ir arī Visa karte, Swedbank, Maxima, Rimi, Draugiem.lv, Latvijas Mobilais telefons un Depo.

Tāpat kā iepriekš, Mīlētāko zīmolu topa augšgalu ieņem lielie zīmoli, kam ir plaša patērētāju auditorija un bieža saskare ar šo auditoriju, komentē DDB Consulting stratēģiskais direktors Reins Grants.

Šīgada topa rezultāti liecina, ka par mīlētāko zīmolu var kļūt arī ar neatlaidību. Piemēram, topa jaunpienācējs Depo uz vietu topa desmitniekā ir mērķtiecīgi un stabili kāpis trīs gadu garumā. «Depo krīzes laikā nav klusējis, bet pacietīgi veidojis veikala tēlu, kas līdzinās lielajiem tirdzniecības centriem,» pauž DDB Consulting stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tuvojas Mīlētāko zīmolu tops 2008 noslēgums

, 22.09.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau 4. gadu pēc kārtas Latvijā noskaidroti 50 mīlētākie zīmoli. Šogad tiks apbalvoti Top 10 zīmoli un zīmoli, kas ir vadošie piecās tēla novērtējuma kategorijās (kvalitāte, vadošums, enerģija, unikalitāte un izdevīgums). Īpašu balvu saņems arī visstraujāk kāpušais zīmols.

Latvijā Mīlētāko zīmolu topā ir notikušas interesantas izmaiņas. No 2007. gada Top 10 izkrituši 2 zīmoli, to vietā viens jauns un viens atgriezies no 2006. gada Top 10. Piektā daļa no Top 50 ir nomainījusies. Trīs zīmoli pacēlušies par vairāk nekā 30 pozīcijām un gada laikā par pusi palielinājuši savu mīlētāju skaitu. Lielākais kāpums – no 113. uz 36. vietu. Mārketinga konferences Predicts 2008 dalībnieki pirmajā trijniekā prognozē tādu zīmolus kā draugiem.lv, Hansabanka un Laima. Savas prognozes varat izteikt diena.lv Biznesa sadaļā, Db.lv informē Kristaps Menniks, Nords Event Communications projektu menedžeris.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Noskaidroti Latvijā un Baltijā mīlētākie zīmoli

Nozare.lv, 19.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols Google, informē zīmolu topa veidotāji DDB Consulting.

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta otrajā vietā ir Nokia, trešajā - Skype. Topa ceturtajā vietā ierindojies zīmols Swedbank, piektajā - Maxima, sestajā - Facebook, septītajā - TV3.

Baltijas desmit mīlētāko zīmolu sarakstu noslēdz YouTube, Raffaello un Fairy, kas attiecīgi ierindojās astotajā, devītajā un desmitajā vietā.

Zīmols Google ir arī Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta augšgalā. Arī pagājušajā gadā Google bija šī topa pirmajā vietā.

Salīdzinājumā ar pagājušo gadu savas pozīcijas Latvijas mīlētāko zīmolu topā nav mainījis arī Inbox, kas ierindojas otrajā vietā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols Google, šodien tika paziņots kompāniju DDB Consulting, Gfk Custom Research Baltic, PHD Latvia un Kapitāls kopīgi veidotajā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā.

Otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir Inbox, bet trešais - Swedbank. Top10 ceturto vietu ieņem Youtube, piekto - Rimi, sestajā vietā ierindojas Facebook, septītajā - Lattelecom, astotajā vietā ir Skype, devītajā vietā Maxima, bet Top10 noslēdz Depo.

Par 2015.gada unikālāko zīmolu atzīts Rīgas Melnais balzams, kvalitatīvākā zīmola statusā ir Nike, savukārt kā izdevīgākais zīmols ir noteikts Supernetto.

Žurnāla Kapitāls īpašā balva - Straujāk augošākais zīmols - tika piešķirta Statoil, pētījumu aģentūras GfK speciālbalvu - Zīmols ar potenciālu - ieguva Latvijas Televīzijas 1.kanāls, bet PHD Latvija drosmīgākā zīmola statuss tika piešķirts Amoralle.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

DDB virzīs pasaulē Stendera zīmolu

, 14.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Stendera uzņēmuma zīmola virzīšanu pasaules tirgū turpmāk rūpēsies komunikāciju aģentūra DDB, kas uzvarējusi uzņēmuma rīkotajā konkursā.

DDB ir viena no vadošajām komunikāciju aģentūrām Baltijā, kas izstrādā un novērtē reklāmas kampaņas, plāno integrētas mārketinga komunikācijas, konsultē un attīsta zīmolus. DDB sadarbojas ar vadošajiem Latvijas un Baltijas finanšu, mazumtirdzniecības, pārtikas u. c. nozaru uzņēmumiem.

DDB Latvija izveidots 1995. gadā un pašlaik nodarbina 40 cilvēku. DDB Latvija ietilpst DDB Worldwide sastāvā, kas ir viens no vadošajiem reklāmas aģentūru tīkliem pasaulē ar 206 birojiem 96 valstīs.

Ziepju izgatavotājs Stenders šobrīd savu produkciju tirgo 15 pasaules valstīs un tuvākajā laikā plāno iekarot arī Dāniju, Austriju, Slovēniju, Grieķiju, Lielbritāniju, Norvēģiju, Horvātiju, Saūda Arābiju un Kolumbiju. Db jau ziņoja, ka Stenders ir noslēdzis jaunus franšīzes līgumus un oktobra, novembra laikā atvērs veikalus Austrijā, Dānijā, Slovēnijā un Horvātijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Twitter, Facebook un Draugiem.lv ietekmīgāko zīmolu topa pirmajā vietā septembrī - Samsung

Nozare.lv, 11.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Twitter, Facebook un Draugiem.lv ietekmīgāko zīmolu topa pirmo vietu septembrī ieņēma tehnoloģiju uzņēmums Samsung informē aģentūras DDB Consulting stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.

Ietekmīgāko zīmolu topa otrajā vietā ir kinoteātris Forumcinemas, savukārt trešo vietu ieņem ziņu portāls Kasjauns.lv.

Topa pirmo piecnieku noslēdz Latvijas mobilais telefons (LMT) un lidsabiedrība airBaltic.

«Zīmoli, kas septembrī iekarojuši pirmās četras pozīcijas, visai aktīvi darbojušies visos trijos sociālajos tīklos, bet piektās vietas ieguvējs - airBaltic - savu vietu nodrošinājis, darbojoties tikai Twitter un Facebook,» paskaidroja Krilovs.

Pēc Krilova teiktā, topa metodoloģija ir vienkārša - katrā no sociālajiem tīkliem tiek aplūkoti divi rādītāji - zīmola auditorija un iesaiste. Pirmais nosaka, cik liela auditorija pieteikusies sekot zīmola ziņām, bet otrais - cik aktīvi pēdējā mēneša laikā auditorija iesaistījusies zīmola aktivitātēs. Veidojot kopējo topu, sociālo tīklu Twitter, Facebook un Draugiem.lv rezultāti tiek saskaitīti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Vasarā pļaujas laiks ar izklaidi saistītiem sociālajiem medijiem

Gunta Kursiša, 11.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstu «pļaujas laiku» jūnijā piedzīvojuši ar izklaidi saistītie zīmoli, piemēram, ļoti strauju kāpumu uzrādīja zīmols Spoki, kā arī jauniešu aktivitāšu zīmols Ghetto Games, liecina DDB Latvia izveidotais sociālo portālu tops.

Spoki topā pakāpušies par deviņām pozīcijām un jūnijā ir dubultojuši savas auditorijas apjomu. Šis kāpums varētu tikt skaidrots ar skolēnu vasaras brīvlaika sākumu, kas norāda uz jauniešu brīvā laika pavadīšanas tendencēm, norāda DDB Latvia pārstāvji.

Kāpums par divām vietām vērojams arī zīmolam Ghettto Games, kas jūnijā organizēja ievērojamu skaitu sporta pasākumu, iesaistot jauniešus arī sociālo mediju aktivitātēs.

Dziesmu un Deju svētku panākumi un spēja jūnija mēnesī ierindoties ietekmīgāko zīmolu topa 29. vietā, pierādot, ka interneta lietotāji labprāt iesaistās aktuālos un valstij nozīmīgos notikumos arī sociālo mediju vidē, pauž pētījuma autori.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošā aģentūra DDB Latvija, uzsākot sadarbību ar Latvijas mobilo telefonu (LMT), ir atteikusies no tālākas sadarbības ar Zelta zivtiņu un tās zīmola attīstīšanu, skaidro DDB izpilddirektors Andris Rubīns.

Aģentūra DDB, kas vairāk nekā trīs gadus ir strādājusi ar telekomunikāciju uzņēmuma Tele2 zīmolu Zelta zivtiņa, no 1. februāra kļūs par LMT partneri mārketinga komunikāciju jomā. A. Rubīns uz laiku, kas tika pavadīts, strādājot ar Zelta zivtiņu, atskatās ar prieku un lepnumu, jo zīmola attīstībā ir ieguldīts milzīgs darbs. «Šis zīmols ir ieguvis ļoti stabilu pozīciju cilvēku prātos un sirdīs, un tas faktiski ir uzsācis dzīvot patstāvīgu dzīvi,» norāda A. Rubīns.

Db jau rakstīja, ka LMT un DDB vienojušies par sadarbības uzsākšanu mārketinga komunikāciju jomā. Plānots, ka DDB nodrošinās pilnu integrēto mārketinga komunikāciju pakalpojumu kopumu, sniedzot atbalstu LMT pozīciju stiprināšanai telekomunikāciju tirgus līdera statusā un zīmola ilgtermiņa attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Spītējot krīzei

Meklē efektivitāti

Signe Knipše, Db, 27.08.2009

Mēs ticam, ka mūsu produkts ir labs, - šāda pārliecība vieno Aa Consulting īpašniekus Aigaru Jermolajevu (centrā), Kasparu Sirmo un Ģirtu Plēpi. (Foto: Ritvars Skuja, DB)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Resursu vadības sistēma ir labs pamats, lai piedāvātu vēl citus pakalpojumus. Tā secināja uzņēmums Aa Consulting un saviem klientiem - autoservisiem un dīleriem - veido ārpakalpojumu komplektu, kurā ietilpst resursu vadība, zvanu centrs un grāmatvedība.

«Tas ir diezgan komplicēts pasākums, bet pašlaik efektivitātes meklējumos nav citas izejas,» saka Aigars Jermolajevs, viens no uzņēmuma dibinātājiem un īpašniekiem. Jāteic, ka efektivitātes meklējumus šai gadījumā var attiecināt gan uz Aa Consulting klientiem, gan pašu uzņēmumu.

Meklē efektivitātiAa Consulting ir dibināts pirms trim gadiem ar diviem galvenajiem darbības virzieniem - finanšu vadības konsultācijām un IT risinājumiem. IT jomā uzņēmums savos pirmsākumos stūrēja uz tobrīd tirgū plaukstošu autonozari. «2007. gada beigās izdevās panākt, ka mums tika piešķirtas tiesības Latvijā pārstāvēt Automaster - Somijā izstrādātu resursu vadības sistēmu, kas domāta autoservisiem un dīleriem,» stāsta A. Jermolajevs. Plāni jaunajam uzņēmumam bija diezgan lieli: veidot bāzi Automaster tālākai ekspansijai uz Austrumiem - Krieviju, Ukrainu, Baltkrieviju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivālā BalticBest 2018, kas norisinājās Tallinas kinomuzejā, reklāmas aģentūra DDB Latvija atzīta par labāko starp Baltijas radošajām un komunikācijas aģentūrām. Šī ir pirmā reize, kad šos laurus plūc aģentūra no Latvijas.

Līderi noskaidroti, piešķirot punktus par katru apbalvojumu vietēja un reģionāla mēroga festivālos (kā pašmāju Adwards, lietuviešu Adrenalinas, igauņu Kuldmuna un jaunās Eiropas un Vidusāzijas Golden Drum) un par katru apbalvojumu un arī finālista statusu Eiropas un pasaules mēroga pasākumos (Cannes Lions, EPICA, Clio un citos).

Piektajā un līdz šim vērienīgākajā Balticbest festivālā no Latvijas aģentūrām vadošajā desmitniekā iekļuvušas arī Deep White, Not Perfect | Y&R Riga un New Black. Bez Baltijas reitinga noskaidrošanas Tallinā tika arī pasniegtas balvas, uz kurām pretendēja aģentūras no septiņām valstīm, un četras no šīm balvām nonāca DDB Latvija rokās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ietekmīgākie zīmoli Latvijā šogad ir Nokia, Lāči un LNT, liecina DDB Consulting apkopotā informācija.

DDB Consulting, balstoties uz Brand Capital pētījuma datiem, izvērtēja kuri zīmoli ietekmē apkārtējo viedokļus, un kuriem zīmoliem ir izaugsmes potenciāls.

Šogad iPhone ir apspriestākais zīmols. Tomēr apspriešanai ne vienmēr ir pozitīvs raksturs. Parex banka šogad izpelnījusies trešā apspriestākā zīmola titulu, bet patērētāji zīmolu šogad vērtējuši daudz kritiskāk.

Ietekmīgākie zīmoli Latvijā

Nr.ZīmolsIetekmīgums
1Nokia14.55%
2Lāči12.00%
3LNT11.90%
4Nike11.72%
5Google11.67%
6SonyEricsson11.52%
7BMW11.49%
8Diena11.49%
9LTV 111.39%
10Ilustrētā zinātne11.27%

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar sociālā tīkla Twitter pieaugošo popularitāti Latvijā, zīmolu pētniekiem pirmo reizi ir radusies jauna iespēja noteikt zīmola ietekmi. Pirmajā pētījuma reizē, Twitter ietekmīgākā zīmola nomināciju ieguvis zīmols Radio 101, tam seko žurnāls Ir un mūzikas festivāls Positivus.

Twitter ietekmīgākais zīmols, Radio 101, izrādījies arī pats apspriestākais zīmols sociālajā tīklā – to savos ierakstos pieminējuši visvairāk Twitter lietotāju. Žurnāls Ir spējis visveiksmīgāk veidot saturu, ar kuru cilvēki paši vēlas dalīties, bet airBaltic ir vispopulārākais zīmols, kura ziņām ik dienas seko vairāk kā 12 tūkstoši Twitter lietotāju.

Twitter ietekmīgāko zīmolu nosaka reklāmas aģentūra DDB Consulting sadarbībā ar Twitter izpētes pionieriem Latvijā SOON, kuri katru dienu reģistrē vairākus tūkstošus sociālā tīkla sarunu. Lai noteiktu ietekmīgākos Twitter zīmolus, zīmolu komunikācija tiek izvērtēta pēc mediju dalījuma, kas īpaši aktuāls ir jaunajos medijos - zīmola pirktie mediji, zīmolam piederošie mediji un zīmola iemantotie mediji. Patlaban zīmolu mērķis ir vairot abus pēdējos, tādēļ Twitter ietekmīgāko zīmolu topu izvērtē, pētot trīs zīmola komunikācijas šķautnes – ietekmi, apspriešanu un popularitāti, kuras ļauj izvērtēt to, kā zīmols iekarojis piederošos un iemantotos medijus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Golden Hammer uzvarētāju radošajā kategorijā kļuva aģentūra BBDO Moscow (Krievija), mediju kategorijā – Saatchi & Saatchi (Slovākija), digitālo mediju kategorijā – aģentūra Gaumina (Lietuva), bet jaunizveidotajā kategorijā «Aģentūru tīkls» sīvā cīņā balvu izcīnīja Saatchi & Saatchi, ar dažiem punktiem apsteidzot OMD tīklu.

Kopumā 7 kategorijās radošā žūrija piešķīra 21 diplomu, no tiem 5 sudraba āmurus,

1 zelta āmuru aģentūrai Hasan & Partners (Somija) par reklāmu «Tā, kā tam vajadzēja būt» (The Way It Was Meant To Be). Galvenā balva tika piešķirta BBDO Moscow (Krievija).

Mediju kategorijā diplomus ieguva 35 darbi, no tiem 10 sudraba āmurus un 9 zelta āmurus. Grand Prix saņēma Saatchi & Saatchi (Slovākija) darbs «Vēstījumi» (Messages). Šī aģentūra arī ieguva galveno mediju kategorijas balvu.

Digitālo mediju žūrija pasniedza 14 diplomus, no tiem 4 darbi ieguva sudraba āmuru un 4 zelta āmurus. Galvenā digitālo mediju balva tika piešķirta aģentūrai Gaumina (Lietuva).

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Papildināta ar foto - Ar kampaņu Latvijas labums rosina veicināt valsts ekonomiku, izvēloties Latvijā ražotus produktus

LETA, 25.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) sadarbībā ar reklāmas aģentūru DDB Latvia un vairāku nozaru asociācijām šodien sākusi ilgtermiņa kampaņu Latvijas labums, aicinot iedzīvotājus veicināt valsts ekonomiku, iegādājoties Latvijā ražotus produktus un preces.

Šodien preses konferencē kampaņas idejas autori norādīja, ka šī nebūs īstermiņa kampaņa un tās mērķis ir stāstīt par to, kā ar mazām ikdienas izvēlēm šodien iespējams uzlabot savu un Latvijas ikdienu rīt. Kampaņas laikā Latvijā ražotas preces un produkti tiks atzīmēti ar uzlīmi, etiķeti vai plakātu Latvijas labums.

«Katrreiz, izvēloties produktu no ārzemēm, mēs aizsūtām cilvēku prom no Latvijas. Tāpēc atstāj svešos produktus plauktā un savējos cilvēkus mājās. Ja katrs no mums pirks vietējās preces tikai par 10% vairāk, kopā izglābsim 20 000 darba vietu,» uzsver kampaņas autori.

Kampaņas mērķis ir mainīt Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumus - izvēlēties vietējā ražojuma preces un produktus, uzsvēra LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otro gadu pēc kārtas par mīlētāko zīmolu Latvijā atzīts Google. Otrajā vietā šogad ierindojies zīmols Inbox.lv, bet trešajā vietā - Maxima.

Uz ceturto vietu šogad noslīdējis zīmols Nokia, savukārt piektajā vietā ierindojies zīmols Laima, kas pērn atradās 12.pozīcijā. Sestais mīlētākais zīmols šogad ir Rimi, septītais - Swedbank, astotais - Draugiem.lv, paziņoja Latvijas mīlētāko zīmolu topa veidotāji - reklāmas aģentūra DDB, žurnāls Kapitāls un pētījumu aģentūra TNS Latvia.

Devītajā vietā ierindojies vēl viens topa desmitnieka jaunpienācējs - TV3, bet desmitais mīlētākais zīmols šogad ir Latvijas Mobilais telefons.

2010.gadā Latvijas mīlētākie zīmoli bija Google, Nokia, Inbox, Visa, Swedbank, Maxima, Rimi, Draugiem.lv, Latvijas Mobilais telefons un Depo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LMT uzsāk sadarbību ar DDB

Raivis Spalvēns, Dienas bizness, 16.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mobilais Telefons (LMT) un radošā aģentūra DDB Latvija (DDB) vienojušies par sadarbības uzsākšanu mārketinga komunikāciju jomā. Plānots, ka DDB nodrošinās pilnu integrēto mārketinga komunikāciju pakalpojumu kopumu, sniedzot atbalstu LMT pozīciju stiprināšanai telekomunikāciju tirgus līdera statusā un zīmola ilgtermiņa attīstībai, Dienas biznesam pavēstīja DDB izpilddirektors Andris Rubīns.

LMT prezidents Juris Binde atzīst, ka, piesaistot vienu no vadošajām komunikāciju aģentūrām, kompānijas vēlme ir dot jaunu impulsu LMT zīmola nākotnes attīstībai un nostiprināšanai. Savukārt A. Rubīns sadarbību ar LMT uztver kā pagodinājumu un atzīst, ka LMT ir radījis labu pamatu – kvalitatīvu produktu, stipru zīmolu, lielus mērķus un nopietnu izaicinājumu nākotnē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veiksmīgai spēlei jānodrošina fantastiska pieredze un jāspēj atšķirties starp citām, kā arī nepieciešams lielisks zīmols un mārketings

Tā intervijā Dienas Biznesam stāsta Somijas izglītojošo spēļu kompānijas Lightneer līdzdibinātājs un Rovio bijušais mārketinga vadītājs Peters Vesterbaka (Peter Vesterbacka). Savukārt mācību spēlēm ir vēl papildu izaicinājums – tām jābūt arī izglītojošām. Viņš stāsta arī par spēļu biznesu, konferenču organizēšanu un tuneļa būvniecību starp Helsinkiem un Tallinu.

Vairākus gadus jūs strādājāt Rovio, kas zināma saistībā ar spēli Angry Birds. Tagad jūs strādājat citā spēļu kompānijā – Lightneer. Kas ir vajadzīgs veiksmīgai spēļu kompānijai?

Starta punkts ir nodrošināt spēlētājam fantastisku pieredzi. Tā tas ir jebkurā biznesā – ir jānodrošina kaut kas lielisks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konsultāciju uzņēmums SIA IBD Consulting piedāvā sistēmu, lai uzņēmumi varētu palielināt potenciālo klientu pieplūdumu savai mājaslapai, un metodiku, lai ar tiem efektīvi strādātu

Lai savu produktu vai pakalpojumu pārdotu vietējā tirgū, bieži vien pietiek ar to, ka uzņēmuma pārstāvis gana bieži tiekas ar klientiem. Taču ārējā tirgū vajadzīga cita pieeja, un SIA IBD Consulting piedāvā risinājumu, kas palīdz uzņēmuma interneta vietnei piesaistīt apmeklētājus, kā arī tos izglītot un vadīt pirkuma virzienā. «Starptautiskajā tirgū ir jāmāk sevi pasniegt. Uzņēmumiem trūkst izpratnes un prasmju sevi pareizi pozicionēt,» saka Andrejs Juščenko, SIA IBD Consulting līdzīpašnieks.

Rolands Ozoliņš, arī SIA IBD Consulting līdzīpašnieks, teic, ka statistika un pētījumi norāda – mūsdienās pircējs ir gatavs runāt ar pārdevēju pēc tam, kad jau patstāvīgi ir izveidojis viedokli par risinājuma atbilstību savām vajadzībām. «Ja piegādātājs nav nonācis potenciālā klienta redzeslokā agrīnā pirkšanas procesa fāzē, kad tas tik tikko sācis interesēties par kādu produktu vai risinājumu, vēlāk mainīt viņa lēmumu ir grūti. Tieši tāpēc uzņēmumiem, kuri domā par nopietnu iziešanu ārējos tirgos, ir rūpīgi jāveido sava klātbūtne digitālajā vidē un jāizmanto mārketinga tehnoloģijas, lai uzrunātu potenciālos klientus, iegūtu to uzticību un izmantotu automatizācijas iespējas, kas ļauj ievērojami palielināt pārdošanas apjomus,» spriež Andrejs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Google noturējis Latvijā mīlētākā zīmola pozīcijas, Airdog kronē par drosmīgāko

Dienas Bizness, 19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Google un Inbox jau vairākus gadus pēc kārtas ir spējuši noturēt līderpozīcijas Latvijas Mīlētāko zīmolu topā, savukārt topa augstajā 3.vietā šogad ierindojusies pārtikas veikalu ķēde Rimi, informē Latvijā Mīlētāko zīmolu topa projekta vadītāja Kristīne Liniņa.

Tālāk seko Laima, Draugiem.lv, Maxima, Skype, Swedbank, Depo un Top10 noslēdz Nokia.

Par 2014. gada Unikālāko zīmolu atzīts uzņēmums Lāči, Kvalitatīvākā zīmola statusu nemainīgi saglabā Nike, savukārt kā Izdevīgākais zīmols ir noteikts Supernetto.

«Šajā gadā spilgti iezīmējas tas, ka cilvēki vairāk izvēlas krāt pieredzi, nevis preces. Tādējādi zīmoliem ir jāspēj ieinteresēt savus klientus ar uzrunājošiem stāstiem, nevis pašslavinājumiem. Uz to norāda arī fakts, ka gandrīz visiem zīmoliem ir samazinājies lojālo klientu skaits. Tikai 19 no 355 Latvijas Mīlētāko zīmolu topā iekļautajiem zīmoliem ir izdevies audzēt lojālo klientu skaitu,» uz šī gada tendencēm norāda DDB Latvija Stratēģiskais direktors Edgars Pētersons.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptiekas zīmola ierindošanās Mīlētāko zīmolu topa galvgalī ir īstens novērtējums farmaceita darbam. Ar strauju lēcienu no 92. uz 39. vietu Mīlētāko zīmolu topā Mēness aptieka 2018. gadā ir atzīta par Latvijas farmācijas nozares Mīlētāko zīmolu. Līdztekus priekam par panākto tas apliecina, cik sabiedrībā vajadzīgi un augstu tiek novērtēti aptiekā sniegtie pakalpojumi.

Latvijas mīlētāko zīmolu topa pamatā ir pētījums, kas tiek veikts pēc starptautiski radītas un vietēji adaptētas DDB Brand Capital zīmolu izpētes metodoloģijas, ko pielieto 30 pasaules valstīs. Nokļūšana šajā topā ikvienam uzņēmumam ir nozīmīgs patērētāju viedokļa barometrs, kas ļauj objektīvi novērtēt līdzšinējo darbu un izdarīt secinājumus, attīstot nākotnes stratēģiju.

Lielisks darba novērtējums

„Uzņēmumam, kas aizvien strādājis ar galveno mērķi dažādot savus pakalpojumus, pilnveidot apkalpošanas kvalitāti un kļūt par īstenu palīgu savam klientiem, nokļūšana Mīlētāko zīmolu topa augstajā vietā ir labākais darba novērtējums. Tas apliecina, ka esam izvēlējušies pareizos akcentus, un ir stimuls iesākto turpināt,” atzīst AS „Sentor Farm aptiekas” valdes loceklis un mazumtirdzniecības direktors Ivo Velde. Fakts, ka esam mīlētākais zīmols Latvijas farmācijas nozarē, apliecina mūsu darba virziena pareizību,” viņš atzīst, akcentējot, ka pirmkārt augstā pozīcija Mīlētāko zīmolu topā ir paldies katram farmaceitam, katras aptiekas vadītājam un uzņēmuma vadības komandai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā radītais dizaina peldkostīmu un pludmales apģērbu zīmols "SLOW Beachwear" izveidojis jaunu produktu līniju un vēlas lauzt stereotipu, ka peldkostīms ir sezonāls produkts.

Baltijas valstu gadalaiku un sezonalitātes dēļ pieprasījums pēc peldkostīmiem ir izteikti sezonāls. Tieši šī iemesla dēļ "SLOW Beachwear" sauklis ir "Live in the moment, savour the summer throughtout the four seasons" (tulkojumā: "Izbaudi mirkli, baudi vasaru visos četros gadalaikos"), ar ko zīmols vēlas lauzt šo stereotipu, ka peldkostīms ir sezonāls produkts, jo vasara vienmēr kaut kur ir.

"SPA ir mūsu vasara ziemas laikā, kas ir perfekti piemērota vieta, lai izbaudītu savu "SLOW Beachwear" mirkli, īpaši gada vēsākajās dienās! Kā arī "SLOW Beachwear" lēdijas ir īstas ceļojumu mīļotājas," stāsta zīmola izveidotāja Elīna Štobe.

Pavisam nesen zīmols radījis savu jauno produktu līniju viņai un viņam -"THE RED".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmols kļūst par jaunās ekonomiskās realitātes centrālo elementu, ko veido divas galvenās sastāvdaļas – emocionālā mijiedarbība uzņēmuma un patērētāja starpā, kā arī racionālā –uzņēmuma un tā partneru starpā.

Slēptā puse

Daudzi ražotāji visas cerības liek tikai uz aisberga virsotni – uz zīmola filozofisko, jēgpilno piepildījumu un ārējo tēlu. Taču pašas būtības pamatā ir ražotāja atbildība partneru priekšā: atbildība par produkta kvalitāti, sakārtota distribūcijas shēma, servisa kvalitāte, attīstības perspektivitāte un dinamiskums, tieksme pilnveidoties un daudzi citi komponenti, kurus ražotājs bieži palaiž garām, bet kam ir būtiska ietekme uz kopējo performanci.

Darbu ar partneri padarīt patiesi “abpusēji izdevīgu” palīdz saprotami un paredzami sadarbības nosacījumi, ko rada ražotājs. Nepietiek pievilināt partnerus ar pievilcīgiem bonusiem, atlaidēm vai iepirkuma cenām. Nepieciešams, lai jebkuros ekonomiskajos apstākļos spēles noteikumi un savstarpējās attīstības perspektīvas paliktu nemainīgas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mīlētāko zīmolu topā notikušas krasas izmaiņas

, 24.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mīlētāko zīmolu topā notikušas būtiskas izmaiņas – no Top10 izkrituši 4 zīmoli, bet Top 50 ir iekļuvuši 13 jauni zīmoli.

Latvijas Mīlētāko zīmolu topā jau piekto reizi ir noskaidroti 50 mīlētākie zīmoli, vērtējot piecās tēla kategorijās – unikalitāte, kvalitāte, izdevīgums, asociēšana un apspriešana, informē kompānija DDB Consulting. Tikai 6 zīmoliem Top 50 izdevies palielināt mīlētāju skaitu, salīdzinot ar pagājušo gadu. Šā gada zīmolu topu paziņos īpašā ceremonijā 29. septembrī, un pašlaik tas netiek izpausts.

2008. gadā Latvijas mīlētākie zīmoli bija: Nokia, Laima, Hansabanka, Visa, Maxima, Fairy, Cido, LMT, LNT un Orbit. Vadošuma un kvalitātes kategorijā līderis bija Nokia, kā unikālākais zīmols tika vērtēta Emihla Gustava Schokolahde, izdevīgākais – Supernetto.

Komentāri

Pievienot komentāru