Citas ziņas

Toshiba pievienojas Blu-ray ražotājiem

, 10.08.2009

Jaunākais izdevums

Kompānija Toshiba paziņojusi par plāniem sākt ražot produktus, kuri atpazīst Blu-ray diskus, ziņo BBC.

Toshiba lēmums nozīmē, ka «karš» starp kompānijas Toshiba izgudrojumu HD DVD un Sony veikumu Blu-ray ir beidzies ar Sony uzvaru. Toshiba ilgu laiku apgalvoja, ka HD DVD vēl nav beigts formāts un turpinās cīnīties par tā izplatību.

Kompānija norādīja, ka pirmais atskaņotājs «dienas gaismu» varētu ieraudzīt 2009. gada beigās.

Jāatzīmē, ka viens no galvenajiem iemesliem «kara» beigām bija kompānijas Warner Bros paziņojums, ka savas filmas tā izdos tikai Blu-ray formātā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieaugot Blu-ray popularitātei, zinātnieku grupa, kas strādā pie šī projekta, izstrādājusi jaunu Blu-ray formāta versiju – BDXL. Tā ļaus vienā Blu-ray diskā ievietot informāciju 128 gigabaitu (GB) apjomā, ziņo Information Week.

Pārrakstāmajos Blu-ray diskos, kurus parasti izmanto patērētāji mājas apstākļos, jaunais formāts atvēlēs vietu līdz 100 GB.

Patlaban viena slāņa Blu-ray diskā var saglabāt informāciju 25 GB apjomā, savukārt divu slāņu diskā – līdz 50 GB informācijas.

Jaunais formāts ļauj palielināt informācijas ietilpību Blu-ray diskā, ierakstot to nu jau četros slāņos.

Sākotnēji gan BDXL nebūs paredzēts ikdienas patērētājam, jo ierakstīšanas ierīces sākumā būšot ļoti dārgas. Vēlāk, kad cenas samazināsies, to plānots piedāvāt tirgū.

Kā viens no potenciālajiem mērķiem BDXL izmantošanai tiek minētas trīs dimensiju tehnoloģijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aug Blu-ray formāta popularitāte

, 17.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmajā ceturksnī patērētāji Blu-ray disku iegādei visā pasaulē iztērējuši 407 miljonus ASV dolāru, kas ir par 91% vairāk nekā 2008. gadā, ziņo PC World.

Ievērojami kāpis arī ieņēmumi no Blu-ray disku nomas. Salīdzinot šī gada pirmo ceturksni ar 2008. gada attiecīgo laika periodu, ieņēmumi no Blu-ray formāta disku nomas palielinājušies par 62%.

Kopumā šai izklaides industrijai (ieskaitot Blu-ray, DVD u.c. formātus) patērētāji šī gada pirmajā ceturksnī tērējuši par 3.9% mazāk nekā 2008. gada pirmajā ceturksnī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Četrās dienās kopš šā gada 22. aprīļa Džeimsa Kamerūna (James Cameron) filmas Avatar DVD un Blu-ray ieraksti pārdoti vairāk nekā 6,7 miljonos kopiju, ziņo Associated Press.

Kompānija Twenty Century Fox paziņojusi, ka četrās dienās pārdoti 2,7 miljoni Avatar kopiju Blu-ray formātā un 4 miljoni DVD formātā, piebilstot, ka Avatar kļuvusi par līdz šim vislabāk tirgoto filmu Blu-ray formātā.

Kopējie ienākumi no Avatar DVD un Blu-ray ierakstu pārdošanas bijuši 130 miljonu ASV dolāru apmērā.

Twenty Century Fox arī norāda, ka gaidāma arī Avatar 3-D versija, taču vēl netika nosaukts precīzs datums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcā Radisson Blu Hotel Latvija darbu sācis jauns ģenerāldirektors - Maikls Džakobi, kurš turpmāk pildīs arī Baltijas Reģionālā direktora pienākumus un būs atbildīgs par visām astoņām Radisson Blu viesnīcām Baltijā, informē Radisson Blu Hotel Latvija mārketinga koordinatore Anete Mietule.

M. Džakobi ir gandrīz 12 gadus ilga starptautiska pieredze viesmīlības industrijā, kas gūta dažādos vadošos amatos viesnīcās Vācijā, ASV, Īrijā, Katarā un Gruzijā. M. Džakobi pievienojās Rezidor Hotel Group 2008. gadā kā ģenerāldirektora vietnieks Radisson Blu viesnīcā Kuveitā.

Gadu vēlāk viņš tika iecelts par ģenerāldirektoru Radisson Blu viesnīcā Muskatā, Omānā. 2012. gadā M. Džakobi kļuva par ģenerāldirektoru viesnīcai Radisson Blu Iveria Hotel Tbilisi, Gruzijā, un kopš 2014. gada janvāra viņš vienlaicīgi bija ģenerāldirektors divām viesnīcām Gruzijā - Radisson Blu Iveria Hotel, Tbilisi un Radisson Blu Hotel, Batumi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Radisson Blu Rīdzene Hotel ģenerāldirektoru Jāni Vālodzi

Lelde Petrāne, 14.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Radisson Blu Rīdzene Hotel ģenerāldirektors Jānis Vālodze. Radisson Blu Rīdzene Hotel ir pieczvaigžņu viesnīca Rīgas centrā ar 95 istabām un darbojas ar Radisson Blu zīmolu kopš 2010. gada 1. jūnija.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Viesnīcas man ir šķitušas interesantas un patikušas jau no pašas bērnības, kad ceļoju kopā ar vecākiem, bet mērķtiecīgi uz to nekad neesmu gājis. Pēc vidusskolas beigšanas iestāšanos tūrisma skolā noteikti varētu raksturot kā nejaušību, jo tāda īpaša plāna, ko darīt, man nebija. Runājot par uzņēmumu, darbs starptautiskā viesnīcu tīklā, manuprāt, ir noteikti labākā izvēle profesionālā ziņā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas un tehnoloģiju gigants "Toshiba Corp." ceturtdien paziņoja, ka restrukturizācijas pasākumu ietvaros valstī plāno likvidēt līdz pat 4000 darbavietu.

Darbavietas likvidēt paredzēts līdz novembrim, par 50 gadiem vecākiem darbiniekiem piedāvājot priekšlaicīgu pensionēšanos.

Šādu rīcību Toshiba" skaidro ar nepieciešamību atjaunot uzņēmuma izaugsmi.

"Toshiba" pēdējos gados skāruši dažādi skandāli un finanšu problēmas. Pirms trīs gadiem Lielbritānijas investīciju fonds "CVC Capital Partners" izteica piedāvājumu iegādāties "Toshiba", taču šis piedāvājums vēlāk tika atsaukts.

Pēc šī neveiksmīgā piedāvājuma 2022.gadā tika prezentēti plāni "Toshiba" sadalīt divos uzņēmumos, taču šī iecere vēlāk, saskaroties ar investoru pretestību, netika īstenota.

Savukārt pērn septembrī "Toshiba" paziņoja, ka noslēgusies tā kā akciju biržā kotēta uzņēmuma ēra, jo privāts konsorcijs iegādājās gandrīz 80% tā akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Disney klasiskā multfilma Bambi ir kļuvusi par līderi ASV mājas video pārdošanas topos, vēsta Reuters.

1942. gada animācijas klasika Bambi ir ieguvusi uzlabotu izskatu un pieejama Blu-ray diskos.

Pēc tās debijas Bambi uzreiz iekļuva pirmajā vietā gan Nielsen VideoScan DVD topā gan arī kā sešās nedēļās visvairāk pārdotā Blu-ray disku filma.

Disney multfilmu ir izlaidis dubultdisku pakā – uzlabotā Bambi ir pieejama gan DVD formātā, gan arī Blu-ray.

Lai arī Bambi nav ticis izrādīts kinoteātros kopš 1988. gada, tā ir pārspējusi visus pašreiz izrādītos hītus, ieskaitot Burlesque un Faster.

Multfilma Bambi ir par jaunu briedi, kas aug viens pats mežā pēc tam, kad nekrietni mednieki nošauj tā māti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas un tehnoloģiju kompānija «Toshiba Corp.» otrdien paziņoja, ka nolēmusi pārdot televizoru ražošanas biznesu Ķīnas elektronikas uzņēmumam «Hisense Group».

«Toshiba» vienojusies «Hisense» pārdot 95% struktūrvienības «Toshiba Visual Solutions» akciju par aptuveni 12,9 miljardiem jenu (97,6 miljoniem eiro).

Šo lēmumu «Toshiba» skaidro ar centieniem uzlabot kompānijas finansiālo stāvokli.

Uzņēmums šā biznesa gada pirmajos sešos mēnešos, kas noslēgušies septembrī, strādājis ar 436 miljonu dolāru (374,05 miljonu eiro) tīrajiem zaudējumiem.

Kā ziņots, «Toshiba» septembrī panāca vienošanos, lai pārdotu savu atmiņas mikroshēmu ražošanas struktūrvienību ASV investīciju firmas «Bain Capital» vadītajam konsorcijam, kurā iesaistījušās ASV tehnoloģiju kompānijas «Apple» un «Dell», atmiņas mikroshēmu ražotāji Dienvidkorejas «SK Hynix» un ASV «Kingston Technology», kā arī ASV datu nesēju ražotājs «Seagate Technology».

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Toshiba publisko ilgi aizkavētos finanšu rezultātus; brīdina par uzņēmuma izdzīvošanu

LETA, 11.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas un tehnoloģiju kompānija Toshiba Corp. otrdien brīdināja, ka tās izdzīvošana ir apdraudēta, uzņēmumam publiskojot ilgi aizkavētos finanšu rezultātus par šā biznesa gada trešo ceturksni, kas noslēdzās decembrī.

Toshiba vēsta, ka trešais ceturksnis noslēgts ar 532,5 miljardu jenu (4,5 miljardu eiro) tīrajiem zaudējumiem.

Uzņēmums jau divreiz bija aizkavējis finanšu rezultātu publiskošanu un saskārās ar iespējamību, ka tā akciju kotēšana varētu tikt pārtraukta Tokija fondu biržā, ja netiks ievērots arī 11.aprīlī noteiktais termiņš.

Japānas finanšu regulatori bija devuši vairāk laika Toshiba, lai izvērtētu vērienīgo aktīvu norakstīšanu ASV atomenerģētikas tehnoloģiju struktūrvienībā Westinghouse Electric Co., kas pagājušajā mēnesī tiesā iesniedza bankrota pieteikumu.

Pastāv ievērojama ticamība, ka uzņēmuma finanšu situācija pasliktināsies, ņemot vērā problēmas struktūrvienībā Westinghouse, norāda Toshiba.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Toshiba pārtrauks televizoru ražošanu un likvidēs darbavietas

LETA, 10.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas un tehnoloģiju kompānija Toshiba Corp. gatavojas pārdot televizoru rūpnīcas ārvalstīs, cenšoties atgūties no grāmatvedības skandāla, kas iedragāja uzņēmuma reputāciju, ceturtdien vēsta ziņu aģentūra Kyodo.

Šāds lēmums saistīts ar plašāku izmaksu samazināšanas stratēģiju, kas varētu paredzēt arī ar zaudējumiem strādājošo personālo datoru un mājsaimniecības iekārtu ražošanas struktūrvienību apvienošanu ar citu uzņēmumu struktūrvienībām, ziņo aģentūra.

Toshiba 1959.gadā kļuva par pirmo kompāniju, kas izstrādāja krāsu televizoru, taču uzņēmums saskāries ar tirgus daļas un ienākumu kritumu aizvien lielās konkurences un pieprasījuma samazināšanās dēļ.

Kyodo norāda, ka Toshiba likvidēs vairākus simtus darba vietu saistībā ar televizoru, personālo datoru un mājsaimniecības iekārtu ražošanas struktūrvienību restrukturizāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Tehnoloģiju apskats: KlēpjdatorsToshiba Portege X20W-D

Jānis Vēvers, 13.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tikai kilogramu smagais Toshiba Portege X20W-D veiktspējas ziņā pārspēj krietni lielākus klēpjdatorus, turklāt tajā var rakstīt ar irbuli kā burtnīcā

Portatīvo datoru saplūšana ar planšetēm norit pilnā sparā, un 360 grādos atveramu klēpjdatoru ar skārienekrānu skaits nemitīgi aug. Pavasarī klāstu papildināja daži Toshiba modeļi, kas pavisam nesen nonākuši arī līdz mūsu veikaliem.

To vidū ir ultraplānais Portege X20W-D. Kā jau ierasts, klēpjdatori pieejami dažādās modifikācijās, un DB rīcībā pabija 10Q versija ar 7.paaudzes Intel Core i7 procesoru, Intel HD Graphics 620 grafisko karti, 512GB ātro SSD atmiņu un 8GB operatīvo atmiņu.

Dizains

Ietērpjot savus labākos datorus alumīnija korpusā, ražotāji gadu gaitā ir pieradinājuši lietotājus pie domas, ka tas ir sava veida kvalitātes un prestiža rādītājs. Ja alumīnijs nav redzams un sataustāms, lietotāja prātā var pazibēt šaubas par pirkuma atbilstību cenai, jo īpaši gadījumos, kad tā tuvojas divu tūkstošu eiro slieksnim, pat ja «kažociņš» ir taisīts no cita metāla. Šis stāsts tieši attiecas uz Portege X20W-D. Toshiba dizaineri šim klēpjdatoram izvēlējušies magnija sakausējuma apvalku, kas ir gana izturīgs un elegants materiāls. Vienīgi, acīmredzot cenšoties samazināt ierīces svaru, sakausējums izmantots ļoti pieticīgi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toshiba Corp fiskālajā 2011.gadā, kas sāksies aprīlī, sāks pārdot 3D televizorus ar lieliem ekrāniem, kuru izmantošanai nav nepieciešamas speciālās brilles. Tā plāno sākt revolucionāro ierīču pārdošanu arī ārpus Japānas, ziņo Reuters.

Toshiba, kas ražo gan sadzīves tehniku, gan atomelektrostacijas, Japānā jau laidusi klajā 12 collu un 20 collu 3D televizoru versijas, kurām nav nepieciešamas speciālās brilles

Šo briļļu nepieciešamība tiek uzskatīta par galveno šķērsli, kas kavē 3D televizoru tirdzniecību, bet konkurējošās kompānijas ir norādījušas, ka skata leņķis bez briļļu tehnoloģijā ir pārāk ierobežojošs.

Toshiba vizuālo produktu vadītājs Atsuši Murasava elektronikas šovā Lasvegasā sacījis, ka patērētāji Japānā šos televizorus uzņēmuši labvēlīgi. Kompānija šovā demonstrēšot 56 collu un 65 collu bez briļļu 3D televizoru prototipus, un, iespējams, laidīs klajā divus modeļus - vienu, kas pārsniegs 40 collas, bet otru, kas pārsniegs 50 collas, sacījis Toshiba runasvīrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telpas konferencēm un semināriem ir jārezervē savlaicīgi; pieaugot dažādām izmaksām, to cena ir kāpusi.

Latvijā joprojām nav multifunkcionāla konferenču centra ar ietilpīgām zālēm, kuras var uzņemt patiešām lielu apmeklētāju skaitu; uz vērienīgiem pasākumiem – starptautiskām konferencēm un kongresiem – telpas tiek aizrunātas jau gadu vai pat divus uz priekšu. Tās tiek rīkotas viesnīcās, Latvijas Nacionālajā bibliotēkā, starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā, augstskolās, Rīgas Latviešu biedrības namā un citviet. DB aptaujātie telpu pārvaldnieki šogad ir paaugstinājuši maksu par telpām vai plāno to darīt tuvākajā laikā.

Pēdējos piecos gados Radisson Blu cenu politiku ir mainījusi tikai reizi – šā gada sākumā. Par aptuveni 10% ir augusi telpu nomas maksa Radisson Blu Latvija Conference & SPA Hotel, Ridzene Hotel un Elizabete Hotel. Cenas pieaugumu galvenokārt ietekmējuši ārējie faktori – piegādātāju izmaksas un dažādas ekonomiskās un finanšu norises valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Sony izstrādājis iTunes konkurentu

Ritvars Bīders, 02.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony paziņojusi par pakalpojumu Qriocity, kas Sony ražoto elektronisko preču lietotājiem ļauj piekļūt izklaides iespējām - video, mūzikai, spēlēm un e-grāmatām.

Berlīnē notiekošajā izstādē IFA 2010 kompānija Sony paziņoja, ka tās video straumēšanas pakalpojums sākotnēji būs pieejams piecās Eiropas valstīs - Francijā, Vācijā, Itālijā, Spānijā un Lielbritānijā. Plānots, ka ar laiku pakalpojums būs pieejams arī Latvijā.

Sony arī pauda plānus ieviest jaunu mūzikas pakalpojumu, kurš būs pieejams gada beigās un mūzikas cienītājiem nodrošinās piekļuvi apjomīgam mūzikas arhīvam. Pakalpojums «Music Unlimited powered by Qriocity» sākumā būs pieejams Sony 2010. gada BRAVIA televizoriem, Blu-ray Disc atskaņotājiem, Blu-ray mājas kinozāles sistēmām, kā arī PlayStation 3 videospēļu konsolēm, VAIO un citiem personālajiemdatoriem, un ar laiku tas kļūs pieejams arvien plašākam klāstam Sony mobilo ierīču.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Samsung izsludinājis TV aplikāciju konkursu

Elīna Pankovska, 01.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Samsung Electronics ir izsludinājis Samsung Smart TV konkursu, kas Eiropas mēroga sacensības, kuru mērķis ir radīt aplikācijas ar Internet@TV funkciju aprīkotiem televizoriem, Blu-ray atskaņotājiem un Blu-ray mājas kinozāles sistēmām.

Konkursam iesniegtās aplikācijas tiks izvērtētas pēc idejas kvalitātes, funkcionalitātes un vizuālā risinājuma. Kopējais balvu fonds 500 tūkst. eiro apmērā tiks sadalīts starp tiem izstrādātājiem, kas būs piedāvājuši vislabākās aplikācijas.

Konkursa dalībniekiem savas aplikācijas gala versija, kā arī video, kas demonstrē, kā konkrētā aplikācija darbojas, ir jāiesniedz līdz šā gada 30.decembrim. Uzvarētāji tiks paziņoti nākamā gada februārī.

Plašāku informāciju par Samsung Smart TV konkursu iespējams atrast mājaslapā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Apple ar iepriekšēju samaksu nodrošinās sev displejus

Lelde Petrāne, 02.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apple Inc., iPhone un iPad ražotājs, iespējams, piekritis iegādāties gandrīz četrus miljardus ASV dolāru vērtus displejus no LG Display Co., Toshiba Mobile Display Co. and Sharp Corp. nākamo divu gadu laikā, vēsta Bloomberg.

Apple pagājušajā mēnesī informēja, ka tērēs aptuveni 3,9 miljardus ASV dolāru kā priekšapmaksu par detaļām trim kompānijām, neatklājot, kas būs detaļu piegādātāji. Kompānija, visticamāk, investēs displejos, ko ražo LG, Toshiba ekrānu vienība un Sharp, informējusi tirgus izpētes firma iSuppli, atsaucoties uz pētījumu par Apple attiecībam ar piegādātājiem, licencēšanas tiesībām un tehnoloģijām.

Kalifornijā bāzētais elektronikas ražotājs cenšas nodrošināt augstas izšķirtspējas displeju piegādes produktiem iPhone un iPad, ņemot vērā arvien sīvāko konkurenci ar viedtālruņiem un planšetdatoriem, kas darbojas ar Google Inc. Android programmatūru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Ir īstais brīdis domāt par zinātņietilpīga jaunuzņēmuma veidošanu

Db.lv, 01.09.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zinātniskas inovācijas pārvēršana pielietojamā produktā ir ļoti interesants, azartisks un aizraujošs darbs, faktiski – pat dzīves veids, uzskata zinātņietilpīgo jaunuzņēmumu "Nano RAY-T" un "3D Strong" līdzdibinātājas Marina Petričenko un Marija Korabovska.

"Jā, tas prasa daudz laika un pamatīgu iedziļināšanos, jo ne vienmēr uzreiz var ieraudzīt veidu, kā praktiski izmantot konkrēto inovāciju. Taču rezultāti ir tā vērti," atzīst Petričenko.

Jaunuzņēmumi "Nano RAY-T" un "3D Strong", kas attīsta dažādus oglekļa nanocaurulīšu izmantošanas veidus, pavisam nesen ierindoti starp pieciem perspektīvākajiem nanotehnoloģiju startup Austrijā bāzētās platformas "StartUs Insights" versijā. Gan "Nano RAY-T", kas pēta oglekļa nanocaurulīšu izmantošanu akumulatoros, gan "3D Strong", kas nodarbojas ar 3D drukas materiālu piedevu radīšanu, ir sasnieguši vidējo attīstības posmu. Proti, patlaban notiek vai drīzumā sāksies izstrādāto produktu verifikācija industrijas uzņēmumos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Viesnīcas soda par apvienošanās nepaziņošanu

Elīna Pankovska, 05.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome pieņēmusi lēmumu piemērot naudas sodu 11,28 tūkst. Ls Rezidor Hotels Group, jo uzņēmums nebija paziņojis par apvienošanos, kā arī nebija saņēmis padomes atļauju.

Apvienošanās atļauja nepieciešama, ja izpildās likumā noteiktie kritēriji – šajā gadījumā apvienošanās dalībnieku tirgus daļa pieczvaigžņu viesnīcu pakalpojumu sniegšanas tirgū pārsniedza 40%, DB informēja Konkurences padomes pārstāve Inita Kabanova.

Tomēr vienlaikus Konkurences padome atļāvusi Rezidor Hotels Group izmantot Reval Hotels aktīvus, pārņemot savā pārvaldībā viesnīcas Reval Hotel Latvija, Reval Hotel Elizabete un Reval Hotel Rīdzene, jo secināts, ka tas nerada negatīvas sekas konkurencei, un pieņēma lēmumu apvienošanos atļaut.

Starp Rezidor Hotel Group un Reval Hotels (Linstow) noslēgtie pārvaldīšanas līgumi, kas attiecas uz trim minētajām viesnīcām, stājās spēkā 2010.gada 1.jūnijā, un kopš 2010.gada viesnīcas pārdēvētas par Radisson Blu Hotel Latvija, Radisson Blu Hotel Rīdzene un Radisson Blu Hotel Elizabete. Līdz tam Rezidor Hotel Group Latvijā pārvaldīja vienu viesnīcu – Radisson Blu Hotel Daugava.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, uz viesnīcas Radisson Blu Latvija Conference & SPA Hotel terases jumta sadarbībā ar biškopi Jāni Šnikvaldu uzstādīti 10 bišu stropi, plānojot ievākt 500 kilogramus medus.

Ideja īstenota, lai veicinātu dabas daudzveidību pilsētā, pievērstu sabiedrības uzmanību bišu būtiskajai lomai dabā un to iznīkšanas riskam.

«Sekojot Radisson Blu viesnīcu piemēriem citās pasaules pilsētās, sadarbībā ar dravniecību Baltu dravas, šodien - pasaules Bišu dienā, uz viesnīcas terases jumta uzstādījām 10 bišu stropus. Sagaidām, ka katrs no tiem liepu ziedēšanas laikā divu nedēļu garumā varētu ienest 30 līdz 60 kilogramus medus, ko pēc tam ne tikai pasniegsim viesiem pie ēdienreizēm, bet brūvēsim savu medalu un medus liķieri,» stāsta viesnīcas direktors Gerhards Erasmus.

«Bišu saimes, kuras izvietotas pilsētās, spēj ievākt ne tikai vairāk, bet arī augstvērtīgāku medu. Tas saistīts ar faktu, ka pilsētās ir daudz apstādījumu, dārzu un parku, mazākas temperatūras svārstības un galvenokārt pilsētvide ir brīva no konvencionālajā lauksaimniecībā izmantojamām, bitēm un cilvēkam kaitīgajām pesticīdu atliekvielām. No bitēm iegūst arī pati pilsēta, jo tiek apputeksnēti tuvumā esošie koki un ziedi,» stāsta biškopis J. Šnikvalds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Viesnīca Latvija investīciju projektos šogad ir ieguldījusi 1,8 miljonus eiro

LETA, 07.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Viesnīca Latvija (Radisson Blu Hotel Latvija) investīciju projektos šogad ir ieguldījusi 1,8 miljonus eiro, pastāstīja viesnīcas vadība.

Viesnīcas pārstāvji sacīja, ka šogad viesnīcā turpinājās pagājušajā gadā iesāktie fasādes siltināšanas darbi, kuros šogad ieguldīti 250 000 eiro. Kopumā četru gadu laikā viesnīcas fasādes siltināšanas darbos plānots ieguldīt 800 000 eiro. Tāpat šogad tika renovēts Skyline bārs viesnīcas 26.stāvā, modernizācijā ieguldot 500 000 eiro. Šogad īstenoti arī vairāki citi dažāda mēroga projekti, kuros kopumā ieguldīti vairāk nekā miljons eiro. Tostarp modernizēts konferenču centra tehniskais aprīkojums un veikta virkne ar informācijas tehnoloģiju (IT) un viesu drošību saistītu uzlabojumu.

Nākamgad Radisson Blu Hotel Latvija attīstībā plānots ieguldīt 1,4 miljonus eiro, lai rekonstruētu konferenču centru, kā arī atjaunotu vestibila zonu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Rezidor Hotel Group atver reģionālo ofisu Rīgā

Zane Atlāce - Bistere, 12.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcu uzņēmums Rezidor Hotel Group izveidojis Baltijas reģionālo ofisu, kurš atradīsises Rīgā, informē Agija Kola-Kanča.

Baltijas un Ukrainas reģionālā biroja direktora amatā iecelts līdzšinējais Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel viesnīcas ģenerāldirektors Maikls Džakobi, kurš tagad ir atbildīgs par visiem 18 Rezidor īpašumiem ar vairāk nekā 4300 istabām Baltijas valstīs un Ukrainā.

Tikmer Gerhards Erasmus ir kļuvis par Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel viesnīcas jauno ģenerāldirektoru. Radisson Blu Elizabete un Radisson Blu Rīdzene viesnīcas turpmāk vadīs jaunais ģenerāldirektors Džordžs Miu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektroierīču ražotājs kompānija Toshiba arī ir nolēmusi iesaistīties strauji augošajā planšetdatoru tirgū un cer iedragāt Apple pozīcijas piedāvājot lētāku ierīci, vēsta BBC.

Toshiba ir prezentējusi savu planšetdatoru Thrive, kura vienkāršākais modelis maksās tikai 429 ASV dolārus (aptuveni 210Ls), kas ir lētāk nekā Apple iPad2 vienkāršākais modelis. Kompānija norāda, ka Thrive pamata modeļi būs aprīkoti ar Wi-Fi un ir piemēroti cilvēkiem, kas planšetdatorus lieto mājās. Ierīce pārdošanā ASV parādīsies jau 10. jūlijā.

Apple planšetdatoru veiksmes stās ir iedrošinājis daudzas datoru un elektronikas kompānijas ienākt tirgū. Lai gan tādu kompāniju kā Samsung ražotais Galaxy tab vai Sony ierīces nav spējušas iedragāt Apple hegemoniju, Toshiba ir pārliecināta, ka pieprasījums pēc citu kompāniju ražojumiem nozīmīgi pieaugs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas un tehnoloģiju kompānija Toshiba Corp. ceturtdien publiskoja ilgi aizkavētos finanšu rezultātus, paziņojot, ka pagājušajā biznesa gadā, kas noslēdzās martā, tā strādājusi ar 965,7 miljardu jenu (7,4 miljardu eiro) zaudējumiem.

Pastāvēja aizvien lielākas bažas, ka uzņēmums nespēs iekļauties ceturtdienas gala termiņā par finanšu rezultātu publiskošanu, ņemot vērā nesaskaņas ar auditoriem par vairāku miljardu jenu zaudējumiem ASV atomenerģētikas tehnoloģiju struktūrvienībā Westinghouse Electric Co..

Toshiba vairākkārt bija aizkavējusi finanšu rezultātu publiskošanu par pagājušo biznesa gadu, skaidrojot, ka uzņēmumam nepieciešams vairāk laika, lai izvērtētu Westinghouse Electric zaudējumu radīto ietekmi.

Kā vēstīts, Toshiba akcijas vērtība piedzīvojusi lejupslīdi kopš decembra nogales, kad uzņēmums brīdināja par vērienīgiem zaudējumiem struktūrvienībā Westinghouse Electric, kas martā tiesā iesniedza bankrota pieteikumu

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Toshiba radījusi 3D televizorus, kuru lietošanai nav nepieciešamas brilles

Lelde Petrāne, 04.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toshiba Corp. paziņojusi, ka ap decembra beigām tā plāno laist pārdošanā pasaulē pirmo 3D LCD televizoru, kuru skatoties, lai radītu dziļuma ilūziju, nav nepieciešamas speciālas brilles, ziņo The Wall Street Journal.

Toshiba informējusi, ka jaunie televizori būs pieejami Japānā un tiem būs divi ekrāna lielumi. Pārdošanā ASV un Eiropā tos pagaidām nav plānots laist.

12 collu modeļa cena varētu būt aptuveni 120 tūkstoši jenu (aptuveni 1440 ASV dolāri), bet 20 collu modeļa - 240 tūkstoši jenu (aptuveni 2880 ASV dolāri).

«Tas joprojām nav apmierinošs līmenis, ja runājam par cenu un ekrāna izmēru,» atzinis Toshiba pārstāvis Masaki Osumi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Toshiba zaudējumi pirmajā pusgadā bijuši 630 miljoni dolāru apmērā

, 27.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānija Toshiba sava finanšu gada pirmajos sešos mēnešos, kas noslēdzās šogad septembrī, strādājusi ar 630 miljonu ASV dolāru lieliem zaudējumiem, liecina kompānijas provizoriskie aprēķini, vēsta AFP.

Attiecīgajā laika periodā pirms gada kompānijas zaudējumi bija 418 miljoni dolāru.

Toshiba provizoriskie aprēķini arī liecina, ka kompānijas apgrozījums finanšu gada pirmajā pusē bijis 32 miljardu dolāru apmērā.

Toshiba nav mainījusi savu prognozi attiecībā uz kompānijas zaudējumu apjomu visā 2009./2010. finanšu gādā, saglabājot to 543 miljonu dolāru apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru