Transports un loģistika

Toyota Baltijas valstu autoservisu mehāniķu sacensībās uzvar Latvija

Ainars Sedlenieks [email protected], 13.09.2004

Jaunākais izdevums

10. septembrī notika Toyota Baltijas valstu autoservisu mehāniķu sacensības. Šajās sacensībās, kuras notiek jau trešo gadu, tika noskaidroti autoservisu labākie mehāniķi. Sacensībās bija jāveic pieci uzdevumi: apkopes tests, dzinēja diagnosticēšanas tests, remonta tests, elektroaprīkojuma tests un rakstveida tests. Autoservisu mehāniķiem bija jāveic automašīnas kārtējā apkope, jākonstatē automašīnas dzinēja darbības traucējums, jākonstatē bojājums automašīnas elektrosistēmā un jāizpilda rakstisks tests. Sacensības notika Toyota pārstāvniecībā HAT-Auto Rakverē, kur bija uzstādīts uzdevumu izpildei nepieciešamais aprīkojums, kā arī nodrošinātas attiecīgās automašīnas. Viena no automašīnām bija Toyota hibrīda tipa modelis Prius. Piecas stundas ilgajās sacensībās pirmo vietu ieguva Kaspars Vanags no Amserv Motors Latvijā

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte, 19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spriežot pēc Latvijas populārāko modeļu top 10, japāņu Toyota ražojumi 2009. gadā ir baudījuši lielāko pircēju atsaucību. Interesanti, ka neraugoties uz finansiālajām grūtībām, populārāko modeļu saraksta priekšgalā var atrast dārgo Toyota Landcruiser visurgājēju.

Kopumā šajā saraksta varam atrast sešus dažādus Toyota modeļus, kas norāda uz markas daudzveidīgo pircēju loku. Tautas auto godā joprojām Toyota kompaktklases sedans Corolla.

Latvijas 2009 gada populārāko modeļu top 10 (I – XII)Toyota Landcruiser 150 (Foto:Toyota)

Marka, Modelis Reģistrēto auto skaits

Toyota Corolla/Auris 208

Toyota Avensis 135

Toyota Landcruiser 118

Toyota RAV 4 114

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotās krosoverkupejas "Toyota C-HR" rīcībā ir jau divas hibrīdsistēmas. Jaudīgākā no tām attīsta 184 ZS lielu jaudu.

Pēc "Toyota" marketologu aplēsēm, 95% no plānotajiem atjaunotā "C-HR" pārdošanas apjomiem Eiropā veidos hibrīdi. No tiem 62% būs lētākā un mazjaudīgākā hibrīdmodeļa pircēji, bet 33% priekšroku dos 184 ZS hibrīdmodelim. Arī Baltijā "Toyota" hibrīdmodeļu pārdošanas bilance pret benzīnversiju ir nospiedošā pārākumā, turklāt ar katru nākamo dienu tā palielinās par labu hibrīdiem. Būtiski uzsvērt, ka tas attiecas ne tikai uz "Toyota C-HR", bet visu "Toyota" modeļu klāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Paldies līdzšinējam "Toyota Motor Corporation" prezidentam Akio Tojoda (Akio Toyoda), jo viņa vīzija un redzējums, ka "Toyota" mūsdienās vairs nedrīkst būt tikai tehniski uzticami, toties garlaicīga un pelēcīga izskata auto, rezultējās ar to, ka "Toyota C-HR" debijas brīdī 2016. gadā pārsteidza Eiropu ar savu revolucionāro dizainu. Šī pamanāmā personība iekustināja pat allaž konservatīvos Rietumeiropas pircējus, un "Toyota C-HR" ir tas auto, kas deva attīstības grūdienu pārveidot arī pārējo "Toyota" modeļu gammu, kas tiek tirgota Eiropā. Kas attiecas uz uzlaboto "C-HR", tad līdztekus nelielām vizuālajām pārbīdēm auto ir ieguvis jaunu gaismas tehniku, uzlabotu multimediju centru ar plašākām izmantošanas iespējām un dzidrāku ekrāna izšķirtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Latvijas autoservisu pelēkajā sektorā pazūd 64 miljoni eiro

Zane Atlāce - Bistere, 10.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liela daļa Latvijas autoservisu pakalpojumu vēl aizvien tiek sniegti, tā dēvētajā, pelēkajā sektorā, tādējādi valsts makam garām aizpludinot 64 miljonus eiro gadā, liecina Latvijas Auto asociācijas veiktie aprēķini.

Ņemot vērā Latvijas autoparka lielumu, servisu un darbinieku skaitu, mehāniķu darba stundas, rezerves daļu apjomu, kā arī citus parametrus, asociācija aprēķinājusi, ka autoservisu pelēkajā sektorā gadā pazūd 38 miljoni eiro PVN un vēl 26 miljoni eiro iet secen, neveicot darbinieku sociālās iemaksas un IIN.

Pirms vairākiem gadiem, kad ēnu ekonomikai autoservisu nozarē pastiprināti pievērsās Valsts ieņēmumu dienests, tirgus it kā mazliet pierāvās, jo spiediens bija pietiekami liels, teic asociācijas valdes loceklis Ingus Rūtiņš.

«Bet to jau nevar noturēt mūžīgi. Jābūt kādam instrumentam, kas spēj šo spiedienu noturēt arī brīdī, kad kontroles mehānisms atlaižas, bet tāda instrumenta nav. Līdz ko masveida pārbaudes beidzās, tā viss aizgāja vecajās sliedēs un esam turpat, kur bijām 2005., 2006.un citos gados, nekas nav mainījies. Krāpjas gan ar algām, maksājot minimālās, masveidā izvairās no PVN apmaksas, īpaši, ja runājam par rezerves daļu tirdzniecību. Vairāk nekā 98% no visiem servisiem vairāk vai mazāk optimizē nodokļus,» skarbi secina I.Rūtiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Motor Europe oficiāli paziņojusi par astoņu Toyota modeļu atsaukšanu Eiropā sakarā ar potenciāliem akseleratora pedāļa darbības traucējumiem. Iesaistītie modeļi un to ražošanas gadi ir šādi:

• AYGO (2005. gada februāris – 2009. gada augusts)

• iQ (2008. gada novembris – 2009. gada novembris)

• Yaris (2005. gada novembris – 2009. gada septembris)

• Auris (2006. gada oktobris – 2010. gada 5. janvāris)

• Corolla (2006. gada oktobris – 2009. gada decembris)

• Verso (2009. gada februāris – 2010. gada 5. janvāris)

• Avensis (2008. gada novembris – 2009. gada decembris)

• RAV4 (2005. gada novembris – 2009. gada novembris)

Vēl tiek noskaidrots precīzs atsaukto automobiļu skaits, tas varētu sasniegt 1.8 miljonus auto. Nevienam Lexus modelim un pārējiem Toyota modeļiem nav šādu darbības traucējumu.

«Kompānijai Toyota klienti vienmēr ir pirmajā vietā, jebkādā situācijā,» komentē Tadaši Arašima (Tadashi Arashima), Toyota Motor Europe prezidents un galvenais rīkotājdirektors. «Mēs apzināmies, ka pašreizējā situācija rada neērtības, un mēs patiesi atvainojamies par to. Turklāt vēlamies nomierināt klientus – potenciālie akseleratora pedāļa traucējumi tiek novēroti ļoti reti. Atsaukšana ir tikai profilaktisks līdzeklis, lai garantētu augstākos drošības standartus visiem mūsu klientiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vidēji ceturtā daļa no autoservisu apmeklētāju skaita ir sievietes, liecina kompānijas SIA Robert Bosch veiktais pētījums, kura ietvaros apzināti visi Latvijā esošie Bosch autoservisi.

Apkopotie dati norāda, ka no Rīgas autoservisu apmeklētājiem vidēji 33% ir autovadītājas, savukārt citās Latvijas pilsētās to skaits procentuāli ir krietni mazāks - 17% no kopējā apmeklētāju daudzuma.

Ņemot vērā Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) datus, kas apliecina, ka aizvien vairāk pieaug sieviešu autobraucēju skaits, tiek prognozēts, ka ar nākamajiem gadiem arī autoservisu apmeklētāju vidū palielināsies autovadītāju – sieviešu skaits, kuras vēlēsies savas automašīnas nodot kvalitatīvai apskatei vai remontam.

Savukārt autoservisu speciālisti uzsver, ka sievietes automašīnu problēmas bieži vien spēj aprakstīt precīzāk nekā vīrieši, izmantojot tēlainus apzīmējumus, piemēram, trokšņus. Tāpēc speciālisti sievietēm, kuras regulāri brauc ar automašīnu un vēlas, lai tai tiktu veikta apskate vai remonts, iesaka vērsties autoservisos personīgi. Tas esot pamatojams ar faktu, ka, neraugoties uz valdošajiem stereotipiem, patiesībā sieviete savu automašīnu visbiežāk pazīst labāk nekā jebkurš cits.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notiks unikālas stratēģiskās sacensības uzņēmumiem

, 06.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo reizi Latvijas vēsturē šo ceturtdien un piektdien 6. - 7. septembrī Kurzemes pusē notiks līdz šim nebijušas stratēģiskās sacensības S2 Latvijas vadošajiem uzņēmumiem. 30 uzņēmumu komandas lauzīs galvas par pareizo komandas rīcības stratēģiju, risinās šifrētas mīklas, pārvarēs šķēršļus, skries un pierādīs savu fizisko varēšanu.

Uzņēmumu stratēģiskās sacensības S2 piesaka mobilo sakaru operators Tele2, laikraksts Diena un aģentūra Nords Porter Novelli sadarbībā ar aktīvā tūrisma centru Eži. Šogad sacensības notiek ar aktīvu Liepājas domes un vietējo uzņēmēju atbalstu. Katru no 30 uzņēmumiem, kas apliecinājuši savu dalību sacensībās pārstāves 5 darbinieku komanda.

Lielu un labi pazīstamu uzņēmumu vadītāji uz 2 dienām pametīs savus ērtos biroja krēslus un sakārtoto darba vidi, lai plecu pie pleca ar saviem kolēģiem dotos Liepājas apkārtnes mežos un pierādītu saviem konkurentiem, ka ir labāki stratēģi un komandas spēlētāji. S2 sacensībās uzņēmumi piedalīsies, lai gūtu uzvaru un veidotu labu reputāciju savam darba devējam un uzņēmuma zīmolam. Lai uzvarētu, katra uzņēmuma komandai vairāk par visu būs nepieciešama pārdomāta stratēģija, komandas vienotība un efektīva savstarpējā komunikācija. Komandas fiziskajai varēšanai un izturībai ir tikai otršķirīga loma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Jūtot pieprasījumu, Bosch Service ievērojami paplašina autoservisu tīklu Baltijā

Lelde Petrāne, 05.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bosch Service, lielākais autoservisu tīkls pasaulē, plāno paplašināt darbību Baltijas reģionā, līdz šā gada beigām atverot 10 jaunus autoservisus, no kuriem četri plānoti Rīgā un Latvijas lielākajās pilsētās.

Bosch Service autoservisu tīklā visā pasaulē ietilpst 15 000 tīkla dalībnieku, no kuriem 11 800 ir Bosch Car Service, kas apkalpo visu automašīnu markas. Baltijā šobrīd darbojas 43 Bosch Service autoservisi, un līdz gada beigām plānots atvērt 3 autoservisus Lietuvā, 3 - Igaunijā un 4 – Latvijā. 2012. gadā Bosch plāno investēt 100 000 eiro Bosch Car Service attīstībā.

Paplašināšanās ietvaros šobrīd norit aktīva stratēģisko partneru piesaiste Baltijas valstu lielākajās pilsētās un novadu centros. Bosch Service izvirzījis mērķi izveidot plašu autoservisu tīklu pārklājumu Baltijā ar 25 autoservisiem Latvijā, 25 Igaunijā un 50 - Lietuvā. Paplašināšanos iecerēts pabeigt tuvāko 3 līdz 5 gadu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Konkursa nolikums

Topošo uzņēmēju televīzijas sacensības

, 12.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Firmas noslēpums

Nolikums

1. Sacensību mērķis

Ir iedrošināt jaunos uzņēmējus uzsākt savu biznesa ideju realizēšanu un atainojot sacensības norisi televīzijā, izglītot sabiedrību par uzņēmējdarbības pamatiem un veicināt sabiedrības izpratni par uzņēmējdarbību kā ekonomiskās attīstības pamatnosacījumu.

2. Mērķauditorija

2.1. Tiešie ieguvēji ir Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 gadiem, kuri vēlas izveidot savu uzņēmumu, kura pamatā ir jaunu tehnoloģiju attīstība un inovācija.

2.2. Netiešie ieguvēji ir sabiedrība kopumā, uzņēmēji, investori, riska kapitāla fondu pārvaldes uzņēmumi un pašvaldības.

3. Sacensību organizators, rīkotājpartneris un partneri

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas galvaspilsētā Maskavā norisinājās pasaulē prestižāko un senāko studentu komandu programmēšanas sacensību (ICPC) fināls, kurā Latviju pārstāvēja Latvijas Universitātes (LU) komanda – Aleksejs Zajakins, Aleksandrs Zajakins, Kristaps Čivkulis un treneris Jevgēnijs Vihrovs.

Komanda sacensībās parādīja lielisku sniegumu un 117 pasaules spēcīgāko komandu konkurencē ieguva augsto 26. vietu (dalīto 24. vietu).

Epidemioloģiskās situācijas dēļ fināla sacensības tika vairākkārt pārceltas no 2020. gada jūnija līdz pat 2021. gada oktobrim. Neskatoties un grūtībām, fināls tomēr notika un klātienes pasākumā bija jāievēro pastiprināti drošības noteikumi – jāveic Covid-19 testēšana, jāvalkā sejas maskas, kā arī visiem dalībniekiem bija jābūt vakcinētiem.

Komandai līdzi šoreiz devās tikai viens treneris – LU Datorikas fakultātes (DF) pētnieks Jevgēnijs Vihrovs, savukārt ilggadējais LU komandu treneris DF profesors Guntis Arnicāns komandu atbalstīja un motivēja attālināti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor Corporation nolēmusi atsaukt automašīnas arī Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem, teikts piektdien publiskotajā paziņojumā.

Kompānija paziņoja, ka Eiropā tiks atsaukti astoņi modeļi. Kompānija prognozēja, ka aptuvenais skaits varētu būt 1.8 miljoni automašīnu, bet precīzu skaitu Toyota Motor Corporation preses sekretārs nemācēja nosaukt.

Vietējie Toyota pārstāvji Wess Motors un Amserv Motors noraida baumas, ka Latvijā tirgotajām Toyota automašīnām varētu būt problēmas ar akseleratora pedāli.

(Foto: AFP/SCANPIX)Db.lv jau ziņoja, ka pirmais atsaukums, kas saistīts ar defektīviem akseleratora pedāļiem, tika izdarīts pērn novembrī, Toyota atsaucot 3.8 miljonus automašīnu ASV. Jau toreiz kompānija atzina, ka jaunie akseleratora pedāļi būs gatavi tikai šī gada aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Toyota leģenda ar BMW gēniem

Aldis Zelmenis, 24.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atskaitot virsbūves čaulu un par braukšanu atbildīgo mezglu regulējumus, visu pārējo jaunajai Toyota GR Supra ir izveidojis vācu ražotājs BMW

Auto, kura izstrādes procesā aktīvi iesaistījās viens no planētas Zeme aizņemtākajiem cilvēkiem, proti, Toyota Motor Corporation prezidents Akio Toijota (Akio Toyoda). Kaislīgs autoentuziasts, kurš testēja Supra prototipus un pieņēma galalēmumu par modeļa sērijveida ražošanu. Auto izlolots ar Toyota sporta apakšnodaļas Toyota Gazoo Racing tiešu atbalstu, attiecīgi auto nosaukumā, kā arī uz automašīnas virsbūves daudzviet atradīsim Gazoo Racing (GR) logo.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Leģendāras personības atgriešanās. BMW un Toyota sadarbības sinerģija ir radījusi unikālu auto, kas būs pamanāms koplietošanas satiksmē un atpazīstams pēc savām gaitas īpašībām. 340 ZS jaudīgs sešcilindru rindas turbomotors ar trīs litru tilpumu kupejas degungalā, astoņpakāpju automāts, aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs un citas sastāvdaļas liks ortodoksālas orientācijas autofaniem sajūsmināties. Pirmās atsauksmes ir ļoti pozitīvas, jo neba velti japāņu koplietošanas ceļiem piejaucētā klasiskās piedziņas sporta auto 900 vienību kvota pirmajam gadam jau ir pārdota. Arī 90 vienībās tiražētās limitētās Mate Gray Metallic virsbūves krāsas Toyota GR Supra modeļi jau atraduši savus pircējus, starp citu, viens no tiem esot ceļā pie kaimiņzemes Igaunijas klienta. Atgādināsim, ka pats modelis tiks ražots Austrijā, Grācā jeb turpat, kur dvīņubrālis BMW Z4. Tādējādi var teikt, ka Toyota GR Supra ir Eiropā dzimis un arī Eiropā attīstīts produkts ar japāņu zīmotni pierē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

ASV autobraucēji sūdz tiesā Toyota

Gunta Kursiša, 17.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota automašīnu īpašnieki ASV tiesā iesnieguši sūdzību par to, ka kritusies Toyota ražoto automašīnu vērtība, vēsta BBC.

Toyota automašīnu īpašnieki norāda, ka viņiem radušies zaudējumi, jo automašīnu ražotājs Toyota neatklāja un arī nesalaboja defektus, kas bija radušies Toyota automašīnās. Jau vēstīts, ka Toyota 2009. un 2010. gadā atsauca no tirgus vairākus miljonus automašīnu ASV un Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem.

Toyota tiesai iesniedza priekšlikumu, ka amerikāņu Toyota īpašnieku prasības ir jānoraida, tomēr tiesa ļāva tiesas procesam virzīties uz priekšu.

«Tiesas procesa sākumā ir jāpieņem, ka apgalvojumi ir patiesi un, ka automašīnu ražotājs Toyota ir izraisījis tās produktu pircējiem zaudējumus,» norāda Kalifornijas apgabala tiesnesis Džeimss Selna (James Selna).

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Autoīpašnieki nav gatavi maksāt reālo cenu par autoremontu vai apkopi

Zane Atlāce - Bistere, 03.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītais gads autoremontu un apkopju jomā ir bijis gana izaicinošs - galvenā problēma industrijā ir kvalificēta darbaspēka trūkums, secina autoservisu platformas servix.lv līdzīpašnieks Rūdolfs Roze.

"Esam piedzīvojuši, ka vairāki autoservisi trūkstošā darbaspēka dēļ ir bijuši spiesti samazināt apjomus vai pat pārtraukt darbību. Darbinieku trūkums lielā mērā izskaidrojams ar zemo atalgojumu, ko autoserviss ir gatavs maksāt darbiniekiem kā arī to, ka autoīpašnieki nav gatavi maksāt "reālo" cenu par autoremontu vai apkopi," norāda R.Roze.

Viņaprāt, nozari arī būtiski kropļo valdošais nelegālo autoremontdarbnīcu skaits, kas var piedāvāt savus pakalpojumus par zemāko cenu. Līdz ar to Latvijas autoparks ir viens no vecākajiem Eiropā un tehniskais stāvoklis automašīnām bieži vien ir katastrofāls.

Db.lv jau rakstīja, ka platforma servix.lv izveidota, lai auto īpašniekiem bez maksas pāris minūšu laikā būtu iespējams salīdzināt auto servisu piedāvājumus, kā arī sniegtu iespēju pieteikt auto remontu, diagnostiku, eļļas maiņu un citus pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Šonedēļ Ventspilī sāksies vērienīgais ielu sporta un kultūras festivāls Ghetto Games

Ventspils Olimpiskais centrs, 27.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā nedēļas nogalē, 28.jūlijā ar vērienīgām sacensībām ekstrēmajos sporta veidos Ventspilī tiks atklāts lielākais jauniešu ielu sporta un kultūras festivāls Eiropā Ghetto Games, dēvēts arī par GGFEST. Festivālā par uzvaru dažādos sporta veidos – sākot ar BMX, skeitbordu, “inline” un beidzot ar strītbaik frīstailu un SUP - sacentīsies sportisti no vairākiem kontinentiem.

Festivāls Ghetto Games soļo līdzi laikam, modernās tehnoloģijas iekļaujot arī savā programmā – pirmo reizi šogad festivāla ietvaros noritēs arī Latvijas dronu jeb bezpilota tālvadības gaisa kuģu sacensības. Savukārt tie, kuri nevarēs ierasties Ventspilī, varēs vērot pārraides no dažādu sporta veidu sacensībām interneta vietnē Ghetto.lv.

Pirmajā festivāla dienā, 28.jūlijā sacensības noritēs vairākos sporta veidos – GGFest Warm-up pulcēs amatierus, kuri sacentīsies scoot, inline un BMX freestyle disciplīnās, šajā dienā notiks arī Baltijas čempionāts veikbordā, starptautiskās BMX dirt sacensības, tiks vērtēti arī labāko triku meistari veikbordā, notiks arī starptautiskās BMX flatland sacensības. Piektdienas vakars noslēgsies ar filmu izrādīšanu un dronu paraugdemonstrējumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Motors Toyota sasniedz rekordlielu pārdoto auto skaitu

Laura Mazbērziņa, 14.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos sešos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par vairāk nekā 17%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, informē kompānija.

Kopš šā gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 791 jaunu «Toyota» auto, no kuriem 28% jeb 225 bija hibrīdauto. Mazlietoto auto pārdošanas apjomu pieaugums ir 28%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. «WESS Motors Toyota» auto tirgus daļa ir 7,7% no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Šā gada pirmajā pusē vērojam pakāpenisku tirgus izaugsmi – pieaug pārdošanas rādītāji gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Visstraujāk šogad audzis korporatīvais segments – šā gada sešos mēnešos pieaugums ir 31%. Pieprasījuma pieaugumu veicinājusi līzinga risinājumu un kreditēšanas pieejamība gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Kopumā pirmo pusgadu vērtējam pozitīvi – augam ātrāk nekā kopējais auto tirgus. Arī nākamajā pusgadā, visticamāk, būs vērojams attīstības temps - tirgus pakāpeniski augs, ja vien to nesatricinās kādi nepatīkami lēmumi ekonomikā, piemēram, pēc vēlēšanām,» komentē Aleksejs Radionovs, AS «WESS» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem jaunumiem, ko japāņu autoražotājs Toyota ved uz Frankfurtes autoizstādi būs kopaktklases modeļa Auris HSD pilnā hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde.

Tas iezīmē vēsturisku pavērsienu Toyota stratēģijā – Toyota pilnā hibrīda tehnoloģijas ieviešanu plašam tirgum paredzētā modelī, kas ir pirmais solis Hybrid Synergy Drive® (HSD) izmantošanā visos uzņēmuma piedāvātajos modeļos.

Frankfurtē paredzēta arī jaunā Prius Plug-in hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde. Prius Plug-in hibrīds paplašina pilnā hibrīda tehnoloģijas (HSD) iespējas, ļaujot darbināt automobili tikai ar elektrību netālos ikdienas braucienos. 2010. gada sākumā īpaši izvēlētiem klientiem Eiropā plaša mēroga izmēģinājuma braucieniem iznomās vairāk nekā 150 automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota trīskāršojusi ceturkšņa peļņu

Gunta Kursiša, 05.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Toyota fiskālā gada otrajā ceturksnī uzņēmuma pārdošanas apjomi pasaulē ir ievērojami pieauguši, līdz ar to kāpinot Toyota peļņu līdz 3,1 miljardiem ASV dolāru, kas ir trīs reizes vairāk nekā analoģiskā periodā pērn, raksta usatoday.com.

Kopumā šā fiskālā gada pirmajā pusē, salīdzinot ar 2011. gada pirmajiem sešiem mēnešiem, Toyota peļņa pieaugusi par 572,1%. «Produkcijas pieaugums šogad, salīdzinot ar pērno gadu, vērojams visos reģionos,» norādīja Toyota viceprezidents Satoši Ozava (Satoshi Ozawa).

Neņemot vērā ekonomiskās nedienas eirozonā, Toyota pārdošanas apjomi ir kāpuši visos reģionos pasaulē – Ziemeļamerikā Toyota pārdeva 1,3 miljonus automašīnu, kas ir par 572 tūkstošiem vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā laika posmā; Japānā tika pārdoti 1,2 miljoni braucamrīku, kas ir par 395 tūkstošiem vairāk nekā pērn kompānijas fiskālā gada otrajā ceturksnī; savukārt Eiropā tika pārdoti 412 tūkstoši Toyota automašīnu, kas ir 51 tūkst. vienību pieaugums, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Vācijas pircēji ir apmierināti ar Toyota

Ainars Sedlenieks [email protected], 06.07.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota ceturto gadu pēc kārtas gūst uzvaru J.D. Power German pētījumā par klientu apmierinātību (CSI) Toyota modeļi iegūst pirmās vietas piecās grupās no septiņām. Toyota ceturto reizi pēc kārtas ir sasniegusi vadošo pozīciju kopējā klientu apmierinātības pētījumā. To apliecina J.D. Power and Associates 2005. gadā Vācijā veiktais pētījumu par klientu apmierinātību (CSI). Toyota ieguva 856 punktus 1000 punktu skalā, parādot īpaši labu sniegumu kvalitātes un uzticamības, izplatītāju sniegto pakalpojumu un ekspluatācijas izmaksu jomā. Turklāt Toyota modeļi ierindojās pirmajās vietās piecās grupās no septiņām. Toyota Yaris Verso bija labākā Mazo automašīnu grupā, bet Toyota Yaris Hatchback tajā ierindojās otrajā vietā. Toyota Corolla bija labākā Zemāko vidējo mašīnu grupā, savukārt Avensis uzvarēja Augstākajā vidējā grupā. Toyota arī iekaroja universāļu un sporta universāļu grupas ar Toyota Corolla Verso un Toyota RAV4. Savukārt Toyota Avensis Verso bija arī otrs labākais starp universāļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā patlaban nopērkamas trīs veidu hibrīdautomašīnas - Toyota, Lexus un Honda, liecina autotirgotāju sniegtā informācija. Par to, cik maksā šādas automašīnas, ar ko tās atšķiras no parastajām automašīnām un kuri Latvijas uzņēmēji jau iegādājušies hibrīdautomašīnas darba vajadzībām, lasiet Db.lv sagatavotajā apskatā.

Papildināts ar uzņēmuma TRIĀLS komentāru.

(Video, kurā Wess Motors Automašīnu pārdevējs Raimonds Buls stāsta par hibrīdautomašīnu darbības tehnoloģiju un skaidro, kādas ir šo automašīnu priekšrocības - raksta beigās.)

Uz jautājumiem atbild WESS Motors (Toyota un Lexus pārdevējs) Reklāmas nodaļas vadītāja Jana Šilvane:

- Vai Latvijā ir iespējams iegādāties Lexus un Toyota hibrīdautomašīnas?

Jā, Latvijā var iegādāties gan Toyota, gan Lexus hibrīdauto: Toyota Prius, Lexus RX400h, Lexus GS450h un jūlijā vai augustā Latvijā būs nopērkams vēl viens Lexus hibrīdauto - lielais sedans LS600h.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Saredz iespēju autoservisu digitalizācijā

Anda Asere, 13.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Redzot, ka auto īpašniekiem trūkst uzticības autoservisiem, "Repairo" izveido platformu, kas palīdz izvēlēties autoservisu un pieteikt remontu digitālā formā.

"Daudzi autoservisi joprojām ikdienā izmanto novecojušas metodes, lai pārvaldītu servisu un darbā ar klientiem. Tāpat bieži vien patērētājs neko nezina par blakus esošo remontdarbnīcu – nedz to, kā tur izskatās, nedz cenu politiku. Uzrunājam autoservisus, kuriem nav kauna parādīt savas telpas, pastāstīt par to, kā veidojas cena un kā tiek remontēta automašīna," teic Undis Neilands, "Repairo" līdzdibinātājs.

Platforma "Repairo.eu" darbojas kopš oktobra. "Jaunizveidotais produkts gūst atsaucību no autoservisiem un auto īpašniekiem. Šobrīd esam ļoti apmierināti ar iegūtajiem rezultātiem – rezultāti ir labāki, nekā bijām plānojuši, auto īpašnieki mājaslapu apmeklē regulāri un apjomi pieaug katru dienu," apgalvo U. Neilands.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoservisa rezervācijas platformā Autofi auto īpašnieki var pieteikt automašīnu remontu, attiecīgi pretī no servisiem saņemt piedāvājumus, kurus iespējams salīdzināt pēc dažādiem faktoriem – cena, laiks, kvalitāte, garantija un atsauksmes

Pie paša projekta uzņēmuma komanda sāka strādāt 2017. / 2018. gada mijā, bet oficiāli kompānija reģistrēta šā gada maijā. Uzņēmuma komandā ir četri cilvēki - divi somi, viens latvietis un viens azerbaidžānis. «Nolēmām realizēt šāda veida projektu, jo redzējām to, ka auto remonta industrija ir nesakārtota un necaurspīdīga. Daudzos gadījumos auto īpašnieks nesaņem attiecīgo kvalitāti vai garantiju par veikto servisu. Šo un vēl citu iemeslu dēļ vēlējāmies izveidot vienotu tirgus platformu, kas savienotu auto īpašniekus ar autoservisiem,» stāsta platformas līdzdibinātājs Undis Neilands. Biznesa ideja ir aizgūta no ārzemēm, un platformas izveidošanas ideja nākusi no somu kolēģa - kursa biedra, ar kuru kopā U.Neilands mācās Latvijas Universitātē. Somam bija ideja, ka kaut ko tādu varētu realizēt Baltijā, jo līdz šim tik lielā mērogā tas nebija izdarīts. Latvijas uzņēmējs norāda, ka pastāv līdzīgas platformas, bet tās strādā nedaudz citādi, piemēram, servisu darbību pieteikšana notiek manuāli, bet Autofi priekšrocība ir tā, ka viss notiek automātiski.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Autoservisa īpašnieks: Latvijā pārvietojas ar, maigi sakot, draņķīgām mašīnām

Monta Glumane, 01.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biežākās problēmas automašīnām tiek novērotas ritošajā daļā. «Ja brauc pa tādiem ceļiem, kādi ir pie mums, tad nav brīnums,» biznesa portālam db.lv teic CRSS autoservisa īpašnieks Roberts Burvis. Viņš neslēpj savas domas: «Latvijas iedzīvotāji pārvietojas ar, maigi sakot, draņķīgām mašīnām,»

Kā sāpīgākos tematus nozarē R.Burvis akcentē autoceļu kvalitāti, automašīnu tehnisko stāvokli, darbinieku trūkumu un negodprātīgos autoservisus.

«Lielākā problēma ir tā, ka cilvēki meklē pašu lētāko variantu, bet vienlaikus vēlas dīlera kvalitāti. Tas ir nesavienojami, un tas ir jāsaprot. Tajā pašā laikā ir ļoti daudz negodprātīgu autoservisu, kas detaļām liek 200 līdz pat 300% uzcenojumu. Turklāt bieži vien atbrauc klients, stāsta, ka mainīta kāda automašīnas detaļa, bet mēs konstatējam faktu, ka detaļa nav nomainīta. Nauda gan ir iekasēta,» par skarbo realitāti nozarē stāsta R.Burvis. Arī autoservisu skaits, pēc viņa domām, Latvijā esot lielāks nekā nepieciešams.

Komentāri

Pievienot komentāru