Ētsētisko vērtību ziņā jaunais minivens Toyota Verso, drīzāk ir zaudējis nekā ieguvis, toties zem virsbūves čaulas slēpjas daudz praktisku labumu.
Jaunajā Verso salonā būšot vairāk vietas, nekā iepriekš. Tas ir ērtāks pateicoties uzlabotajai Toyota Easy Flat 7 sēdekļu sistēmai, kur īpaša uzmanība pievērsta otrās un trešās sēdekļu rindas vietām.
Visam Verso modeļu klāstam ir pielāgota Toyota Optimal Drive tehnoloģija, kas līdz pat 20 % paaugstina dzinēja jaudu un par 12 % samazina degvielas patēriņu un CO2 izmešu līmeni. Jaunajam Verso būs pieejami pieci dzinēji: 2.0 litru ar 126 ZS , un Toyota 2.2 litru D-4D turbo dīzelis ar 150 ZS vai 177 ZS jaudu, kā arī 1.6 un 1.8 litru Valvematic benzīna dzinēji, kam raksturīgi segmentā labākie jaudas un CO2 izmešu rādītāji.
Japāņi ir lielīgi arī par to, ka jaunajam Verso savā segmentā būšot labākais pretestības koeficients (Cd=0,295), garāka garenbāze, platāka šķērsbāze. Verso balstiekārtā priekšā un aizmugurē un ievērojami pārveidota piekares ģeometrija piešķir jaunajam Verso uzlabotas dinamiskās īpašības, labāku vadāmību, sānsveru kontroli, stabilitāti un braukšanas komfortu.
Apvienojot uzlabotas aktīvās un pasīvās drošības un gājēju aizsardzības tehnoloģijas ar īpaši stingru, enerģiju absorbējošu virsbūves struktūru, kurā intensīvāk izmantots augstas izturības tērauds, jaunais Verso ir gatavs iegūt augstāko novērtējumu Euro NCAP triecientestu programmā - 5 zvaigznes.