Satiksmes ministram Uldim Augulim trūkst konkrētu atbilžu uz nozares sasāpējušajiem jautājumiem, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Kaut arī U. Augulis pie Satiksmes ministrijas (SM) stūres ticis jau otro reizi, pāris mēnešus pēc stāšanās amatā ministram arvien maz konkrētu risinājumu, ko piedāvāt Latvijas Tranzīta biznesa (LTBA) asociācijas biedriem daudzo ielaisto problēmu risināšanai. Viena no tām ir rūkošie kravu apjomi dzelzceļa pārvadājumos un ostās.
Ceļu infrastruktūras sakārtošanai, ko ministrs definējis par vienu no prioritātēm, augustā būšot sagatavoti priekšlikumi finansēšanas modeļa uzlabošanai. Taču risināmu jautājumu netrūkst arī dzelzceļa jomā, piemēram, daudzgadu līgums starp valsti un AS Latvijas dzelzceļš. AS Baltijas Tranzīta serviss vadītāju Ivaru Sormuli interesē, kāds ir valsts uzstādījums dzelzceļa infrastruktūras jomā, proti, ko valsts no tās sagaida, jo no tā ir atkarīgs nepieciešamais finansējums. Līdz maija beigām varētu tikt sabalansētas abu pušu – valsts un dzelzceļa – iespējas un vēlmes šajā ziņā, norādīja SM Dzelzceļa departamenta direktors Jānis Eiduks. Svarīgi pirms tam būtu apspriest atslēgas principus, lai pēc dzelzceļa infrastruktūras attīstības plāna un daudzgadu līguma uzrakstīšanas nesāktos diskusija ar nozari par šo jautājumu būtību, uzsvēra LTBA vadītājs Aivars Lembergs.
Visu rakstu Tranzīta problēmām maz risinājumu lasiet 5. maija laikrakstā Dienas Bizness.