Autopārvadājumu biznesā kravas ir jāved neatkarīgi no laika apstākļiem un nevar gaidīt, kamēr kāds notīrīs, piemēram, sanesumus, norāda Latvijas starptautisko autopārvadātāju asociācijas Latvijas auto prezidents Valdis Trēziņš, komentējot situāciju uz autoceļiem, kur šī gada pēdējos mēnešos nereti notiek autoavārijas, kurās iesaistīts smagais autotransports.

«Tas ir pārmetums ceļu īpašniekiem, kuriem ceļi būtu jāsakārto un jānotīra. Galvenokārt jāgādā, lai notīrīti būtu tranzītceļi, uz kuriem galvenokārt ir aktīvāka kustība. Ceļi ne vienmēr tiek notīrīti operatīvi, un tas arī ietekmē drošību uz ceļiem,» atzīst eksperts.

Viņš gan arī norāda, ka šogad ir neparasti agra ziema un autovadītāji, iespējams, psiholoģiski līdz galam nebija gatavi.

Kā ziņots, decembrī notikušas vairākas autoavārijas, kurās iesaistītas kravas mašīnas. Avārijā Brocēnu novadā, grāvī ieslīdot kravas automašīnai, bojā gāja tās vadītājs. Uz šosejas Ventspils-Rīga pie pagrieziena uz Ķemeriem notika sadursme starp vieglo un kravas automašīnu. Negadījumā bojā gāja 1966.gadā dzimusi sieviete, vēl divas sievietes nogādātas slimnīcā. Netālu no Tūjas krustojuma savukārt notika frontāla sadursme starp vieglo un kravas automašīnu, kā rezultātā gāja bojā 1967. gadā dzimušais vieglās automašīnas vadītājs.

Savukārt novembra beigās Jaunciema gatvē, starp pagriezienu uz Kalngali un Mīlgrāvja tiltu, apgāzās kravas automašīnas cisterna ar dīzeļdegvielu.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra