Citas ziņas

«TUI» nostiprina savas pozīcijas golfa tūrismā

Aivars Mackevics [email protected], 11.04.2003

Jaunākais izdevums

Eiropas lielākais tūrisma koncerns TUI vēlas nostiprināt savas pozīcijas golfa tūrismā. Pirmie soļi šajā jomā jau ir sperti, proti, tagad varēs iegādāties TUI Golfers Pass un TUI Golf Card. Līdz ar to katrs, kam ir interese par golfu, varēs pabeigt TUI desmit stundu apmācības kursu sadarbības skolās un iegūt TUI Golfers-Pass. Jaunā pase ļaus izmantot TUI piederošos golfa laukumus gan savā zemē, gan ārvalstīs, kā arī sadarbības partneru piedāvājumus bez eksāmenu veikšanas, kas atļautu izmantot esošos laukumus. Turpretī TUI Golf Card būs vairāk orientēta uz jau pieredzējušiem golfa spēlētājiem un ietvers dažādus atvieglojumus un priekšrocības. Tai skaitā arī "Greenfee" atvieglojumus, kas dod iespēju saņemt atlaides līdz pat 50%. Karte būs derīga 12 mēnešiem un tā maksās 98 eiro. Avots: FVW

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

FOTO, VIDEO: Golfu var spēlēt ikviens

Laura Mazbērziņa, 07.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai spēlētu golfu, nav jābūt aristokrātam, un šā stereotipa laušana ir viens no Ozo golfa kluba mērķiem.

Par kluba apmeklētāju un golfa spēlētāju var kļūt ikviens, kurš ir ar mieru respektēt golfa laukuma noteikumus, spēles etiķeti un apģērba kodeksu, ar ko nezinātājs var iepazīties uz vietas, stāsta Armands Puče, Ozo golfa kluba (SIA Golfs & karti) direktors un līdzīpašnieks, Latvijas Golfa federācijas (LGF) prezidents. Viņaprāt, katram golfa spēlētājam ir jābūt gatavam izaicinājumam un jāsaprot, ka jebkurš hobijs prasa laiku un enerģiju. Lai sāktu spēlēt golfu, ir nepieciešami vien seši eiro. Ja spēle iepatiksies, interesentam, lai varētu spēlēt golfa laukumā un piedalīties sacensībās, būs nepieciešama Latvijas Golfa federācijas izdota Handikapa (HCP) karte. To var saņemt, nokārtojot Zaļās kartes testu vai atjaunojot iepriekšējā gada HCP karti. Zaļās kartes testam ir teorētiskā un praktiskā daļa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Eiropas lielākais tūroperators ienāk Krievijā

Aivars Mackevics [email protected], 04.08.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas lielākais tūrisma koncerns TUI šī gada 1. augustā ir uzsācis aktīvu darbību Krievijas tirgū, kurš kopā ar tūroperatoru Mostravel nodibināja jaunu uzņēmumu TUI Mostravel Russia (TMR). TUI pieder 34% uzņēmuma akciju, bet pārējie 66% pieder krievu tūroperatora Mostravel ģenerāldirektoram Rabsonam Mamedovam, taču TUI no 2006. gada varēs pārpirkt 17% akciju un līdz ar to iegūt vairākumu uzņēmumā, proti, 51% akciju. Tūrisma firma Mostravel, kura līdz šim bija Turcijas un Ēģiptes ceļojumu speciālists, ir pārvietojis visu savu firmu ar 70 darbiniekiem uz jauno tūrisma uzņēmumu. Jāatzīmē, ka kompānija Mostravel ir dibināta 1996. gadā un pagājušajā gadā apkalpoja gandrīz 100 000 ceļotājus, kas pēc tūrisma speciālistu aprēķiniem varēja radīt apgrozījumu ~35 miljoni ASV dolāru apmērā. Galvenais jaunā uzņēmuma darbības virziens būs vērsts uz standartizēto ceļojumu pārdošanu četru un piecu zvaigžņu kategoriju segmentā, pie kam jāatzīmē, ka kopš 2003. gada tūroperatora Mostravel programmā ir jau TUI koncerna viesnīcu markas Magic Life, Iberotel un Sol y Mar. Kā atzīst TUI koncerna vadītājs Mihaels Frenzels, tad viņš tic Krievijas tirgus potenciālam, kas jau tuvāko trīs līdz piecu gadu laikā radīs “daudz patīkamu mirkļu”. Jau pagājušajā gadā TUI paziņoja par savu ieceri ieiet Krievijas tūrisma tirgū, taču atlika savus plānus, jo uzskatīja, ka Krievijas tirgus ir noslogots ar pārāk daudziem maziem tūroperatoriem. TUI Mostravel Russia mērķis ir jau nākošajā gadā ar 200 000 atpūtniekiem panākt gandrīz 100 miljonu ASV dolāru lielu apgrozījumu. Bet jau 2007. gadā panākt ar 300 000 atpūtnieku gadā 160 miljonu ASV dolāru lielu peļņu. Sākumā TUI Mostravel Russia Krievijā kooperēsies ar tādiem partneriem kā lidsabiedrība KrasAir. Taču tas, cik ātri TUI pats varēs piedāvāt savus lidojumus, būs atkarīgs no Krievijas ekonomiskās situācijas. Pēc TUI aprēķiniem pagājušajā gadā Krievijā tika nopirkti apmēram divi miljoni standartizēto ceļojumu un valsts ar 145 miljoniem iedzīvotāju vēl glabā sevī lielu ceļotāju potenciālu. Krievijas iedzīvotāju vidū ļoti iecienīti ir ceļojumi uz Turciju un Ēģipti. Jāatzīmē, ka Austrumeiropā TUI koncernam pieder savi tūroperatori tādās valstīs kā Ungārija, Polija, Slovēnija un Slovākijā. Pirms pāris mēnešiem TUI ienāca arī Ķīnas tirgū. Vairāki Latvijas tūrisma uzņēmumi ir ziņojuši, ka TUI ar interesi novēro arī Baltijas tūrisma tirgu. Krievijas tūrisma nozares dalībnieki raugās uz šo TUI soli vairāk ar ziņkāri, nekā ar bažām. Eiropas lielākā tūrisma koncerna spējas, iekarot Krievijas tirgu, būs atkarīgas no vairākiem faktoriem. Jāatzīmē, ka Krievijas tirgū jau darbojas viens no TUI konkurentiem – trešais Vācijas lielākais tūroperators LTU Touristik, kurš jau 2003. gada martā uzsāka savu tūrisma biznesa darbību zem ITS markas. LTU ir atvēris Maskavā tūrisma firmu Itours, kura darbojas kopā ar lidsabiedrību Avialinii-400. Taču pusotra gada laikā Krievijas firma ITS nav spējusi ieņemt ievērojamu pozīciju valsts tūrisma tirgū. TUI AG sastāvā ietilpst 84 tūrisma firmas no visas Eiropas, kuras gadā piedāvā ceļojumus apmēram 18 miljoniem cilvēku. Koncerna sastāvā ir apmēram 3 600 tūrisma biroji, 32 aģentūras, kas ir specializējušās uz kādu noteiktu valsti un 100 lidmašīnu parks. Tūrisma koncerns ir iesaistījies ar savu kapitālu 290 viesnīcu darbībā, kuras vienlaicīgi spēj izmitināt apmēram 157 000 klientu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

Latvijā pirmais golfa laukums nosvinējis 20 gadu jubileju

Zane Atlāce - Bistere, 24.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Golfa laukumā Viesturi 22.jūlijā notika jubilejas turnīrs, kurā piedalījās arī vairāki golfa spēlētāji, kuri ar savu golfa spēli pirms 20 gadiem 1998.gada jūlijā atklāja Latvijā pirmo golfa laukumu un tādējādi aizsāka Latvijas golfa tradīcijas.

Spēlētāji turnīra laikā dalījās atmiņās par 20 gadus veciem notikumiem, savukārt vairāki no viņiem saņēma piemiņas medaļas Golfa pamatlicējs Latvijā.

Medaļu saņēma golfa laukuma Viesturi pirmā direktore Sandra Opīte, Latvijā pirmais golfa treneris Vilnis Baltiņš Jr, golfa kluba Viesturi pirmais prezidents Gunārs Pīlādzis, golfa laukuma Viesturi un Latvijas golfa federācijas pirmais sabiedrisko attiecību veidotājs Kristians Rozenvalds, portāla Golfs.lv redaktors Gundars Galkins, kā arī spēlētāji: diplomāts Pēteris Elferts, Vitālijs Gavrilovs ar sievu Lidiju Gavrilovu un Aldis Puisītis ar sievu Daigu Puisīti.

«Šo 20 gadu laikā ir izaugusi jauna golferu paaudze. Savulaik golfa laukumā Viesturi, saviem tobrīd golfu spēlējošajiem vecākiem līdzi nāca arī mazās meitenītes - Krista un Māra Puisītes, tāpat arī Laura Jansone. Tagad viņas ir jau izaugušas, izmācījušās Amerikā, kļuvušas ne tikai par daudzkārtējām Latvijas čempionēm, bet arī parādījušas sevi dažādās Pasaules golfa tūrēs ar cerībām Latviju pārstāvēt Olimpiskajās spēlēs,» pasniedzot medaļu Aldim Puisītim, teica golfa laukuma Viesturi izpilddirektore Ļubova Micenko.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

TUI ar lētiem ceļojiem mēģina uzlabot savu finansu stāvokli

Aivars Mackevics [email protected], 09.05.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielie tūrisma koncerni kā piemēram, TUI un Thomas Cook cenšas elastīgi reaģēt uz tirgus izmaiņām Rietumeiropā un viens no konkurences instrumentiem ir cena, kura var būtiski ietekmēt tūrisma nozares tirgus pievilcību. Terorisma draudi, Irākas karas sekas un SARS epidēmija tūrisma industrijai ir radījusi sarežģītu biznesa situāciju. Sevišķi lielajiem tūrisma gigantiem ievērojami zaudējumi rodas to neelastīgās menedžmenta un mārketinga politikas dēļ, taču pēdējie notikumi Rietumeiropas tūrisma tirgū liecina arī par šo lielo uzņēmumu mēģinājumu pielāgoties straujām tirgus izmaiņu situācijām. Eiropas lielākais tūrisma koncerns TUI vēlas nodrošināt ilglaicīgu konkurētspēju, veicot ražošanas izmaksu ietaupījumu par 360 miljoniem eiro tuvākajos divos gados. Pagājušajā gadā uzņēmumam TUI AG apgrozījums ir samazinājies par 9%, sasniedzot tikai 20,3 miljardus eiro. Tieši tūrisma biznesa apgrozījums uzņēmumam samazinājās par 3%, sasniedzot 12,4 miljardus eiro. Lielākie zaudējumi bija Ziemeļeiropā un Vācijas kaimiņvalstīs. Uzņēmuma peļņa bija tikai 41 miljons eiro, kas ir par 90% mazāk nekā pirms gada. Arī šis gads koncernam sagādā galvassāpes, jo pārdoto vasaras ceļojumu skaits ir par 15% mazāks nekā pirms gada. Tūrisma koncerns TUI ir 5,4 miljardu eiro parādnieks, kuru samazināšanai tiks pārdotas uzņēmuma daļas enerģētikas sektorā. Šajā gadā tiek plānots samazināt darba vietas no 70 000 uz 68 000. TUI ar lēto marku Kā atbildi uz tirgus izmainām šodien (9.05.2003) TUI atklāja jaunu tūrisma marku Discount Travel ar kuras palīdzību uzņēmums vēlas savā piedāvājumā iekļaut arī īpaši lētus piedāvājumus tuviem un vidēji tāliem standartizētajiem lidojumiem ar viesnīcu pakalpojumu. Menedžments cenšas saglabāt TUI marku kā kvalitātes zīmi, bet Discount Travel realizēs izmaksu konkurences politiku. Discount Travel sākuma posmā piedāvās ceļojumus uz 23 peldu vietām, piemēram, Baleāru salām, Kanāriju salām, Vidusjūras piekrasti, Bulgāriju un Dominikanas Republiku. Pašlaik šajā piedāvājumā iekļautas 120 viesnīcas klasiskajos peldu reģionos. TUI paredz mārketinga nolūkos dažus ceļojumus pārdod arī zem pašizmaksas. Lētos ceļojumus, kuri lielākajā daudzumā ir par 10% līdz 40% lētāki nekā klasiskais TUI piedāvājums, var rezervēt 3 mēnešus vai vienu dienu iepriekš pirms izlidošanas. Jaunā marka tiek pārdota 9 500 TUI ceļojumu birojos vai arī interneta portālā www.discount-travel.com. Kopumā tiek prognozēts zem šīs markas pārdod līdz 300 000 ceļojumiem, taču kopumā TUI ik gadus pārdod 6,5 miljonus ceļojumu. Līdz šim TUI pārdeva liekos ceļojumus kā pēdējās minūtes piedāvājumu, kuru bija iespējams rezervēt divas nedēļas pirms izlidošanas. Šos ceļojumus pārdeva meitas uzņēmums Berge&Meer bez starpnieku palīdzības. Koncerna lielākais konkurents Thomas Cook savus lētos ceļojumus pārdod ar uzņēmuma Bucher palīdzību jau vairākus mēnešus iepriekš un tas ļāva koncernam šajā lētajā sektorā veiksmīgi pārdod vairāk kā 600 000 ceļojumu. Tūrisma eksperti paredz, ka šajā gadā abi konkurenti var piedāvāt īstu cenu karu – lētāk par lētāku. Protams, tas nenāks par labu tūrisma nozarei, jo samazināsies peļņa un saasināsies konkurence starp vidēji lieliem tūrisma uzņēmumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Golfa Villas projekts tiek attīstīts kopā ar pircēju, būvējot viņa izvēlētu somu ražotāja Honka mājas projektu.

Projekts Saliena ir uzsācis attīstīt ekskluzīvu privātmāju rajonu Golfa Villas pie Jūrmalas Golfa laukuma, tādējādi turpinot pirms vairākiem gadiem uzsākto Golf Estate konceptu.

Par jauno projektu lielu interesi jau izrāda golfa cienītāji no dažādām valstīm, kas novērtē projekta vienu no galvenajām priekšrocībām - privātmājas atradīsies tikai 200 metru attālumā no golfa kluba ēkas.

Jaunais projekts atbildīs premium klasei. Šobrīdbūs pieejamas deviņas somu ražotāja Honka pasaulē augsti novērtētās koka mājas 200 - 250 kv.m. platībā. Golfa Villas projekts tiek attīstīts kopā ar pircēju, būvējot viņa izvēlētu somu ražotāja Honka mājas projektu. Tas nozīmē, ka pircējs var līdzdarboties projekta īstenošanā no zemes izvēles līdz atslēgu nodošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tūroperators «TUI» kooperējas ar avīzi «Bild»

Aivars Mackevics [email protected], 09.06.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas lielākais tūrisma koncerns TUI vēlas palielināt savu ceļojumu pārdošanu ar Vācijas lielākā dienas laikraksta “Bild” starpniecību. Tūrisma koncerns TUI tagad ir kļuvis par interneta portāla Bild.T-Online jaunizveidotās ceļojumu sadaļas piedāvātāju. Interneta portāla lapu Bild katru dienu apmeklē vairāk kā 53 miljoni viesu un šī gada pirmajā ceturksnī ir kļuvis par vislabāk izmantoto online piedāvātāju Vācijā. TUI cer, ka ar šo kooperāciju sasniegs lielāku apgrozījumu un spēs vairāk piesaistīt jaunus klientus. Pirms trīs gadiem Vācijā aizsākās ceļojumu pārdošana ar interneta starpniecību, taču cerētais apgrozījums ir palicis krietni aiz svītras nekā bija prognozēts. Piemēram, pagājušajā gadā TUI ceļojumu koncerns Vācijā caur TUI mājas lapu Tui.de pārdeva ceļojumus 35 miljonu eiro apmērā, kas ir par 1% mazāk nekā viss kopējais pārdoto TUI ceļojumu apgrozījums Vācijā. Kā atzīmē TUI, tad pēdējā laikā pieaug interese internetā pēc ceļojumiem, kas varētu būt izraisīta ar cilvēku pastiprināto interesi par lēto lidsabiedrību piedāvājumiem. TUI ar savu galveno konkurentu Thomas Cook ir piedalījušies T-Online projektā, izveidojot kopīgu interneta ceļojuma portālu T-Online-Travel, taču tas nav nesis gaidītos rezultātus. Aprīlī apmeklētākās ceļojuma interneta lapas ir Deutsche Bahn (3,1 miljons apmeklētāju), Lufthansa (1,1 miljons), L’Tur (1,1 miljons) un Opodo (0,9 miljoni). Avots: Handelsblatt.de

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Latvijas Golfa Federācija un Hansabanka ziņo par 2004. gada golfa sezonas svarīgākajiem notikumiem

Inguna Šķepaste [email protected], 08.04.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2004. gada sezonai Hansabanka ir parakstījusi sadarbības līgumu ar Latvijas Golfa federāciju par divu nozīmīgāko golfa turnīru atbalstīšanu: šogad pirmo reizi Baltijas valstīs notiks profesionālo golfa spēlētāju turnīrs — Hansabanka Baltic Open — un tāpat pirmo reizi notiks Latvijas atklātais amatieru čempionāts — Hansabanka Open. Hansabanka jau tradicionāli ir aktīva sporta atbalstītāja. Redzot, ka Latvijas uzņēmēju vidū pieaug golfa popularitāte, Hansabanka un Ozo Golf Club nolēma uzsākt ilgtermiņa sadarbību, jauno sadarbības sākumu raksturo a/s Hansabanka Valdes loceklis un Uzņēmumu apkalpošanas daļas vadītājs Druvis Mūrmanis. Pasaulē bankas tradicionāli ir golfa atbalstītājas. Un, atbalstot divus lielākos golfa dzīves notikumus 2004. gadā, Hansabanka Latvijas golfam palīdz pakāpties jaunā kvalitātē — iekļaujoties starptautisku golfa turnīru līgas Nordic League apritē un uzrādot pieklājīgu balvu fondu — 26 000 eiro. Minētos golfa turnīrus papildinās dažādas Hansabankas, Latvijas Golfa Federācijas un Ozo Golf Club iniciētas sporta veidu popularizējošas un veicinošas akcijas. Piemēram, notiks labdarības akcijas golfa turnīru ietvaros, kuru laikā iegūtie līdzekļi tiks ziedoti Bērnu klīniskajai slimnīcai — endoskopiskās ķirurģijas attīstībai. Līdzekļi šim mērķim tiks iegūti no Pro-Am golfa turnīra dalībnieku dalības maksām un no golfa bumbiņu izsoles, uz kurām būs sabiedrībā zināmu personu paraksti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Tūroperatora TUI padomi pamet ES sankcijām pakļautais Krievijas miljardieris Mordašovs

LETA--AFP, 03.03.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas miljardieris Aleksejs Mordašovs atkāpies no Vācijas tūrisma operatora TUI, kuras franšīzes turētāja Baltijā ir SIA "TT Baltics", padomes locekļa amata, jo Eiropas Savienība (ES) pret viņu noteikusi sankcijas saistībā ar Maskavas īstenoto uzbrukumu Ukrainai.

Mordašovs, kuram pieder Krievijas otrā lielākā tēraudrūpniecības uzņēmuma "Severstaļ" akciju kontrolpakete, ir nozīmīgs TUI akcionārs, jo viņa netieši kontrolētajam uzņēmumam "Unifirm Ltd." pieder 34% TUI akciju. Vienlaikus, pēc "Firmas.lv" datiem, Mordašovs ir vienīgais "TT Baltics" patiesais labuma guvējs.

Papildināta - Severstaļ aptur eksportu uz ES valstīm 

Krievijas tērauda kompānija "Severstaļ" pilnībā pārtraukusi tērauda produkcijas eksportu uz Eiropas...

"ES sankciju nolūks ir nepieļaut, lai Mordašovs atbrīvojas no savām TUI akcijām" vai gūst peļņu no investīcijām šajā uzņēmumā," norādīts TUI paziņojumā.

Mordašovs TUI akcionārs ir 15 gadus. Piederošo akciju daļu viņš palielināja pērn, kad TUI īstenoja rekapitalizāciju, lai censtos atgūties no koronavīrusa pandēmijas izraisītās krīzes.

Tikmēr TUI mēģina distancēties no sankcijām, kas piemērotas Mordašovam.

"ES sankcijas attiecas uz Mordašovu kā personu, nevis uz "TUI AG", kurā viņš ir akcionārs. Tādējādi šīs sankcijas akcionāram neietekmē uzņēmumu, kurā viņam pieder akcijas," skaidro kompānija.

Jau ziņots, ka pirmdien, 28.februārī, līdz ar publicēšanu ES oficiālajā vēstnesī stājās spēkā sankcijas Krievijas prezidentam Vladimiram Putinam pietuvinātiem oligarhiem un propagandistiem, kas noteiktas saistībā ar Krievijas agresiju pret Ukrainu. Starp šīm personām ir iekļauts arī Mordašovs.

Pirmdien publiskotajā paziņojumā Mordašovs apgalvoja, ka viņam neesot "pilnīgi nekādas saistības ar pašreizējās ģeopolitiskās spriedzes rašanos" un neesot saprotams, kāpēc ES viņam noteikusi sankcijas.

Vienlaikus, pēc "Kommersant" vēstītā, "Severstaļ" pilnībā pārtraukusi tērauda produkcijas eksportu uz ES valstīm. "Severstaļ" vadība šo informāciju komentēt atteikusies, taču norādījusi, ka uzņēmums aplūko dažādus variantus, lai pārorientētu Eiropas tirgum paredzēto produkciju uz citiem eksporta tirgiem, tostarp Āzijas, Ziemeļamerikas un Tuvo Austrumu valstīm.

Latvijā darbojas metālapstrādes un metālu vairumtirdzniecības uzņēmums "Severstal Distribution", kura 100% kapitāldaļu īpašniece ir "Severstaļ".

Atbilstoši informācijai uzņēmumu mājaslapā "Severstal Distribution" un arī "TT Baltics" ir konts bankā "Citadele".

Bankas "Citadele" valdes loceklis atbilstības jautājumos Uldis Upenieks iepriekš informēja, ka, sniedzot finanšu pakalpojumus, banka pilnībā ievēro starptautiskās, nacionālās un ASV Ārvalstu aktīvu kontroles biroja (OFAC) sankcijas normatīvos noteiktajā kārtībā.

Vienlaikus viņš uzsvēra, ka banka nevar komentēt konkrēta klienta attiecības ar banku.

"Nodrošinot atbalstu un finanšu pakalpojumus mūsu klientiem Baltijā, mēs rūpīgi sekojam līdzi situācijas attīstībai Ukrainā, sankciju aktualitātēm un rīkojamies saskaņā ar atbildīgo iestāžu norādījumiem," piebilda Upenieks.

"Severstal Distribution" konsolidētais apgrozījums 2020.gadā bija 719,556 miljoni eiro, kas ir par 2% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt grupas peļņa pieauga par 45,5% un bija 29,1 miljons eiro. Savukārt pati "Severstal Distribution" 2020.gadā strādāja ar 719,556 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,9% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 17,9% un bija 28,811 miljoni eiro.

Vienlaikus "TT Baltics" 2020.gadā strādāja ar 8,101 miljona eiro apgrozījumu, kas ir 4,6 reizes mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās par 5,8% un bija 2,204 miljoni eiro.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pirms 2020.gada "TT Baltics" strauji attīstījās, bet 2020.gadā uzņēmuma darbību negatīvi ietekmēja Covid-19 pandēmija. "TT Baltics" samazināts darbinieku skaits un citi izdevumi, kā arī saņemti maksājumu samaksas termiņu pagarinājumi. 2020.gadā uzņēmumā strādāja 20 darbinieku, kas ir par 10 darbiniekiem mazāk nekā gadu iepriekš.

"TT Baltics" darbību Baltijā sāka 2018.gada rudenī. Kompānija "TT Baltics" reģistrēta 2018.gada jūnijā, un tās pamatkapitāls ir 282 800 eiro. Uzņēmums pieder Krievijā reģistrētajai "KN-Holding", bet tās patiesais labuma guvējs ir Mordašovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Latvijā plāno ienākt pasaulē lielākā tūrisma un izklaides kompānija TUI

LETA, 23.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā plāno ienākt pasaulē lielākā tūrisma un izklaides kompānija TUI, svētdien vēstīja LNT Ziņas.

Raidījums šai informācijai guvis apstiprinājumu kompānijas galvenajā birojā Vācijā. Plašāki komentāri gan tikšot sniegti vien pēc dažām nedēļām.

TUI darbības izvēršana Latvijā, pēc ekspertu teiktā, ir ļoti labas ziņas ceļotājiem, jo pavērtos iespējas par draudzīgākām cenām nokļūt tālos un eksotiskos galamērķos.

TUI grupai bez ceļojumu aģentūrām pieder arī sešas aviokompānijas ar apmēram 150 lidmašīnu floti, kā arī kruīza kuģu līnijas un vairāk nekā 300 viesnīcas un kūrorti visā pasaulē.

Tūrisma nozares eksperti atzīst, - ja TUI Latvijā darbosies kā pilnvērtīga tūrisma kompānija un savus čarterus veiks no lidostas Rīga, tas kardināli mainīšot konkurenci tūrisma biznesā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

«Levitējošu» golfa mobili iespējams iegādāties par 58 tūkstošiem

Jānis Rancāns, 05.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksusa klases preču mazumtirgotājs Hammacher Schlemmer tirdzniecībā piedāvā levitējošu golfa mobili – transportlīdzekli uz gaisa spilvena. Iegādāties to iespējams par 58 tūkstošiem ASV dolāru.

Transportlīdzeklis paredzēts tam, lai veiksmīgi varētu pārvarēt smilšainu apvidu vai arī ūdenstilpnes golfa laukumā. Golfa transportlīdzeklis aprīkots ar 65 zirgspēku divcilindru Hirth dzinēju, kura jaudas pietiek, lai paceltos aptuveni 2,7 metru augstumā un attīstītu 70 kilometru stundā lielu ātrumu. Hammacher Schlemmer arī atzīmē, ka transportlīdzeklis nenodara nekādu postu golfa laukuma zāles pārklājumam.

Kompānija sola, ka transportlīdzekļa «zemā profila aerodinamiskais» dizains nodrošina to, ka tā vadība nav sarežģīta. Golfa transportlīdzeklis aprīkots ar motociklam līdzīgu stūri un fly-by-wire reversās vilces sistēmu. Transportlīdzeklis arī esot ļoti kluss. Transportlīdzeklī pietiek vietas četriem pasažieriem, bet bagāžas nodalījumā ietilpst divas golfa piederumu somas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Eiropas lielākais tūrisma koncerns «TUI» meklēs investorus ASV

Aivars Mackevics [email protected], 19.04.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV koncerni Carnival, Cendant un Starwood atrodas Eiropas lielākā tūrisma koncerna TUI investoru kandidātu saraksta pirmajās pozīcijās pēc žurnāla “Capital” publicētās informācijas. Tiek paredzēts, ka šogad sabiedrība West LB pārdos savas TUI koncerna 32% akciju daļas. Kā atzīmē ekonomikas žurnāls “Capital”, tad TUI koncerna šefs Mihaela Frenzels (Michael Frenzel) vislabprātāk savu investoru vidū redzētu koncernu Carnival Cruises. Taču pēc pagājušā gada oktobra, kad pirmo reizi kruīzu kuģu kompānija tika minēta iespējamo kandidātu vidū, tās vadītājs Mikijs Arisons (Micky Arison) noliedza iespēju iesaistīties TUI koncerna darbībā. Carnival šefs pagājušā gada rudenī kādā no intervijām tika atzīmējis, ka uzņēmums ir koncentrējies vairāk uz kruīzu darbības paplašināšanu un investējis jau gandrīz 7 miljardus ASV dolāru jaunu kuģu iegādei. Arisons toreiz atzina, ka viņiem pagaidām ir pietiekoši daudz darba un papildus saistības uzņemties būtu par daudz priekš uzņēmuma. Jāatzīmē, ka Carnival agrāk bija jau iesaistīts britu tūrisma koncerna Airtours darbībā un tika atteicies no sadarbības pamatojot to ar velmi vairāk pievērst uzmanību Carnival pamata darbībai. Pirms pāris mēnešiem iespējamo kandidātu vidū tika nominēts arī ASV koncerns Cedant. Analītiķi tomēr šaubās vai Cendant būs pietiekami daudz finansu līdzekļu un vai uzņēmums, kurš ļoti stipri ir iesaistīts frančīzes darbībās, vispār būs ieinteresēts iesaistīties TUI darbībā. Arī Starwood uzņēmums nozares speciālistu vidū netiek uzskatīts par nopietnu interesentu, jo viesnīcu tīkls darbojas nevis atpūtas kompleksu, bet gan biznesa viesnīcu sektorā. Ekonomikas žurnāls “Capital” atzīmētā informācija liecina, ka TUI ir ieinteresēts atrast sev iespējamos investorus no ASV un līdz ar to ir nolēmis vest sarunas tieši ar ASV uzņēmumiem. Tajā pašā laikā West LB ir noliedzis medijos izskanējušo informāciju par iespējamo drīzo TUI koncerna akciju pārdošanu, jo galīgais lēmums vēl neesot apstiprināts. Jāatzīmē, ka TUI akciju vērtība iespējamo spekulāciju ietekmē tika samazinājusies par 2,3%, sasniedzot 17,97 eiro. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

VIDEO: Ko darīt, lai 2024. gada vasarā Rīgas centrs būtu pilns?

Jānis Goldbergs, 02.04.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šāda bija Dienas Biznesa tēma diskusijā par tūrisma industrijas darbību Rīgas centrā un iespējām turpmākajos gados, kuras galvenie secinājumi koncentrējas ap tūrisma uztveri valsti vispār. Proti, tūrisms ir jāvērtē kā eksportējoša nozare, un ir nepieciešama valsts tēla apzināta veidošana.

Dienas Biznesa diskusijā klātienē piedalījās Latvijas Investīciju aģentūras Tūrisma departamenta direktore Inese Šīrava, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas vadītājs Andris Kalniņš un nacionālās lidsabiedrības airBaltic viceprezidents pārdošanas jautājumos Toms Andersons. Viedokļus par jautājumu iesūtīja Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas prezidents Ēriks Lingebērziņš, Rīgas Investīciju un tūrisma aģentūras vadītājs Fredis Bikovs, kā arī uzņēmuma Primex vadītājs Jānis Ošlejs, kurš arī bija šīs diskusijas iedvesmas avots ar savu sociālā tīkla publikāciju, kura noslēdzās ar izsauksmi: “Darām!” Ko īsti varam darīt, lai būtu rezultāts, lai Rīgas centrs šovasar būtu tūristu pilns, arī mēģinājām noskaidrot. Diskusija videoformātā skatāma portālā db.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas tūrisma operatora TUI zaudējumi aprīlī-jūnijā, kas ir uzņēmuma finanšu gada trešais ceturksnis, bijuši 1,5 miljardi eiro pretēji 49 miljonu eiro peļņai šajā pašā ceturksnī pērn, liecina kompānijas ceturtdien publiskotais pārskats.

Koronavīrusa pandēmijas dēļ šajā ceturksnī TUI bijis spiests atcelt gandrīz visas rezervācijas.

Salīdzinot ar pagājušā gada aprīli-jūniju, šogad šajos trīs mēnešos TUI ieņēmumi samazinājušies par 98,5% līdz 72 miljoniem eiro, un tas nozīmē, ka ieņēmumi nav seguši uzņēmuma darbības izdevumus.

Pēc pandēmijas dēļ noteikto ceļošanas ierobežojumu mazināšanas TUI pieņēmis 1,7 miljonus rezervāciju.

Jau vēstīts, ka trešdien TUI paziņoja, ka saņems no valsts vēl 1,05 miljardu eiro aizdevumu, kas kompānijai palīdzēs pārdzīvot kooronavīrusa pandēmijas izraisīto krīzi.

Šis būs jau otrais Vācijas valsts aizdevums TUI. Pirmais aizdevums 1,8 miljardu eiro apmērā tika apstiprināts aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Būvēs golfa laukumu

Vēsma Lēvalde [email protected], 06.04.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas rajona Nīcas pašvaldība konceptuāli atbalstījusi SIA Baltic Sea Park Development pieteikumu golfa laukuma būvei Pērkonē. Dānijas kapitāla uzņēmums Latvijā SIA Baltic Sea Park Development sadarbībā ar partneriem no Skotijas pēta iespēju Liepājas rajona Pērkonē izveidot golfa laukumu, Db informēja BSP rīkotājdirektors Pauls Puķe. Puķe atzina, ka projekts pagaidām gan golfa laukumi esot tikai ieceres līmenī. Projekts būtu sasaistāms ar Baltic Sea Park (Baltijas jūras parks), jo pasaules prakse rāda, ka šādu brīvdienu centru tuvumā atrodas arī golfa laukumi, taču tā īstenotāji būtu citas kompānijas ar savām investīcijām. Golfa laukuma izbūvei noskatīts ap 100 hektāru liels zemes gabals, kas atrodas dažu kilometru attālumā no teritorijas, kur tiks būvēts Baltijas jūras parks. Sākotnēji iecerēts izveidot vienu golfa laukumu un golfa kluba ēku, kurā atradīsies golfa akadēmija, golfa piederumu veikals, kā arī konferenču telpas un kafejnīca. Taču teritorijas platība ļauj nākotnē izveidot arī otru golfa laukumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Somijā popularizēs Latvijas golfa klubus

Sandra Dieziņa, Db, 07.05.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) sadarbībā ar lidsabiedrību airBaltic un LR vēstniecību Somijā noorganizējusi Somijas oficiālā golfa organizācijas žurnālista vizīti, kura mērķis ir iepazīstināt Somiju par Latvijas golfa klubu piedāvājumiem.

Latvijā ieradies Somijas oficiālās golfa organizācijas žurnālists Janne Knuuti un viņa vizītes mērķis ir apmeklēt Latvijas populārākos golfa laukumus un iepazīties ar to piedāvājumu, informē TAVA. Viesis apmeklēja kūrortpilsētu Jūrmalu un iepazina brīvā laika pavadīšanas iespējas. Savas vizītes laikā žurnālistam bija iespēja iepazīsties ar Salienas golfa, Ozo Golfa klubu un Golfa Klubu Viesturi. Žurnālista mērķis, ierodoties Latvijā, ir izveidot materiālu par Latviju un Rīgu, akcentējot golfa iespējas, apvienojot hobiju un jauku atpūtu pie dabas Rīgas tuvumā.

Uzsākot vasaras tūrisma sezonu, TAVA rīko tematiskas žurnālistu vizītes, lai vērstu uzmanību uz atsevišķiem tūrisma pakalpojuma segmentiem, kas akcentētu ne tikai Rīgas kā tūrisma galamērķa atpazīstamību, bet arī dažādu tūrisma produktu un pakalpojumu popularitāti. Somija ir viens no augsti prioritārajiem mērķa tirgiem, popularizējot Latviju kā ceļojuma galamērķi, tāpēc TAVA mārketinga aktivitātes šogad paredz gan darba semināru tūrisma profesionāļiem, gan arī populāru Somijas mediju vizītes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Baltijas jūras krastā attīstās golfa tūrisms

Aivars Mackevics [email protected], 30.05.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dānijai piederošā Bornholmas sala ar trijiem 18 bedrīšu laukumiem pamazām kļūst par iecienītu golfa tūrisma vietu Baltijas jūras krastā. Visi trīs golfa laukumi atrodas mazāk par 25 km viens no otra, līdz ar to tas dod ikvienam iespēju pavadīt aktīvas brīvdienas. Golfa sezona Bornholmā var ilgāk turēties nekā kādā citā no ziemeļu valsts reģioniem. Bornholma salas galvaspilsētas Runne tuvumā esošais Bornholm Golf Club laukums līdzinās parkam. Laukuma teritorijā var sastapt savvaļas orhidejas vai augļu kokus, bet daļa no golfa laukuma atrodas dabas aizsardzības zonā. Nordbornholm Golf Club atrodas salas ziemeļos starp mežu, ezeriem un klintīm, netālu no Gudhjem ostas ciemata. Bet trešais 18 bedrīšu Dueodde golfa laukums pieder Nexu golfa klubam un atrodas Bornholmas salas dienvidos. Tiek gaidīts ikviens golfa cienītājs, kurš pieturas pie moto „Pay and Play“. Pie tam visu nepieciešamo golfa spēlei ir iespējams iznomāt katrā no golfa laukumiem. Avots: EuroCity

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«TUI» mārketings izvēlas alfabētu

Aivars Mackevics [email protected], 11.04.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas lielākais tūrisma koncerns TUI sākot ar marta mēnesi ir uzsācis apjomīgu mārketinga kampaņu „Ceļošanas ABC”, kuras uzdevums ir parādīt gala klientam šī koncerna daudzveidīgo piedāvājumu. Iepriekšējā periodā liels uzsvars mārketingā tika likts uz koncerna zīmola popularizēšanu kā atvaļinājuma laimes zīmi - kvalitāte, suverenitāte un paļaušanās. Pagājušajā gadā (2005) TUI mārketinga rīcībā bija 28 miljoni eiro, taču vidēji koncerns līdz šim ir tērējis 10 miljonus eiro gadā. Līdz šīm TUI galvenā mārketinga stratēģija bija akcentēt pludmales tūrismu, taču tagad ir vēlme spēcīgāk iezīmēt arī citus piedāvājumus. „Ceļošanas ABC” ir bilžu mozaīka, kurā pēc alfabēta principa tiek atainotas TUI koncerna piedāvājuma iespējas. Šī mārketinga ideja ar alfabētu piedāvā ļoti plašas tēmu variācijas. Katrs alfabēta burts tiek ielikts attiecīgajā bildē, kura prezentē kādu no ceļošanas iespējām. Kombināciju variācijas liek saprast klientam, ka TUI piedāvā ceļojumus, kurus tūrists koncerna mājas lapā var veidot pats no dažādiem piedāvājumiem. Agrākajos laikos bija populāri standartizētie ceļojumi, taču tagad aizvien biežāk tūristi paši kombinē savu ceļojumu. TUI mārketinga vadītājs Andreas Faahs atzīmē žurnālam Touristik Report (Vācija), ka TUI mārketings ir sadalīts sekojošās nodaļās: zīmola menedžments, stratēģiskā mārketinga plānošana un klientu vērtību mārketings (katalogu produkcija un plašu saziņas līdzekļu menedžments).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«TUI» paplašina savu viesnīcu tīklu

Aivars Mackevics [email protected], 08.03.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas lielākais tūrisma koncerns TUI pēc iespējas lielākas tūrsitu masas grib novirzīt uz koncernam piederošajām viesnīcām. Tāpēc 2004. gadā tiks atvērtas 13 jaunas viesnīcas ar aptuveni 8000 gultasvietām. Viesnīcu apgrozījumam tādējādi būtu jāpalielinās par 6%. Kopā ar jaunajām naktsmītnēm TUI tagad piederēs 300 viesnīcas ar 160 000 gultasvietām. Jaunās 13 viesnīcas atradīsies Bulgārijā, Meksikā, Jamaikā, Grieķijā, Ēģiptē un Turcijā. Rumānijā vēl tiek plānota divu TUI saistītā uzņēmuma - viesnīcu ķēdes Riu naktsmītņu celtniecība. Pagājušajā gadā nakšņojumu skaits TUI viesnīcās pieauga par gandrīz 10% uz 30,8 miljoniem. Viesnīcu noslogojums arī pieaudzis no 75% uz 80%. Viesnīcu apgrozījums sastādīja 1,6 miljardus eiro. Taču lielākā daļa TUI klientu joprojām apmetas koncernam nepiederošās viesnīcās, ar kurām tikai noslēgti līgumi. Pagājušajā gadā tikai 15% TUI klientu apmetās koncerna viesnīcās. Labāk kā visam koncernam kopā 2003. gadā ir veicies TUI meitas uzņēmumam Berge&Meer, kas, pārdodot lētus ceļojumus kafejnīcās, benzīntankos un internetā, palielinājis savu viesu skaitu par 21,3% uz 425000 un apgrozījumu par 12% uz 180 miljoniem eiro. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Skotija ir ideāla vieta golfam

Aivars Mackevics [email protected], 22.04.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāk kā pusei Skotijas viesnīcu būtu jāpateicas golfam to tuvumā, citādi tās diez vai būtu tik pieprasītas. Ģeogrāfiskais iedalījums ir visai nevienmērīgs. Edinburgā ir pusducis augstākā līmeņa viesnīcu, Glāzgovā viena vai divas, Aberdīnā viena, Santandrejā divas un citās pilsētas nav nevienas. Pilsētu viesnīcas, kas pārsvarā izveidotas vecās staciju ēkās, ir visai iespaidīgas, bet pēdējos gados ir uzceltas vairākas pārmodernas viesnīcas. Augstās klases viesnīcas ir aptvērušas nepieciešamību veidot biznesa ceļotājiem pievilcīgu piedāvājumu. Tādejādi biznesa iespējas ir pārsvarā laba, pat izcilā kvalitātē un izvēlē. Ja netiek norādīts savādāk, tad visās viesnīcās ir pieejams bezvadu internets, kas sevišķi svarīgs ceļojošiem uzņēmējiem. Gandrīz ikviens labi zina faktu, ka golfs aizsācies tieši Skotijā. Bet kas daudziem tomēr nav zināms ir tas, ka golfa laukums tā pamatos ataino Skotijas krasta līniju. "Links” - savienojumi - ir vecs skotu vārds - orģinālrakstā “linkis” attiecināms uz kalnaini smilšaino zālienu Skotijas krasta zonā. Vējš sanestās smiltis rada kāpas, kas tad savukārt veido laukuma reljefu. Ilgi veidojušās kāpās mazi zālaugi apņem kāpu niedres, gluži kā nezāles, tādejādi saturot kāpas kopā. Tad pāri ejošās aitu vai citu lopu ganības gala rezultātā izveido to zālienu, uz kāda spēlē golfu. Tur kur zāliens neizveidojas ir smiltis, kas veido golfa laukuma smilšu šķēršļus. Pusgadsimtu atpakaļ, kad skotu kungi meklēja ceļus kā izklaidēties, tie savus zemes laukumus atrada piemērotus futbolam, loka šaušanai un “gouffam”. Visi veidi tiek praktizēti vēl šodien, bet tā kā loka šaušana likuma ietvaros vairs netiek popularizēta, tā zaudējusi savus piekritējus. No aptuveni 500 golfa laukumiem Skotijā, vairāk kā 150 atrodas uz dabiski veidojušās piekrastes zemes. Bet arī iekšzemē ir pietiekoši daudz golfa laukumiem atbilstošas zemes, kas veidojušies atkāpjoties ledājam. Ja vēl pievieno attiecīgo nokrišņus daudzumu, kā rezultātā golfa zālienu nav nepieciešams laistīt pārāk bieži, skaidri redzams, ka vide radīta ideālai golfa spēlei. Vārda tiešajā nozīmē Skotijā atrodami simtiem nevainojami veidotu golfa laukumu, kas nebūt nenozīmē, ka, lai atļautos savas golfa iemaņas pilnveidot šajā apvidū, jums nāksies "bāzt roku dziļāk kabatā". Cenas Skotijas golfa laukumiem ir pietiekoši pieticīgas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notiks profesionālo golfa spēlētāju turnīrs – Hansabanka Baltic Open

Ingrīda Drazdovska [email protected], 07.04.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad pirmo reizi Baltijas valstīs notiks profesionālo golfa spēlētāju turnīrs – Hansabanka Baltic Open – un Latvijas atklātais amatieru čempionāts – Hansabanka Open. A/s «Hansabanka« Valdes loceklis un Uzņēmumu apkalpošanas daļas vadītājs Druvis Mūrmanis. «Pasaulē bankas tradicionāli ir golfa atbalstītājas. Atbalstot divus lielākos golfa dzīves notikumus 2004. gadā, «Hansabanka« Latvijas golfam palīdz pakāpties jaunā kvalitātē – iekļaujoties starptautisku golfa turnīru līgas Nordic League apritē un uzrādot pieklājīgu balvu fondu – 26 000 eiro.« Minētos golfa turnīrus papildinās dažādas Hansabankas, Latvijas Golfa Federācijas un Ozo Golf Club iniciētas sporta veidu popularizējošas un veicinošas akcijas. Piemēram, notiks labdarības akcijas golfa turnīru ietvaros, kuru laikā iegūtie līdzekļi tiks ziedoti Bērnu klīniskajai slimnīcai – endoskopiskās ķirurģijas attīstībai. Līdzekļi šim mērķim tiks iegūti no Pro-Am golfa turnīra dalībnieku dalības maksām un no golfa bumbiņu izsoles, uz kurām būs sabiedrībā zināmu personu paraksti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO: Golfa laukuma un viesnīcas izveidē Piņķos investēti 11 miljoni eiro

Daiga Laukšteina, 26.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc piecu gadu projektēšanas un būvdarbiem pirmo Nicklaus Design golfa laukumu Baltijā Jūrmala Golf Club & Hotel spēlētāji iedzīvinās jau pēc nedēļas – 1. aprīlī. Tie nav joki.

Savukārt pirmais sezonas atklāšanas turnīrs paredzēts 7. aprīlī, protams, ja laika apstākļi būs pietiekami labvēlīgi. Patlaban rezervētas jau pārsimts spēles, tostarp 80 aizņēmuši golfa tūristi no Somijas. Tieši Ziemeļvalstu spēlētājiem Latvija ir pievilcīgs galamērķis. Ir ērta, diezgan lēta nokļūšana, turklāt te aktīvā sezona ir garāka. Golferiem arī apnīk pulcēties vienā un tajā pašā vietā, tāpēc daudzveidīgs piedāvājums ir vilinošs. Arī Latvijas priekšrocība būtu pēc skaita vairāki golfa laukumi, taču pagaidām Jūrmala Golf Club & Hotel ir tikai viens līdzvērtīgs «cīņu biedrs» – Ozo golfa klubs, kur arī ir laukums ar 18 bedrītēm. Taču, ņemot vērā, ka spēlētāji migrē, par sīvu konkurenci nav runas. Korekcijas prognozēs ievieš fakts, ka Latvijā šobrīd ir ap 1500 aktīvu golfa spēlētāju, kas ir diezgan maz. «Līdz ar to plānojam ap 20% vietējo un 80% viesu spēlētāju. Pašlaik vēl golfs Latvijā, kā arī Baltijā, nav plaši pazīstams un starptautiski pārstāvēts sporta veids, tāpēc viens no Jūrmalas laukuma mērķiem ir paplašināt golfa saimi un spēles atpazīstamību, radot atbilstošu vidi spēlētājiem ar dažādu prasmju līmeni,» akcentē SIA Jūrmala Golf Course izpilddirektors Kārlis Lūsis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Turība sadarbosies ar Pierīgas tūrisma asociāciju uzņēmējdarbības vides uzlabošanā

Db.lv, 25.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa augstskolas Turība un Pierīgas tūrisma asociācija parakstīja sadarbības līgumu, lai veicinātu profesionālās augstākās izglītības pilnveidošanu un Pierīgas uzņēmējdarbības vides uzlabošanu, attīstību un šajā jomā strādājošo darbinieku izglītošanu.

Sadarbības ietvaros Turības Starptautiskā tūrisma fakultātes studentiem tiks nodrošinātas plašākas iespējas studijās, zinātniskajā pētniecībā un radošajā darbā, kā arī jaunu tūrisma produktu un pakalpojumu izstrādē, izmantojot gan augstskolas, gan Pierīgas tūrisma asociācijas resursus un intelektuālo potenciālu.

Biznesa augstskolai Turība būs iespējas iesaistīties Pierīgas tūrisma asociācijas veidotā sadarbības tīkla tūrisma produktu un pakalpojumu izstrādē, veikt pētījumus pēc asociācijas pasūtījuma, kā arī nodrošināt asociācijas darbinieku apmācību.

“Praktiskā vidē balstītas studijas ir viena no vissvarīgākajām Starptautiskā tūrisma fakultātes studiju programmu satura attīstības prioritātēm. Mums ir svarīgi, ka mūsu sadarbības partneri veido plašu tīklu, nodrošinot dažādu iesaistīto pušu pārstāvniecību. Domāju, ka Pierīga kā tūrisma vieta ir salīdzinoši mazāk izpētīts un analizēts tūrisma galamērķis, kas paver plašas iespējas integrēt dažāda veida galamērķa pētniecību mūsu studiju procesā. Savukārt studentiem šāda sadarbība nozīmēs atkal jaunus praktiskus uzdevumus tūrisma ģeogrāfijas, tūrisma mārketinga, tūrisma produktu pārdošanas un citos studiju kursos. Vienlaikus šajā sadarbībā saskatām arī iespēju turpināt attīstīt tūrisma pētniecību,” uzsver Biznesa augstskolas Turība Starptautiskā tūrisma fakultātes dekāns Ēriks Lingebērziņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

TUI vēlas pamest Itāliju

Aivars Mackevics [email protected], 07.07.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas lielākais tūrisma koncerns TUI vēlas pamest Itāliju. Tam par iemeslu ir zaudējumi kopējā Itālijas tūrisma tirgū. TUI koncerns taupības programmas ietvaros veica visu savu sabiedroto uzņēmumu pārbaudes Itālijā. Patlaban TUI koncerns ir nolēmis pārtraukt tikai pirms diviem gadiem uzsākto sadarbību ar Agnelli-Gruppe, sakarā ar jau ilgāku laiku nemainīgajiem uzņēmuma darbības negatīvajiem rezultātiem. Jāatzīmē, ka TUI pirms diviem gadiem iegādājās par 20 miljoniem eiro 10% akciju no Alpitour mātes uzņēmuma NHT (New Holding for Tourism) kā arī līdztekus nodibināja čarterlidsabiedrību Neos. Aizejot no Itālija tūrisma tirgus, TUI nāksies samierināties ar neizdevušos gājienu savā Eiropas paplašināšanās tūrē. Piemēram, Francijā TUI izdevās pilnībā pārņemt un pārveidot tūroperatoru Nouvelles Frontieres. Alpitour pagājušajā gadā sasniedza apgrozījumu 930 miljoni eiro apmērā, kas ir par 12 miljoniem mazāk nekā gadu iepriekš. Tūrisma tirgus pētnieki atzīmē, ka uzņēmumam arī šajā gadā, salīdzinot ar vājajiem pagājušā gada rezultātiem, būs vēl zaudējumi 30% apmērā. Avots: Handelsblatt

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«TUI» dibinās jaunu uzņēmumu «TUI France»

Aivars Mackevics [email protected], 25.06.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākoties ziemas sezonai, TUI AG ir nolēmusi dibināt jaunu tūroperatora uzņēmumu TUI France. Piedāvājuma pamatbizness ir trīs līdz piecu zvaigžņu viesnīcas Vidusjūras piekrastē. Apmēram puse no piedāvājuma būs standartizētie ceļojumi, 20% ceļojumu maršruti un atlikušie 30% ir dažādi ceļojumu komponenti. Līdz ar to TUI France piedāvājums nedublēsies ar TUI meitas uzņēmuma Nouvelles Frontieres piedāvājumu, kurš vairāk ir koncentrējies uz tūrisma vietām Karību jūras baseinā un Indijas okeāna. Atšķirībā no Nouvelle Frontieres, kurš pārdod savus tūrisma produktus ar savu ceļojumu aģentūru palīdzību, TUI France slēgs līgumus ar vairāk kā 4 000 svešām tūrisma aģentūrām. Pirmajā gadā TUI France plāno apkalpot vairāk kā 100 000 ceļotāju, bet jau 2006. gada marka sasniegs 350 000 ceļotāju. Nouvelle Frontieres gadā apkalpo 1,6 miljonus ceļotāju ar kopēju finansiālo apgrozījumu 1,1 miljardi eiro pagājušajā gadā un līdz ar to sastādīja līdzvērtīgu konkurenci Francijas lielākajam tūrisma koncernam Club Mediterranee. Avots: Handelsblatt.com

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Apstiprināts Ventspils tūrisma informācijas centra 2004. gada budžets

Aivars Mackevics [email protected], 07.01.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ventspils pilsētas dome apstiprinājusi Ventspils Tūrisma informācijas centra budžetu. Tā izdevumu daļa ir plānota 89 363 Ls apjomā. Ieņēmumus veidos līdzekļi no pamatbudžeta 75 479 Ls apjomā, bet pārējie 13 682 Ls tiks iegūti no maksas pakalpojumiem, galvenokārt veicot Ventspils tūrisma brošūru, karšu un kalendāru tirdzniecību, kā arī piedāvājot reklāmas iespējas tūrisma uzņēmumiem šajos izdevumos. 2004. gadā Tūrisma informācijas centram būs 4 galvenie darbības virzieni. I. Tūristu apkalpošanas nodrošināšana Ventspils Tūrisma informācijas centrā Tirgus ielā 7 Galvenais jaunums – lai nodrošinātu pilsētas tūrisma informācijas un pakalpojumu labāku pieejamību, birojs 2004. gadā strādās katru dienu. Šī darba nodrošināšanai rudens -ziemas sezonā strādās trīs, bet aktīvajā tūrisma sezonā četri darbinieki. Papildus plānots iesaistīt arī tūrisma jomas studenti-praktikanti. II. Pilsētas tūrisma mārketinga pasākumu kompleksa realizēšana. Domājot par ārvalstu tūristiem, galvenā vērība tiks pievērsta Ventspils kā tūrisma pilsētas popularitātes veicināšanai kaimiņu un tuvējās valstīs. Tūrisma informācijas centrs Latvijas valsts tūrisma stenda ietvaros piedalīsies 6 ārvalstu tūrisma gadatirgos – Helsinkos, Berlīnē, Gēteborgā, Maskavā, Tallinā, Viļņā. Vēl tiks apsvērta iespēja piedalīties arī Londonas tūrisma gadatirgū novembrī. Ventspils tūrisma brošūru izdos 7 valodās – latviešu, krievu, angļu, vācu, zviedru, lietuviešu un igauņu. Ventspils tūrisma karte tiks izdota 4 valodās - latviešu, krievu, angļu, vācu. Sadarbībā ar pārējiem Kurzemes rajoniem un pilsētām tiks izdots jauns Kurzemes tūrisma buklets ar kopējo tirāžu ap 200 000 eksemplāru un 7 valodās, kurā akcentēs arī aktīvā tūrisma iespējas. Iecerēts piedalīties arī jauna Ventspils fotoceļveža izdošanā. Plānots realizēti arī īpašus Ventspils reklāmas projektus Lietuvā un Igaunijā. Domājot par Latvijas iedzīvotājiem, pavasarī preses izdevumos latviešu un krievu valodā izplatīs jau tradicionālo informatīvo izdevumu par atpūtas un izklaides iespējām Ventspilī. Iecerēti arī daudzi citi pasākumi. Aktīvs darbs pie Ventspils kā tūrisma pilsētas popularizēšanas notiks visa gada garumā. III. Tūrisma pakalpojumu attīstības un sadarbības ar tūrisma uzņēmumiem veicināšana. Paši galvenie Ventspils Tūrisma informācijas centra partneri, protams, ir pilsētas tūrisma uzņēmumi, tāpēc sadarbība ar tie būs aktīva – gan kopīgi strādājot pie dažādo tūrisma izdevumu sagatavošanas, gan gatavojoties starptautiskajām tūrisma izstādēm, gan izstrādājot kopīgus tūrisma produktus un nodrošinot kvalitatīvu pilsētas viesu apkalpošanu. Tiks organizēti jau otrie Ventspils gidu kursi. Katru dienu aktīvajā tūrisma sezonā no Rātslaukuma organizēs ekskursijas sertificētu gidu pavadībā, pasūtījuma ekskursijas nodrošinās visa gada garumā. Rīkos arī dažādus interesantus izklaides pasākumus un nodrošinās saturīgu atpūtu pilsētas viesiem. Arī 2004. gadā Ventspilī vismaz četras reizes piestās kruīzu kuģis, ik reizi atvedot ap 200 – 300 amerikāņu tūristu. 2004. gadā Ventspils Tūrisma informācijas centrs aktīvi darbosies arī Kurzemes tūrisma asociācijā, Latvijas tūrisma informācijas organizāciju asociācijā un Latvijas tūrisma aģentu asociācijā „ALTA" gan kopīgu mārketinga pasākumu veikšanas, gan pieredzes apmaiņas nolūkā. IV. Iesaistīšanās starptautiskajā tūrisma sadarbībā. 2004. gadā turpināsies darbs pie ES PHARE programmas atbalstītā projekta „Tūrisma iespējas un plānošana retumu Lietuvā un rietumu Latvijā ar mērķi radīt ilgtspējīgu tūrisma vidi". Šī projekta ietvaros kopā ar Liepāju un Klaipēdu strādās pie starptautiskā tūrisma ceļa „No pilsētas uz pilsētu: Ventspils-Liepāja-Klaipēda" veidošanas un attīstīšanas. Strādās arī pie jaunu starptautiskās sadarbības projektu ideju realizēšanas, lai apgūtu Eiropas Savienības piedāvātās investīciju iespējas. Avots: Ventspils TIC

Komentāri

Pievienot komentāru