Dienas Bizness

  • 29 sestdiena,
    aprīlis

    Vilnis, Raimonds, Laine

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8447

    USD: 1.0930

Ekonomika

Vitālijs Stīpnieks, Dienas Mediji

Turcijas Havas Rīgu izmantos par atspēriena punktu startam uz Tallinu un Viļņu

Pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar Latvijas nacionālo aviokompāniju airBaltic, Turcijas koncerns Havas, kas šogad aprīlī iegādājās 50% lidostu virszemes pakalpojumu sniedzēja Norths Hub Services (NHS), ambiciozi skatās uz iespējām palielināt ietekmi Rīgas lidostā, kā arī neslēpj plānus ieiet arī Igaunijas un Lietuvas tirgū.

HAVAS Ground Handling Co. pārstāvis Kuršads Kočaks, runājot par nākotnes plāniem attiecībā uz Latviju, žurnālistiem Stambulā apgalvoja, ka kompānijai ir labas izredzes palielināt tirgus daļu lidostā Rīga, jo tā ir viena no visstraujāk augošajām Eiropā, līdz ar ko, lidostā palielinoties aviosatiksmes intensitātei, paveras iespējas tālākai izaugsmei.

Db.lv jau ziņoja, ka NHS no šā gada 1. jūlija uzsāks arī klientu apkalpošanu Helsinku Vantaa lidostā. K. Kočaks arī norādīja, ka kompānija nākotnē plāno iekarot Igauniju un Lietuvu, kā arī skatās uz Zviedrijas un Dānijas tirgu. NHS jau iepriekš izteicās, ka kompānijas mērķis ir kļūt par vienu no lielākajiem virszemes pakalpojumu sniedzējiem Ziemeļeiropā.

Jau vēstīts, ka NHS uzvarēja LR Satiksmes ministrijas konkursā par pilna virszemes pakalpojumu klāsta sniegšanu starptautiskajā lidostā Rīga . NHS lidostā nodrošinās pilnu lidostas virszemes pakalpojumu klāstu RIX, ieskaitot administrācijas un vadības, pasažieru pakalpojumus, bagāžas apkalpošanu, perona, lidojumu un ekipāžu operāciju pakalpojumus, gaisa kuģu apkalpošanu.

Patlaban NHS 50 % daļu turētājs ir Baltijas Aviācijas Sistēmas, kas ir arī airBaltic līdzīpašniece un kuras vienīgais īpašnieks ir Bertolds Fliks. Otri 50 % pieder HAVAŞ Ground Handling Services Co.

Saistītie raksti

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

LDz vadītājs: Jāveido visu ceļu, arī dzelzceļa fonds

LDz vadītājs: Jāveido visu ceļu, arī dzelzceļa fonds  18

Viena no iespējām, kā mazināt akcīzes nodokļa celšanas negatīvo ietekmi uz Latvijas konkurētspēju, ir atjaunot ceļu fondu - nevis tikai autoceļu, bet kā ceļu fondu, jo ceļš ir ceļš – vienalga, vai tas ir dzelzceļš, vai autoceļš. Tas būtu...

Reklāma