No 15. līdz 18.februārim notika starptautiskais tūrisma gadatirgus BIT 2003 Milānā (Itālijā), kur, tāpat kā iepriekšējo gadu, Baltijas valstis tika pārstāvētas kopējā stendā ar mērķi popularizēt Baltiju kā vienotu tūrisma galamērķi Itālijas ceļot gribētājiem. Gadatirgu apmeklēja aptuveni 130 000 apmeklētāju, no kuriem nepilni 55 000 bija tūrisma profesionāļi un 5000 masu mediju pārstāvji. Latvijas tūrisma nozari šajā gadatirgū pārstāvēja tūrisma kompānijas Via Hansa Tours, BTG un Latvia Tours, kā arī Rīgas Tūrisma Koordinācijas un Informācijas centrs. Arī no Lietuvas piedalījās piecas tūrisma kompānijas, savukārt Igauniju pārstāvēja Igaunijas Tūrisma Pārvalde. Latvijas un Baltijas dalību šajā gadatirgū organizēja Latvijas Tūrisma attīstības valsts aģentūra. Baltijas valstu stendā darbojās arī itāliski runājošs personāls, kas lielā mērā veicināja komunikāciju starp Baltijas tūrisma nozares pārstāvjiem un itāļiem. Pēc itāļu tūrisma kompānijas «Cristiano Viaggi» direktora Vito Cristiano novērojumiem, Baltijas valstu stends šķitis viens no apmeklētākajiem Eiropas paviljonā. Stendu apmeklēja gan tūrisma profesionāļi, žurnālisti un fotogrāfi, gan arī tūristi. Daudzi stenda apmeklētāji jau bija bijuši vismaz kādā no Baltijas valstīm un pozitīvi atsaukušies par saviem iepriekšējiem ceļojumiem uz Baltiju. Bez tam, viņi izteica gatavību doties atkārtotā braucienā uz Baltiju, kas mārketingā ir nozīmīgs rādītājs. Turklāt varēja just, ka stenda apmeklētāji ir daudz vairāk informēti par Baltijas valstīm nekā iepriekšējos gadus: liela nozīme ir Baltijas valstu virzībai uz Eiropas Savienību, kā arī tādi liela mēroga pasākumi kā Rīgas 800-gades jubilejas svinības un Eirovīzijas dziesmu festivāls. Latvijas atpazīstamību veicināja gadatirgus laikā Itālijas televīzijas kanālā demonstrētais raidījums par Latviju un Rīgu, kas tika veidots sadarbībā ar Latvijas Institūtu. Gadatirgus laikā Baltijas valstu pārstāvji sniedza interviju vienai no televīzijas kompānijām «Marcopolo», kas ir 2003.gada godalgas ieguvēja par labāko itāļu televīzijas tūrisma raidījumu veidošanu. Galvenie jautājumi, kas tika uzdoti gadatirgus laikā, bija vispārējā informācija par Baltiju, kā arī visa veida praktiskā informācija, sākot ar iebraukšanas kārtību (vīzu nepieciešamība, robežšķērsošana), transportu, viesnīcām, kempingiem, ceļu kartēm, pasākumiem un cenām, līdz pat konkrētiem maršrutiem un apskates objektiem. Informācija par Rīgu un Jūrmalu bija visbiežāk pieprasītā. Neskatoties uz attālumu, daudzi itāļi vasarā gatavojas doties uz Baltiju ar personīgo auto un tā saucamajiem «kemperiem» (ceļošanai paredzēti autobusiņi). Kopumā jāatzīst, ka Baltijas valstu dalība starptautiskajā tūrisma gadatirgū «BIT 2003» noritēja veiksmīgi un, citējot kāda apmeklētāja teikto,: «... pašlaik Baltijas valstis Itālijā ienāk ceļojumu galamērķu topā».