Ražošana

Rīgas mērs Nils Ušakovs

Foto: Raitis Puriņš, Dienas Mediji

Ušakovs lūgs neatbalstīt Baltic Oil Terminal projektu  9

Neskatoties uz to, ka Baltic Oil Terminal projekta realizētājs ir gatavs uzņemties papildu izmaksas augsto vides prasību dēļ, Rīgas mērs Nils Ušakovs tomēr nav pārliecināts par šāda projekta nepieciešamību Bolderājā un lūgs to neatbalstīt.

«Domes nostāja būs skaidra pēc, pirmkārt, trešdienas komitejas sēdes, un attiecīgi pēc tam būs domes balsojums. Mana nostāja ir negatīva. Es neesmu pārliecināts, ka tajā vietā ir nepieciešams tas terminālis, ņemot vērā, ka tur attīstās pludmale, ka mēs katru gadu ieguldām līdzekļus, lai to tieši attīstītu kā pludmali,» LNT raidījumā 900 sekundes sacīja Rīgas mērs Nils Ušakovs.

Viņš norāda uz vēl citu problēmu: «Tie visi naftas produkti ir vēl jāpieved, un loģistika nav nemaz tik moderna un modernāka arī nekļūs. Un tie ir milzīgi apdraudējumi videi – praktiski pa visu Rīgu,» tā Ušakovs.

Saistītie raksti

Pēc viņa domām, šāds terminālis nav vajadzīgs. «Es saviem kolēģiem no attiecīgās attīstības komitejas rekomendēšu, lūgšu viņiem to virzīt tālāk ar negatīvu atzinumu, lai domes balsojums arī būtu negatīvs,» tā Rīgas mērs.

Šodien laikraksts Dienas Bizness vēsta, ka, kaut arī Rīgas brīvostas valde vienbalsīgi atbalstīja naftas un naftas ķīmijas produktu pārkraušanas termināļa izveidi Bolderājā, Flotes ielā 2, ne visi Rīgas domes deputāti, kuri reizē darbojas arī brīvostas valdē, ir gatavi projektu atbalstīt. «Spriežot pēc ietekmes uz vidi novērtējuma (IVN), viņiem ir ļoti smagi nosacījumi, pie kādiem šo projektu var realizēt,» norāda Rīgas brīvostas pārvaldes direktors Vladimirs Makarovs, piebilstot, ka virkne darāmo darbu nopietni sadārdzina projektu. Viņaprāt, termiņu, kad projekts varētu realizēties labvēlīga Rīgas domes lēmuma gadījumā, Latvijā prognozēt nav iespējams, ņemot vērā līdzšinējo pieredzi. Zināms vien tas, kas atkarīgs no uzņēmēja: projektēšanai būtu nepieciešami seši līdz astoņi mēneši, bet būvniecībai - līdz diviem gadiem. Savukārt papīru darbs un saskaņošana var ievilkties bezgalīgi, tā viņš.

«Ja uzņēmējs iet uz šo projektu teju 10 gadus, tad viņš apzinās savas iespējas,» tā viņš par SIA Baltic Oil Terminal gatavību uzņemties papildu izmaksas. Tikmēr uzņēmuma vadības viedokli būs iespējams uzzināt šonedēļ, jo projektu vadītāja Jevgenija Karmazina nebija kompetenta sniegt atbildes. Iedzīvotāju satraukumu var saprast, atzīst V. Makarovs, ņemot vērā to, ka tiks izveidotas cisternas ar ļoti nopietniem degvielas krājumiem. Taču jautājums ir par to, vai cilvēki grib dzirdēt atbildes, kas ir sniegtas IVN, kur atbalstīts videi draudzīgākais risinājums.

Komentāri

  • KEPKE

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 09:21

    +0 -1

    Nu jā.. Krievijai neizdevīgi ;)

  • rolic

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 09:50

    +0 -0

    Ak vai, Teilānu doļā nepaņēma

  • login

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 10:00

    +0 -0

    ak tāpēc Loginovs&Co. tur tā cepās uz 50 gadiem pagrābt ostas zemi par nieka daziem latiem!

  • Dzheks

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 10:00

    +0 -0

    Nebrīnīšos, ja "Nekā Personīga" uzokšķerēs kaut ko vairāk par Ušakova "nepatiku" pret BOL. Gan jau, ka stāsts kā vienmēr - negribēja padalīties kāpostā ar Rīgā valdošajiem "Saskaņiešiem" :))

  • dk

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 11:14

    +0 -0

    Tad kad Ikšķilē cilvēki bij pret siltumizolācijas materiālu rūpnīcas celtniecību, tad jau rīdzinieki brēca, ka tumsoņas ikšķilieši ir pret investīcijām un ar tādu attieksmi Latvijā nekas nevirzīsies uz priekšu. Savukārt tagad kad projekts ir Rīgā, tad redz viņiem investīcijas nav vajadzīgas.

    • b_d

      pirms 2 gadiem, 2012.03.05 13:11

      +0 -1

      Ušakovam nav vajadzīgas. Neesmu manījis, ka rīdziniekiem kas būtu jautāts.

  • makarovs

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 13:03

    +0 -0

    Valdes LOCEKLI ir leti noperkami , matrozis var sapirkt vairumaa...

  • ink

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 17:02

    +3 -0

    Man nav vajadzīga naftas pilnu vagonu klabēšana zem logiem.
    Ne tikai man, bet vēl tūkstošiem iedzīvotāju Rīgas dzīvojamos rajonos.
    Saprotu, ka nepieciešama attīstība un investīcijas, taču iespējamie riski avārijai Rīgā ir ļoti nopietni.

  • ags

    pirms 2 gadiem, 2012.03.06 12:57

    +0 -1

    nevajadzētu no Latvijas aizbaidīt investoru! tās ir jaunas darba vietas un nodokļu nauda!!!

Finanses Iepirkumi Makroekonomika Apdrošināšana Bankas Investors

Bankas problēmu gadījumā primāri tiks izmantoti  īpašnieku, nevis nodokļu maksātāju līdzekļi

Bankas problēmu gadījumā primāri tiks izmantoti īpašnieku, nevis nodokļu maksātāju līdzekļi  3

Eiropas Parlaments (EP) otrdien apstiprināja trīs tiesību aktus ar mērķi nodrošināt banku pašu atbildību par to nedienām, lai tās nebūtu jārisina par nodokļu maksātāju līdzekļiem. Divi no pieņemtajiem tiesību aktiem veido rīcības sistēmu...

PA: Par banku Citadele interesējas gan bankas, gan finanšu investori

PA: Par banku Citadele interesējas gan bankas, gan finanšu investori

Investori ir apliecinājuši interesi gan kļūt par AS Citadele banka stratēģiskajiem ieguldītājiem, akcijas iegādājoties tiešā pārdošanas darījumā, gan arī investoriem ir interese par akciju sākotnējo publisko piedāvājumu (IPO),...

Nodokļi

Valsts konsolidētā kopbudžeta pārpalikums – 91,3 miljoni eiro

Valsts konsolidētā kopbudžeta pārpalikums – 91,3 miljoni eiro  5

Valsts konsolidētā kopbudžeta ieņēmumi šā gada janvārī bija 669,2 miljoni eiro, izdevumi – 577,8 miljoni eiro, bet finansiālais pārpalikums – 91,3 miljoni eiro, liecina Valsts kases dati. Valsts pamatbudžeta ieņēmumi janvārī bija 412,6...

KNAB izstrādāto Lobēšanas atklātības likumu nevirza izskatīšanai valdībā

KNAB izstrādāto Lobēšanas atklātības likumu nevirza izskatīšanai valdībā

Pārāk daudzo neskaidrību un ministru jautājumu dēļ šodien Ministru kabineta komiteja nolēma nevirzīt tālāk Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) izstrādāto Lobēšanas atklātības likumu. Gan ministriem, gan arī Ministru...

Pasaulē

Pēc notikumiem Ukrainas austrumos Turčinovs sola sākt «pretterorisma operāciju»

Pēc notikumiem Ukrainas austrumos Turčinovs sola sākt «pretterorisma operāciju»  1

Saistībā ar augošo spriedzi Ukrainas austrumos ANO Drošības padome pieprasījusi Krievijai ārkārtas tikšanos, savukārt Ukrainas prezidents Oleksandrs Turčinovs pavēstījis par «pretterorisma operācijas» sākšanu, vēsta medijs...

Francijā dārgākais ceļš - 1,6 miljardi eiro par 12 kilometriem

Francijā dārgākais ceļš - 1,6 miljardi eiro par 12 kilometriem  11

Francijas amatpersonas gatavojas parakstīt līgumu par satriecošu summu - 1,66 miljardiem eiro, kas tiks maksāti par 12 kilometrus gara piekrastes šosejas gabaliņa būvniecību. Tas jau nodēvēts par visdārgāko ceļu Francijā, vēsta...

Auto Pasaulē Latvijā

BMW X5: Kad nekas nav jāpierāda

BMW X5: Kad nekas nav jāpierāda    3

Tikai pirmajā brīdī šķiet, ka jaunājā BMW X5 nav nekas mainījies. Taču patiesībā aiz škietami pazīstamās fasādes viss ir jauns. Šasija, komplektējošie materiāli un virsbūves paneļi – viss ir darināts no nulles. Plaši izmantojot...

Elektriskais  VW Golf  - pirmais glītais elektroauto

Elektriskais VW Golf - pirmais glītais elektroauto    15

Elektriskais VW Golf lupatu lēveros sagrauj mītu, ka videi draudzīgajiem auto obligāti ir jāizskatās neglītiem. Lai padižotos ar savu modeļu elektrificēšanas panākumiem, Volkswagen Berlīnes vecajā Tempelhofas lidostā...

Reklāma