Ražošana

Rīgas mērs Nils Ušakovs

Foto: Raitis Puriņš, Dienas Mediji

Ušakovs lūgs neatbalstīt Baltic Oil Terminal projektu  9

Neskatoties uz to, ka Baltic Oil Terminal projekta realizētājs ir gatavs uzņemties papildu izmaksas augsto vides prasību dēļ, Rīgas mērs Nils Ušakovs tomēr nav pārliecināts par šāda projekta nepieciešamību Bolderājā un lūgs to neatbalstīt.

«Domes nostāja būs skaidra pēc, pirmkārt, trešdienas komitejas sēdes, un attiecīgi pēc tam būs domes balsojums. Mana nostāja ir negatīva. Es neesmu pārliecināts, ka tajā vietā ir nepieciešams tas terminālis, ņemot vērā, ka tur attīstās pludmale, ka mēs katru gadu ieguldām līdzekļus, lai to tieši attīstītu kā pludmali,» LNT raidījumā 900 sekundes sacīja Rīgas mērs Nils Ušakovs.

Viņš norāda uz vēl citu problēmu: «Tie visi naftas produkti ir vēl jāpieved, un loģistika nav nemaz tik moderna un modernāka arī nekļūs. Un tie ir milzīgi apdraudējumi videi – praktiski pa visu Rīgu,» tā Ušakovs.

Saistītie raksti

Pēc viņa domām, šāds terminālis nav vajadzīgs. «Es saviem kolēģiem no attiecīgās attīstības komitejas rekomendēšu, lūgšu viņiem to virzīt tālāk ar negatīvu atzinumu, lai domes balsojums arī būtu negatīvs,» tā Rīgas mērs.

Šodien laikraksts Dienas Bizness vēsta, ka, kaut arī Rīgas brīvostas valde vienbalsīgi atbalstīja naftas un naftas ķīmijas produktu pārkraušanas termināļa izveidi Bolderājā, Flotes ielā 2, ne visi Rīgas domes deputāti, kuri reizē darbojas arī brīvostas valdē, ir gatavi projektu atbalstīt. «Spriežot pēc ietekmes uz vidi novērtējuma (IVN), viņiem ir ļoti smagi nosacījumi, pie kādiem šo projektu var realizēt,» norāda Rīgas brīvostas pārvaldes direktors Vladimirs Makarovs, piebilstot, ka virkne darāmo darbu nopietni sadārdzina projektu. Viņaprāt, termiņu, kad projekts varētu realizēties labvēlīga Rīgas domes lēmuma gadījumā, Latvijā prognozēt nav iespējams, ņemot vērā līdzšinējo pieredzi. Zināms vien tas, kas atkarīgs no uzņēmēja: projektēšanai būtu nepieciešami seši līdz astoņi mēneši, bet būvniecībai - līdz diviem gadiem. Savukārt papīru darbs un saskaņošana var ievilkties bezgalīgi, tā viņš.

«Ja uzņēmējs iet uz šo projektu teju 10 gadus, tad viņš apzinās savas iespējas,» tā viņš par SIA Baltic Oil Terminal gatavību uzņemties papildu izmaksas. Tikmēr uzņēmuma vadības viedokli būs iespējams uzzināt šonedēļ, jo projektu vadītāja Jevgenija Karmazina nebija kompetenta sniegt atbildes. Iedzīvotāju satraukumu var saprast, atzīst V. Makarovs, ņemot vērā to, ka tiks izveidotas cisternas ar ļoti nopietniem degvielas krājumiem. Taču jautājums ir par to, vai cilvēki grib dzirdēt atbildes, kas ir sniegtas IVN, kur atbalstīts videi draudzīgākais risinājums.

Komentāri

  • KEPKE

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 09:21

    +0 -1

    Nu jā.. Krievijai neizdevīgi ;)

  • rolic

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 09:50

    +0 -0

    Ak vai, Teilānu doļā nepaņēma

  • login

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 10:00

    +0 -0

    ak tāpēc Loginovs&Co. tur tā cepās uz 50 gadiem pagrābt ostas zemi par nieka daziem latiem!

  • Dzheks

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 10:00

    +0 -0

    Nebrīnīšos, ja "Nekā Personīga" uzokšķerēs kaut ko vairāk par Ušakova "nepatiku" pret BOL. Gan jau, ka stāsts kā vienmēr - negribēja padalīties kāpostā ar Rīgā valdošajiem "Saskaņiešiem" :))

  • dk

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 11:14

    +0 -0

    Tad kad Ikšķilē cilvēki bij pret siltumizolācijas materiālu rūpnīcas celtniecību, tad jau rīdzinieki brēca, ka tumsoņas ikšķilieši ir pret investīcijām un ar tādu attieksmi Latvijā nekas nevirzīsies uz priekšu. Savukārt tagad kad projekts ir Rīgā, tad redz viņiem investīcijas nav vajadzīgas.

    • b_d

      pirms 2 gadiem, 2012.03.05 13:11

      +0 -1

      Ušakovam nav vajadzīgas. Neesmu manījis, ka rīdziniekiem kas būtu jautāts.

  • makarovs

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 13:03

    +0 -0

    Valdes LOCEKLI ir leti noperkami , matrozis var sapirkt vairumaa...

  • ink

    pirms 2 gadiem, 2012.03.05 17:02

    +3 -0

    Man nav vajadzīga naftas pilnu vagonu klabēšana zem logiem.
    Ne tikai man, bet vēl tūkstošiem iedzīvotāju Rīgas dzīvojamos rajonos.
    Saprotu, ka nepieciešama attīstība un investīcijas, taču iespējamie riski avārijai Rīgā ir ļoti nopietni.

  • ags

    pirms 2 gadiem, 2012.03.06 12:57

    +0 -1

    nevajadzētu no Latvijas aizbaidīt investoru! tās ir jaunas darba vietas un nodokļu nauda!!!

Finanses Iepirkumi Makroekonomika Apdrošināšana Bankas Investors

Papildināta - RSA grupa pārdos Baltijas un Polijas apdrošināšanas kompānijas, tai skaitā Baltu

Papildināta - RSA grupa pārdos Baltijas un Polijas apdrošināšanas kompānijas, tai skaitā Baltu  7

RSA Insurance Group plc vienojusies ar Polijas apdrošināšanas kompāniju PZU par Baltijas un Polijas kompāniju pārdošanu, liecina RSA paziņojums. PZU tiks pārdota Lietuvas kompānija Lietuvos Draudimas, Latvijas...

Bankas problēmu gadījumā primāri tiks izmantoti  īpašnieku, nevis nodokļu maksātāju līdzekļi

Bankas problēmu gadījumā primāri tiks izmantoti īpašnieku, nevis nodokļu maksātāju līdzekļi  4

Eiropas Parlaments (EP) otrdien apstiprināja trīs tiesību aktus ar mērķi nodrošināt banku pašu atbildību par to nedienām, lai tās nebūtu jārisina par nodokļu maksātāju līdzekļiem. Divi no pieņemtajiem tiesību aktiem veido rīcības sistēmu...

Tehnoloģijas Programmatūra Internets Ierīces

Infogram valdes priekšsēdis raksturo pašreizējo interneta patērētāju

Infogram valdes priekšsēdis raksturo pašreizējo interneta patērētāju

«Interneta patērētājs aizvien vairāk izvēlas izklaidējošu saturu, aizvien mazinās interese internetā lasīt par nopietnām problēmām. Patlaban arī vērojams, ka Latvijas iedzīvotāji vairāk interesējas par ārpus mūsu valsts esošiem interneta...

airBaltic turpmāk ļaus pasažieriem lidmašīnās izmantot planšetdatorus un viedtālruņus

airBaltic turpmāk ļaus pasažieriem lidmašīnās izmantot planšetdatorus un viedtālruņus  6

Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic no 18. aprīļa pasažieriem lidmašīnās ļaus izmantot savus planšetdatorus, elektroniskos grāmatu lasītājus, atskaņotājus, spēļu un citas personīgās elektroniskās ierīces no iekāpšanas brīža...

Ražošana Mežsaimniecība Lauksaimniecība Enerģētika Pārtika Transports & Loģistika

Ukraiņu uzņēmēji biznesu saskata Latvijas skābajos ābolos

Ukraiņu uzņēmēji biznesu saskata Latvijas skābajos ābolos

Jau tuvākajā nākotnē Ukrainas uzņēmēji Latvijā līdzās kartupeļu čipsiem un cietei plāno ražot arī skābo ābolu sulas koncentrātu, kuram neesot konkurentu eksporta tirgos, norāda ABM Agro grupas uzņēmumu valdes priekšsēdētājs Dmitro...

Precizēta - Aizkalnes pagastā govju fermas izveidē iegulda vairākus miljonus eiro

Precizēta - Aizkalnes pagastā govju fermas izveidē iegulda vairākus miljonus eiro  3

Preiļu novada Aizkalnes pagastā trešdien atklāta jauna piena liellopu saimniecība Gaigalas, informē AS Swedbank Ārējās komunikācijas vadītājs Ivars Svilāns. Projektu īstenojis SIA Sēļi, iesaistoties ES...

Nodokļi

Augstāks PVN - neizbēgams

Augstāks PVN - neizbēgams  53

2015. gads Latvijā varētu atnest «dāvanu» – augstāku PVN likmi, valdības vadītāja noliedz šādas iespējas apspriešanu, savukārt budžeta eksperti to uzskata par neizbēgamu, uzņēmēji – par nepieļaujamu Vētru ar PVN standartlikmes ...

Valsts konsolidētā kopbudžeta pārpalikums – 91,3 miljoni eiro

Valsts konsolidētā kopbudžeta pārpalikums – 91,3 miljoni eiro  5

Valsts konsolidētā kopbudžeta ieņēmumi šā gada janvārī bija 669,2 miljoni eiro, izdevumi – 577,8 miljoni eiro, bet finansiālais pārpalikums – 91,3 miljoni eiro, liecina Valsts kases dati. Valsts pamatbudžeta ieņēmumi janvārī bija 412,6...

Pasaulē

Ādamsons par Ukrainu: Tuvākos desmit piecpadsmit gadus tur būs pilsoņu karš

Ādamsons par Ukrainu: Tuvākos desmit piecpadsmit gadus tur būs pilsoņu karš  7

«Galvenais, kas no Ukrainas ticis līdz mums, ir bailes – krievi ņems un iebruks Eiropā, okupēs to. Vismaz Baltiju. Jautājums – vai tas krieviem vajadzīgs? Un – priekš kā tas viņiem vajadzīgs? Analītiķu vairums saka – nafig, viņiem tas...

Ukrainas konflikts iedragājis Krievijas ekonomiku

Ukrainas konflikts iedragājis Krievijas ekonomiku  21

Šā gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar pērnā gada pēdējo ceturksni, Krievijas ekonomika sarukusi par 0,5%, informē Krievijas ekonomikas ministrs Aleksejs Uļukajevs. Salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, Krievijas ekonomika...

Auto Pasaulē Latvijā

Vienīgais ceļš jauno auto cenām ir lejup

Vienīgais ceļš jauno auto cenām ir lejup

«Eiropā nav veltīts pietiekami daudz pūļu automašīnu otro un trešo īpašnieku apkalpošanai,» spriež Bakingemas universitātes Auto industrijas menedž- menta centra emeritētais profesors Pīters Kuks. kurš ceturtdien, 24. aprīlī, viesosies...

BMW X5: Kad nekas nav jāpierāda

BMW X5: Kad nekas nav jāpierāda    4

Tikai pirmajā brīdī šķiet, ka jaunājā BMW X5 nav nekas mainījies. Taču patiesībā aiz škietami pazīstamās fasādes viss ir jauns. Šasija, komplektējošie materiāli un virsbūves paneļi – viss ir darināts no nulles. Plaši izmantojot...

Reklāma