Transporta un tranzīta nozares uzņēmēji apšauba jaunās dzelzceļa infrastruktūras maksas metodiku un tā rezultātā radušos sadārdzinājuma pamatotību. Jaunā metodika paredz, ka uzņēmumiem par dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu būs jāmaksā par 20 līdz 25% vairāk nekā līdz šim. Pārliecināties par metodikas un veikto aprēķinu pareizību nav iespējams, jo aprēķini ir konfidenciāli — uzņēmējus regulators iepazīstināja tikai ar aprēķinu gala rezultātiem. SPRK pārstāvis Guntis Innus Db skaidroja: pārbaudot infrastruktūras pārvaldītāja LDz infrastruktūra norādīto izmaksu pamatotību, regulators secinājis, ka nav pamata to apšaubīt un visi dati atbilstot patiesībai. Par maksas apstiprināšanu vēl jālemj SPRK padomei un līdz nākamās nedēļas trešdienai tikšot iesniegti jaunās metodikas aprēķini. Infrastruktūras maksa jānosaka līdz 15. aprīlim.