Dienas Bizness

  • 11 svētdiena,
    decembris

    Voldemārs, Valdemārs, Valdis

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8394

    USD: 1.0559

Ražošana

Uzzini, kuru hibrīdu pirkt ir visizdevīgāk!  7

CNNMoney.com ar sadarbības partneriem aprēķinājis, cik ilgā laikā atmaksājas hibrīdos ieguldītā nauda.

Ja tu apsver domu iegādāties automašīnu-hibrīdu (iemesls varētu būt ietaupītā nauda par benzīnu vai arī videi draudzīga domāšana), Tev noteikti interesē, cik tas izmaksās. Hibrīdi vienmēr maksās dārgāk nekā parastās automašīnas, norāda CNNMoney.com. Portāls ar sadarbības partneriem aprēķinājis, cik ilgā laikā šī pārmaksātā nauda par hibrīdu atpelnīsies, ņemot vērā mazāku benzīna patēriņu.

Jāņem vērā, ka šie aprēķini veikti, pieņemot, ka benzīna cenas saglabājas nemainīgas un nobrauktais attālums ir 15 000 jūdzes (jūdze - 1609 m). Ja benzīna cenas pieaug straujāk un jūs braucat vairāk, tad hibrīds atmaksājas ātrāk.

Šajos aprēķinos nav ņemts vērā automašīnas nolietojums. Eksperti uzskata, ka hibrīdi ātrāk zaudē savu vērtību nekā parastās automašīnas. Jāatzīmē, ka aprēķinos iekļauti arī hibrīdi, kuri Latvijas tirgū nav nopērkami.

1.vieta - Toyota Prius, atmaksājas 4,2 gados,

2.vieta - Chevrolet Malibu Hybrid, atmaksājas 4,6 gados

3.vieta - Toyota Camry Hybrid, atmaksājas 4,8 gados

4.vieta - Ford Escape Hybrid, atmaksājas 5 gados

5.vieta - Saturn Vue Green Line, atmaksājas 5,8 gados

6.vieta - Mercury Mariner, atmaksājas 6,2 gados

7.vieta - Honda Civic Hybrid, atmaksājas 7,4 gados

8.vieta - Nissan Altima Hybrid, atmaksājas 8,4 gados

9.vieta - Saturn Aura Green Line, atmaksājas 9,4 gados

10.vieta - Lexus GS450h, atmaksājas 10,8 gados

11.vieta - Lexus RX400h, atmaksājas 11,7 gados

12.vieta - Toyota Highlander Hybrid, atmaksājas 22,8 gados

Lai aprēķinātu hibrīdu efektivitāti, tie tika salīdzināti ar identiskām vai gandrīz identiskām automašīnām nehibrīdiem.

 

 

Jaunākās ziņas kategorijā

Lietuvas autopārvadātāji Rietumeiropā veido atpūtas centrus saviem šoferiem

Lietuvas lielākās starptautisko autokravu pārvadājumu kompānijas sākušas Rietumeiropā veidot atpūtas centrus saviem šoferiem, ņemot vērā vietu trūkumu publiskajos stāvlaukumos un stingrākās prasības, kas izvirzītas attiecībā uz...

Reklāma