Citas ziņas

Vācijā Mercedes apsteidz BMW

Aivars Mackevics [email protected], 22.08.2002

Jaunākais izdevums

Augstākajā automobiļu klasē par pircēju labvēlību Vācjā rit sīva sacensība starp BMW un Mercedes. Štutgartes autokoncerns spēja pārdot jūlijā 813 S-klases modeļus bet BMW rūpnīca 643 7-tā modeļa automašīnas. Jūnijā sacensības līderis bija BMW. Volfsburgas autokoncerns VW ar Phaeton modeli arī šajā mēnesī nespēja sastādīt pienācīgu konkurenci. Vidējā automobiļu klasē ar 11 995 reģistrētajām C-klases automašīnām jūlijā līderis arī ir Mercedes. Vācijā Mercedesa automašīnas ir ieguvušas līdera pozīcijas trijās segmenta klasēs: augstākajā klasē, augstākajā vidējā klasē ar E-klases modeli un vidējā klasē. Zemākajā klasē līderis ir VW automašīnas: mini klasē — Lupo, mazajā klasē — Polo un apakšējā vidējā klasē — VW Golf/Bora. Universālajā daudznozīmju automobiļu klasē (Utilities) līderis VW Transporter Caravelle. Vans klasē dominē Opel Zafira bet cabrio klasē — Peugeut 206.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Lietoti BMW X sērijas (X1–X6) modeļi. Salīdzinam ietilpību, patēriņu un citas galvenās atšķirības

Reklāmraksts, 08.08.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Unsplash.com/xxkvc

Orientēties BMW “cross country” X sērijas modeļos var būt mulsinoši – X1, X2, X3, X4, X5, X6, kā arī X7 ir radniecīgi modeļi, tomēr tie ir dažādi krosoveri, kas atšķiras ne tikai pēc jaudas un ietilpības, bet arī pēc galvenā “uzdevuma”. Nepāra X modeļus BMW dēvē par “Sports Activity Vehicle” (SAV), kas būtībā ir BMW īpašais nosaukums sporta apvidus automašīnām. Savukārt pāra X modeļus BMW dēvē par “Sports Activity Coupe” (SAC) – tie ir sportiskāki, kā arī dārgāki par iepriekšējiem X nepāra modeļiem.

Lai palīdzētu Tev atrast piemērotāko BMW X sērijas modeli, šajā rakstā esam apkopojuši galvenās atšķirības starp BMW X1–X6 sērijas modeļiem. Turpini lasīt rakstu un uzzini, kā atšķiras dažādo BMW X sērijas modeļu ietilpība, degvielas patēriņš, pieejamība un citi svarīgi aspekti!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BMW Motorrad modeļu saime GS 2010. gadā svin 30. jubileju. Ideja par komfortablu un drošu lielas kubatūras enduro motociklu BMW ir izrādījusies tik veiksmīga, ka šādas mašīnas pārdotas vairāk nekā pusmiljonu tirāžā.

2010. gadā, atskatoties uz trim panākumu piesātinātām desmitgadēm, daudzas no uzvarām šķiet pašsaprotamas. Taču patiesībā vairākums no tām tika izkaltas idejiski drosmīgā inženieru darbā un Dakaras karstuma un smilšu peklē.

Uz priekšu caur sporta tradīcijām

Lai gan BMW markas motociklu tēls līdz nesenai pagātnei tikai retu reizi saistījies ar sportu, tieši tas lielā mērā veidojis pamatu markas tehnikas attīstībai. Jau piecdesmitajos un sešdesmitajos gados BMW ieguva daudzus titulus dažādos enduro (cross country) pasākumos. Herberts Šeks (Herbert Scheck), startējot ar modificētu BMW R GS 75/5, laika posmā no 1970. līdz 1972. gadam trīsreiz kļuva par valsts čempionu, bet 1978. gadā BMW trofeju pulku papildināja testa nodaļas darbinieks Lāslo Peress (Laszlo Peres), ar pašbūvētu vien 142 kg smagu 800 cm3 mašīnu Vācijas čempionātā iegūstot 2. vietu. Vēl vairāk – ar oficiālu rūpnīcas atbalstu pirmās vietas tika izcīnītas 1979. un 1980. gada Vācijas čempionātos. Neviens pretinieks nespēja izrādīt pretestību arī tā gada Eiropas čempionātā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes-Benz zīmols ir populārs visās tirgus nišās - universāļa, sedana, apvidus auto, un arī komercpasažieru pārvadājumos. Tomēr - kā labāk atrast pareizo šīs markas auto? Lietotu auto tirgotājs BRC Autocentrs sniedz ieskatu šajā jautājumā.

Mercedes-Benz automobiļus ražo kopš 1890. gada un uzņēmuma galvenā mītne atrodas Vācijas pilsētā Štutgartē. Kā vieni no pirmajiem šī auto ražotāji ieviesuši dažādas drošības un tehnoloģijas idejas, kuras šobrīd bieži sastopamos modernajos auto modeļos. Šobrīd Mercedes-Benz piedāvā pilnu auto klāstu - no maziem pilsētas auto līdz smagajiem auto, pie tam, zīmols ir pārstāvēts arī motosportā, kā, piemēram, F1, kur rūpnīcas komanda ir pēdējos gados viena no vadošajām.

Arī Latvijā Mercedes-Benz ir visnotaļ populārs auto gan jaunu šī zīmola iegādē no salona, gan lietotu auto tirdzniecībā sludinājumos, auto plačos un sertificētos lietotu auto tirgotājus. Arī BRC Autocentrā Mercedes-Benz automobiļi pieejami plašā klāstā, bet kā atrast sev piemērotāko no dažādajām klasēm?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oficiālais BMW pārstāvis Latvijā ''Inchcape Motors Latvija'' aizvadītajā gadā turpinājis dominēt ''premium'' automobiļu segmentā. 2023. gadā ''premium'' automobiļu tirgus Latvijā piedzīvojis ievērojamu izaugsmi – 37,4 % pieaugumu salīdzinājumā ar 2022. gadu. Pēc auto reģistrāciju apjoma BWM automobiļu pārdošanas rādītāji ''premium'' segmentā sasniedza lielāko apjomu kopš 2007. gada – reģistrējot 819 jaunus spēkratus.

''2023. gads ir noslēdzies ar izciliem BMW Latvija pārdošanas rezultātiem. Aizvadītajā gadā mums ir izdevies saglabāt pirmo pozīciju ''premium'' automobiļu segmentā, sasniedzot rekordaugstu automobiļu reģistrāciju skaitu. ''Premium'' segmenta līderpozīciju šogad ieguva BMW X5 modelis. Katrs 10. pircējs ''premium'' segmentā aizvadītajā gadā iegādājās šo BMW modeli, kā rezultātā tika reģistrēti 311 BMW X5 jauni automobiļi. Arī elektroauto segmentā bija vērojama izaugsme, tika piereģistrēts 61 BMW elektroauto, kas atspoguļo 5,2 % pieaugumu salīdzinājumā ar 2022. gadu. Šajā kategorijā pieprasītākie elektroauto modeļi Latvijā bija BMW iX, BMW i7, BMW iX1, kā arī BMW i4,'' stāsta BMW autocentra vadītājs, Andris Ustups.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mednieku terminoloģijā 2013. gadā autotirgotājiem Latvijā medību bija pat ļoti daudz, taču medījumu ir ievērojami mazāk, nekā cerēts.

2013. gads jaunu auto tirgotājiem nav bijis viegls. Ikvienam autosalonam burtiski ar zobiem un nagiem bija jācīnās par saviem klientiem, jo to skaits joprojām bija ļoti ierobežots, bet konkurence milzīga. Autotirgotāji daudzkārt sūrojās, ka tirdzniecības apjomi 2013. gadā nav lielāki, kādi tie bija 2011. gadā, bet saimnieciskie izdevumi, ieskaitot autosalonu uzturēšanu, ir palielinājušies teju divkārtīgi.

Nespējam konkurēt ar kaimiņiem

Kā vienu no sāpīgākajām un ielaistajām kaitēm autotirgotāji min nodokļu atšķirības starp Baltijas valstīm, kas tiešā veidā atbalsta starptautisku uzņēmumu un lielo auto parku reģistrāciju Igaunijā un Lietuvā. Pēc Auto asociācijas datiem, salīdzinot ar tuvējām kaimiņvalstīm, transportlīdzekļu ekspluatācijas ziņā nodokļu vide Latvijā ir nelabvēlīgākā – nodokļu slogs Latvijā 15 reizes pārsniedz kaimiņvalstīs esošo. Līdz ar to puse automašīnu, kas pārsniedz 30 tūkstošu latu vērtību, tikušas reģistrētas Igaunijā. Tas nozīmē, ka lielākā daļa dārgo auto, kas vizinās Latvijā, nav tik ļoti gaidītie kaimiņvalsts tūristi, bet gan pašmāju apsviedīgākie autoīpašnieki, kuri steigšus ir izmantojuši nodokļu atšķirības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa un tehnoloģiju platformas “BiSMART” organizētajā konferencē “Biznesa forums 2023” plašākai publikai pirmoreiz Latvijā tika prezentēts jaunais BMW iX1 elektroauto, kurš ir pirmais X1 modelis ar pilnībā elektrisku piedziņu.

“Lai attīstītu aprites ekonomiku, BMW jauno automobiļu ražošanas procesā izmanto aptuveni 30 % otrreizēji pārstrādātu un atkārtoti izmantojamu materiālu, kas nāk no iepriekšējo paaudžu lietotajiem automobiļiem. Taču tuvākajā nākotnē BMW grupas mērķis ir palielināt otrreiz pārstrādājamo materiālu izmantošanu jaunu automobiļu ražošanā līdz pat 50 %. BMW arī turpmāk stiprinās savas pozīcijas kā viens no inovatīvākajiem un ilgtspējīgākajiem auto ražotāju zīmoliem, kas jau šogad klientiem piedāvās 13 pilnībā elektriskus BMW modeļus. Savukārt, nupat prezentētais BMW iX1 ir uzskatāms paraugs tam, ka, izvēloties elektroauto, nav jāatsakas no klasiskām automobiļu vērtībām – mūsdienīgs dizains un videi draudzīga jauda ir jaunais mašīnbūves virziens,” prezentācijas laikā norādīja Andris Ustups, BMW autosalona vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

BMW un MINI plāno paplašināt elektroautomobiļu ražošanu

Lelde Petrāne, 11.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada septembrī Frankfurtē notiekošajā autoizstādē BMW prezentēs pirmo MINI elektroauto, sportisko BMW i3s, BMW 8.sērijas konceptauto un vēl citus jaunumus arī dizaina un drošības jomā, tā apstiprinot BMW grupas stratēģisko virzību elektrautomobiļu attīstīšanā, informēja ražotāja pārstāvis Latvijā Ivars Norvelis.

Pasaulē lielākā autoizstāde Frankfurtē šogad norisināsies 67.reizi. Tā pulcē aptuveni 900 tūkstošus skatītāju. Šogad autoizstādē piedalīsies vairāk nekā 250 dažādu uzņēmumu un organizāciju, no kuriem 50 būs automašīnu zīmoli.

Autoizstādes apmeklētājiem būs iespēja apskatīt pirmo MINI elektromobili, kas uz ceļiem parādīsies 2019.gadā - tieši 60 gadus pēc klasiskā MINI «piedzimšanas». Automašīnā paredzēts litija jonu akumulators, kas nodrošinās maksimālu jaudu un MINI raksturīgo veiklību, neradot izmešus. Tā kā elektroauto ir nepieciešams tikai nedaudz atdzesēt ar gaisu, radiatora režģis ir aizvērts augstākai aerodinamikai. Tāpat dizains ir papildināts ar stikla šķiedras komponentiem, kas vēl vairāk samazinās gaisa pretestību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

2007. gadā Latvijā reģistrētās luksusa automašīnas (tabula)

, 11.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iecienītāko luksus automašīnu desmitniekā pirmo pozīciju pārliecinoši ieņem BMW X5 ar kopumā 434 pērn pirmoreiz reģistrētām 2005.–2007. gada automašīnām, seko Audi Q7 ar 148, Porsche Cayenne ar122 un Mercedes Benz S500 ar 81 auto, raksta laikraksts Dienas bizness.

Latvijā 2007. gadā pirmoreiz reģistrētās 2005. - 2007. gada izlaiduma automašīnas

MarkaModelisKopējais skaitsTostarp juridiskām personām
BMWX5434285
AudiQ7148111
PorscheCAYENNE12285
Mercedes BenzS5008157
Land RoverRANGE ROVER SPORT7957
LexusLS 4607665
Mercedes BenzS3507054
Land RoverRANGE ROVER5547
Mercedes BenzS3204839
BMW7304731
Mercedes BenzCLS 3504120
Mercedes BenzGL 3203830
Mercedes BenzGL 4203630
Mercedes BenzCL 5003224
AudiTT2719
HummerH32213
AudiA8L1914
Mercedes BenzCLS 3201916
Mercedes BenzGL 5001811
BMW750138
AudiA8129
LexusLS 600HL129
MaseratiQUATTROPORTE124
Mercedes BenzGL 450127
Porsche911 CARRERA1210
BMW740118
InfinitiQX56107
AudiS897

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc interneta portāla Autoscout24 lasītāju aptaujas, kurā piedalījās vairāk nekā 250 tūkst. lietotāju par iecienītāko Eiropas auto vairums respondentu ir nosaukuši vācu vidējās klases modeli Opel Insignia.

Tas nozīmē, ka Opel Insignia trofeju krātuvē tas jau būs 26. nozīmīgais apbalvojums. Par automašīnas popularitāti visvairāk liecina sensacionālie pārdošanas apjomi.

Kopumā 2009. gadā ir pārdoti vairāk nekā 150 tūkst. Insignia modeļu, kas ir ievērojami vairāk nekā Opel iepriekš bija cerējis.

Citās nozīmīgākajās nominācijās, piemēram, par labāko kompaktklases modeli visvairāk balsu interneta balsojumā saņēma jaunais Alfa Romeo Mito. Bavārijas autoražotāja BMW pūrā ir divas balvas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

BMW mērķē palielināt pārdošanas apjomus ASV par 25%

Gunta Kursiša, 12.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas automobiļu ražotājs BMW pavēstījis par plāniem palielināt pārodoto automašīnu apjomu par ceturtdaļu. Šobrīd BMW ASV uz papēžiem min sīvākie sāncenši Mercedes un Lexus, raksta autonews.com.

«Vidējā termiņā mēs plānojam palielināt BMW markas automašīnu pārdošanas apjomus līdz 300 tūkstošiem vienību,» pavēstījis autmašīnu ražotāja vadītājs ASV Ludvigs Villišs (Ludwig Wilisch).

Viņš gan nenosauca konkrētu gadu, kad BMW vēlas piepildīt šo izvirzīto mērķi. Saskaņā ar kompānijas iespējām 300 tūkstošu automašīnu pārdošanas apjomam vajadzētu tikt sasniegtam 2013. vai 2014. gadā.

«Nākotnē mēs vēlamies būt lielākā automašīnu marka ASV,» pavēstīja BMW starptautiskās pārdošanas un mārketinga vadītājs Īans Robertsons (Ian Robertson). «Gada sākumā ASV esam bijuši priekšā Mercedes, un vēlamies arī turpmāk saglabāt savas pozīcijas,» norādīja BMW pārstāvis. Šogad ASV tirgum BMW saražoti vairāk nekā 270 tūkstoši automobiļu, savukārt pērn - 159 tūkstoši.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 1947. gada, kad tirgū tika izlaists modelis Mercedes-Benz 170v, kas ir tiešais E-klases priekštecis, pasaulē ir saražoti jau vairāk nekā 10 miljoni šīs sērijas automobiļu. Šogad Mercedes-Benz E-klase piedzīvo jau savu devītās paaudzes modeli. 1995. gadā E-klase bija pirmais Mercedes-Benz modelis ar divām priekšējām lampām, kas guva lielu atzinību un joprojām tiek uztverts kā galvenais simbols, kas raksturo E-klases individualitāti.

Jaunās E-klases dizainā vēl aizvien tiek izmantotas plūstošas līnijas un stilistisks noformējums, kas pielāgojas kopējam pašpārliecinātajam un vīrišķīgajam automobiļa izskatam. Dizaineri, iedvesmojoties no kubisma, automobiļa četras „acis” ir pārveidojuši, piešķirot tām interesantas taisnstūrveida formas. Savukārt radiatora režģis ar hromēto trīsdimensiju ietvaru, dinamisko V-veida formu un stāvāku novietojumu īpaši akcentē automobiļa biznesa klases statusu.

Mercedes-Benz dizaineri lielu uzmanību ir pievērsuši jaunās E-klases interjeram, nodrošinot, ka katra detaļa šķiet pievilcīga gan vizuāli, gan funkcionāli ar savu formu, krāsu un materiālu. Rezultātā panākts harmonisks veselums – salons, kurā automobiļa vadītājs un pasažieri jūtas droši un komfortabli.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mercedes-Benz kravas automobiļi iekaro līdera pozīcijas Centrālās un Austrumeiropas tirgos

, 30.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daimler prezentē jaunu Mercedes-Benz Actros modeli un organizē tūri pa astoņām Centrālās un Austrumeiropas valstīm.

Jaunā Mercedes-Benz kravas automobiļu modeļa Actros starptautiskās iepazīšanās tūres laikā kravas automobiļu karavāna apceļos astoņas Centrālās un Austrumeiropas starptautisko pārvadājumu valstis, veicot jaunā automobiļa prezentācijas, Db.lv informē Inga Melngalve, SIA Domenikss mārketinga nodaļas vadītāja.

Actros kravas automašīnu kolonna devās ceļā no Igaunijas, 25. jūnijā sasniedzot Latviju un Lietuvu. Pēc tam plānots apceļot citas Centrāleiropas valstis – Poliju, Čehiju, Ungāriju, Rumāniju un galamērķi sasniegt 17. jūlijā Bulgārijas galvaspilsētā Sofijā.

Jauno kravas automobiļu ar pilno masu virs 16 tonnām tirgus rādītāji astoņās apceļotajās valstīs 2007. gadā sasniedza jaunus pārdošanas rekordus, kopumā tika pārdotas apmēram 55 000 vienības. Salīdzinot ar 2006. gada rādītājiem, kad kopējais pārdoto kravas automobiļu skaits sasniedza 35 100 vienību, vērojams pieaugums par vairāk nekā 56%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vupertāles vides institūts ir izveidojis videi draudzīgo automobiļu sarakstu, kur pirmajās vietās savās automobiļu klasēs pagaidām dominē Honda un Toyota hibrīdi.

Institūta izveidotajā sarakstā kopumā iekļauti 100 dažādu marku modeļi, kuri ir nopērkami Vācijas tirgū. Kā jau to varēja paredzēt, uzvaras laurus savās automobiļu klasēs plūca Honda Insihgt, Toyota Prius un Lexus RX 450 h. Interesanti, ka limuzīnklasē japāņu tehnoloģijas ir cietušas sakāvi, proti, Lexus LS 600 h ir ierindots tikai trešajā pozīcijā, kapitulējot gan Mercedes S 400 Hybrid, gan BMW 730 d priekšā. Pats galvenais šī pētījuma secinājums, ka neatkarīgi no automašīnas klases, videi draudzīgo modeļu skaits ar katru gadu palielināšoties. Par to liecina autoražotāju milzīgā aktivitāte, kuri pēdējo gadu laikā ceļ galdā arvien jaunas tehnoloģijas, neaprobežojoties tikai ar benzīna un elektromotora hibrīdiem, bet turpinot, piemēram, attīstīt arī iekšdedzes dzinēju izmantošanas iespējas, īpaši tas attiecas uz vācu autoražotājiem. Jebkurā gadījumā, vides aizsardzība ilgtermiņā Eiropā solīšot jaunus modeļus arī nākotnē, kas turpmākajos gados būtu arī finansiāli pieejamāki plašai pircēju auditorijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autobūves uzņēmuma «Bayerische Motoren Werke» (BMW) vadītāja amatā Haraldu Krīgeru nomainīs Olivers Cipse, kompānija paziņoja pēc padomes sēdes.

55 gadus vecais Cipse darbu jaunajā amatā sāks 16.augustā. Pēdējos četrus gadus viņš bijis BMW valdes loceklis, kas atbildīgs par ražošanu kompānijas 31 rūpnīcā visā pasaulē.

BMW padomes sēde notika ceturtdien kompānijas lielākajā ASV rūpnīcā Dienvidkarolīnas štata Spartenburgā.

Kompānijas padomes priekšsēdētājs Norberts Reithofers Cipsi raksturoja kā «izlēmīgu, stratēģiski un analītiski domājošu līderi». «Viņš «BMW Group» sniegs jaunu pamudinājumu, veidojot nākotnes mobilitāti,» piebilda Reithofers.

Cipse, kurš pēc profesijas ir inženieris, kompānijā pazīstams kā mierīgs, patstāvīgs un ar labām spējām panākt savu prasību izpildi.

53 gadus vecais Krīgers atstāj kompāniju pēc četriem gadiem BMW vadītāja amatā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2013. gada 1.oktobri, WESS Auto Grupa pārtrauks jaunu BMW automobiļu tirdzniecību, koncentrējot darbību uz LEXUS un Toyota tirdzniecību un servisu, kā arī turpinot sniegt autorizēta BMW servisa pakalpojumus.

Lēmums pārtraukt jaunu BMW tirdzniecību pieņemts pēc tam, kad no BMW Baltic organizācijas, kas atrodas Zviedrijā, saņemts paziņojums par autorizētā BMW dīlera līguma nepagarināšanu.

«7 gadu laikā, kopš Latvijā darbojamies kā autorizētais BMW pārstāvis, esam veicinājuši BMW zīmola nostiprināšanos līderpozīcijās premium automobiļu tirgus segmentā, ieguldījuši milzīgus līdzekļus biznesa attīstībā, kā arī kļuvuši par vienu no BMW Eiropas paraugdīleriem,» komentē Aleksandrs Oskins, WESS Auto Grupas padomes priekšsēdētājs.

«Kad paziņojumu par līguma nepagarināšanu saņēmām bez jelkādiem paskaidrojumiem, bijām neizpratnē. Varam tikai nojaust, ka ar šo lēmumu, BMW Baltic vēlējies koncentrēt BMW autorizēto pārstāvniecību Latvijā viena starptautiska uzņēmuma rokās. WESS Select turpinās stiprināt savas līderpozīcijas, sniedzot autorizēta BMW servisa pakalpojumus, bet līdzšinējā BMW WESS Select autosalonā piedāvāsim plašu mazlietotu BMW un citu premium automobiļu zīmolu klāstu. Nākotnē vēl vairāk pievērsīsimies LEXUS un Toyota automobiļu biznesa un Hondas servisa attīstīšanai Latvijā,» turpina A.Oskins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes-Benz oficiālais pārstāvis Latvijā SIA „Domenikss” šo vasaru nolēmis padarīt par Mercedes vasaru, pie viena laužot priekšstatu, ka vasaras izpārdošanas jēdziens attiecas tikai uz apģērbu kolekcijām, turklāt laikā, kad sezona jau beigusies.

Domenikss auto tirdzniecības centrā sākusies Mercedes-Benz vieglo automobiļu izpārdošana, kuras laikā līdz 31. augustam tiek piedāvāti ļoti izdevīgi automašīnu iegādes nosacījumi.

Iespēja piedzīvot īstu Mercedes vasaru Latvijā saistās ar jauniem noteikumiem par noliktavā esošo Mercedes-Benz A, B, C, E, CLS un R-klases automašīnu iegādi.

Pateicoties Nordea Līzingam, jebkuru no akcijas automobiļiem ir iespējams iegādāties tagad, bet ikmēneša līzinga maksājumus sākt maksāt tikai pēc 2 mēnešiem. Līzinga nosacījumi paredz no 0% līdz 10% likmi pirmajam maksājumam (atkarībā no pircēja maksātspējas) un iegādāto automašīnu atpirkuma cenu 50% procentu apmērā A, B, C-klasei un CLS, savukārt 40% procentu atpirkumu E-klases un R-klases modeļiem. Atpirkuma nosacījumi stājas spēkā pēc 5 gadu auto lietošanas un 50 000 kilometru nobraukuma. Tā piemēram, Mercedes-Benz A 160 CDI ikmēneša maksājums, kas jāsāk maksāt tikai pēc 2 mēnešiem, sastāda 168 EUR, savukārt jaunam Mercedes-Benz C 180 Kompressor - tikai 324 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes GLE Coupe ir tieša atbilde bravūrīgajam un populārajam tautietim BMW X6

Visticamāk, Mercedes mārketologi ilgu laiku ar skaudību noraudzījās, kā BMW eksperiments 2008. gadā – radīt un laist tirgū tam laikam spocīga koncepta SUV un kupejas krustojumu – izrādījās ļoti veiksmīgs un galvenais – ļoti ienesīgs projekts. Lai kādas sazvērestības teorijas izdomātu par šī auto lempīgumu un nepraktiskumu, patiesība ir tāda, ka bagātie ļaudis Ziemeļamerikā, Ķīnā, Krievijā un Latvijā arvien biežāk dod priekšroku X6 nevis klasiskajam premium krosoveram X5. Kaut arī kaislīgākie BMW fani burkšķ par Mercedes plaģiātismu, ielecot dārziņā, kur X6 līdz šim saimniekoja cēlā vientulībā, Mercedes par to diži neuztraucas, jo GLE Coupe ir lielisks produkts, turklāt tas perfekti aizkrāso balto plankumu jau tā garajā un plašajā modeļu klāstā. Pirmās atsauksmes liecina, ka GLE Coupe ir velnišķīgi pieprasīts visā pasaulē, tostarp arī Latvijā. Nav izslēgts, ka tas drīzumā kļūs populārāks par jauno Mercedes GLE, ko agrāk pazinām kā Mercedes M-klasi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vērienīgākā luksusa automašīnu pircēja - Parex banka

, 11.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītais treknais gads ir atnesis fantastisku luksusa automašīnu iegādes apjomu pieaugumu, – pēc aptuvenām aplēsēm, pērn 1700 luksusauto iegādei Latvijā iztērēti vismaz 85 miljoni eiro. šodien, 11.janvārī, ziņo laikraksts Dienas bizness. Vērienīgākā pircēja bijusi Parex banka.

Vairāk nekā divu trešdaļu pircējas ir juridiskās personas, kas luksusa automašīnām iztērējušas apmēram 60 miljonus eiro, bet vairāk nekā puse no šiem auto iegādāti līzingā.

Apkopotie Ceļu satiksmes drošības direkcijas un Lursoft dati rāda, ka no 1703 pagājušajā gadā (līdz decembra otrajai pusei) pirmoreiz reģistrētajām 2005.-2007. gada luksusa automašīnām 1209 reģistrētas uz juridisko personu vārda. Iecienītāko luksusa automašīnu desmitniekā pirmo pozīciju pārliecinoši ieņem BMW X5 ar kopumā 434 pērn pirmoreiz reģistrētām 2005.-2007. gada automašīnām, seko Audi Q7 ar 148, Porsche Cayenne ar 122 un Mercedes Benz S500 ar 81 auto. Tālākajās pozīcijās - Land Rover Range Rover Sport (79), Lexus LS460 (76), Mercedes-Benz S350 (70), Land Rover Range Rover (55), Mercedes Benz S320 (48) un BMW 730 (47 automašīnas). Arī visu šo automašīnu modeļu lielākās daļas pircējas ir bijušas juridiskās personas: tā iegādāti 285 no 434 BMW X5, 111 no 148 Audi Q7 un 85 no 125 Porsche Cayenne. Līdzīga situācija ir arī pārējā sarakstā, turklāt virkni īpaši dārgu automašīnu iegādājušās tikai juridiskās personas: šādu luksusauto vidū ir, piemēram, pa diviem pērn iegādātiem BMW 760, Lamborghini Gallardo un Lamborghini Murcielago, Lexus LX470, Lincoln Navigator, Ferrari F430, Mercedes-Benz ML 63AMG un S65 AMG. 2006. gadā laikraksts Dienas bizness šādus datus apkopoja tikai par gada pirmajiem 11 mēnešiem, taču starpība vienalga parāda būtisku iegādāto luksusa automašīnu skaita palielinājumu pagājušajā gadā: 2006. gada 11 mēnešos juridiskās personas bija iegādājušās 75 Audi Q7 auto, bet pērn līdz decembra otrajai pusei - 111. Pirms gada Dienas bizness lēsa, ka jaunu un gandrīz jaunu luksus automašīnu iegādei juridiskās personas 11 mēnešu laikā iztērējušas aptuveni 20 miljonus eiro. Pērn, pateicoties patēriņa būtiskajam pieaugumam un arī tam, ka pēc speciālistu ieteikuma Dienas bizness luksus­auto sarakstā iekļāva vēl virkni BMW un Mercedes Benz modeļu, šī summa ir trīskāršojusies - līdz 60 miljoniem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Nacionālā opera (LNO) nule kā noslēgusi vienošanos ar jauno LNO sadarbības partneri un LNO orķestra patronu – BMW.

Latvijas Nacionālās operas (LNO) orķestra jaunais patrons un sadarbības partneris, reģionālais BMW pārstāvis BMW Baltija uz gadu operai lietošanā nodevusi divas automašīnas – BMW 5.sērijas sedanu un BMW 5. sērijas Gran Turismo (GT).

Pēc LNO direktora Andreja Žagara stastītā, BMW Baltija arī apmaksās jauna mežraga un pikolo flautas iegādi, kā arī kontrabasa un vairāku citu stīgu instrumentu remontu

«Esmu gandarīts par to, ka LNO orķestris ieguvis savu patronu. Ikviens māksliniecisks kolektīvs savu kvalitāti uz entuziasma pamata vien nevar sasniegt un noturēt, tam ir nepieciešams arī finansiāls atbalsts. LNO orķestris to ir pelnījis. Pēdējā laikā mūsu straujā izaugsme mākslinieciskajā līmenī novērtēta ne tikai pašu mājās, bet starptautiskajā mūzikas tirgū. LNO orķestrī ir 98 izglītoti, savu darbu mīloši cilvēki, viņu pārziņā ir mūzikas instrumenti, kuru kopējā vērtība ir vismaz pusotrs miljons latu! To aprūpe prasa lielus līdzekļus, turklāt nepieciešams gan papildināt mūzikas instrumentu klāstu, gan atjaunot to. Sadarbība ar BMW mums sniegs šo iespēju,» skaidro LNO direktors A.Žagars.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2009. gada 18.februāri oficiālais BMW pārstāvis Latvijā WESS Select piedāvā visiem BMW īpašniekiem un lietotājiem jaunu pakalpojumu – BMW Serviss ceļojuma laikā.

Tas ir pilnīgi jauns servisa pakalpojums, kura mērķis ir palīdzēt klientiem sekot līdzi mašīnas tehniskajai kārtībai, vienlaicīgi ietaupot šodien tik svarīgo laiku. Servisa apkope saskaņā ar šo programmu BMW automašīnām tiks veikta laikā, kamēr tās īpašnieks būs devies darba vai atpūtas braucienā ārpus Latvijas.

Tā secība būs šāda: klients (BMW īpašnieks), reģistrējās mājas lapā http://wess-select.lv/lidostasserviss, pirms došanās uz lidostu, iebrauc un atstāj savu automašīnu WESS Select servisā, kur tai tiks veikta gan bezmaksas 45 punktu tehniskā pārbaude (Diagnostika, kuras laikā mehāniķi veic automašīnas detalizētu apskati, balstoties uz 45 punktu sistēmu. Pēc diagnostikas īpašnieks saņem īpašu veidlapu, kurā redzams, kādā tehniskajā stāvoklī ir katra no automašīnas detaļām: labā, normālā, vidējā vai sliktā, kad nepieciešams tūlītējs remonts), gan tiks piedāvātas vairākas programmas, no kurām klients var izvēlēties savai automašīnai piemērotāko, kā arī nodrošināta bezmaksas stāvvieta. Pēc tam klientam tiek piedāvāts bezmaksas brauciens gan uz lidostu Rīga, gan no lidostas uz WESS Select autosalonu – K.Ulmaņa gatvē, atgriežoties no ceļojuma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tas brīdis beidzot ir noticis. Nule kā atklātībā ir nonācis Bavārijas ražotāja BMW glaunākais un prestižākais modelis— piektās paaudzes 7. sērijas limuzīns.

Jāatzīst, ka Bavārietim līdz oficiālā modeļa pirmizrādei Minhenē, kur klāt bija arī šo rindu autors, izdevās meistarīgi noslēpt patieso automašīnas izskatu, nerunājot nemaz par modeļa tehniskajiem dotumiem. Protams, internetā klīda dažādas versijas kāds varētu izskatīties jaunais modelis, taču neviens no tiem nebija trāpījis desmitniekā.

Salīdzinājumā ar priekšgājēju, kura dizains sacēla milzu ažiotāžu, šoreiz BMW ir izvēlējies mierīgāku attīstības ceļu. Piektās paaudzes BMW 7. sērijas izskats šoreiz ir strikti ieturējis BMW dizaina pamatvērtības, jo īpaši to var teikt par automašīnas priekšējo daļu. Masīvas divdaļīgā nieres formas priekšējā dekoratīvā reste, ar viļņoti apaļīgajiem priekšējiem lukturiem un V veida motora pārsegs piešķir vairāk dinamikas nekā iepriekš, taču lielākie vizuālie jaunumi ir atrodami automašīnas aizmugurējā daļā. Jaunā aizmugurējā lukturu forma ar tajos iestrādātiem LED gaismas elementiem pastiprina sajūtu, ka BMW viena no svarīgākajām pamatvērtībām ir dinamika un ātrums, kam šoreiz ir veiksmīgi jāsadzīvo ar augstākās klases komfortu. Automašīnas sānu līnijas vizuālais efekts 5072 mm garajam limuzīnam nav laupījis sportisko stāju, to pašu var teikt arī par pagarinātās versijas Li modeļiem, kuri būs par 140 milimetriem garāki jeb 5212 mm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais BMW Z4 tiks laists pārdošanā 2009. gada maijā, un tas apvienos virkni jauninājumu, kas BMW 75 gadus ilgajā rodsteru izstrādāšanas laikā vēl nekad nav redzēti.

BMW Z4 ir pirmais modelis ar divdaļīgu elektrohidrauliski darbināmu nolaižamo cieto jumtu, kuru var pacelt vai nolaist 20 sekundēs. Bez tam jaunais rodsters ir pirmais auto, kas tiek piedāvāts ar adaptīvo M piekari. Elektroniski vadāmie amortizatori nodrošina trīs dažādas konfigurācijas un pazemina braukšanas augstumu līdz pat 10 mm, tādējādi sniedzot dinamiskāku braukšanas baudu. Salīdzinājumam - jaunās automašīnas Sport+ iestatījums ir salīdzināms ar iepriekšējā Z4 standarta braukšanas komforta līmeni.

Standarta dinamiskas braukšanas kontroles funkcija ir vēl viens jaunievedums, kas atkarībā no modeļa tehniskajiem parametriem ļauj vadītājam mainīt droseļvārsta un stūres iekārtas reakciju, braukšanas komforta līmeni, dinamiskās stabilitātes kontroles sistēmas reakciju un - automašīnām ar automātisko vai divu sajūgu pārnesumkārbu - pārnesumu pārslēgšanas laiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BMW Klubs Latvija aicina visus BMW un MINI automašīnu cienītājus, kā arī BMW motociklu fanus uz Latvijā lielāko BMW grupas spēkratu festivālu.

Festivāls notiks šī gada 15.augustā plkst. 11:00 Rīgā, Biķernieku sporta bāzē.

BMW Kluba Latvija sadarbības partneris SIA BM Auto festivāla laikā piedāvās loteriju, kuras uzvarētājam būs iespēja vienam no pirmajiem sēsties pie jaunās BMW X1 automašīnas stūres. Laimētājam jaunais automobilis tiks dots uz vienu nedēļas nogali. BMW X1 parādīšanās Latvijā plānota rudenī.

Ieejas biļetes uz BMW festivālu iespējams iegādāties BM Auto salonā Dārzciema ielā 64a. Ieejas biļetes cena BMW un MINI īpašniekiem - divi lati, pārējiem pieci lati.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autoražošanas uzņēmums "BMW" modernizējis logo, veicot radikālākās vizuālās izmaiņas vairāk nekā 100 gadu laikā.

Uzņēmums jauno logo prezentējis vienlaicīgi ar jauno "i4" koncepta automašīnu.

Veidojot jauno logo, saglabāta līdzšinējā apļveida forma, taču dizaineri atbrīvojušies no tumšajām malām, padarot tās caurspīdīgas; tāpat likvidēts 3D efekts. Tādējādi logo veiktas lielākās izmaiņas kopš tā ieviešanas 1917.gadā.

""BMW" kļūst par attiecību zīmolu," skaidro kompānijas vecākais viceprezidents Jens Tīmers, uzsverot, ka jaunais logo atspoguļo lielāku atvērtību un caurspīdību. "Mēs vēlamies šo versiju izmantot, lai aktīvāk nekā iepriekš aicinātu mūsu klientus "BMW" pasaulē. Jaunais dizains atspoguļo pašreizējās zīmolu digitalizācijas iespējas un izaicinājumus. Tas norāda uz mobilitāti un braukšanas ērtībām nākotnē," sacījis Tīmers.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada maijā kompānija BMW visā pasaulē pārdevusi kopumā 147,6 tūkstošus BMW, MINI un Rolls Royce spēkratu, kas ir par 22,1% vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī, kad Vācijas autoražotājs pārdeva 120,9 tūkstošus automašīnu, vēsta RTT News.

BMW zīmola automašīnu pārdošanas apjomi minētajā laika periodā auguši par 19%, kamēr MINI spēkratu pārdoti par 38,5% vairāk. Motociklus ražojošā BMW meitas uzņēmuma BMW Motorrad pārdošanas apjomi uzlabojušies par 3,5%.

ASV kompānija BMW šī gada pirmajos piecos mēnešos pārdevusi vairāk nekā 116 tūkstošus braucamrīku, kas ir par 18,7% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, liecina pārdošanas rezultātu apkopojums.

BMW maijā ASV ir pārdeva vairāk nekā 26 tūkstošus braucamrīku, kas, salīdzinot ar šo pašu mēnesi pirms gada, ir 19,7% liels pieaugums.

Maijā viens no vislabāk pārdotajiem modeļiem bija jaunais BMW X3. Sākot no šī gada janvāra vidus ASV tika pārdoti vairāk nekā desmit tūkstoši X3 modeļu, kas ir par 280,7% vairāk, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru