Jaunākais izdevums

Kompānija Jaguar nav tā, kas var cīnīties ar slaveno mašīnu Porsche 911, bet kompānijai Maserati, iespējams, ir plāni to izdarīt, ziņo Autoblog.

Kompānijas mērķis ir izveidot sporta mašīnu, kuras cena varētu iekļauties starp 80 - 90 tūkstošiem EUR. Lai sasniegtu mērķi 2011. gadā pārdot 12 000 automašīnas, kompānija ir nolēmusi izveidot jaunu modeli. "SUV kategorijā Porsche ar savu mašīnu Cayenne ir tālu priekšā, bet sporta mašīnās mums ir labākas izredzes," norāda kompānijas Maserati izpilddirektors Roberto Ronči (Roberto Ronchi).

Kompānija izšķirsies, kādu mašīnu veidot tuvāko mēnešu laikā, bet ir ļoti, iespējams, ka tā būs pieslīpēta Chicane.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar FCA (Fiat Chrysler Automobiles) 5 miljardu eiro investīciju programmu Itālijas tirgū, Maserati izziņo inovāciju plānus automašīnu ražošanai, elektrifikācijai un autonomo braukšanas tehnoloģiju izveidei. Tāpat Maserati ziņo par jaunu un elektrificētu produktu ieviešanu Modenā, Cassino un Turīnā.

Visi Maserati jaunie modeļi tiks izgatavoti Itālijā, izmantojot hibrīdās un akumulatoru elektriskās piedziņas sistēmas, kas spēj nodrošināt gan jauninājumus, gan augstu veiktspēju, kas ir zīmola pamatā. Visi elektriskie Maserati modeļi apvienos Maserati braukšanas dinamiku kopā ar nākamās paaudzes elektrisko akumulatoru tehnoloģiju.

Svarīgs solis Maserati inovācijai ir autonomās braukšanas līmenis. Visi jaunie Maserati, ieskaitot atjauninātos esošos modeļus, piedāvās autonomās braukšanas iespējas, sākot ar Maserati pastiprināto 2. līmeņa šosejas palīgsistēmu, kas virzās pretī 3. līmenim, piedāvājot gandrīz pilnīgu autonomiju, manevrēšanu no vienas uz otru joslu, vai arī, ja vadītājs nevar pārņemt kontroli pār transportlīdzekli, ātruma samazināšanu un transportlīdzekļa apturēšanu ceļa malā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Jaunais Porsche 911 Carrera T

Dienas Bizness, 24.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar 911 Carrera T Porsche atdzīvina 1968. gada 911 T pūristisko konceptu: mazāka masa, «īsākas» pārnesumu attiecības ar manuālo pārnesumkārbu un aizmugurējā piedziņa ar aizmugurējā diferenciāļa mehānisko bloķēšanu uzlabotam sniegumam.

Jaunā modeļa izskats ir aizgūts no 911 Carrera dizaina, un tā motors nodrošina 272 kW (370 ZS) lielu jaudu. 911 Carrera T (Porsche gadījumā «T» apzīmē «Touring») lepojas arī ar vairākām citām aprīkojuma vienībām, kas nav pieejamas 911 Carrera modeļiem, ieskaitot standarta aprīkojumā uzstādīto PASM (Porsche aktīvās piekares vadības sistēmas) sporta šasiju, kas ir pazemināta par 20 mm, Sport Chrono pakotni ar optimizētu masu, īsāku pārnesumkārbas sviru ar sarkaniem pārnesumu apzīmējumiem un Sport-Tex sēdekļu vidusdaļu. 911 Carrera T papildaprīkojumā ir pieejama aizmugurējā stūrējamā ass, kas nebija pieejama 911 Carrera modeļiem.

Ikviens 911 Carrera T aprīkojuma elements ir atlasīts, lai nodrošinātu optimālu sportiskumu un vieglu konstrukciju: Aizmugurējais vējstikls un aizmugurējie sānu logi ir izgatavoti no īpaši viegla stikla, savukārt durvju apdarē ir iestrādātas atvēršanas cilpas. Lielā mērā ir samazināta skaņas izolācija, nav pieejami papildaprīkojuma aizmugurējie sēdekļi, un tiek piedāvāta iespēja atteikties no Porsche komunikāciju sistēmas (PCM). Rezultāts: Pateicoties 1425 kg pašmasai, divvietīgais modelis ir par 20 kg vieglāks nekā 911 Carrera ar līdzvērtīgu aprīkojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Kļūdas, ko pieļaus pilots, izlabos auto

Aldis Zelmenis, 07.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche 911 ar rūpnīcas kodu 992 formāli ir mazinājis jaunības trakulību jeb palielinājis pašsaglabāšanās instinktus. Tas ir veids, kā audzēt pircēju auditoriju, kas spēs tikt galā ar šo izcilo personību

Pilnīgi noteikti auto nav kļuvis mazāk talantīgs braucējs. Drīzāk otrādi. Jaunais Porsche 911 ir kļuvis vēl gudrāks un daudzpusīgāks, lai pat nepieredzējušam braucējam pie auto stūres atļautu sajusties kā īstam sacīkšu braucējam. Kļūdas, ko pieļaus pilots, izlabos auto, turklāt arī tās, kuras iepriekšējais Porsche 911 nespēja izlabot. Citiem vārdiem sakot, rūpes par pilota drošību jaunajam Porsche 911 ir tikpat nozīmīga sastāvdaļa kā automašīnas kopējā veiktspēja.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Var tikai apskaust tos, kuri spēj un spēs atļauties Porsche 911. Ja finanses atļauj, es teiktu, ka jāņem gan klasiskās piedziņas Porsche 911 Carrera S, gan pilnpiedziņas 911 Carrera 4 S. Pēc situācijas un vēlmēm vienu no versijām var ņemt Cabrio izpildījumā ar mīksto audekla jumtu. Unikāls auto, kas joprojām draudzējas ar iekšdedzes boksertipa sešcilindru benzīnmotoru, sniedzot emocijas, kas ir pa spēkam tikai Porsche. Šis fakts ir divtik vērts, ka pats Porsche neslēpj, – modeļa izstrādes procesā nav bijis tālu no tā, lai Porsche 911 ar rūpnīcas kodu 992 būtu kļuvis par hibrīdu. Daudziem par prieku šoreiz vēl uzvarēja klasiskās vērtības. Līdz ar to ortodoksālas orientācijas Porsche fani var gavilēt, turklāt tās padara šo modeli vēl īpašāku, jo, kā atzina jaunā modeļa testa braucienu laikā Grieķijā sastaptais Porsche 911 «Master of engine» jeb Powertrain divīzijas direktors Matias Hofsteters (Matthias Hofstetter), nākamais jeb Porsche 911 ar kārtas numuru 994 jau būs «saprecināts» ar elektrību. Starp citu, M. Hofsteters pačukstēja, ka jau šobrīd aktīvi ar to nodarbojoties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot Porsche 911. modeļa sērijas klāstu slavenais vācu sporta auto meistars uz Ženēvas autoizstādi vedīs jauno 911. turbo S modeli, kuram nākotnē būs jāieņem vieta starp citām slavenībām, proti, Porsche 911 turbo un Porsche GT2.

Zem 911 Turbo S virsbūves čaulas pukstēs 3.8 litru sešu cilindru opozītmotors ar divām turbīnām un maināmu lāpstiņu ģeometriju, attīstīstot 530 ZS lielu jaudu. Tas nozīmē, ka salīdzinājumā ar 911. turbo versiju šis eksemplārs leposies ar papildus 30 zirgspēkiem. Turpretim griezes momenta atšķirība būs vēl iespaidīgāka, proti, 911 Turbo S opozītmotora griezes moments aizstiepsies līdz 700 Nm, kas ir par 50 Nm vairāk nekā 911. Turbo. Atbilstoši tehniskajiem dotumiem 911 Turbo S paātrinājums līdz 100 km/h aizņems 3.3 sekundes, savukārt līdz 200 km/h robežai Štutgartes sportists nonāks jau pēc 10.8 sekundēm. Sporta auto maksimālais ātrums būs 315 km/h bet vidējais degvielas patēriņš 11.4 l/100 km. Oficiālā informācija liecina, ka 911 turbo S kupeja un kabriolets tirdzniecībā nonāks jau maijā. Paredzams, ka kupejas cena būs 173 241 eiro, bet kabrioleta – 184 646 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā gada laikā pasauli ir ieraudzījuši daudzi konceptuāli Maserati modeļi, kā arī trīs jauni sērijas modeļi: jaunās paaudzes Quattroporte, pilnīgi jaunais Ghibli sedans un pirmais ražotāja SUV Levante.

«Maserati devīze ir radīt greznas automašīnas, kas izceļas ar lielu produktivitāti, jaudu, īpašu skaņas sistēmu un itāļu stila dizainu, ko atpazīst visā pasaulē. Jaunās automašīnas, ar kurām tika iepazīstināts pēdējā gada laikā, atbilst šīm īpašībām, taču ražotājs plāno vēl vienu soli uz priekšu – pilnīgu atjaunošanos, kuru sāks ar Alfieri kupeju, kuras koncepcija jau tika prezentēta izstādēs,» apgalvo «Maserati» preču zīmes vadītāja Evelina Avina.

Maserati darbības rādītāji no 2018. līdz 2022. gadam paredz Via Ciro Menotti ražotnes Modenā atjaunošanu un sagatavošanu jauniem modeļiem. Pirmā ražošanas līnijas rekonstrukcija paredzēta šī gada rudenī, bet jau 2020. gada pirmajā pusē tajā tiks sakomplektēta pilnīgi jauna sporta automašīna – Maserati Alfieri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nacionālās apvienības valdes loceklis pauž Norvēģijas traģēdijas vaininiekam līdzīgus uzskatus

LETA, 25.07.2011

Nacionālās apvienības "Visu Latvijai!" valdes loceklis Jānis Iesalnieks piedalās nacionālās apvienības "Visu Latvijai!" - "Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK apvienošanās kongresā.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Norvēģijas upuri ir pilnībā uz multikulturālistu sirdsapziņas - viņu islamizācijas politika noveda pie tā, ka kādam vienkārši aizbrauca širmis,» šādu viedokli mikroblogošanas vietnē Twitter paudis nacionālās apvienības Visu Latvijai!-Tēvzemei un brīvībai/LNNK" valdes loceklis Jānis Iesalnieks, izraisot sašutuma pilnas diskusijas, ka tādējādi Visu Latvijai! biedrs mēģina šo noziegumu attaisnot.

Kā ziņots, piektdien Oslo centrā notika sprādziens, kam sekoja asinspirts vadošās Darba partijas jauniešu nometnē, kuru sarīkoja 32 gadus vecais Anderss Bērings-Breivīks, kurš tiek saistīts ar labējiem ekstrēmistiem. Dažas stundas pirms teroraktu sākuma Bērings-Breivīks publiskoja savu manifestu, kurā izklāstīta vīzija par jaunu kristīgo krusta karu, kas jāuzsāk Eiropas tradīciju un kultūras glābšanai no islama kolonizācijas un marksistu kultivētā pagrimuma, kas sagrāvis konservatīvās ģimenes un nacionālisma vērtības. Tādējādi Iesalnieka viedoklis ir tuvs Bēringa-Breivīka paustajam.

Virkne Twitter lietotāju uzskata, ka ir absurdi uzskatīt, ka Norvēģijas traģēdija ir multikulturālisma sekas. Diskusijā iesaistījies arī Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC), kurš uzskata, ka tas ir «pilnīgi slims viedoklis», un norāda, ka ir «absolūti amorāli mēģināt attaisnot traku slepkavu». Citi pauda cerību, ka šādas pārdomas Iesalnieks izteicis mirkļa iespaidā, jo par Visu Latvijai! esot bijuši labākās domās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Porsche 911 Turbo S Exclusive Series ir līdz šim jaudīgākais 911 Turbo S.

Coupé versija attīsta 446 kW (607 ZS) lielu jaudu, un modeļa eksemplāru skaits ir ierobežots līdz 500 vienībām visā pasaulē. Papildus 27 ZS jaudas palielinājumam 911 Turbo S Exclusive Series atšķiras no standarta 911 Turbo S ar dizainu, augstākas kvalitātes materiāliem un greznajām detaļām. Sporta automašīnas smalkā apdare ir roku darbs, kas veikts jaunajā Porsche Exclusive Manufaktur darbnīcā uzņēmuma galvenajā mītnē Cufenhauzenā. Uzņēmuma darbnīca, kas iepriekš bija pazīstama kā Porsche Exclusive, specializējas automašīnu pielāgošanā klientu vēlmēm, kā arī atbild par ierobežota izlaiduma sērijām. Pirmo reizi Porsche klientiem ir iespēja konfigurēt ar sporta automašīnas dizainu saskaņotu Porsche Design hronogrāfu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta auto lielmeistara Porsche 911 turbo kupeja un kabriolets tiks iejūgti ar jaunu 500 ZS jaudīgo turbomotoru. Vācijā jaunie Porsche turbomodeļi tirdzniecībā nonāks 21. novembrī.

Šī gada Frankfurtes autoizstādē, kas notiks septembrī, Porsche izripinās gan 911 turbo kupeju, gan kabrioletu. Lielākais jaunums, protams, ir sešu cilindru 3.8 litru boksertipa turbomotors ar tiešo iesmidzināšanas sistēmu un turbīnas ar maināmu lāpstiņu ģeometriju.

Otrs lielais notikums ir jaunā dzinēja sapārošana ar moderno septiņpakāpju pārnesumkārbu Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK). Zinot ciešās radnieciskās saites ar Volkswagen ir skaidrs, ka šīs pārnesumkārbas ideju donors ir labi zināmā DSG transmisija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Motivācija, kāpēc cilvēki izvēlas pirkt lietotas mašīnas, kas ir vecāks par 20 gadiem, var būt visdažādākā. Ir auto entuziasti, cilvēki, kas ilgus gadus ir jūsmojuši par kādu konkrētu auto modeli, bet rocība neļāva to iegādāties, līdz tas nebija sasniedzis zināmu vecumu, un līdz ar to arī cenu. Citiem savukārt, dažādu apstākļu dēļ, ir radusies vajadzība iegādāties jebkādu ejošu pārvietošanās līdzekli. Lietotu automašīnu tirgus Latvijā ir ļoti aktīvs, un arī pieprasījums pēc automašīnām, kas ir vecākas par 20 gadiem, ir gana liels. Tāpēc mēģināsim noskaidrot, kas jāņem vērā iegādājoties šādu auto? Kā arī, vai lietotu auto tirdzniecības piedāvājums Rīgā spēj apmierināt pieprasījumu?

Lietotu auto kategorijas

Lietotas automašīnas ļoti nosacīti varētu iedalīt trijās kategorijās:

  • Mazlietotas automašīnas. Auto, kas vizuāli, funkcionāli un organiski iekļaujas modernās ikdienas realitātē.
  • Retro auto. Mašīnas, kuras kolekcionāri un progresīvā jaunatne izmanto brīvdienu izbraucieniem un seno spēkratu saietiem.
  • Un pārējās lietotās automašīnas. Spēkrati, kuri vēl gluži nav sasnieguši retro auto statusu, bet dēvēt tos par modernām automašīnām arī nebūtu adekvāti.

Kam jāpievērš uzmanība?

Nodokļi

Pirmkārt, lietotas automašīnas netiek apliktas ar kādu īpašu ekspluatācijas nodokli, kas būtu atkarīgs no mašīnas vecuma. Automašīnām, kuru pirmā reģistrācija ir veikta pirms 2004. gada, ceļu nodoklis ir atkarīgs tikai no transportlīdzekļa pilnas masas. Respektīvi, automašīnas vecums pats par sevi neietekmē ceļa nodokļa apmēru. Tāpēc galvenā lieta, kas jāņem vērā iegādājoties 20+ gadus vecu auto, ir tās tehniskais un vizuālais stāvoklis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas finanšu un ekonomikas nedienas skārušas pat bagātākos itāļus, par ko liecina tas, ka šajā valstī sarukuši luksusa Ferrari un Maserati automašīnu pārdošanas apjomi, ziņo BBC.

Pagājušajā gadā Ferrari pārdošanas apjomi vietējā tirgū samazinājušies par vairāk nekā 56%, bet Maserati pārdošanas apjomi sarukuši par 72%.

Pagājušajā gadā Ferrari iegādājušies vien 248 itāļi, bet Maserati - 115.

Itālija patlaban atrodas recesijā, un valdība turpina īstenot taupības pasākumus, lai mazinātu deficītu. Faktā, ka samazinās Ferrari un Maserati pārdošanas apjomi, auto eksperti vaino nodokļu politiku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Porsche nāk klajā ar ekskluzīvu 911 modeļa piecdesmit gadu jubilejas auto

Jānis Rancāns, 06.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autoražotājs Porsche, atzīmējot 911 modeļa piecdesmit gadus, laidis klajā ekskluzīvu automašīnu Porsche 911 50 Years Edition. Kopumā tirdzniecībā nonāks tikai 1963 (gads, kurā parādījās pirmais Porsche 911) automašīnas.

Automašīnai, kuras cena sākas no 108 tūkstošiem eiro, par pamatu ņemts Porsche 911 Carrera S modelis. Porsche 911 50 Years Edition izmantota hroma apdare, kā arī veiktas citas dizaina izmaiņas. Ekskluzīvais modelis pieejams divās krāsās, kā arī tam ir LCD vadības panelis un navigācija.

Porsche 911 50 Years Edition aprīkots ar Carrera S 3,6 litru 400 zirgspēku dzinēju un pieejams gan ar automātisko, gan arī ar manuālo pārnesumkārbu. Simts kilometru stundā lielu ātrumu automašīna var sasniegt 4,5 sekundēs.

Gada pirmo ceturksni Porsche noslēgusi ar peļņu 601 miljona apmērā. Kompānija norāda, ka šogad kopumā finanšu rezultāti būs atkarīgi no Volkswagen grupas, kuras sastāvā ir Porsche, darbības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Rīgā pulcēsies ekskluzīvi sporta auto

, 04.08.2009

Supercar pasākumam savu dalību ir apstiprinājuši 12 superauto (piemēram,

Ferrari, Lamborghini, Maserati sporta automašīnas) īpašnieki gan no Latvijas, gan no

Krievijas Federācijas. (Foto:Gallery Park Hotel)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīca Gallery Park Hotel, uzsākot jaunu ikgadēju tradīciju, organizē ekskluzīvu un unikālu Supercar sporta automobiļu pulcēšanos Rīgā laika posmā no 2009. gada 7.līdz 9. augustam.

Supercar pasākumam savu dalību ir apstiprinājuši 12 superauto (piemēram, Ferrari, Lamborghini, Maserati sporta automašīnas) īpašnieki gan no Latvijas, gan no Krievijas Federācijas.

Supercars sacīkšu dalībniekus gaida aizraujoša sacensību programma ar izbraucienu pa Biķernieku sacīkšu trasi, kā arī sagatavota pārbrauciena leģenda ar kontrolpunktiem un atpūtas pauzēm Latvijas skaistākajās un varenākajās pilīs, kā arī fotografēšanās pie Melngalvju nama un Rīgas domes.

Pasākuma laikā oficiāli tiks veikta Supercars Club atklāšana, kā arī tiks veikta pirmo kluba biedru svinīga reģistrācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā atvērts oficiālais automašīnu "Maserati" pilna servisa centrs SIA "Luxury motors Latvia", informē uzņēmumā.

"Maserati" centrs atrodas Krasta ielā, Rīgā.

Zīmola auto īpašniekiem centrā ir pieejami visi servisa pakalpojumi, piemēram, diagnostika, virsbūves remonts, ritošās daļas remonts un citi.

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka līdz šim tuvākās pārstāvniecības atradās Tallinā un Viļņā, tāpēc centra atvēršana Latvijā ir svarīgs solis "Maserati" zīmola attīstībai Baltijas valstīs.

"Priecājamies, ka itāļu unikālais auto zīmols ieradies arī Latvijā. Maserati Latvijas tirgū redz potenciālu attīstībai, jo arī šeit iedzīvotāji novērtē kvalitāti, dizainu un komfortu,” teic pārdošanas vadītājs Uvis Braunfelds.

"Luxury motors Latvia" reģistrēta šogad 7.janvārī, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmuma īpašnieks ir Lietuvā reģistrētā "Inter Krasta Luxury".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itāļu autoražotājs Maserati uz Frankfurtes autoizstādi šogad vedīs jauno Maserati Gran Cabrio, kuru klās mīkstais audekla jumts.

Četrvietīgais luksuskabriolets tirdzniecībā nonākšot nākamā gada pavasarī, tā dizainu darinājusi vēl viena itāļu slavenība Pininfarina. Sportiskajam kabrioletam par spēka apgregātu kalpos 440 ZS jaudīgais V8 benzīnmotors. Starp citu, 4.88 metrus garais klasiskās piedziņas kabriolets ir Maserati vēsturē pirmais bezjumta auto, kurā ir vairāk par divām sēdvietām. Neoficiālie avoti vēsta, ka Maserati Gran Cabrio cena būs, sākot no 130 tūkst. eiro.

picturegallery.f8e42fcf-608f-4367-b177-e37684bc551a

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta auto meistars Porsche Birmingemas autoizstādē izripinās 911. sērijas sacīkšu modeli GT3 R, kurš uzbūvēts atbilstoši Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) GT3 sacīkšu sērijas prasībām. Jaunais modelis nomainīs līdz šim GT3 sacīkstēs izmantoto 911 GT3 Cup S.

Jaunais Porsche 911 GT3 R ir radīts uz ielas versijas GT3 RS pagarinātās bāzes, apjožoties ar sacīkšu braucamrīkam nepieciešamo drošības karkasu, kā aerodinamisko ekipējumu, kurš ietver sevī arī milzīgo aizmugurējo antispārnu. R mašīna ir aprīkota ar jaunu četru litru opozītmotoru, kurš būvēts izmantojot GT3 RS izmantoto 3.8 litru spēkstaciju. Četrlitrīgā spēkstacija attīstīs 480 ZS lielu jaudu, kas ir par 30 ZS vairāk nekā GT3 RS. Kopā ar dzinēju strādās sešpakāpju sekvenciālā pārnesumkārba. Bez tam, atbilstoši savai misijai GT3 R svars būs tikai 1200 kilogrami jeb par 170 ZS mazāk nekā ielas versijai GT3 RS. Sacīkšu trasēm paredzētajam modelim ir pārregulēta ABS un vilkmes kontroles darbības algoritms, kā arī speciāli noregulēta dzinēja vadības elektronika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Maligins un Bērziņš atklāj Olainfarm jauno gatavo zāļu ražotni

Dienas Bizness, 13.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien Latvijas Valsts prezidenta Andra Bērziņa dalību svinīgi atklāta AS Olainfarm jaunā gatavo zāļu ražotne. Tā sastāv no nitrofurānu zāļu ražošanas iecirkņa, gatavo zāļu mazo sēriju ražošanas iecirkņa un gatavo zāļu formu izstrādes laboratorijas, informē AS Olainfarm sabiedrisko attiecību vadītāja Sigita Lapsiņa.

«Olainfarm vienmēr ir bijusi izcilākā Latvijas ķīmiskās rūpniecības lokomotīve, kas šodien, atverot jaunas ražošanas jaudas, dubulto mūsu ekonomiskās spējas. Uzņēmums, pateicoties prasmīgai tā vadīšanai un jaunu tehnoloģiju ieviešanai ražošanā, veiksmīgi ir spējis rast produkcijas noietu jaunos un tālos pasaules tirgos,» sacīja Bērziņš.

Jaunā gatavo zāļu ražotne ir izveidota, pārbūvējot iepriekš neizmantotu ēku, tās kopējā platība ir 2112 kvadrātmetri. Ēkai ir divi stāvi, tā ir savienota ar Olainfarm gatavo zāļu ražotni. Pirmajā stāvā atrodas gatavo zāļu mazo sēriju ražošanas iecirknis un gatavo zāļu formu izstrādes laboratorija, otrajā - nitrofurānu zāļu ražošanas iecirknis un tam pakārtotā analītiskā laboratorija, kurā tiks nodrošināta kvalitātes kontrole ražošanas procesā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto & Video

Mana pieredze: viss sākās ar iemīlēšanos

Inita Šteinberga, speciāli DB, 28.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viss sākās ar iemīlēšanos. Dūdās. Tā savas gadus astoņus ilgās attiecības ar dūdām un to gatavošanu skaidro meistars Mārtiņš Tiltnieks.

Jau pats dūdu izskats ir fascinējošs – gaisa maisi melna un sarkana samta ietērpā, greznas koka stabules, brīnišķas skaņas. Kā satverta bruņinieku, troļļu un teiksmu laiku liecība tās guļ uz folkkluba Ala masīvā koka galda, kur DB tiekas ar dūdu meistaru Mārtiņu Tiltnieku. Arī viņš pats gluži kā no seniem laikiem – gariem matiem, tumši tērpts. Vizuālais tēls – dūdas un spēlētājs – ir vienots, kad tiek sniegti koncerti.

Spēle pāraug amatā

«Kā jau daudzi jaunieši izmēģināju dažādus instrumentus, paspēlēju šo to un tad es ieraudzīju dūdas!» Mārtiņš nav varējis pretoties šim valdzinājumam un, pašmācības ceļā sācis apgūt instrumenta spēli un pašu instrumentu, sapratis, ka tas ir viņa aicinājums. Lai varētu instrumentu pārvaldīt pilnībā, nolēmis, ka jāapgūst arī tā gatavošana. Ķēries tik klāt. Virpojis un darbojies ilgi, līdz iznācis kaut kas instrumenta cienīgs. Nu jau piecus gadus par saviem darinājumiem Mārtiņš nekaunas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas Tehniskā monitoringa asociācija TUV (Technical Monitoring Association) veikusi pētījumu, lai noskaidrotu, kura ir vislabākā lietotā mašīna 2008. gadā, ziņo NEWSru.

TUV veikusi vairāk nekā 7 miljonus pārbaudes 194 dažādu marku automašīnām. Pēc šīm pārbaudēm eksperti tās ir novērtējuši pēc 160 kritērijiem. Tādā veidā tika izvēlētas mašīnas ar vismazāko skaitu defektu un šis saraksts tika publicēts TUV Report.

Mašīnas sākumā tika iedalītas piecās grupās - mašīnas, kuru vecums ir 2-3 gadi, mašīnas, kuru vecums ir 4-5 gadi, mašīnas, kuru vecums ir 6-7 gadi, mašīnas, kuru vecums ir 8-9 gadi un mašīnas, kuru vecums ir 10-11 gadi. Visās grupās starp līderiem pārsvarā tika ierindotas Japānas un Vācijas mašīnas.

Labākās mašīnas, kuru vecums ir no 2 līdz 3 gadiem:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas auto ikona Porsche 911 ir atdzimusi. Leģendārā sporta automašīna tagad ir lielāka, dārgāka un ekonomiskāka, vēsta thelocal.de.

Tikai dažas dienas pirms 911 debijas 64. Frankfurtes Starptautiskajā autoizstādē, Porsche publiskojusi auto tehnisko informāciju.

Ar cenu, sākot no 88 037 eiro, automašīna maksās par gandrīz 2500 eiro vairāk nekā tās priekšgājēja. Tomēr taupīgie autovadītāji varēšot ekonomēt, lejot benzīnu, jo jaunais modelis «sadedzina» 8,2 litrus uz 100 kilometriem - par 1,6 litriem mazāk nekā iepriekš.

Riteņu bāze ir paplašināta par 10 centimetriem, un jaunā 911 ir arī platāka nekā iepriekšējā. Automašīnas kopējais profils ir zemāks, un dāsnā alumīnija izmantošana nozīmē, ka tā ir par 45 kilogramiem vieglāka nekā priekšgājēja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Uz pusi audzis Maserati pārdevēja Modena Motors apgrozījums

NOZARE.LV, 27.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Maserati tirgotāja SIA Modena Motors apgrozījums pērn audzis uz pusi, liecina SIA Firmas.lv informācija.

Modena Motors apgrozījums audzis no 547 457 latiem 2010.gadā līdz 1,2 miljoniem latiem pērn.

Savukārt uzņēmuma zaudējumi samazinājušies par 18% - no 69 564 latiem 2010.gadā līdz 58 655 latiem pērn.

Kompānijas vadības ziņojumā norādīts, ka 2011.gadā Modena Motors īpaši izvērtēja izmaksas un darbojās ekonomiski. Neskatoties uz zaudējumiem 2011.gadā, uzņēmums ir pārliecināts, ka turpmāk tas spēs kārtot visas savas saistības.

Tāpat uzņēmuma vadība uzsver, ka Maserati pārdošana ir ilgtermiņa projekts, tāpēc taustāms rezultāts, iespējams, būs 2012.gadā vai vēlāk.

Jau ziņots, ka šā gada janvārī tika veiktas izmaiņas Maserati automašīnu tirgotāja SIA Modena Motors valdē, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA Lursoft informācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Maserati laidusi klajā jaunu konceptauto GranTurismo MC Corse, ziņo Autoblog.

Jaunais auto ir būvēts uz Maserati GranTurismo S bāzes. Tam ir 4.7 litrus astoņu cilindru liels dzinējs, kura jauda ir palielināta no 430 līdz 450 zirgspēkiem.

picturegallery.665bbba4-4e85-4b61-87c2-1267358941e8

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms debijas 2013. gada Šanhajas autoizstādē prezentēts Maserati Ghibli, kas tiek uzskatīts par BMW 5. sērijas un Jaguar XF jaunāko konkurentu.

Ghibli ir četru durvju sedans, kas cieši saistīts ar jauno Quattroporte luksusa auto. Sagaidāms, ka tā cena sāksies no apmēram 42 tūkstošiem latu.

Pilnīga auto tehniskā informācija vēl nav publiskota, taču zināms, ka Ghibli būs pieejams arī ar 3 litru V6 dīzeļmotoru. Tā būs pirmā ar dīzeļmotoru aprīkotā automašīna Maserati vēsturē.

Kā norāda Maserati, Ghibli būs «sportiskāks raksturs» nekā Quattroporte. Jaunajam modelim būšot nozīmīga loma ražotāja plānā palielināt pārdošanas apjomus līdz 50 tūkstošiem automašīnu gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Masu psihoze ka ir krīze un nav labi tagad ir skārusi arī luksus preču patēriņa auditoriju, kas, domājams, turpmākajos mēnešos atspoguļosies arī Maserati tirdzniecības apjoma rādītājos, prognozē Modena Motors, kas ir Maserati importētājs Baltijas valstīs, tirdzniecības un mārketinga vadītāja Laura Lūkina.

Pēc viņas teiktā, šīs psihozes iespaidā tagad visi ir palikuši apdomīgāki, lēmumu pieņemšana ir kļuvusi par ilgstošāku procesu. «Tas nebūt nenozīmē, ka viņi to nevar atļauties. Var, tikai tagad savus tēriņus plāno,» tā L. Lūkina.

Šogad pirmajos septiņos mēnešos Latvijā pārdoti deviņi Maserati auto, kas ir tik pat daudz, cik pērn. Latvijas Pilnvaroto Autotirgotāju asociācijas dati liecina, ka šogad pirmajos septiņos mēnešos jaunu vieglo auto skaits, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, tirgū kopumā sarucis vidēji par 33 %.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieprasījuma trūkuma dēļ itāļu sporta autoražotājs Ferrari ir spiests samazināt darbinieku skaitu. Kopumā no 3000 strādājošiem ir plānots atlaist 120 administrācijas darbiniekus, kā arī 150 rūpnīcas darbiniekus, vēsta Automotive news.

Lielāko pliķi Ferrari ikdienas darba grafikā radījis radniecīgais Maserati, kuram no Maranello uz Modenu tiek piegādāti Ferrari dzinēji. Ja 2008. gadā Maserati modeļu vajadzībām tika izgatavoti gandrīz 9000 dzinēji, tad 2009. gadā tie bija tikai 4500. Pats galvenais, ka arī 2010. gadā plānotais dzinēju apjoms no Maserati puses būšot vēl mazāks.

Arī pašam Ferrari lietas nesokas kā gribētos. Peļņa pirmajā ceturksnī ir samazinājusies par 28 %. Arī pieprasījums pēc jaunā Ferrari modeļa 458 Italia esot daudzkārt mazāks nekā iepriekš plānots. Atgādināsim, ka limitētā sērijā ražotā Ferrari 458 Italia cena ir aptuveni 197 tūkst. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kupeju klasi var saukt arī par sporta automašīnām. Tās ir ar divām durvīm, elegantas, daudzas no tām - ātras. Mazlietoti auto tirgū pieejamas dažādu marku šāda virsbūves tipa automašīnas, taču kuru no tām labāk iegādāties? Piedāvājums šo auto mīļiem atrodams arī BRC Autocentrā.

Kas ir kupeju klase un kā izvēlēties sev piemērotāko šāda tipa auto?

Par klasiskāko kupeju klases automašīnu var saukt ‘’Porsche 911’’. Šāda tipa auto ražo uzņēmumi, kuriem ir iespēja piedāvāt jaudīgas sporta mašīnas. Pati svarīgākā šī virsbūves auto tipa atšķirība no citiem ir divju durvju, nevis četru esamība. Kupejas jumts no aizmugures ir pietūkušas formas, bet auto ķermenis ir nospiests uz zemes, lai varētu ļaut sevi dēvēt par ‘’sporta auto’’. Nedaudz citādāks kupejas klases auto ir kabriolets, kuram stingra jumta vietā ir salokāms jumts, kuru iespējams pacelt pēc vajadzības. Tāds kabriolets, kurš paredzēts tikai diviem cilvēkiem - vadītājam un pasažierim, tiek saukts arī par ‘’roadster’’.

Komentāri

Pievienot komentāru