Tā kā Satiksmes ministrijas (SM) ierosinātais priekšlikums izveidot VAS Gateway Latvia nav guvis nozīmīgāko nozares uzņēmēju asociāciju un uzņēmēju atbalstu, tad Ministru kabinets piekrita SM ierosinājumam atsaukt šī priekšlikuma tālāku virzību.

Tomēr loģistikas koordinācijas jautājumi pavisam novārtā nepaliks, jo SM plāno to risināt SIA LDz Cargo Loģistika ietvaros, pastiprinot šī Latvijas dzelzceļa koncernā ietilpstošā uzņēmuma kapacitāti. DB jau rakstīja, ka SM bija iecerējusi, ka jaundibināmais uzņēmums darbosies kā pilnvērtīgs starptautiska līmeņa transporta un loģistikas tirgus spēlētājs.

Bija iecerēts, ka Gateway Latvia būs kompleksais līgumslēdzējs no Latvijas puses, apkopojot savā piedāvājumā visu nepieciešamo pakalpojumu klāstu, kuru faktiski nodrošinās jau esošie tirgus dalībnieki.  Savukārt  vairāku nozares asociāciju pārstāvji bija pret SM ieceri, jo bažījās, ka valsts iejauksies biznesā un atņems kravas privātājiem uzņēmumiem. Viņi arī norādīja uz iespējamiem monopolisma un korupcijas riskiem.

DB vairākārt arī rakstījis, ka loģistikas jomā iesaistītie gadiem ilgi norādījuši, ka vienota loģitikas koridora piedāvājuma trūkuma dēļ Latvija zaudē kravas kaimiņvalstīm – Lietuvai un Igaunijai. Kā spilgtākais piemērs tiek minēts Mitsubishi komplektējošo detaļu piegāde autoražošanas rūpnīcām Kalugā, Krievijā, kas šobrīd tiek veikta caur Tallinas ostu.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra