Septiņu gadu laikā Ventspils osta Baltijas jūras austrumu krastā ir nokritusi no pirmās pozīcijas uz sesto pozīciju, norāda uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Vladislavs Šafranskis.

Tas nozīmējot, ka osta ir zaudējusi konkurences priekšrocības, salīdzinot ar kaimiņiem. «Mūs ir apsteiguši visi - krievi, igauņi, Rīgas un Klaipēdas osta. Ventspils pilsētas un brīvostas vadībai par šo situāciju ir jāuzņemas atbildība,» uzsver uzņēmējs.

Viņš ir pārliecināts: «Ja nebūtu Ventspils tranzīta uzņēmēju kara, osta demonstrētu strauju attīstību.»

AS Ventspils Grain Terminal ir Latvijas un Kazahstānas kopuzņēmums ar reģistrēto statūtu kapitālu 5,5 miljonu latu apmērā. Partneri no Kazahstānas ir vadošie pārtikas graudu pārdevēji un eksportētāji pasaules tirgū, liecina informācija uzņēmuma mājaslapā.

2004.gada rudenī akciju sabiedrība Ventspils brīvostas teritorijā sāka būvēt specializētu graudu termināli, kurš sastāv no noliktavu kompleksa ar kopējo ietilpību 72 000 tonnu, vagonu un automašīnu izkraušanas mezgla, kuģu iekraušanas mašīnām un palīgiekārtām.

Dziļūdens pāļu konstrukciju piestātne ar 14,5 metru dziļumu ļauj apstrādāt Panamax tipa kuģus ar kravnesību 70 000 tonnu.

No 2006.gada septembra akciju sabiedrība Ventspils Grain Terminal ir Starptautiskās Graudu un lopbarības tirdzniecības asociācijas GAFTA dalībnieks kategorijā Approved Analysts.

Ventspils Grain Terminal pērn gūta peļņa 393 000 latu apmērā, un kopumā tika pārkrauti 580 000 tonnu graudu.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra