Ventspils osta gada pirmajā ceturksnī apkalpojusi 7.29 miljonus tonnu kravu, kas gan ir par 3% mazāk nekā šajā periodā pērn. Samazinājums skaidrojams ar lielo kritumu kālija sāls kravām — pirmajā ceturksnī šo kravu apjomi samazinājušies par 35%, līdz 820 tūkstošiem tonnu. Db jau iepriekš vēstīja, ka Ventspils un Latvijas tranzīta bizness šogad varētu zaudēt vairāk nekā vienu miljonu tonnu Baltkrievijas kālija sāls kravu, jo baltkrievi daļu kālija sāls kravu sākuši pārkraut Klaipēdā. Lietuviešu osta ģeogrāfiski atrodas tuvāk Baltkrievijai, un līdz ar to transportēšanas izmaksas uz šo ostu ir zemākas nekā, piemēram, uz Ventspili. Ventspils brīvosta gan ziņo, ka galvenais iemesls kālija sāls kravu plūsmu kritumam pirmajā ceturksnī ir Baltkrievijas minerālmēslu ražotājkompāniju apvienības Silvinet un Belaruskalij vēlme izveidot pašām savu tirdzniecības kompāniju un atteikties no līdzšinējā tirgotāja — tādējādi baltkrievi esot zaudējuši daļu pasaules tirgus.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra