Jau 2003. gada nogalē varētu sākt darboties trešā prāmju līnija no Ventspils, sarunā ar Db informēja Ventspils mērs, Ventspils brīvostas valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs. «Šobrīd ostā jau darbojas divas prāmju līnijas – viena uz Nīneshamnu Zviedrijā, kas atjaunota sadarbībā ar ļoti nozīmīgu operatoru (Scandlines – Db), otra – uz Travemindi Vācijā. Šīgada vēlā rudenī vai ziemā būs vēl viena prāmju līnija uz trešo valsti pie Baltijas jūras. Mums ir svarīgi, lai operatoram būtu daudzas līnijas un varētu sabalansēt rentabilitāti. Ja ir maza operatorkompānija un līnija strādā vāji, tad viņi arī nobrūk ar visu līniju,» Db sacīja A. Lembergs. Ventspils ostas valdes sēdē piektdien, 22. augustā, plānots pārrunāt jautājumu par 17. piestātnes rekonstrukciju un vienota robežsardzes, muitas un citu kontroles dienestu punkta izbūvi Ventspils ostā. Kā ziņo LETA, 17. piestātnes rekonstrukcija nepieciešama, lai optimizētu kravas un pasažieru prāmju darbību ostā un lai pēc rekonstrukcijas 17. piestātni varētu sākt izmantot kā trešās prāmju līnijas piestātni. Vienotā robežsardzes, muitas un kontroles dienestu ēkas izbūvei Ventspils ostā plānots izmantot Eiropas Savienības (ES) fondu naudu, jau šogad šī finansējuma piesaistīšanai ir jāsāk projekta realizēšana. Patlaban ir izsludināts konkurss šī objekta projektēšanai un būvniecībai.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra