Pasaulē

Versace par 210 miljoniem «pārdevies» ASV uzņēmumam

Lelde Petrāne, 27.02.2014

Jaunākais izdevums

Itālijas ģimenes modes nams Versace ceturtdien paziņojis, ka piekritis pārdot 20% akciju ASV investīciju kompānijai Blackstone par 210 miljoniem eiro (287 miljoniem ASV dolāru), ziņo thelocal.it.

Blackstone tajā «injicēs» kapitālu 150 miljonu eiro apmērā un iegādāsies arī akcijas 60 miljonu eiro vērtībā no ģimenes holdingkompānijas Givi. Darījuma ietvaros Versace novērtēts viena miljarda eiro apmērā.

Ģimene gan joprojām turpināšot «būt šīs kompānijas sirdī». To pagājušā gadsimta 70.gados dibināja modes dizaineris Džanni Versače, kurš nu jau aizgājis aizsaulē.

Tagad 30% Versace akciju pieder Džanni brālim Santo, kurš ir kompānijas priekšsēdētājs, 20% akciju pieder viņa māsai Donatellai un 50% viņas meitai Alegrai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Michael Kors pārņem Versace; zīmola veikalu skaitu plāno palielināt par 50%

LETA, 25.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV modes zīmols Michael Kors otrdien paziņoja, ka panācis vienošanos, lai iegādātos Itālijas modes namu Versace, par to samaksājot 1,83 miljardus eiro.

Mēs esam sajūsmināti pievienot Versace mūsu luksusa zīmolu saimei, un mēs esam apņēmušies investēt tā izaugsmē, norāda Michael Kors vadītājs Džons Aidols.

Tikmēr Versace viceprezidente Donatella Versače skaidro, ka šis pārņemšanas darījums ir nozīmīgs Versace ilgtermiņa panākumiem.

Michael Kors vēsta, ka plāno palielināt Versace veikalu skaitu pasaulē par 50% - līdz 300.

Versace 2014.gadā 20% uzņēmuma akciju pārdeva ASV investīciju kompānijai Blackstone, bet atlikusī daļa pieder Versačes ģimenei.

Pērn Michael Kors par 1,4 miljardiem dolāru iegādājās britu luksusa apavu zīmolu Jimmy Choo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Mediji: Michael Kors ir tuvu Versace pārņemšanas darījuma noslēgšanai

LETA, 25.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas modes nams Versace ir tuvu darījumam, kurā to paredzēts pārdot ASV modes zīmolam Michael Kors, pirmdien vēsta mediji.

Mediji norāda, ka Michael Kors, kura galvenais pārvaldes birojs atrodas Lielbritānijā, par šī darījuma noslēgšanu varētu paziņot jau šonedēļ.

Informācija par šī darījuma iespējamo apjomu ir atšķirīga un tā variē no diviem līdz 2,4 miljardiem ASV dolāru (1,6-2,03 miljardiem eiro).

Versace viceprezidente Donatella Versače otrdien Milānā ieplānojusi darbinieku sanāksmi, ziņo laikraksts Corriere della Sera.

Versace 2014.gadā 20% uzņēmuma akciju pārdeva ASV investīciju kompānijai Blackstone, bet atlikusī daļa pieder Versače ģimenei.

Savukārt Michael Kors pērn par 1,4 miljardiem dolāru iegādājās britu luksusa apavu zīmolu Jimmy Choo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Versace īpašnieks plāno atvērt vairāk nekā 100 jaunu veikalu

Žanete Hāka, 05.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modes zīmola Versace jaunais īpašnieks Capri Holdings straujā tempā vēlas atvērt vairāk nekā 100 jaunu veikalu, raksta Bloomberg.

Capri Holdings Itālijas modes zīmolu iegādājās pērn par 2,2 miljardiem ASV dolāru, un tā plāns paredz, ka ik gadu tiks atvērti desmitiem jaunu veikalu, kā arī renovēti esošie, lai sasniegtu mērķi dubultot Versace pārdošanas apjomus, investoru dienā paziņojuši uzņēmumu pārstāvji. Kompānija ieguldīs arī zīmola mārketingā, cenšoties paplašināt darbību rokassomiņu un aksesuāru jomā.

«Ir pilnīgi skaidrs: mūsu veikalu produktivitāte nav tāda, kāda tai jābūt,» sacījis Versace vadītājs Džonatans Akerojds. «Mums strauji jāpalielina produktivitāte un tas būs dzinējs, lai sasniegtu 2 miljardu ienākumu mērķi,» viņš piebildis.

Capri Holdings, kam pieder arī Michael Kors un Jimmy Choo zīmoli, cer palielināt veikalu skaitu no esošajiem 188 līdz aptuveni 300 veikaliem 2022.gadā, atverot veikalus dažādos pasaules reģionos. Vairāk nekā puse no Versace esošajiem veikaliem atrodas Āzijā, no kuriem 40 ir Ķīnā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mode piedzīvo krīzi, mainoties patēriņa paradumiem; labus signālus uzrāda bērnu mode

Dažādi tirdziņi nereti ir pirmais solis, lai jaunais dizainers kļūtu par šīs nozares sistēmas komponentu. Daļa spēlētāju paliek šajā līmenī un savas nezināšanas dēļ var negatīvi ietekmēt visu nozari. Ja kāds no sistēmas dalībniekiem preci savā darbnīcā vai tirdziņā pārdod par krietni zemāku cenu nekā citur vai arī bez čeka, pēc kāda laika cietīs visa joma. Tā uzskata Dita Danosa, kurai pieder vietējās modes daudzzīmolu veikals Taste Latvia.

Ilgus gadus viņa ir Latvijas Modes palātas prezidente un tagad arī jaundibinātā Latvijas Dizaina centra vadītāja.

Fragments no intervijas, kas publicēta 22. februāra laikrakstā Dienas Bizness:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Campari publiskojusi attēlus, kas šogad rotā dzērienu kompānijas nu jau par tradīciju kļuvušo luksusa kalendāru.

Šāgada un kalendāra 15. izdevuma temats ir Pasaules svētki! (Worldwide Celebrations!) un modele - Holivudas zvaigzne Uma Tūrmane (Uma Thurman) tērpusies atzīta dizaina drēbēs, piemēram, Versace, Stella McCartney, ar neiztrūkstošo alkoholiskā dzēriena glāzi rokās.

Kalendāra 12 lapās redzamas atsauces uz svinībām dažādās pasaules vietās.

Campari šo kalendāru dēvē par logu uz pasauli, kas aptver katru kontinentu.

Attēlus kalendāram fotografējis Koto Bolofo. Viņš dzimis Dienvidāfrikā, audzis Lielbritānijā, bet dzīvo Francijā, tāpēc tiek dēvēts par pasaules pilsoni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Mana pieredze: Siltas mājas līdzi ņemamām lietām

Renāte Priede, speciāli DB, 27.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ideju, ko darīt ar filcu, bija daudz, bet zīmols Feltstyle sāka un turpina ar somām – aksesuāriem, ko sievietes ikdienā vienmēr nēsā un maina

No ieceres un pirmajām skicēm līdz piegrieztnei, gatavai somai un sērijveida ražošanai ir apmēram trīs gadu ceļš. Pašlaik kolekcijā jau ir vairāk nekā 10 modeļu un bagātīga krāsu gamma, – lepna par dažos gados izauklēto ir zīmola vadītāja un dizainere Iveta Semjonova. Viņa piebilst, ka visa pamatā nenoliedzami ir komanda, kurā ir labs konstruktors, šuvējs, kā arī profesionāla tehnika.

Feltstyle nepārtraukti top un tiek testēti jauni modeļi, pievēršot uzmanību funkcionālismam. Līdztekus rokas somām top modeļi arī datoram un uz pleca liekamām somām, bet šī brīža populārākā esot ceļojuma tipa soma – ietilpīga, praktiska un tomēr skaista, stāsta dizainere. Pircējam būtiska ir izvēles iespēja. Pašu eksperimentos secināts, ka no rindā saliktas visu krāsu gammas katra sieviete izstiepj roku pēc kādas citas krāsas. Linu pelēkais ir estētisks, bet esot jābūt arī košumam, kas klientam patīk. Tieši plašā krāsu iespēja modeļiem ir tas, uz ko Feltstyle zināmā mērā liekot kārti, savukārt attiecīgās krāsas noietu nosaka sezonalitāte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās centrā Sky&More atvērts jauns modes zīmolu veikals F&More, kura izveidē investēts 1 miljons eiro.

Tajā tiks pārdotas pasaulē pazīstamu premium un vidējā segmenta apģērbu un aksesuāru zīmolu kolekcijas un Latvijā līdz šim oficiāli nepārstāvēti zīmoli – Hosio, Versace Jeans, kā arī bijušā Hugo Boss dizainera izveidotā apģērbu līnija vīriešiem Baldessarini.

F&More vienā tirdzniecības platībā ietilpst vairāku atšķirīgu segmentu zīmoli, un tas ir pirmais veikals Latvijā, kas strādā pēc shop-in-shop biznesa modeļa, informē iepirkšanās centrs. «Tas nozīmē, ka oficiālie zīmolu pārstāvji vai īpašnieki par noteiktu samaksu no iepirkšanās centra īrē savu tirdzniecības vietu un nosaka preču pārdošanas cenu. Savukārt Sky&More nodrošina personālu klientu apkalpošanai, preču un vietas uzturēšanu, kā arī mārketinga pakalpojumus,» norāda Sky&More direktore Evija Grīnberga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada sākumā Valsts policija, veicot plānotās pārbaudes, Daugavpilī konstatēja tirdzniecību ar pasaulē populāru smaržu viltojumiem. Pārbaudes laikā tika izņemtas 99 pudelītes ar viltotām smaržām, kuru vērtība lēšama aptuveni 5 000 eiro apmērā, informē VP.

Visām smaržām ir nozīmēta ekspertīze. Ja ekspertīzes rezultāti apstiprinās, ka tika realizētas viltotas smaržas, individuālajam komersantam var tikt uzlikts naudas sods līdz pat 14 000 eiro.

Valsts policijas Galvenās Kriminālpolicijas pārvaldes Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvaldes amatpersonas 11. janvārī veica pārbaudi kāda individuālā komersanta tirdzniecības vietā Daugavpilī, ar mērķi apkarot preču zīmju nelikumīgu izmantošanu. Likumsargi pārbaudes laikā izņēma 99 vienības ar pasaulē zināmu smaržu viltojumiem – Versace, Boss, Armani, Chanel, Davidoff u.c. Ja visas šīs smaržu vienības tiktu realizētas, tad noziedznieku guvums būtu aptuveni 5 000 eiro. Jāpiemin, ka tirdzniecības vietā tika pārdotas ne tikai smaržas, bet arī citas sadzīves mantas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katru ceturksni modes platforma Lyst analizē vairāk nekā piecu miljonu interneta pircēju uzvedību, lai noteiktu patlaban iecienītākos modes zīmolus un produktus, raksta Business Insider.

Otrais ceturksnis bijis veiksmīgs zīmoliem Nike un Versace, kuri iekļuvuši TOP 10, pakāpjoties par 20 vai vairāk vietām.

Lyst ņem vērā datus no sava un Google meklētāja, statistiku un pārdošanas apjomus pasaulē.

Vairāku modes zīmolu akcijas cenas biržās šajā gadā sasniegušas jaunus rekordus, uzlabojoties pārdošanas apjomiem.

Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri patlaban ir pasaulē iecienītākie modes zīmoli pircēju vidū!

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta - FOTO: Pirmā optikas salona VIZIONETTE izveidē investēti 150 tūkstoši eiro

Db.lv, 24.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas redzes aprūpes uzņēmums OC VISION tirgū ieviesis jaunu optikas zīmolu, un Pasaules Optikas briļļu saloni tiks pārveidoti par optikas veikalu tīklu VIZIONETTE.

Durvis vēris pirmais optikas veikals VIZIONETTE - t/c «Domina Shopping», savukārt otra salona atklāšanas pasākums «Galerija Centrs» gaidāms šī gada oktobrī.

OC VISION grupa trīs gadu laikā investēs vairāk nekā vienu miljonu eiro jaunu optikas salonu izveidei Rīgā. Optikas salona VIZIONETTE izveidē t/c «Domina Shopping» investēti 150 000 eiro. Jaunajos optikas salonos būs iespēja ne tikai iegādāties jaunākajām briļļu modes tendencēm pasaulē atbilstošas brilles, bet arī pirmo reizi optikas nozarē būs pieejams pašapkalpošanās sektors: briļļu izvēli atvieglos pārdomāts iekārtojums un tehnoloģijas.

Jānis Dzenis, OC VISION valdes priekšsēdētājs: «Kopš 1991. gada, kad tika atvērts pirmais Vision Express Latvijā, pagājis vairāk kā ceturtdaļgadsimts. Šo gadu laikā OC Vision ir pierādījis, ka vietējā kapitāla uzņēmums var veidot un attīstīt optometrijas nozari Latvijā. Bet pasaule nestāv uz vietas - tā nemitīgi modernizējas, un arī optikas nozarei to ir pienācis laiks darīt. Pēc rūpīgas tendenču analīzes tika izstrādāts jauns optikas veikalu koncepts - VIZIONETTE, kas ietver sevī lielāko daļu inovāciju, kas patlaban pasaulē ir izgudrotas.»

Komentāri

Pievienot komentāru