Citas ziņas

Vētīs autocentru mārketinga paņēmienus

, 14.07.2009

Jaunākais izdevums

Datu valsts inspekcija uzsākusi divas izmeklēšanas par to kā Markus autocentra un Latbema autocentra rīcībā nonākuši iedzīvotāju personas dati, kas vēlāk izmantoti uzņēmumu mārketingā.

Datu valsts inspekcijā Db.lv pastāstīja, ka tā saņēmusi trīs privātpersonu sūdzības par to, ka viņas no Latbema autocentra saņēmušas vēstules ar detalizētu informāciju par šo cilvēku lietotajām automašīnām un aicinājumu veikt remontus un tehniskās apkopes tieši šajā autocentrā.

Cilvēkus satraucis fakts, ka uzņēmums zina ne tikai viņu automašīnu markas, bet arī dzīvesvietu.

Savukārt izmeklēšanu par identisku gadījumu, kurā iesaistīts autocentrs Markus, inspekcija uzsākusi pēc masu medijos izskanējušas informācijas.

Datu valsts inspekcijā Db.lv informēja, ka izmeklēšana varot ilgt pat gadu.

Markus autocentrs apkalpo Volkswagen, Audi un Škoda automašīnas, bet Latbema autocentrs – BMW, Mercedes Benz un VOLVO.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zināšanas digitālajā mārketingā uzņēmējam palīdz būtiski ietaupīt reklāmas budžetam paredzētos finanšu līdzekļu. Vienalga vai tas būtu viesu mājas vai matu lakas nosaukums, vai nepacietīgi meklēts autoserviss vai zooveikals – atbildi jau ierasti sniedz interneta meklētājs Google. Digitālā mārketinga aģentūras Infinitum 8 meistarklasē "Efektīva Digitālā mārketinga optimizācija" kā jauniem, tā arī pieredzējušiem uzņēmējiem piedāvā uzzināt visjaunāko un visefektīvāko informāciju Google AdWords un Google Analytics stratēģiju izveidē.

Uz meistarklasi "Efektīva Digitālā mārketinga optimizācija" ir aicināti uzņēmumu vadītāji, mārketinga un PR speciālisti ar minimālu pieredzi darbā ar Google AdWords un Google Analytics kontiem. Meistarklase būs sadalīta divos līmeņos.

"Biznesa uzlecošās superzvaigznes" tiek aicināti jaunie uzņēmēji, kuriem ir pamatzināšanas, bet viņi vēl meklē savu mārketinga stratēģiju darbā ar Google AdWords un Google Analytics. Meistarklasē jaunie uzņēmēji varēs iegūt nepieciešamās vadlīnijas, lai interneta plašumos atrastu un pārliecināt savu klientu. Meistarklasē tik skaidrota ārējās mājas lapas optimizācija. Uzmanība tiks pievērsta Google Analytics konta galveno uzmanības punktu novērtējumam un tipiskāko kļūdu apskatei. Speciālisti stāstīs par galvenajām kļūdām, kas atbaida klientus no uzņēmuma sociālo mediju konta un citām zināšanām. Šīs un vēl citas meistarklasē iegūtās zināšanas noderēs, lai uzņēmumā realizētā mārketinga stratēģija būtu vēl veiksmīgāka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konferences programmu aplūkot http://softikom.lv

31.oktobrī Rīgā norisināsies ikgadējā Softikom Interneta mārketinga konference. No daudziem citiem šīs jomas pasākumiem tā atšķiras ar maksimālu praktiskumu. Visi konferences lektori sniedz Latvijas ekonomikas apstākļos pielietojamas zināšanas.

Apmeklējot konferenci, Jūs iegūsiet vairums ideju sava biznesa virzīšanai Internetā. Sapratīsiet virzīšanas paņēmienus un izmaksas, uzzināsiet konteksta reklāmas un SEO virzīšanas pamatus, iemācīsieties izmērīt Interneta kampaņu atdevi, uzzināsiet vienkāršus virzīšanas paņēmienus sociālajos tīklos un sapratīsiet, kā padarīt savu mājas lapu efektīvāku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Gribat uzzināt, kā patstāvīgi virzīt savu biznesu Internetā? Apmeklējiet Softikom Interneta mārketinga konferenci!

, 21.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konferences programmu aplūkot http://softikom.lv

31.oktobrī Rīgā norisināsies ikgadējā Softikom Interneta mārketinga konference. No daudziem citiem šīs jomas pasākumiem tā atšķiras ar maksimālu praktiskumu. Visi konferences lektori sniedz Latvijas ekonomikas apstākļos pielietojamas zināšanas.

Apmeklējot konferenci, Jūs iegūsiet vairums ideju sava biznesa virzīšanai Internetā. Sapratīsiet virzīšanas paņēmienus un izmaksas, uzzināsiet konteksta reklāmas un SEO virzīšanas pamatus, iemācīsieties izmērīt Interneta kampaņu atdevi, uzzināsiet vienkāršus virzīšanas paņēmienus sociālajos tīklos un sapratīsiet, kā padarīt savu mājas lapu efektīvāku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

8% lietotāju slēpj datoru, rūpējoties par konfidenciālās informācijas drošību

Žanete Hāka, 13.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai aizsargātu savu privāto dzīvi, paranoiski lietotāji izmanto visdažādākos paņēmienus personīgo datu aizsardzībai no ziņkārīgo acīm interneta vidē, tostarp slēpj datoru. Tomēr vairāki Kaspersky Lab pētījumi liecina, ka nepietiekami daudz lietotāju ir informēti par riskiem un tie, kuri ir, izmanto nepiemērotus paņēmienus drošības saglabāšanai internetā.

Pētījums liecina, ka interneta lietotāji izmanto visdažādākās metodes, lai rūpētos par konfidencialitāti. Piektdaļa (20 %) atzīst, ka, mēģinot aizsargāt privāto dzīvi, viņi aizklāj tīmekļa kameru. Lai gan tas ir noderīgi, ir svarīgi apzināties, ka tīmekļa kameras aizklāšana nevar novērst skaņas pārtveršanu un pasargāt lietotājus no hakeru vai ļaunprātīgu grupu veiktas noklausīšanās.

Vairāk nekā ceturtdaļa interneta lietotāju (28 %) glabā konfidenciālo informāciju ierīcēs, kas nav saistītas ar internetu, kļūdaini domājot, ka tas garantēs viņu datu drošību. Lai gan šī teorija ir loģiski pamatota un ir svarīgi nodrošināt rezerves kopijas pret izspiedējvīrusu uzbrukuma sekām, pat bez interneta pieslēguma ir iespējams inficēt ierīci, pievienojot tai viedtālruni vai USB atmiņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Digitālā mārketinga aģentūra Realweb Latvia kļūst par WHAT Digital Marketing

Sadarbības materiāls, 29.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms 10 gadiem, 2013. gada oktobrī, Rīgas centrā darbību uzsāka Realweb Latvia – digitālā mārketinga aģentūra, kas viena no pirmajām piedāvāja tobrīd tādus inovatīvus digitālā mārketinga risinājumus kā reklāmu Google un Facebook.

Šodien Realweb Latvia ir viena no lielākajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā ar gada apgrozījumu virs 50 milj. EUR, un tās lielāko partneru vidū ietilpst Google, Meta Facebook, Microsoft, TikTok. Realweb Latvia ir viens no 3 Google Premier partneriem Latvijā vairāk kā 40 reklāmas aģentūru konkurencē un pārvalda digitālās reklāmas Google, Meta Facebook, Microsoft, Linkedin, TikTok ar budžetu virs 3 miljoniem EUR mēnesī. Visi aģentūras speciālisti ir sertificēti, savukārt aģentūras vadītāja Velta Mestere 2020. gadā Forbes Latvijas veiksmīgāko sieviešu reitingā ieņēma augsto 4. vietu. Pēdējo gadu laikā esam strauji auguši eksporta nozarē - to apliecina arī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) 2022. gada nominācija “Eksporta čempions”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/s Amo Plant līdzās 30 milj. eiro vērtajai automontāžas rūpnīcai, investējot vēl ap 15 milj. eiro., plāno izviedot kompozītmateriālu izstrādājumu ražotni, par kuras pakalpojumiem interesi jau izrādot pasaules autobūves giganti. Uzņēmuma lielākā īpašnieka – Maskavas pilsētas- mērs Jurijs Lužkovs redz labas iespējas, ka Jelgavā ražotie autobusi varētu vadāt pasažierus Maskavā.

Elektroenerģija

Pērkot elektrību no igauņiem, jāmaksā lielāks PVN

Eesti Energia meitasuzņēmums Latvijā – SIA Enefit - sācis elektrību pārdot arī mājsaimniecībām, tomēr Latvenergo piedāvājums sanāk lētāks, jo Latvenergo piedāvā visus elektrības piegādes pakalpojumus vienā paketē, līdz ar to patērētājam ir iespēja maksāt samazinātu PVN likmi 10%. Taču Enefit mājsaimniecībām Sadales tīkls izrakstījis rēķinus ar 21% PVN likmi.

SIA Enefit valdes priekšsēdētājs Aivars Tihane uzskata, ka tas ir nelikumīgi.

Darījums

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Rīgā atklāts Baltijā lielākais Jaguar Land Rover autocentrs

Monta Glumane, 29.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaguar Land Rover zīmolu pārstāvis Inchcape Motors Latvia Rīgā atvēris jaunu autocentru, kas uzskatāms par lielāko Jaguar Land Rover autocentru Baltijā, informē autocentra vadība.

«Lepojamies ar Jaguar Land Rover desmit gadus ilgo vēsturi Latvijā. Šajā laikā Inchcape Motors Latvia ievērojami stiprinājusi Jaguar un Land Rover zīmolus šajā valstī, un jaunā autocentra atvēršana šo sadarbību attīstīs vēl tālāk,» pastāstīja Inchcape Ziemeļeiropas un Krievijas reģiona mazumtirdzniecības rīkotājdirektors Sanktpēterburgā un Ziemeļeiropas valstīs Timofejs Gerasjkins.

Autocentra atklāšanā viesiem bija iespēja iepazīties un iegādāties Jaguar Xe Sv Project 8 un atjaunoto Land Rover Discovery Sport.

Jaunais autocentrs atrodas Kārļa Ulmaņa gatvē un tajā tirgo jaunus un mazlietotus automobiļus, piedāvā servisa pakalpojumus, rezerves daļu, kā arī zīmola aksesuāru un dzīvesstila preču tirdzniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Forum Auto bez KIA un Peugeot pārdos arī Cadillac

Nozare.lv, 13.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ auto tirgotājs SIA Forum Auto Rīgā atklāja jaunu autocentru, kur bez Kia un Peugeot markas automašīnām tiek tirgotas arī Cadillac zīmola automašīnas, informē Forum Auto.

Līdz 2013.gada augustam "Forum Auto" ilgus gadus darbojās ar nosaukumu "Kia Automobiles", kas tirgoja tikai "Kia" markas automašīnas, taču pēc nosaukuma maiņas, sākot ar šo gadu, tirgotājs pārdos arī "Peugeot" un "Cadillac" markas automašīnas.

Paplašinot darbību, "Forum Auto" šonedēļ Rīgā atklāja jaunu autocentru Kārļa Ulmaņa gatvē 101. Auto salona kopējā platība ir 3500 kvadrātmetri, no kuriem aptuveni 1500 kvadrātmetri ir servisa zona, 1200 kvadrātmetri atvēlēti jauno automašīnu tirdzniecībai, bet 200 kvadrātmetri - lietoto automašīnu tirdzniecībai. Autocentrā tiek nodarbināti 30 cilvēki.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

VIDEO: Ko darīt, lai 2024. gada vasarā Rīgas centrs būtu pilns?

Jānis Goldbergs, 02.04.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šāda bija Dienas Biznesa tēma diskusijā par tūrisma industrijas darbību Rīgas centrā un iespējām turpmākajos gados, kuras galvenie secinājumi koncentrējas ap tūrisma uztveri valsti vispār. Proti, tūrisms ir jāvērtē kā eksportējoša nozare, un ir nepieciešama valsts tēla apzināta veidošana.

Dienas Biznesa diskusijā klātienē piedalījās Latvijas Investīciju aģentūras Tūrisma departamenta direktore Inese Šīrava, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas vadītājs Andris Kalniņš un nacionālās lidsabiedrības airBaltic viceprezidents pārdošanas jautājumos Toms Andersons. Viedokļus par jautājumu iesūtīja Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas prezidents Ēriks Lingebērziņš, Rīgas Investīciju un tūrisma aģentūras vadītājs Fredis Bikovs, kā arī uzņēmuma Primex vadītājs Jānis Ošlejs, kurš arī bija šīs diskusijas iedvesmas avots ar savu sociālā tīkla publikāciju, kura noslēdzās ar izsauksmi: “Darām!” Ko īsti varam darīt, lai būtu rezultāts, lai Rīgas centrs šovasar būtu tūristu pilns, arī mēģinājām noskaidrot. Diskusija videoformātā skatāma portālā db.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Inovāciju pieaugošā loma

Dons V. Prinss, ASV, Centre for Creative Leadership izpilddirektors Maskavā, Big Business Day 2011 lektors, 08.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vēlētos sākt ar apgalvojumu par acīmredzamo: pasaule, kurā šodien darbojamies, vairs nav tāda kā vakar un nebūs vairs tāda rīt. Mūsu samērā vienveidīgajā pasaulē izaicinājumi kļuvuši daudz kompleksāki, pārmaiņas notiek nepārtraukti, pasaule ir savstarpēji ciešāk saistīta un konkurence saasinājusies.

Tās organizācijas, kas nespēj attīstīties un ieviest inovācijas, paliks iepakaļ. Cik svarīgas ir inovācijas? CCL (Centre for Creative Leadership) pētnieki lūdza vairākus simtus augsta līmeņa vadītājus minēt galvenās tendences, kas ietekmēs viņu organizāciju stratēģiju turpmāko piecu gadu laikā. Galvenais virzītājs ir inovācijas, tā norādīja 92% aptaujāto.

Nedaudz pakavēsimies pie mūsu izpratnes par inovācijām. Dzirdot vārdu «inovācija», daudziem rodas asociācijas ar pētniecību un attīstību (R&D), tehnoloģijām, zinātniskajām laboratorijām un produktiem. Mēs izmantosim plašāku definīciju: inovāciju process ir cilvēki, kas ģenerē idejas un liek tās lietā, radot vērtības. Ir tūkstošiem resursu, kas pēta inovāciju struktūru un norises, bet es vēlos vairāk pievērsties inovāciju cilvēciskajam aspektam. Tehnoloģijām arvien vairāk tuvinot cilvēkus jaunā un aizraujošā veidā, nozīmīgāka kļūst inovāciju sociālā dimensija. Kā panākt to, lai cilvēku darbība kļūtu inovatīva?

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Līderu atgriešanās: Uz Kualalumpuru pretim nezināmajam

Linda Zalāne, 26.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai pārbaudītu savu varēšanu starptautiska mēroga uzņēmumā, Jānis Polis devās uz Malaiziju, ņemot līdzi savu pieredzes bagāžu digitālā mārketinga jomā .

Pēdējos desmit gadus Jānis Latvijā bija darbojies mediju un mārketinga nozarē, un, atskatoties uz noieto karjeras ceļu, viņš DB atzīst, ka bija viens no spēcīgākajiem digitālās komunikācijas speciālistiem Latvijā. Tomēr pirms trīs gadiem viņam radās sajūta, ka kaut kas dzīvē jāmaina, jo bija sasniegti profesionālo izaicinājumu un atalgojuma griesti.

Jānis atminas karjeras pirmsākumus 2008. gadā, kad popularitāti iemantoja draugiem.lv un facebook.com, bet mārketinga jomā nebija tādu speciālistu, kas prastu šos rīkus izmantot. Digitālais mārketings aprobežojās ar reklāmas laukuma jeb banera izvietošanu interneta portālā. Bija skaidrs, ka digitālais mārketings būs neizbēgamas sāpes visiem reklāmas devējiem un klientiem. Mediju aģentūra Inspired Communications tolaik bija vēl jauna un bija pirmā Latvijā, kas pieņēma darbā cilvēku, kura darbs tika saistīts tikai ar interneta medijiem, digitālā mārketinga stratēģiju izveidi. «Sociālie tīkli plauka un zēla, un ļoti daudzi zīmoli vēlējās tur izpausties, bet nevienam nebija ne jausmas, kā to izdarīt. Arī man tādu zināšanu nebija, jo to nevienā skolā Latvijā nemācīja. Es darbojos sabiedrisko attiecību jomā, bet paralēli biju aktīvs interneta blogu rakstītājs. Mani pamanīja un uzaicināja aprunāties,» stāsta Jānis. Darbu viņš ieguva. Uzņēmums Jānim deva brīvas rokas attīstīt līdz šim Latvijā nezināmu jomu. Zināšanas par interneta kā rīka izmantošanu Jānis smēlās starptautiskās konferencēs, semināros. Brīdī, kad SIA Inspired Communications guva pirmos panākumus interneta mārketinga jomā, to pamanīja arī konkurenti. «Mani pārvilināja holdings, kurā ietilpst trīs mediju aģentūras. Darbs trīs aģentūrās uzreiz piedāvāja atkal jaunus izaicinājumus un arī atalgojumam bija grūti atteikt,» atzīst Jānis. Viņa pārziņā bija izdomāt digitālā mārketinga pakalpojumus, kurus aģentūras varētu piedāvā saviem klientiem, kā arī pieņemt darbā cilvēkus, kuri tos varētu pārdot un īstenot. Šobrīd sociālā tīkla konta uzturēšana, mobilās aplikācijas, spēles un konkursi virtuālā vidē šķiet pašsaprotami, bet tolaik tas bija kādam jāizdomā vai jāadaptē no ārvalstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai sekmētu mārketinga izpētes pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu uzņēmējiem informāciju datos balstītu lēmumu pieņemšanai, darbu Latvijā uzsāk specializēts tirgus izpētes uzņēmums “KOG mārketinga un komunikācijas zinātnes pētījumu institūts”, piedāvājot klientiem pētījumus, kā arī mācības šajās jomās.

““KOG Institūts” izveidots pirms sešiem gadiem Lietuvā, kur trūka zinātniski pamatotu un praktiski izmantojamu patērētāju pētījumu, savukārt pašreiz kaimiņvalstī uzņēmums jau ir vispāratzīts, tāpēc pieņemts lēmums paplašināt savu darbību, piedāvājot līdzīgus pakalpojumus arī Latvijā. Redzam, ka līdzīga situācija tirgus izpētes jomā ir arī Latvijā, lai gan šeit darbojas vairāki jomas uzņēmumi, taču trūkst praktiski izmantojamu pētījumu piedāvājumu ar augstu pievienoto vērtību,” saka “KOG Institūta” direktore Dr. Eleonora Šeimienė, piebilstot, ka abās valstīs darbojas tie paši vai līdzīgi zīmoli, kur mārketinga nodaļas bieži strādā kopā un vēlas plašāku skatījumu uz zīmolu vadību un attīstību. Patlaban Lietuvā “KOG Institūts” veic pētījumus virknei vadošo dažādu nozaru zīmolu, kā piemēram, “Swedbank”, “If” un “Telia”.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Interneta mārketinga kongresā Best Internet Rīgā dalību apstiprinājuši Google pārstāvji

, 17.08.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

16. un 17. septembrī Rīgā norisināsies interneta mārketinga kongress Best Internet, kurā dalību apstiprinājuši arī ASV kompānijas Google pārstāvji.

Tā divu norises dienu laikā paredzēti semināri un darba grupas, kuras vadīs nozares profesionāļi. Kongresa otrajā dienā ar interneta mārketinga kompānijas Progression atbalstu notiks darba grupas seminārs par mārketinga stratēģiju specifiku interneta vidē.

Šogad dalību Best Internet apstiprinājuši tādi pieredzējuši interneta mārketinga profesionāļi kā Dmitrijs Šolomko (Dmitry Sholomko), Google reģionālais mārketinga vadītājs Ukrainā un Baltijas valstīs; Erki Izara (Erkki Izarra), Cannes Lions 2009 žūrijas loceklis un Somijas reklāmas aģentūras 358 līdzīpašnieks; Stefens Ehrhardts (Steffen Ehrhardt), Google Germany GmbH produktu speciālists un projektu vadītājs Centrālās un Austrumeiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas tirgos; Elors Pruvli (Elor Pruvli), Google AdWords izpilddirektors Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Salesforce Latvijā: kā atrast, piesaistīt un noturēt klientus

Jurģis Bakans, Bluelark Pārdošanas nodaļas vadītājs, 14.10.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Panākumi ir labi pārdomātu lēmumu sekas.

Nav svarīgi, vai pārdodat dimantus vai izstrādājat datorprogrammatūru; vai pārdodat tieši uzņēmumiem vai piedāvājat pakalpojumus tūkstošiem privāto klientu, visi veiksmīgie uzņēmumi ievēro dažus vienotus noteikumus.

Tātad, kas mūsu Salesforce klientiem Okavango dimantu raktuvēs ir kopīgs ar vienu no Eiropas lielākajiem telekomunikāciju operatoriem?

Uzņēmējdarbības panākumu pamatā ir skaidri definēti uzņēmējdarbības procesi un efektīva uzņēmuma datu izmantošana.

Ir pagājuši laiki, kad CRM kalpoja kā piezīmju grāmatiņa klientu kontaktiem vai uzņēmējdarbības piezīmēm. Mūsdienās CRM ir vissvarīgākais instruments uzņēmējdarbības procesu vadīšanai un nenoteiktības novēršanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopīgā izmeklēšanā Kaspersky Lab, Eiropols un Interpols ir atklājuši nepieredzētu kibernoziedzīgu operāciju, kuras ietvaros uzbrucēji ir nozaguši miljardu ASV dolāru. Kiberzagšana ir turpinājusies divus gadus un skārusi aptuveni 100 finanšu iestāžu visā pasaulē. Eksperti uzskata, ka šajā skandalozajā incidentā ir vainojams starptautisks Krievijas, Ukrainas, vairāku Eiropas valstu, kā arī Ķīnas kibernoziedznieku grupējums, vēsta Kaspersky Lab.

Noziedzīgais grupējums, kas ir ieguvis nosaukumu Carbanak, izmantoja mērķuzbrukumiem raksturīgus paņēmienus, taču atšķirībā no daudziem citiem incidentiem šī laupīšana iezīmē jaunu posmu: tagad kibernoziedznieki var zagt naudu tieši no bankām, nevis lietotājiem.

Bandas Carbanak kibernoziedznieku darbība ir skārusi aptuveni 100 banku, maksājumu sistēmu un citu finanšu iestāžu gandrīz 30 valstīs, tostarp ASV, Krievijā, Vācijā, Ķīnā, Ukrainā, Kanādā, Honkongā, Taivānā, Rumānijā, Francijā, Spānijā, Norvēģijā, Indijā, Apvienotajā Karalistē, Polijā, Pakistānā, Nepālā, Marokā, Islandē, Īrijā, Čehijā, Šveicē, Brazīlijā, Bulgārijā un Austrālijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nodokļi

VID apkopojis noziedzīgo grupējumu attīstības tendences

Gunta Kursiša, 25.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noziedzīgie grupējumi Latvijā sākuši izmantot pārdomātākus paņēmienus un arī fiktīvo uzņēmumu amatpersonu atlase un sagatavošana kļuvusi rūpīgāka, informējas Valsts ieņēmumu dienesta (VID) vadītāja Nellija Jezdakova.

Noziedzīgie grupējumi izmanto pārdomātākus paņēmienus – uzņēmumi grāmatvedībā iesniedz viltotus elektronisko kases aparātu čekus, lai pamatotu faktiski nenotikušus darījumus – kratīšanu laikā izņemtas elektronisko kases aparātu čeku viltošanai paredzētās iekārtas, čeku lentas un izgatavotie viltotie čeki, informē VID.

Tāpat VID novērojis tendenci, ka fiktīvo uzņēmumu amatpersonu atlase notiek rūpīgi, tās sagatavojot, lai nerastos aizdomas par uzņēmumu prettiesisko darbību.

Tāpat arī tiek veidotas sarežģītas naudas plūsmas shēmas, izmantojot Latvijas, Eiropas Savienības, NVS un citu valstu kredītiestādes. Shēmu organizatori ir izglītoti, labi orientēja finanšu un juridiskajos jautājumos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienās, kad pastāvošo ekonomisko apstākļu ietekmē esam spiesti savilkt jostas aizvien ciešāk, rodas vitāla nepieciešamība pēc efektīvām un, kas ir vēl svarīgāk, –nedārgām, klientu piesaistes metodēm.

Neapstrīdamas Interneta mārketinga priekšrocības ir: salīdzinoši nelielās izmaksas (salīdzinot ar tradicionālo mārketinga modeli), interaktivitāte un ātrums – jūs komunicējiet ar lietotājiem reālā laika režīmā. Protams, ievērības cienīgs ir arī šī resursa neierobežotais potenciāls – izpētīts, ka šobrīd Internetu lieto vairāk nekā 2 miljardi pasaules iedzīvotāju. Ja izvēlēsieties pareizu biznesa stratēģiju, daļa šo lietotāju var kļūt par jūsu klientiem!

Vēl viens ļoti noderīgs pakalpojums, ko www.klientufabrika.lv speciālisti sniedz bez maksas, – uzņēmuma Interneta mājas lapas efektivitātes analīze, kuras ietvaros tiek izpētīts: cik interaktīva ir šī lapa; cik lielā mērā tā sadarbojas ar meklēšanas sistēmām; kā arī – ar ko tā ir labāka vai sliktāka par konkurentu lapām. Ņemot vērā pētījuma rezultātus, jūs saņemat konkrētus priekšlikumus: kā piesaistīt uzņēmuma Interneta mājas lapai vairāk klientu; kā to pilnveidot un padarīt interesantāku lietotājiem; kā paaugstināt tās efektivitāti, raugoties no pārdošanas viedokļa; kā labāk veidot komunikāciju ar klientu un nodrošināt atgriezenisko saiti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Inovatīvs mārketinga tehnoloģiju jaunuzņēmums Analytical Alley, kas izmanto mākslīgo intelektu uzņēmuma datu analīzē, ir piesaistījis finansējumu 700 000 eiro apmērā.

Līdzekļi tiks ieguldīti mākslīgā intelekta rīka izveidē ar mērķi pilnveidot un optimizēt uzņēmumu mārketinga procesus. Pašlaik uzņēmumā darbojas 15 cilvēku komanda no Baltijas valstīm, kas plāno paplašināt savu darbību visā Eiropā.

Analytical Alley piedāvā mākslīgā intelekta risinājumu, kas apvieno uzņēmuma mārketinga un biznesa darbības datu analīzi, lai radītu personalizētus rīcības plānus, kas veicina uzņēmējdarbības veiksmīgumu. Šī pieeja ne tikai optimizē pārdošanas un mārketinga stratēģijas, bet arī veicina abu darbības jomu sinerģiju, nodrošinot augstāku efektivitāti un rezultātu sasniegšanu.

Mārketinga aktivitātes ir ļoti svarīgas uzņēmuma izaugsmei, taču vidēji 40% ieguldītie līdzekļi tajās tiek iztērēti nelietderīgi. "Mūsdienu ekonomiskajā situācijā uzņēmumi atļauties izmest naudu vējā. Pasaulē, kurā datu analītika ir attīstījusies līdz jaunam līmenim, visām mārketinga aktivitātēm, sākot ar tradicionālām kampaņām un beidzot ar digitālo reklāmu, ir jāveicina uzņēmumu izaugsme," norāda Analytical Alley izpilddirektors Tanels Rabane (Tanel Rabane). "Mūsu piedāvātais datu kopaina palīdz uzņēmumiem izdarīt skaidrus secinājumus un pieņemt gudrākus lēmumus. Mēs piedāvājam konkrētu ceļvedi, kā dati var kļūt par biznesa izaugsmes atbalstu."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izdevniecība Dienas Bizness sadarbībā ar SIA “BITE Latvija”, aģentūru “MIXD” un un “Clear Channel Latvia” organizē meistarklasi “Mārketinga stratēģija un pārdošana”.

Mārketinga stratēģijas izstrāde ir veiksmīga uzņēmuma darbības pamats. Arvien vairāk uzņēmumu tiecoties pēc augstākiem rezultātiem, sāk pievērst lielāku uzmanību digitālajam mārketingam un tā izmantošanai uzņēmējdarbībā, bet tikai neliela daļa sāk ar strukturizētas digitālā mārketinga stratēģijas izstrādi. Strukturizēts plāns jeb stratēģija digitālā mārketinga darbībām var būtiski ietekmēt uzņēmumu ilgtermiņa mērķu sasniegšanu. Stratēģijas izstrāde nebūt nav jāuztver, kā kvantu fizikas process. Digitālā mārketinga stratēģija ir turpmāko soļu jeb darbību plāns, kas paaugstina ieguldītā darba un resursu efektivitāti.

Dienas Bizness tiešsaistes meistarklase ļaus iepazīt trīs nozaru ekspertu aizgūstamos piemērus, kuru veiktās metodes palīdzējušas sasniegt praktiskus un vērā ņemamus rezultātus. “Mārketinga stratēģija un pārdošana” sniegs būtiskas atbildes uz jautājumiem, kas skar komunikāciju ar klientu, mārketinga stratēģijas veidošanu un pārdošanas veidu priekšrocības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Zaļā sirdsapziņa. Ko nozīmē zaļmaldināšana un kādas var būt tās sekas?

Anete Dimitrovska, ZAB “Ellex Kļaviņš” zvērināta advokāte, 07.02.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būt zaļam ir modē. Uzņēmumu mārketinga komunikācijā redzam saukļus, kuros ņirb tādi jēdzieni, kā “zaļš”, “ekoloģisks”, “klimata neitrāls”, “videi draudzīgs” un tamlīdzīgi.

Līdz šim par šādu korporatīvās reputācijas un produktu mārketinga stiprināšanu mēdzām līdzjūtīgi pasmaidīt, bet šobrīd uzņēmējiem būtu jāapzinās, – par maldinošām darbībām ilgtspējas jomā būs jāatbild. Pasaulē pieaug t.s. zaļmaldināšanas (no angļu greenwashing) gadījumu skaits, kad uzņēmējiem jāpiedzīvo finansiāli un reputācijas zaudējumi dēļ piemelošanas savā publiskajā komunikācijā. Ņemot vērā ilgtspējas pieaugošo nozīmi, Eiropas Savienība ir izvirzījusi kā prioritāti stingrāku zaļmaldināšanas kontroli, paredzot lielākus sodus par patērētāju maldināšanu un manipulācijām.

Ko tas nozīmē?

Zaļmaldināšana ir jauns jēdziens Latvijā, kas apzīmē manipulatīvus, nepatiesus apgalvojumus un rīcību saistībā ar uzņēmuma darbībām ilgtspējas jomā (vides, korporatīvās pārvaldības un sociālie jautājumi), šādi gūstot konkurences priekšrocības vai radot sev labvēlīgākus apstākļus. Īsi sakot, – runa ir par uzņēmumiem, kuri sabiedrībā aktuālo ilgtspējas tēmu iekļauj savā mārketinga stratēģijā, taču realitātē nekādas iniciatīvas vai darbības, lai kļūtu ilgtspējīgāki, tie faktiski neveic vai veic jau šķietami nepietiekoši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Mazsalacas «meteorīts» un Zemenes skrējiens joprojām nepārspēti

Kristīne Stepiņa, 27.11.2018

Tā dēvētā «meteorīta» radītā bedre pļavā Mazsalacas novadā 2009.gadā

Foto: Evija Trifanova/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Partizānu mārketings šobrīd attīstās digitālajā vidē, taču, tā kā tur šādas aktivitātes notiek teju vai katru dienu, tās vairs nav tik skandalozas

T.s. partizānu mārketings pasaulē tiek plaši izmantots, arī Latvijā ir bijušas vērā ņemamas aktivitātes, piemēram, Mazsalacā it kā nokritušais meteorīts, kam uzmanību pievērsa arī daudzi ārvalstu mediji, arī puskailās meitenes Zemenes skrējiens futbola laukumā Pasaules čempionāta kvalifikācijas spēles laikā starp Latvijas un Portugāles izlasēm. Tā kā cilvēki vairāk laika pavada sociālajos tīklos, tas šobrīd attīstās tieši digitālajā vidē un ir būtiska tīklu mārketinga sastāvdaļa.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Mārketinga izmantošanas pakāpe Latvijas mazajos un vidējos uzņēmumos

Sergejs Volvenkins, SIA SV Marketing valdes priekšsēdētājs, LU doktorants. Pētījuma sfēra: mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšana (mārketinga konteksts), 17.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2. līdz 4. augustam Grieķijā noritēja starptautiskā konference, veltīta mārketinga jautājumiem mazajos un vidējos uzņēmumos, kur es prezentēju sava pētījuma rezultātus par tēmu «Mārketinga izmantošanas pakāpe Latvijas mazos un vidējos uzņēmumos biznesa mērķu sasniegšanā». Kā izriet no konferences nosaukuma, tās īpatnība bija tā, ka tika apspriesti ne tikai vispārīgie mārketinga jautājumi, bet konkrēti mazo un vidējo uzņēmumu mārketinga jautājumi. Tas bija ļoti interesants un noderīgs pasākums.

Izstāstīt pāris vārdos par konferences rezultātiem ir diezgan grūti, jo tika aizskartas daudzas dažādas tēmas un vairums no tām ir pelnījis atsevišķu apskatu un aprakstu. Piemēram, man iepatikās šādi ziņojumi:

(1) Open Innovatıon Practıces by Small and Medıum Sızed Fırms,

(2) Creating Competitive Advantage through IT Innovation in Small and Medium-Sized Enterprises: An Organisational Perspective,

(3) Current and Modern Planning in Enterprises: Critical insights,

(4) Small Business Use of Social Media as a Competitive Advantage,

(5) Relationship Management as a Basis for Knowledge Management of Innovative Small and Medium-Sized Enterprises.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Eksperts: Mārketinga kampaņā svarīgi ir naudu tērēt gudri

Noza, 26.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mārketinga aktivitātēs rezultāts ir atkarīgs nevis no ieguldījumu apmēra un to saiknes ar uzņēmuma apgrozījumu, bet no tā, cik gudri nauda tiek tērēta, norāda mārketinga komunikācijas praktiķis, septiņu mārketingam veltītu bestselleru autors un biznesa grāmatu izdevējs no Krievijas Igors Manns.

Dažkārt tiek pausts uzskats, ka mārketinga kampaņu efektivitāte ir atkarīga no tā, cik daudz līdzekļu kampaņās iztērēts, un ka šai summai jāveido noteikts procents no uzņēmuma apgrozījuma. Uz jautājumu, vai ir saikne starp mārketinga aktivitātēs iztērēto naudas summu un iegūto rezultātu, Manns atbildēja, ka rezultāts ir atkarīgs nevis no ieguldījumu apmēra un to saiknes ar uzņēmuma apgrozījumu, bet no tā, cik gudri nauda tiek tērēta, kā arī no daudziem citiem faktoriem, piemēram, tirgus situācijas un konkurentu aktivitātēm.

«Piemēram, uzņēmējs var sagatavot labu reklāmas kampaņu, kuras laikā klientiem piedāvā savu produktu iegādāties ar atlaidi, bet nezināt, ka konkurents izstrādājis līdzīgu kampaņu un tajā pašā laikā potenciālajiem klientiem solīs daudz lielākas atlaides,» situāciju raksturoja Manns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasniegtas Gada balvas e-pasta mārketingā 2013. Lemts, ka labākās mārketinga kampaņas realizējusi SIA Bite Latvija, RTU Rīgas Biznesa skola, SIA Cramo un SIA Travel Art.

Gada balvas e-pasta mārketingā Latvijā tika pasniegtas otro gadu pēc kārtas.

Apbalvošanas ceremonija notika Mailigen Workshop 2013 jeb praktiskā e-pasta mārketinga semināra ietvaros. Semināru organizē e-pasta mārketinga kompānija Mailigen.

Nominācijā «Labākā e-pasta mārketinga stratēģija 2013» triumfēja būvtehnikas nomas uzņēmums SIA Cramo. Uzņēmums realizēja e-pasta vēstuļu sēriju par bonusa punktiem saviem klientiem.

Ar «Labāko e-pasta dizainu 2013» var lepoties Rīgas Tehniskās universitātes Rīgas Biznesa skola, kas radīja e-pasta dizainus vairākās valodās, lai uzrunātu topošos studentus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan pilsētas zīmola veiksmīga popularizēšana vainagojas tūristu skaita pieaugumā, investoru piesaistē un uzņēmējdarbības attīstībā, galvenais uzsvars ir uz vietējo iedzīvotāju lokālpatriotisma vairošanu.

Pilsētas ciemiņi, satiekot vietējos, novērtēs viņu lepnumu, prieku un degsmi, kuru zīmola mārketingā pilnībā ietērpt nevar, jo to sniegtās sajūtas un viesmīlību par naudu nopirkt ir grūti. Daudzas pilsētas mērķtiecīgi savu tēlu veidojušas daudzu gadu garumā. Sajūtot mārketinga nozīmīgumu, vairākas Latvijas pilsētas šī rīka priekšrocības sākušas izmantot diezgan nesen un vēl ir savas identitātes meklējumos.

Siguldas Attīstības aģentūras direktore, Siguldas zīmola vadītāja Laura Skrodele uzsver, ka pilsētas mārketings nav īslaicīga modes tendence. Jau kopš I love NY pieteikuma profesionāļi apzinās, ka pilsētas konkurē daudzos veidos. Tas palīdz katrai pilsētai labāk definēt savus mērķus, pateikt, kādus iedzīvotājus, uzņēmējus, investorus katra konkrētā vieta vēlas redzēt. Šobrīd pasaulē ir liela pieredze šajā jomā, un ne visām pilsētām ir jābūt tūrisma pilsētām. Pilsētas mārketinga mērķis ir palīdzēt sasniegt tās mērķus, piešķirt identitāti, atšķirt no citām vietām.

Komentāri

Pievienot komentāru