Datu valsts inspekcija uzsākusi divas izmeklēšanas par to kā Markus autocentra un Latbema autocentra rīcībā nonākuši iedzīvotāju personas dati, kas vēlāk izmantoti uzņēmumu mārketingā.
Datu valsts inspekcijā Db.lv pastāstīja, ka tā saņēmusi trīs privātpersonu sūdzības par to, ka viņas no Latbema autocentra saņēmušas vēstules ar detalizētu informāciju par šo cilvēku lietotajām automašīnām un aicinājumu veikt remontus un tehniskās apkopes tieši šajā autocentrā.
Cilvēkus satraucis fakts, ka uzņēmums zina ne tikai viņu automašīnu markas, bet arī dzīvesvietu.
Savukārt izmeklēšanu par identisku gadījumu, kurā iesaistīts autocentrs Markus, inspekcija uzsākusi pēc masu medijos izskanējušas informācijas.
Datu valsts inspekcijā Db.lv informēja, ka izmeklēšana varot ilgt pat gadu.
Markus autocentrs apkalpo Volkswagen, Audi un Škoda automašīnas, bet Latbema autocentrs – BMW, Mercedes Benz un VOLVO.