Dienas Bizness

  • 10 sestdiena,
    decembris

    Guna, Judīte

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8394

    USD: 1.0559

Ražošana

«Vietnam Airlines» cenšas iekarot pasaules tirgu

Vjetnamas nacionālā lidsabiedrība Vietnam Airlines ir aktīvi uzsākusi savu darbību. Lidsabiedrības vadītājs ir paziņojis, ka līdz 2010. gadam plāno palielināt savu floti līdz 75 lidmašīnām. Pagājušā gada decembrī lidsabiedrība jau pasūtīja 10 Airbus A321 tipa lidmašīnas par kopējo vērtību 625 miljoni ASV dolāru apmērā. Lidsabiedrības mērķis ir kļūt par nozīmīgu dalībnieku Āzijas gaisa satiksmē. Speciālisti to vērtē kā ambiciozu ekspansiju, taču arī atzīst, ka Vjetnama līdzās Ķīnai pieder pie Āzijas dinamiskākajiem gaisa satiksmes tirgiem. Šis tirgus vilina pat amerikāņus. Decembrī, gandrīz pēc 30 gadiem, United Airlines uzsāka savu pirmo komerciālo lidojumu uz Vjetnamu. Pēdējo reizi ASV lidmašīnas pacēlās no Saigonas 1975. gada pavasarī. Attiecības starp kādreizējiem kara pretiniekiem pakāpeniski normalizējās. Abas valstis pat ir parakstījušas vēsturisku vienošanos par gaisa satiksmes kustību. Vietnam Airlines menedžeris Thanh cer, ka no 2006. gada varēs sākt lidot uz ASV, pagaidām satiksme uz Ameriku tiek organizēta sadarbībā ar Taivānas lidsabiedrībām. Vjetnamiešu mērķis Eiropā ir Vācija. Tāpat kā ASV tā arī Vācijā tie cer uz pieaugošiem tūristu skaitļiem un uz etnisko satiksmi. Vācieši, pēc amerikāņiem un japāņiem ir trešā lielākā tūristu grupa un Vācijā arī dzīvo 120 000 vjetnamiešu. 2004. gadā lidsabiedrība palielināja savu apgrozījumu par 16% līdz 1,1 miljardiem ASV dolāru. Pasažieru skaitam šogad vajadzētu pieaugt līdz 5,7 miljoniem. Šobrīd Vietnam Airlines lido uz 22 starptautiskiem galamērķiem.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Lietuvas autopārvadātāji Rietumeiropā veido atpūtas centrus saviem šoferiem

Lietuvas lielākās starptautisko autokravu pārvadājumu kompānijas sākušas Rietumeiropā veidot atpūtas centrus saviem šoferiem, ņemot vērā vietu trūkumu publiskajos stāvlaukumos un stingrākās prasības, kas izvirzītas attiecībā uz...

Reklāma