GE Money veiktajā pētījumā, kurā piedalījās 3000 britu sievietes, atklājās, ka vairāk kā astoņus gadus no savas dzīves britu sievietes pavada iepērkoties. Lai iegādātos ģimenei nepieciešamās pārtikas un mājsaimniecības preces, kā arī apģērbu, vidēji viena sieviete 63 gadu laikā veikalā pavada 25184 stundas un 53 minūtes. Pieņemot, ka sievietes veic iepirkšanos aptuveni no deviņiem rītā līdz pieciem vakarā, sanāk, ka sievietes veikalos savas dzīves laikā pavada 3148 dienas.
Aptaujas rezultāti liecina, ka gada laikā sievietes dodas iepirkties vidēji 301 reizi, kopā tam veltot 399 stundas un 46 minūtes. Pat iepirkšanās pārtikas veikalā sievietēm dažreiz prasa vairāk kā stundu. Kopumā sievietes pārtikas veikalos iepērkas 84 reizes gadā un pārvēršot to stundās sanāk, ka pārtikas izvēlei un iegādei sievietes gadā velta 95 stundas un 55 minūtes.
Vairāk laika nekā pārtikas pirkšanai, sievietes velta tādu lietu iegādei, kas padara viņas vizuāli pievilcīgas un ceļ viņu pašapziņu. Šādas preces sievietes iegādājas 90 reizes gadā, no tām 30 reizes iegādājoties apģērbu, 15 reizes - apavus, 18 reizes - aksesuārus un 27 reizes - kosmētiku. 12 mēnešu periodā sievietes velta 100 stundas un 48 minūtes tam, lai izvēlētos sev izdevīgākos un modernākos apģērbus. Papildus 40 stundas un 30 minūtes tiek tērtas, mekljot un iegādājoties apavus, taču 29 stundas un 31 minūte, izvēloties aksesuārus, piemēram, somas, rotaslietas, šalles u.c.Pat tik ikdienišķu lietu kā dezodorantu, dušas želeju un matu kopšanas līdzekļu iegādei, sievietes patērē aptuveni 17 stundas un 33 minūtes gadā. Savukārt, lai iepriecinātu savus ģimenes locekļus un draugus, britu sievietes dāvanu izvēlei un iegādei velta 36 stundas un 17 minūtes ik gadu. Ne mazāk laika tiek veltīts grāmatu un žurnālu iegādei - kopā 31 stundu un 21 minūti.