Maskavā tiek plānots pirmos gaisa takšu komercreisus uzsākt jau 2007.gadā. Krievijas galvaspilsētas valdība paredz regulāru reisu organizēšanu līdz Maskavas apkārtnes villu ciematiem un Krievijas lielajām pilsētām valsts Eiropas daļā. No pilsētas budžeta ir piešķirti 27 miljoni rubļu detalizētas programmas izstrādāšanai. Tā paredz izstrādāt lidojumu noteikumus, vienošanos par gaisa koridoru izmantošanu ar Aizsardzības Ministriju, izstrādāt dizainu maketu aviotakšu stāvvietām, izvēlēties nolaišanas un pacelšanās vietas, kā arī izveidot investoru piesaistes shēmu. Jau ir noskaidrots arī galvenais pārvadātājs un tas būs lidsabiedrība Atlant-Sojuz, kuras lielākā akciju pakete pieder Maskavas valdībai. Eksperti uzskata, ka lai projektā ieguldītās finanses atmaksātos, vienas stundas lidojuma maksai biznesa klases salonā ir jābūt 400-600 eiro, savukārt VIP mazvietīgo lidmašīnu pasažieriem būtu jāmaksās no 6 līdz 11 tūkstošiem eiro par stundu. Pārāk augstas aviotaksi pakalpojuma cenas neļaus šim transporta veidam kļūt par masveida transporta līdzekli un tas nozīmē, ka projekta mērķis - automašīnu sastrēgumu mazināšana Maskavā, netiks sasniegts.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra